Dan Cata Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Dispozitive de genu sunt la 800 eur aftermarket pt BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2011 Autor Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Si tipul de pe ADVrider pleaca de la un sistem universal de control viteza pe care-l adapteaza la ST. Oricum 800 euro nu as da pe asa ceva oricat de spectaculos, practic sau fiabil ar fi. Al meu m-a costat 50 roni. Mesaj completat Asa arata, inca neterminat, suportul topcase-ului. Este din Al si inlocuieste trei piese originale din plastic (portbagajul original si placa Kappa cu suruburile aferente) creind totodata un spatiu suplimentar pt bagaje de 7 L. Editat Februarie 10, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Excelent suportul. Imi aduce aminte de cutiuta mea de Al de la BMW Aceeasi pozitie - intre topcase si stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Citeva poze... se pare ca ST-ul se descurca si pe linga asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2011 Autor Share Postat Februarie 28, 2011 (editat) Dispozitive de genu sunt la 800 eur aftermarket pt BMW http://users.tpg.com.au/roger38//Rostra+XT1200Z.htm In ideea ca intereseaza pe cineva montarea unui dispozitiv electronic de control viteza pe SuperTenere 1200. Mesaj completat Gata, l-am terminat. Maine il duc la vopsitorie. Sa vad ce culoare visez la noapre, argintiu, negru, sau... Editat Februarie 28, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 arata ca ceasu' sa pui poze si cu el vopsit, banioesc ca electrostatic o sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Arata mai fain asa " natur"! Nu-l vopsi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2011 Autor Share Postat Martie 2, 2011 Si mie-mi place aluminiu natur, dar nu rezista in timp daca nu este eloxat si operatia asta nu am gasit unde s-o fac. Acum arata bine pt ca abia am dat-o la perie, dar in cateva zile se cocleste. Am s-o vopsesc electrostatic argintiu. Problema este ca genul asta de vopsea este max de rezistenta, dar nu are stralucire. Piesele ies cam ponosite. Mai am o bucatica de folie neagra, imitatie carbon, pe care am s-o pun deasupra pt protectie la zgariere si ca sa sparg monotonia. Mesaj completat GATA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Super fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 30, 2011 Autor Share Postat Martie 30, 2011 (editat) Ultimile brizbrizuri adaugate pe motor la inceput de sezon. Editat Martie 30, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Ultimile brizbrizuri adaugate pe motor la inceput de sezon. Care-i spilu cu prima poza? Ce face rotita? Tempomat homemade? Aparatoarea de noroi, cumparata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Care-i spilu cu prima poza? Ce face rotita? Tempomat homemade? Cred ca e o "cheie" pentru reglat preloadu mai usor la telescoapele de pe fata? Sau poate ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Care-i spilu cu prima poza? Ce face rotita? Tempomat homemade? Aparatoarea de noroi, cumparata? Merci Bogdane pt. raspuns! p.s. o poza a disparut, cea cu tempomatul... Editat Aprilie 1, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2011 Autor Share Postat Aprilie 2, 2011 Am sters poza pt ca am mai pus-o o data inainte si am uitat de ea. Vlade ezit sa-ti raspund pt ca ma astept mereu sa inceapa o lectie despre cat de evoluat este BMW-ul si de ieftine sunt celelalte. Rozeta foloseste la reglarea facila a suspensiei fata, cruiz controlul este facut de un strungar dupa schitele mele, iar extensia de aripa este cumparata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) mi a ajus la ureche o veste despre o intrunitre a POSESORILOR DE XT 1200 Z super TENERE din romania FOARTE TARE iar la biroul de inmatriculari o pasarica blonda mi a soptit ca doar 1 buc este inmatriculata pe bucuresti hihihi sper ca in lume situatia nu e similara.... dar sigur modelul este de succes si un bun concurent al GS Editat Aprilie 2, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 2, 2011 Admin Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Am sters poza pt ca am mai pus-o o data inainte si am uitat de ea. Vlade ezit sa-ti raspund pt ca ma astept mereu sa inceapa o lectie despre cat de evoluat este BMW-ul si de ieftine sunt celelalte. Rozeta foloseste la reglarea facila a suspensiei fata, cruiz controlul este facut de un strungar dupa schitele mele, iar extensia de aripa este cumparata. ..Dom' Bogdan, trebuie sa-ntelegi odata pentru totdeauna ca pentru un posesor de BMW este curata blasfemie sa puna ceva facut pe strungul Carpati de catre nea' Gica.. De aici semnele alea de intrebare.. Editat Aprilie 2, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2011 Autor Share Postat Aprilie 2, 2011 mi a ajus la ureche o veste despre o intrunitre a POSESORILOR DE XT 1200 Z super TENERE din romania FOARTE TARE iar la biroul de inmatriculari o pasarica blonda mi a soptit ca doar 1 buc este inmatriculata pe bucuresti hihihi sper ca in lume situatia nu e similara.... dar sigur modelul este de succes si un bun concurent al GS In Buc sunt doua, iar in tara trei. Greu cu vanzarile in an de criza. Si GS-urile noi vandute anul trecut le numeri pe degetele de la o mana. Ma bucur ca totusi au aparut forumuri specializate exclusiv pe ST1200. Mesaj completat ..Dom' Bogdan, trebuie sa-ntelegi odata pentru totdeauna ca pentru un posesor de BMW este curata blasfemie sa puna ceva facut pe strungul Carpati de catre nea' Gica..De aici semnele alea de intrebare.. E blasfemie daca nu poate sau nu-l duce capul si trebuie sa cotizeze la Turatech sau Wunderlich, sau mai stiu si eu pe unde. Deocamdata mie nu-mi este rusina cu nimic din ce am facut pt motor si atata timp cat functioneaza sunt relaxat. Mai am cate ceva in lucru, noutati absolute la acest motor, dar toate la timpul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Rozeta foloseste la reglarea facila a suspensiei fata, cruiz controlul este facut de un strungar dupa schitele mele, iar extensia de aripa este cumparata. Aha... in primul rand, intrebarile au fost din pura curiozitate, in niciun caz la misto; cand am avut ocazia te-am laudat altora si te-am apreciat pt. ceea ce faci "homemade", ca stiu ca o faci din pasiune. Totusi, din pacate nu stiu exact ce-i acolo... rotita ce anume regleaza/modifica? Mesaj completat Vlade ezit sa-ti raspund pt ca ma astept mereu sa inceapa o lectie despre cat de evoluat este BMW-ul si de ieftine sunt celelalte. Aici cam gresesti referitor la persoana mea; parerile de genul asta mi le exprim cand altii incep primii sa critice BMW (iar tu n-ai prea ratat ocaziile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) Aparatorile de apa si noroi pt ghete, aproape gata. Sunt cumplit de urate, dar protejaza foarte bine partea de jos a echipamentului si pot fi demontate in cateva secunde fara nici o scula. Odata date jos nu ramane nimic la vedere care sa deranjeze vizual, iar montate numai pe ploaie, aspectul nu mai conteaza. Sunt din cauciuc de 5 mm si prinderile din inox.Nu am modificat sau gaurit nimic pe motor, folosind suruburile si locasele de prindere existente din constructie. Editat Aprilie 10, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Intr'advear, oribile. Putin mai late si se lua lume de tine ca ti-ai pus cinlindrii in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Daca ii mai pui si un mic acoperis, cat sa nu se ude casca, e gata automobilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Am zis din start ca sunt urate in draci. Singura alinare este ca nu am sa le folosesc decat pe ploaie si odata date jos revin la aspectul initial. Le-am facut numai cu gandul la drumurile in care ploaie torentiala ne-a urmarit toata ziua uneori si 8 ore. In momentele alea aspectul chiar nu mai conta. Oricum ideea nu-mi apartine. Le-am vazut montate si pe GS-uri. In partea de sus sunt mult mai bine protejat. Parbrizul si carenele apara bine de ploaie, atata timp cat esti in miscare. Foarte putin te uzi la coate. Asa ca de acoperis am scapat. Editat Aprilie 11, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Bogdan, esti clar pasionat de home-made asa ca am sa indraznesc sa intreb pe topicul tau, desigur in atentia unui moderator: Cand o sa avem o sectiune DIY pe forumul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 13, 2011 Autor Share Postat Aprilie 13, 2011 Ar fi interesanta, cel putin pt mine, o sectiune unde, indiferent de tipul motocicletei, sa putem discuta despre imbunatatirile aduse prin constructii home made. Eu am facut destule, unele pt ca nu le gaseam, altele pt ca cele din oferta nu erau destul de bune, altele pt ca mi s-au parut prea scumpe, etc. In timp s-au adunat, m-am folosit de ele si o fac in continuare cu placere. Am adunat ceva experienta, dar sunt destul de putini cei cu care pot sa ma consult sau fac schimb de idei. Fa o propunere catre un moderator si poate iese ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 da suna bine! o rubrica ar fi interesanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.