bogdan_harea Postat August 17, 2010 Autor Share Postat August 17, 2010 Lucru la rezervoare inseamna putina tabla indoita si multa sudura in argon, pe care nici pt mine inca nu stiu unde o voi face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 cum veti umple acest rezervor? buson separat banuiesc, avand in vedere ca e pozitionat mai sus. veti avea de tras o conducta suplimentara de alimentare. se anunta o noua lucrare interesanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 17, 2010 Autor Share Postat August 17, 2010 Daca totul merge conform planului, va avea un buson separat de umplere si un furtun de 70 cm pt transvazare in rezervorul motocicletei. Versi continutul dupa ce ai intrat pe rezerva. Nu vreau sa modific nimic la motocicleta, ci va fi un acesoriu pe care-l voi putea inlatura din cateva suruburu, ca sa revin oricand la configuratia originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) Pai si cum vrei sa transporti continutul rezervorului auxiliar in rezervorul principal? Trebuie pe undeva ceva racord de umplere. Eventual si furtun de aerisire... Editat August 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 17, 2010 Autor Share Postat August 17, 2010 Totul este foarte simplu, fara nici un fel de modificare permanenta a motorului original, dar deocamdata la secret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Totul este foarte simplu, fara nici un fel de modificare permanenta a motorului original, dar deocamdata la secret Asteptam cu interes prezentarea modelului XT1200Z RALLY EDITION, miercurea la Arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Cum s-ar intelege tabla de inox cu benzina? Din cate stiu eu, alama e ok, acuma nu inseamna ca tre sa il faci din alama, dar parca inoxu se corodeaza la contact indelungat cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) Cum s-ar intelege tabla de inox cu benzina? Din cate stiu eu, alama e ok, acuma nu inseamna ca tre sa il faci din alama, dar parca inoxu se corodeaza la contact indelungat cu benzina. Tankerite. Cu gugal translate daca e nevoie. Editat August 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 17, 2010 Autor Share Postat August 17, 2010 Cum s-ar intelege tabla de inox cu benzina? Din cate stiu eu, alama e ok, acuma nu inseamna ca tre sa il faci din alama, dar parca inoxu se corodeaza la contact indelungat cu benzina. Este complet eronata presupunerea ta. Daca toate rezervoarele s-ar face din inox nu ar mai fi nici o problema cu ele. Singurul inconvenient pretul! Eu am optat pt inox pt ca-l aveam mai de mult, se prelucreaza si sudeaza usor in comparatie cu aluminiu, dar la final va fi putin mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salut Bogdan,n-am apucat sa-ti spun sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Ce te faci cand trebuie sa-i faci ITP? N-uti trebuie omologare! Stiu ca cu benzina nu te joci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 18, 2010 Autor Share Postat August 18, 2010 Multumesc de urare! Toate modificarile mele sunt reversibile, fara sa stric nimic din moto originala. Rezervorul se va putea demonta usor din 4 suruburi si pun la loc porbagajul original. M-am ambalat putin cu el pt ca eram curios cum arata montat pe motor, dar vara nu prea am timp de surubarit. Abia la iarna cred ca-l termin. M-am oprit la 9,7L de benzina si nu arata rau. O iesire de weekend in formula din Alpi nu facem si noi? Eventual in BG. Stiu cateva locatii numai bune si cu ceva serpentine. Joi la Bikers am sa fac propunerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Salut, Bogdane ! ...Mai bine mai tarziu... Spor la tuning, sa o stapanesti cu drag, sanatos si bucuros... Tu & Co. La multi kilometri frumosi ! http://www.tourismguide.ro/x/harta_lumii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2010 Autor Share Postat August 19, 2010 Salut si multumesc Dane! Tot e disputa asta fara sfarsit: BMW vs restul lumii moto, cand faci o cursa cu motorul meu sa-ti dai o parere cinstita, de expert, cu bune si rele, ca tot ai calarit cam tot ce misca pe 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salut si multumesc Dane! Tot e disputa asta fara sfarsit: BMW vs restul lumii moto, cand faci o cursa cu motorul meu sa-ti dai o parere cinstita, de expert, cu bune si rele, ca tot ai calarit cam tot ce misca pe 2 roti. Multumesc de invitatie, Bogdane. Oricand, cu mare placere ! In privinta obiectivitatii... OK ! ... Dar ma tem ca, la R 1200 GS-ul meu - luat de nou - dupa 17.000 km rulati cu multe plusuri... am si cam neasteptat de multe de zis... la minus ! Cinstit ar fi sa asteptam sa rulezi si tu un sezon XTZ-ul ! Sa auzim numai de bine. La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Salut si multumesc Dane! Tot e disputa asta fara sfarsit: BMW vs restul lumii moto, cand faci o cursa cu motorul meu sa-ti dai o parere cinstita, de expert, cu bune si rele, ca tot ai calarit cam tot ce misca pe 2 roti. Am impresia ca nu esti corect/obiectiv... critici non-stop si aprig BMW-ul desi ai refuzat total sa te urci pe un GS; deci, practic, tu critici in special fiabilitatea din auzite (eventual si service-ul AB), nu si alte calitati importante ale motocicletei respective, gen motor, frane, suspensii etc. pe care nu le cunosti (oricum, sunt incontestabile) Asadar, daca Dan Nastase face o tura cu Super Tenere... ma intreb, ce relevanta ar avea parerea lui pt. tine? Isi poate da seama intr-o tura cat de fiabila va fi motocicleta ta in timp si cat de putin de va costa intretinerea ei? In plus, o comparatie cat mai corecta ar fi cu GS-ul 2010, nu din amintiri cu GS-ul de acum cativa ani. Gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 26, 2010 Autor Share Postat August 26, 2010 Vlad, un raspuns pt tine! Nu tin neaparat sa incalec o alta motocicleta similara cu a mea pt ca diferentele se vad la limita si personal nu ma simt in stare sa fac acest lucru, mai ales cu un motor de imprumut. A incaleca o motocicleta si a merge cativa km cuminte fara s-o soliciti la max este numai ca sa ma bag in seama. Ce pot sa vad la GS, pacane, scoate fum si merge inainte , la fel ca mai toate motocicletele care se misca pe strada. Pt mine mult mai relevante sunt parerile expertilor, in cazul de fata Dan, sau a altora care si-au spus deja parerea pe Advrider. Si nu am luat in considerare decat parerea posesorilor sau fostiposesori de GS 1150 si 1200. Daca ai timp si chiar te intereseaza studiaza acolo nu in reviste. Recomand. Weekend-ul asta, dupa cum stii, mergem in BG si daca se va putea, o sa fac schimb cu Ovidiu si apoi o sa-mi spun parerea la nivelul meu de pricepere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Iaca parerea expertilor in functie de belelele constatate... La BMW R1200GS Aventuros ! Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu: http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins ...Oare la noul XTZ supertenere... peste fo 2-3 ani - oare ce-o zice la... cool - recall ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 ...Oare la noul XTZ supertenere... peste fo 2-3 ani - oare ce-o zice la... cool - recall ?! Asta cu siguranta este un post care o sa-l faca fericit pe Bogdan! Ce nu inteleg... de ce e nevoie sa pui acelasi post pe (cel putin) 3 topicuri diferite? Cam toti care citesc aici, citesc si la 12GS... Referitor la XTZ... normal, cu numarul foarte mare de exemplare vandute (GS/A) cresc si sansele sa apara probleme ca e vorba de fiare pana la urma; dar sunt curios cate XTZ-uri se vor vinde in cei 2-3 ani de care zici tu si apoi sa mai vedem. Mesaj completat Weekend-ul asta, dupa cum stii, mergem in BG si daca se va putea, o sa fac schimb cu Ovidiu si apoi o sa-mi spun parerea la nivelul meu de pricepere. O decizie buna! Sunt curios daca vei avea si ceva pozitiv de spus... chiar, poate o sa ma duc sa ma dau si io cu un Tenere de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 26, 2010 Autor Share Postat August 26, 2010 Vlade, tu chiar nu intelegi ca mi se rupe de BMW si in general de comparatii! Pt mine zarurile sunt aruncate. Minim 4 ani am motor si nu prea vad ca BMW sa-si schimbe in timpul asta polica pt a face o noua generatie de GS care sa ma multumeasca pe mine. Nu mai pierde timpul cu mine, incearca cu cei mai tineri poate-i convingi mai usor. Eu nu am sa spun niciodata despre un motor ca este cel mai bun si fara defecte, nici macar despre cel pe care am dat banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 [...]mai relevante sunt parerile expertilor, in cazul de fata Dan[...] Experti BMW.Experti Yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 nu esti corect/obiectiv... mda... eu, cel putin, il suspectez pe Vlad ca e sefu de PR de la BMW... asa ca la faza cu obiectivitatea / corectitudinea ma mai gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) pt a face o noua generatie de GS care sa ma multumeasca pe mine. Stai in linie,XT12 nici macar nu a copiat ca lumea GS-ul.Poate dupa 4 ani cand Yamaha va face o mobra de nivelul GS-ului de azi , BMW se va fi plictisit deja de GS. La ora aia piata va fi deja 10.000 GS la 1 XT1200. Enorm pentru a trai doar din service & reparatii. PS: expertii ti-au demolat XT12 ele in comparatie cu GS,chiar si in textele puse de tine. Vezi poate gasesti ceva unde XT e inainte. Editat August 26, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Enorm pentru a trai doar din service & reparatii. Asta nu e foarte incurajator, nu? Disclaimer: A fi tratata ca o simpla intrebare. N-am BMW, am Yamaha dar n-am nici un atasament de marca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Asta nu e foarte incurajator, nu? Depinde despre cine vorbesti. Disclaimer: A fi tratata ca o simpla intrebare. N-am BMW, am Yamaha dar n-am nici un atasament de marca... O atitudine sanatoasa.La fel cum mobra mea favorita de vreo 2 ani e GTR1400. Insa e prea scumpa si prea putin practica pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Stai in linie,XT12 nici macar nu a copiat ca lumea GS-ul.Poate dupa 4 ani cand Yamaha va face o mobra de nivelul GS-ului de azi , BMW se va fi plictisit deja de GS. La ora aia piata va fi deja 10.000 GS la 1 XT1200. Enorm pentru a trai doar din service & reparatii.PS: expertii ti-au demolat XT12 ele in comparatie cu GS,chiar si in textele puse de tine. Vezi poate gasesti ceva unde XT e inainte. Imi cer scuze de interventie, dar nu ma pot abtine. Mi se pare mai mult decat puerila lupta aceasta imaginara intre fanii marcii BMW si restul marcilor. Fac nemtii motociclete bune, dar mai fac motociclete bune si japonezii, americanii, italienii si chiar si altii pe langa ei. Asa ca lasati-o mai moale cu propaganda. In plus sunteti pe topicul dedicat al S10 nu pe unul de discutii despre marci. E frumos noul S10, cam in aceasi clasa cu GS, putin mai greu decat ne asteptam, dar inca nu cred ca a fost incercat cu adevarat. Astept sa vad niste ture in jurul lumii pe advrider. Ultima pe care am citit-o era cu un GS Adv la care i s-a stricat destul de multe(si motociclistul nu era Cyril Depres sa traga tare de el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.