Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Ce bulgar? Eu ce-am patit anul trecut? Diferenta de viteza 100km/h. Logan dauna totala, 1200gs dauna totala, eu zbor min 10m peste logan si ma ridic cam intr-un minut fara nimic rupt.

Spor

Bulgaru asta: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=616334

 

De tine nu stiam ce-ai patit. Sunt totusi curios cum aratau fiarele dupa impact...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De tine nu stiam ce-ai patit. Sunt totusi curios cum aratau fiarele dupa impact...

Hai sa facem un offtopic - daca tara o cere :hurt:, desi nu vreau sa stric topicul. Uite schema: post-10212-1284120624_thumb.jpg

Eu nu ma vad, pentru ca am aterizat mai in stanga. Uite-ma si pe mine dupa un minut-doua:post-10212-1284120729_thumb.jpg. E adevarat ca aveam o entorsa si doua taieturi de tabla rosie la piciorul cu care am indoit masina, dar nimic rupt.

Fara boxer nu mai aveam cel putin picior, dar cel mai probabil nu mai discutam acum de loc. Nu este adevarat ca boxerul se poate inlocui cu un crash-bar. La fortele astea crash-barul cedeaza instantaneu.

 

Spor

Mesaj completat

Nu am poze cu motocicleta. Nu tin amintiri din astea. Dar era incomparabil mai rau decat la bulgar. S-a spart blocul motor si se vedea prin el dintr-o parte in alta. Clilindrul stang era deplasat spre inapoi aprox. 10cm. Evacuarea era "decalcata" pe cilindru, "imprimata" pe striurile de racire, etc. Deviz piese AB 100.000lei (fara manopera, vorbesc cat se poate de serios.)

 

Spor

Editat de ali baba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa revenim la subiectul initial cateva imagini cu modificarile ST-ului, pt noi proprietari. Si mai urmeaza

Mesaj completat

In sfarsit primele poze cu rezervorul. :hurt: L-am verificat, are 9,5 L, va cantari cca 2 kg la final, iar topcase-ul se va monta direct pe el, cu 2,5 cm mai sus decat pozitia originala.

post-8769-1284225074_thumb.jpg

post-8769-1284225113_thumb.jpg

post-8769-1284739696_thumb.jpg

post-8769-1284739705_thumb.jpg

post-8769-1284739722_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Hai sa facem un offtopic - daca tara o cere :laugh:, desi nu vreau sa stric topicul. Uite schema: post-10212-1284120624_thumb.jpg

Eu nu ma vad, pentru ca am aterizat mai in stanga. Uite-ma si pe mine dupa un minut-doua:post-10212-1284120729_thumb.jpg. E adevarat ca aveam o entorsa si doua taieturi de tabla rosie la piciorul cu care am indoit masina, dar nimic rupt.

Fara boxer nu mai aveam cel putin picior, dar cel mai probabil nu mai discutam acum de loc. Nu este adevarat ca boxerul se poate inlocui cu un crash-bar. La fortele astea crash-barul cedeaza instantaneu.

 

Spor

Mesaj completat

Nu am poze cu motocicleta. Nu tin amintiri din astea. Dar era incomparabil mai rau decat la bulgar. S-a spart blocul motor si se vedea prin el dintr-o parte in alta. Clilindrul stang era deplasat spre inapoi aprox. 10cm. Evacuarea era "decalcata" pe cilindru, "imprimata" pe striurile de racire, etc. Deviz piese AB 100.000lei (fara manopera, vorbesc cat se poate de serios.)

 

Spor

1 miliard adica...25000 euro...hai ma lesi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare isi alege moto dupa gustul lui. Mie personal mi se pare o porcarie motorul boxer deoarece fara crash-bar daca il culci ai pus-o clar(crash-barul de la Bmw, cel original, e porcarie, protejeaza doar din fata si nu si de dedesupt). ST-ul nu l-am testat inca. Dar intre GS si 990 Adv aleg oricand Ktm-ul. E mai sportiv pe asfalt si calca pe unde nu calca Bmw-ul in padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici fiind vorba de alta mancare de peste, lasati bmw-urile in pace. fiecare isi ia ce vrea, nu mai fiti carcotasi. cel mai bun motor e ala pe care il ai sub oua.

ON TOPIC, interesant rezervorul, sper sa iti si foloseasca. Respectiv iti trebuie ture lungi sa si aiba o uzanta. dar imi place designul. felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scaritele usor modificate in genul celor de la V-Strom, de care am fost foarte multumit. Talpa coboara 1 cm, iar aderenta si stabilitatea este mult mai buna decat pe cele de cauciuc. La rezervor inca lucrez. Desi nu am ramas fara benzina niciodata am fost la limita de multe ori in tara, BG si chiar in Franta unde pe distanta de 150km nu am gasit decat benzinarii automate, care nu primeau cardurile noastre, desi au fost valabile in toate celelalte tari de pe traseu. O mica rezerva de benzina nu strica mai ales ca poate fi transvazata si in rezervorul propriu, dar si in cel al tovarasilor de drum, daca este cazul. :laugh:

post-8769-1286037844_thumb.jpg

post-8769-1286037857_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa revenim la subiectul initial cateva imagini cu modificarile ST-ului, pt noi proprietari. Si mai urmeaza

Mesaj completat

In sfarsit primele poze cu rezervorul. ;) L-am verificat, are 9,5 L, va cantari cca 2 kg la final, iar topcase-ul se va monta direct pe el, cu 2,5 cm mai sus decat pozitia originala.

Salut Bogdane,spune-mi si mie cati cm are parbrizul tau in inaltime.Cam de unde se termina partea cu negru pana sus.Tu la drum te uiti prin el sau peste?

Vreau sa-mi pun si eu unul mai mare si voiam sa-mi fac o idee.Ce-am gasit eu are cam 46-47cm inaltime. Mersi.

Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bogdane,spune-mi si mie cati cm are parbrizul tau in inaltime.Cam de unde se termina partea cu negru pana sus.Tu la drum te uiti prin el sau peste?

Vreau sa-mi pun si eu unul mai mare si voiam sa-mi fac o idee.Ce-am gasit eu are cam 46-47cm inaltime. Mersi.

Salutare!

Salutare! Masurat din centrul ghidonului pana deasupra, parbrizul actual are 46 cm. Nivelul superior este in dreptul varfului nasului cand stau drept in sa. Drumul, incepand de la 4-5 m in fata, se vede peste parbriz. Urmatorul pe care-l voi face va fi cu inca 2 cm mai inalt, dar privirea va fi tot pe deasupra. Bafta la cumparare.

post-8769-1286215044_thumb.jpg

post-8769-1286215087_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu-mi place, dar nu am ce face. Era deja decupat pt V-Strom si doar l-am carpit pt SuperTenere. Oricum, macar am putut merge, ca cel original este facut numai pe criterii de design, nu are nici o treaba cu protectia peste 120km/h. Celalalt, optional, cica turing, are accesi dimensiune, difera doar ca forma si este la fel de prost si mai costa si 187 euro. Astazi primesc plasticul si am sa modific matrita sa la castig cativa cm pe verticala. Pe contur am sa-l decupez facand un colaj cu ideile rezultate din cateva parbrize care au aparut deja pt ST. Partea de jos dupa unul, partea de sus dupa altul, iar lateralele dupa mine. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu-mi place, dar nu am ce face.

Mie mi se pare ca nu este chiar asa de important cum arata. Mult mai important este ce face, mai ales la tipul asta de motocicleta. Adica te uiti la ea o data - de doua ori, dar mergi cu ea (cel putin) zeci de mii de km.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca nu este chiar asa de important cum arata. Mult mai important este ce face, mai ales la tipul asta de motocicleta. Adica te uiti la ea o data - de doua ori, dar mergi cu ea (cel putin) zeci de mii de km.

 

Spor

Eu unul prefer un lucru aratos si functional decat un lucru strict functional. Mai ales cand nu e vorba de un proiect de care inca nu m-am apucat.

 

Si mai e o chestie: sa ai un motor tehnic impecabil, pe gustul tau si sa nu iti placa designul... e cel mai groaznic lucru posibil. Iti vine sa-l vinzi de cate ori te apropii de el si te pregatesti sa-ti pui casca.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul prefer un lucru aratos si functional decat un lucru strict functional. Mai ales cand nu e vorba de un proiect de care inca nu m-am apucat.

 

Si mai e o chestie: sa ai un motor tehnic impecabil, pe gustul tau si sa nu iti placa designul... e cel mai groaznic lucru posibil. Iti vine sa-l vinzi de cate ori te apropii de el si te pregatesti sa-ti pui casca.

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumosul nu are unitate de masura. Ce unora le place altora li se pare dizgratios. As fi dat 187 euro pe un parbriz care-si face treaba, dar numai pt ca este original si protejaza la fel de prost ca cel standard, dpmdv nu merita. AndeiZ celalat proprietar de SuperTenere 1200 nu a avut rabdare si si-a luat parbrizul turing. Ca sa poata pleca in concediu a facut o tiganie si mai mare, le-a suprapus pe amandoua unul in prelungirea celuilalt. Foarte urat, dar ca protectie foarte bun. Am luat plasticul astazi si sper ca pana saptamana viitoare sa termin noul parbriz. Atunci sa vedem pareri. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdane, ma bag si eu in seama: harley rulz !!! ;) :) :P !!!

sa nu zici de harley ca's o mizerie ca ma supar :D

 

acum am descoperit topicul si nu pot sa zic decat: sa o stapanesti voios, si sa te aduca acasa sanatos si fericit la fiecare iesire. am capul varza, dar mi se pare ca am si fost pe la tine dupa ce ti-ai luat jucaria, asa ca urarile le-am facut cu siguranta atunci. chiar nu mai tin minte.

 

minunat rezervorul si toate modificarile, stiam ca stii si ca poti, dar am vazut pozele si rezultatul final e impresionant, trebuie sa vin sa le vad live.

 

in aceeasi ordine de idei, poate imi dai o idee (a se citi o mana de ajutor) sa ies si eu din negura: pe v-rod nu gasesc nici un sistem sa prind gps-ul si sunt pelican rau, il prind cu ventuza de la masina peste ceasul de la kilometraj (nu rade, e singura bucata perfect plana si e safe acolo, nu risc sa zboare la viteza, am incercat sa il ventuzez pe rezervor dar se desprinde). buba e ca ghidonul e gros ca furtunul de la masina de spalat Alba, are ceva de genul 36mm diametru, nu am vazut nici un sistem de prindere asa de gros. si portiunea rotunda dupa ce ca e groasa mai e si scurta. si ca sa fie tacamul ca la nunta, motorul il am la madrid. si aici fara gps sunt cel mai mare pelican, ma mai ratacesc cu el in functiune cu masina, iti imaginezi ce ar fi fara gps cu motorul (la fiecare iesire dus as fi, fara speranta de intoarcere). e frumos pe aici cu motorul, soferii sunt super civilizati (nota +10 la cum se conduce, incredibil), drumuri excelente, o minunatie.

 

in rest toate's bune, navetist, vin in acasa aproape in fiecare wend, poate ne mai vedem si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdane, ma bag si eu in seama: harley rulz !!! :) :P :D !!!

sa nu zici de harley ca's o mizerie ca ma supar :P

 

acum am descoperit topicul si nu pot sa zic decat: sa o stapanesti voios, si sa te aduca acasa sanatos si fericit la fiecare iesire. am capul varza, dar mi se pare ca am si fost pe la tine dupa ce ti-ai luat jucaria, asa ca urarile le-am facut cu siguranta atunci. chiar nu mai tin minte.

 

minunat rezervorul si toate modificarile, stiam ca stii si ca poti, dar am vazut pozele si rezultatul final e impresionant, trebuie sa vin sa le vad live.

 

in aceeasi ordine de idei, poate imi dai o idee (a se citi o mana de ajutor) sa ies si eu din negura: pe v-rod nu gasesc nici un sistem sa prind gps-ul si sunt pelican rau, il prind cu ventuza de la masina peste ceasul de la kilometraj (nu rade, e singura bucata perfect plana si e safe acolo, nu risc sa zboare la viteza, am incercat sa il ventuzez pe rezervor dar se desprinde). buba e ca ghidonul e gros ca furtunul de la masina de spalat Alba, are ceva de genul 36mm diametru, nu am vazut nici un sistem de prindere asa de gros. si portiunea rotunda dupa ce ca e groasa mai e si scurta. si ca sa fie tacamul ca la nunta, motorul il am la madrid. si aici fara gps sunt cel mai mare pelican, ma mai ratacesc cu el in functiune cu masina, iti imaginezi ce ar fi fara gps cu motorul (la fiecare iesire dus as fi, fara speranta de intoarcere). e frumos pe aici cu motorul, soferii sunt super civilizati (nota +10 la cum se conduce, incredibil), drumuri excelente, o minunatie.

 

in rest toate's bune, navetist, vin in acasa aproape in fiecare wend, poate ne mai vedem si noi.

Weekend-ul asta, daca nu ninge, sunt la Ticleni la intalnirea bosorogilor motorizati. Saptamana viitoare daca esti in tara, suna-ma si gasim sigur o solutie pt GPS-ul tau. Baga si tu poze pe unde te mai plimbi prin tarile calde. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca e o motocicleta deosebita din multe puncte de vedere, dar ca design nu prea convinge. In cateva cuvinte... capul mic si fundul mare. Farurile si intreaga parte frontala superioara par subdimensionate in raport cu restul motocicletei, iar toba imensa face motocicleta sa para greoaie.

 

Referitor la prabriz, prelungirea lui asa de mult nu implica riscuri la o viteza mai mare? Adica rezista la o presiune si la o parghie pe sistemul de prindere asa de mari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...