The Mentalist Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Ce misto le-a iesit Z1000S asta! http://hellforleathermagazine.com/2010/10/...-leaked-photos/ http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...wasaki-Z1000SX/ Editat Octombrie 1, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Avem un nou rege la capitolul SS, cel putin pe hartie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Totusi rotile astea cu 3 spite imi aduc aminte de zx9r ul meu din '98 se putea mult mai bine ca cele de pe zx14. Editat Octombrie 1, 2010 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) V-am zis eu ... Kawa rulz ! Editat Octombrie 1, 2010 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 toate datele noului zx 10r sunt aici http://zx-10r.net/store/2011/Ninja+ZX-10R.pdf sper ca la teste sa-i dea peste nas bmw-ului ca i-a cam venit randul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 ce sa mai zici la 210 cai , pur si simplu te uiti cum trece pe langa s1000rr motocicleta arata foarte bine , ce sa mai zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) motocicleta arata foarte bine , ce sa mai zici ? Let the good times roll Editat Octombrie 5, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Let the good times roll Haha ! Corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 ce sa mai zici la 210 cai , pur si simplu te uiti cum trece pe langa s1000rr Asta ramane de demonstrat in realitate, ca pe hartie multe sunt "sculă"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 beware of the beast ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 2011 Kawasaki Ninja ZX-10R: a two-wheeled Nissan GT-R The 2011 Kawasaki ZX-10R isn’t significant because it makes a couple horsepower more than any liter bike before it. It isn’t significant because it weighs a couple kilos less, nor because it brings very high-quality to components to a presumably very-low price. The 2011 ZX-10R is significant because it’s the first motorcycle to use electronic aids — traction control and ABS — to make it faster, not simply to serve as a safety net. The 2011 Kawasaki ZX-10R will be the fastest liter bike ever. ... S-KTRC constantly monitors the separate speeds of the front and rear wheels, engine RPM, throttle position, acceleration and other factors, using those parameters to determine the best course of action. Where previous systems were slow to react — thereby allowing too much rear tire slippage — and harsh to respond — thereby slowing the bike down — S-KTRC recognizes that a small amount of slip delivers the best possible acceleration. Because it can react every five milliseconds, altering engine ignition to suit, the system can start working as slippage approached the optimal degree, then hold it precisely there as the bike continues to accelerate to the maximum potential of available grip. S-KTRC is even designed to allow power wheelies while the bike continues to accelerate, but can cut in to handle abrupt, dangerous and slow wheelies that could cause you to lose speed or crash. ... Like the traction control, KIBS monitors a variety of factors including throttle position, engine speed, clutch actuation and the hydraulic pressure being applied to the calipers to determine the best possible course for activation. Also like the traction control, KIBS has been designed to avoid harsh dips and troughs of application, instead delivering smooth retardation in place of the grab, let go, grab, let go ABS cycle. Not only should this shorten brake distances, but Kawasaki claims the precise control should eliminate spikes in front brake pressure during heavy braking while riding very quickly, thereby reducing the rear wheel’s tendency to lift. That’s a performance benefit, increasing traction and thereby maximum braking power while decelerating. http://hellforleathermagazine.com/2010/10/...ed-nissan-gt-r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Asta ramane de demonstrat in realitate, ca pe hartie multe sunt "sculă"! Da, asa ziceau si de S1000RR si s-a dovedit a fi cel mai tare miar. Nu cred ca face cineva afirmatii de genul asta fara sa aiba suport in realitate. Dar cum spui ramane de demonstrat si demonstratia va veni curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 arata mai bine decat modelul precedent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Intermot Koln 6-10oct.2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 arata mai bine decat modelul precedent Da si eu sunt de acord. Cred ca este cel mai reusit design Kawasaki de pana acum. Cele doua poze cu bordul sunt extraordinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 mie mi se pare ca nu prea se potriveste codita cu restul motocicletei si.... sunt rezervat in legatura cu trompeta, pardon evacuarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 http://www.cycleworld.com/video/video_arti..._zx-10r_-_video http://www.cycleworld.com/motorcycle_news/...0r_-_first_look Mesaj completat http://www.pcplanets.com/videoyoutube-Inte...1nGw6bbIY.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 http://www.kawasaki.co.uk/ZX-10R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r_masseria Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Eu raman la parerea ca cea mai frumoasa vitezana e zx10r 2004-2005!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 deci care este versiunea finala, cu semnalizarile incorporate in codita sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuta Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Eu raman la parerea ca cea mai frumoasa vitezana e zx10r 2004-2005!!! Pai daca de aia ai bani , normal ca ti se pare faina. PS: Cata aici. idolu' tau. __________________________ Motocicleta e fenomenala pe hartie. Si la look arata foarte bine, nu-mi place codita, dar dupa ce dai 14-15000 pe ea, parca te obisnuiesti. In viitorul indepartat(4 ani) mi-as cumpara-o. Legat de userul Metalwarrior sau ceva de genul, pacat ca moderatorii au sters postul in care spunea ca fiabilitatea se dezvolta in cursele de motoGP,unde Kawa e praf. Sper sa citesti ,poate inveti ceva: In cursele de motoGP castiga producatorii mari pentru ca investesc. Kawasaki Heavy Industries e un producator-gigant ce face de la trenuri rapide,elicoptere,submarine pana la armament ,roboti industriali. Printre astea are si o filiala ce face mototciclete, ATV-uri,jet-ski-uri.(Nu,nu face cositoare sau scutere). Ei bine,aceasta filiala ca si capital este sub ceilalti producatori si implicit mai putin capital de investie in motogp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuta Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Eu raman la parerea ca cea mai frumoasa vitezana e zx10r 2004-2005!!! Pai daca de aia ai bani , normal ca ti se pare faina. PS: Cata aici. idolu' tau. __________________________ Motocicleta e fenomenala pe hartie. Si la look arata foarte bine, nu-mi place codita, dar dupa ce dai 14-15000 pe ea, parca te obisnuiesti. In viitorul indepartat(4 ani) mi-as cumpara-o. Legat de userul Metalwarrior sau ceva de genul, pacat ca moderatorii au sters postul in care spunea ca fiabilitatea se dezvolta in cursele de motoGP,unde Kawa e praf. Sper sa citesti ,poate inveti ceva: In cursele de motoGP castiga producatorii mari pentru ca investesc. Kawasaki Heavy Industries e un producator-gigant ce face de la trenuri rapide,elicoptere,submarine pana la armament ,roboti industriali. Printre astea are si o filiala ce face mototciclete, ATV-uri,jet-ski-uri.(Nu,nu face cositoare sau scutere). Ei bine,aceasta filiala ca si capital este sub ceilalti producatori si implicit mai putin capital de investie in motogp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r_masseria Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Pai daca de aia ai bani , normal ca ti se pare faina. PS: Cata aici. idolu' tau. __________________________ Motocicleta e fenomenala pe hartie. Si la look arata foarte bine, nu-mi place codita, dar dupa ce dai 14-15000 pe ea, parca te obisnuiesti. In viitorul indepartat(4 ani) mi-as cumpara-o. Legat de userul Metalwarrior sau ceva de genul, pacat ca moderatorii au sters postul in care spunea ca fiabilitatea se dezvolta in cursele de motoGP,unde Kawa e praf. Sper sa citesti ,poate inveti ceva: In cursele de motoGP castiga producatorii mari pentru ca investesc. Kawasaki Heavy Industries e un producator-gigant ce face de la trenuri rapide,elicoptere,submarine pana la armament ,roboti industriali. Printre astea are si o filiala ce face mototciclete, ATV-uri,jet-ski-uri.(Nu,nu face cositoare sau scutere). Ei bine,aceasta filiala ca si capital este sub ceilalti producatori si implicit mai putin capital de investie in motogp. Daca m-as lua dupa banii pe care-i am acuma asta ar insemna sa-mi placa gpz-u...dar deh ce vrei de la un debutant!!!hai gata ca m-am distrat destul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Maximum power147.1kW {200.1PS} / 13,000 rpm Maximum torque 114.3 Nm {11.7kgfm} / 11,500 rpm Maximum power with RAM Air TBC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 200.1 PS = 197 BHP Oare cati o sa ajunga la roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.