B.B. Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Intre timp s-a schimbat. Nu mai sunt 40 ci 400km. Aaaa, cu rotine.. Asa mai .. da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Ma chinui sa inteleg, similar cum se chinuia domnul Popescu cu tantarii, care e firul logic al acestui topic si pentru ce se face toata tevatura asta. Cred ca s-a ajuns putin prea departe, la o critica ofensiva si constanta, pe care eu o consider nejustificata. E drept ca sunt motociclisti care scriu si fotografiaza foarte bine. Stafeta e sus, foarte sus. Nu cred ca etalonarea dupa acea stafeta este obiectiva. De ce trebuie sa privim numai partea goala a paharului? Un om a plecat la zeci de mii de kilometrii catre o destinatie foarte greu de atins. Lucrul asta e mai important decat faptul ca a numit excursia expeditie, ca a plecat de la Arcul de Triumf sau ca a facut cursuri de para..... E mai important decat orice nimic, criticat pe aici. Sincer, mi-e jena pentru felul in care se va simti omul asta cand se va intoarce si va citi topicul asta stupid. Am afirmat subiectiv ca a facut niste greseli cand a plecat si ca nu sunt un fan al modului in care relateaza totul. Totusi, sunt convins ca acolo, in cortul ala umed, in linistea intunericului, fara nicio certitudine in ceea ce priveste ziua de maine, nu e AMR-ul, ci un om scufundat intr-un amalgan de sentimente si simtiri. Si chiar daca nu a facut totul asa cum ne-am fi dorit noi, chiar daca nu e ''asa bun"' ca altii ce au plecat si pleaca departe, el e acolo si noi aici. Cred ca asta e mai important decat orice.. Iar pentru cei care il critica (si eu din cateva puncte de vedere), am mai spus-o si o repet : Daca omul asta pe care voi il considerati inferior voua sau altora, a reusit sa plece atat de departe, cum de voi/ei stati in fata unei bucati de sticla, iar el in fata unui cer implinit? Banii, timpul, jobul, familia, sunt doar pretexte. O excursie de genul asta inseamna compromisuri pe toate planurile, nu doar bani si timp. Pamant uscat, colegului nostru.. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 excelent scris Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 eu nu cred ca el e plecat exclusiv cu motorul la capatul lumii pe 2 roti. pan' la urma nici nu ma intereseaza. singurul lucru care ma face sa ma indoiesc de afirmatia mea este ca nu gasesc motivul pentru care cineva ar minti. e adevarat ca nu stiu ce e in spatele "veteranii romani desemnati de catre asociatiile deportatilor si prizonierilor de razboi din Romania " si "in deplina cooperare cu asociatiile de motociclisti din tarile ce vor fi parcurse", "acr romania", "amr". nu stiu ce e de castigat. dar mi se pare a fi prea usor. e ca si cum as sta eu la calculator si imi propun sa fac pana diseara 300km off road. apoi mai "bibilesc" pe la mobra. pai dupa 200km cazi lat. iar el cu apropae 10,000km in 6 ani... eu in primuil an de mobra am pus pe kilometraj 16,000, si n-am pretentie ca sunt motociclist. apoi cine n-a facut off-road, nu stie la ce ma refer. off-road insemnand fara nici un fel de drumuri, bozii in calea ta, cursuri de apa care efectiv nu pot fi trecute fara ajutor, mlastini, tantari, amenintarea ursilor, lupilor, hotilor, noaptea, pregatirea fizica, pregatirea nutritionista, apa potabila. e imposibil sa ma gandesc ca se poate alerga noaptea pe mobra in conditiile astea chiar si o jumatate de ora. deci nu cred povestea, dar reamintesc ca e adevarat ca nu vad motivul imediat pentru care cineva ar minti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Ma chinui sa inteleg, similar cum se chinuia domnul Popescu cu tantarii, care e firul logic al acestui topic si pentru ce se face toata tevatura asta. Cred ca s-a ajuns putin prea departe, la o critica ofensiva si constanta, pe care eu o consider nejustificata. E drept ca sunt motociclisti care scriu si fotografiaza foarte bine. Stafeta e sus, foarte sus. Nu cred ca etalonarea dupa acea stafeta este obiectiva. De ce trebuie sa privim numai partea goala a paharului? Un om a plecat la zeci de mii de kilometrii catre o destinatie foarte greu de atins. Lucrul asta e mai important decat faptul ca a numit excursia expeditie, ca a plecat de la Arcul de Triumf sau ca a facut cursuri de para..... E mai important decat orice nimic, criticat pe aici. Sincer, mi-e jena pentru felul in care se va simti omul asta cand se va intoarce si va citi topicul asta stupid. Am afirmat subiectiv ca a facut niste greseli cand a plecat si ca nu sunt un fan al modului in care relateaza totul. Totusi, sunt convins ca acolo, in cortul ala umed, in linistea intunericului, fara nicio certitudine in ceea ce priveste ziua de maine, nu e AMR-ul, ci un om scufundat intr-un amalgan de sentimente si simtiri. Si chiar daca nu a facut totul asa cum ne-am fi dorit noi, chiar daca nu e ''asa bun"' ca altii ce au plecat si pleaca departe, el e acolo si noi aici. Cred ca asta e mai important decat orice.. Iar pentru cei care il critica (si eu din cateva puncte de vedere), am mai spus-o si o repet : Daca omul asta pe care voi il considerati inferior voua sau altora, a reusit sa plece atat de departe, cum de voi/ei stati in fata unei bucati de sticla, iar el in fata unui cer implinit? Banii, timpul, jobul, familia, sunt doar pretexte. O excursie de genul asta inseamna compromisuri pe toate planurile, nu doar bani si timp. Pamant uscat, colegului nostru.. Andrei.. salutare ma bucur pentru ce-ai scris mai sant si oameni intre oameni eu n-am santeleg neam ce-au cu omul cand omul nu le-al cerut nimic a gresit zic ei toti gresim ne cerem iertare scuze si merem mai departe o zi buna si drum bun Dane Domnul fie cu tine sa te pazeasca, ocroteasca in drumul tau catre casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 (editat) off-road insemnand fara nici un fel de drumuri, bozii in calea ta, cursuri de apa care efectiv nu pot fi trecute fara ajutor, mlastini, tantari, amenintarea ursilor, lupilor, hotilor, noaptea, pregatirea fizica, pregatirea nutritionista, apa potabila. e imposibil sa ma gandesc ca se poate alerga noaptea pe mobra in conditiile astea chiar si o jumatate de ora. deci nu cred povestea, dar reamintesc ca e adevarat ca nu vad motivul imediat pentru care cineva ar minti. Off road este inteles de fiecare altfel. Normal ar fi in afara drumului - fara drum. In cazul de fata, omul a zis off road dar de fapt cred ca el merge pe un macadam. Pe astfel de drumuri poti sa-i dai si suta. In astfel de conditii, 300 km pe zi pot fi facuti. Categoric nu am de unde sa stiu, dar banuiesc ca drumul pe care merge Popescu este departe de a fi un parcurs off road. Uite aici cam cum arata drumul ala. minutul 3:11 - http://www.youtube.com/watch?v=_f-ySKBvoQE Daca si Popescu merge pe acelasi drum, sunt curios cum va rezolva problema trecerii raurilor. La cat de rapid este cursul apei, nu cred ca face ceva singur cu flotoarele alea. Mesaj completat Ma chinui sa inteleg, similar cum se chinuia domnul Popescu cu tantarii, care e firul logic al acestui topic si pentru ce se face toata tevatura asta. Cred ca s-a ajuns putin prea departe, la o critica ofensiva si constanta, pe care eu o consider nejustificata. E drept ca sunt motociclisti care scriu si fotografiaza foarte bine. Stafeta e sus, foarte sus. Nu cred ca etalonarea dupa acea stafeta este obiectiva. De ce trebuie sa privim numai partea goala a paharului? Un om a plecat la zeci de mii de kilometrii catre o destinatie foarte greu de atins. Lucrul asta e mai important decat faptul ca a numit excursia expeditie, ca a plecat de la Arcul de Triumf sau ca a facut cursuri de para..... E mai important decat orice nimic, criticat pe aici. Sincer, mi-e jena pentru felul in care se va simti omul asta cand se va intoarce si va citi topicul asta stupid. Am afirmat subiectiv ca a facut niste greseli cand a plecat si ca nu sunt un fan al modului in care relateaza totul. Totusi, sunt convins ca acolo, in cortul ala umed, in linistea intunericului, fara nicio certitudine in ceea ce priveste ziua de maine, nu e AMR-ul, ci un om scufundat intr-un amalgan de sentimente si simtiri. Si chiar daca nu a facut totul asa cum ne-am fi dorit noi, chiar daca nu e ''asa bun"' ca altii ce au plecat si pleaca departe, el e acolo si noi aici. Cred ca asta e mai important decat orice.. Iar pentru cei care il critica (si eu din cateva puncte de vedere), am mai spus-o si o repet : Daca omul asta pe care voi il considerati inferior voua sau altora, a reusit sa plece atat de departe, cum de voi/ei stati in fata unei bucati de sticla, iar el in fata unui cer implinit? Banii, timpul, jobul, familia, sunt doar pretexte. O excursie de genul asta inseamna compromisuri pe toate planurile, nu doar bani si timp. Pamant uscat, colegului nostru.. Andrei.. E corect ceea ce spui, dar mai intreb o data. Daca unii vad doar partea goala a paharului si au unele suspiciuni, asta inseamna ca n-au voie sa vorbeasca? Adica ar fi frumos sa vorbeasca doar cei care aduc laude non-stop? Nu ti se pare ca daca ar fi asa s-ar asemana cu epoca Ceausescu? Fiecare are ceva de spus. Daca nu-ti convine tie sau altora, poate mie imi convine sa ascult si alte pareri in afara de cele laudative. De fapt, m-am si cam plictisit de atatea laude din partea unora. Niste sare si piper nu strica discutiei Editat August 29, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Sincer, mi-e jena pentru felul in care se va simti omul asta cand se va intoarce si va citi topicul asta stupid. Andrei.. Spre deosebire de tine eu citesc cu atentie insemnarile lui si de aici: Nu caut foarte tare sa satisfac necesitatile literare ale nimanui, nu intru pe forumuri, si trag tare ca la concurs la rally raid, unde am alergat atatia ani. si de aici: Dar sa lasam internetul motociclistilor de internet, si asa cum calatorului ii sta bine cu drumul, la drum! deduc ca omul a citit si rascitit acest topic deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 E corect ceea ce spui, dar mai intreb o data. Daca unii vad doar partea goala a paharului si au unele suspiciuni, asta inseamna ca n-au voie sa vorbeasca? Adica ar fi frumos sa vorbeasca doar cei care aduc laude non-stop? Nu ti se pare ca daca ar fi asa s-ar asemana cu epoca Ceausescu? Fiecare are ceva de spus. Daca nu-ti convine tie sau altora, poate mie imi convine sa ascult si alte pareri in afara de cele laudative. De fapt, m-am si cam plictisit de atatea laude din partea unora. Niste sare si piper nu strica discutiei Oricare dintre noi are dreptul la opinie. Ceea ce ma deranjeaza pe mine (poate nu am citit toate posturile) e faptul ca sarea si piperul sunt in cantitati mai mari decat ce ar trebui sa condimenteze. Ai dreptate, Belbody, nu am citit in totalitate ceea ce a scris domnul Popescu, dar sunt sigur ca daca as face-o nu mi-ar schimba cu nimic parerea. In acelasi timp, nu cred ca ma poti convinge de faptul ca toata aceasta critica negativa este datorata numai prezentului. Nu il cunosc si nici nu pot afirma ca il stimez la modul general, dar particularizat, pentru scopul pe care si l-a propus si faptul ca face tot posibilul sa-l realizeze, o fac. Parerea mea, Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trike Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Haide Dane!!!! Curaj fratioare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 80 km pana la Magadan. http://euroasia2010.amoro.ro/scm/blog/29_a...nga_magadan.mbs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) ce pot spune mai mult bravo Dane tiai vazut visui implimit si cred intradevar ca esti primul roman ajuns moto acolo astept o poza cu statuia de la intrarea in oras si deo fi int-ro zi te voi urma tu ai deschis drumul incaodata bravo si eu personal cer iertare celor cu care mam mai ciondanit nu merita nusi are rostul sa ma cert iertare si tot ce va doriti sa visemplineasca ca si lui Dan visul lui dea ajunge la magadan odihnestete Dane si iao rapid din loc acolo iarna vine repedea si mai e cale lunga pana acasa bunul Dumnezeu sa te ocroteasca in drumul catre casa caci ai nevoie o zi buna Pompi BRAVO Editat August 31, 2010 de pompiliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Oau ce blog "captivant" are cumatru' Popescu. Si o singura poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Din pura intamplare am dat de topicul asta! Si...din lipsa de alte activitati l-am si citit in intregime! FUNNY TOPIIIIIC! Domnul Popescu nu este nenea ala care mergea cu ATV-ul si se dadea motoretist? El Grande Presidente? Astept cu nerabdare sa vad si ce-a de-a 2 poza din aceasta "expeditie"! Nu de alta dar deja Mihai si tura lui in Mongolia mi se par asa...de copii mici! P.S. Domnu' Popescu...am impresia ca mergeti in directia gresita! Vad ca pe zi ce trece va indepartati de "tinta"! ba 40 ba 80 ba 400 de km! )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Pe langa multe alte clasificari, clasamente, selectii, motociclistii se pot impartii in mai multe categorii. Clar! Care este cea mai lunga calatorie a voastra? Cati km ati facut in cea mai lunga plimbare? Da... Dus-intors.... Nu cred ca ati ajuns la un numar de km cu 5 cifre in cea mai lunga plimbare, expeditie, calatorie, voiaj de nunta, serbare de cumetrie, etc... ( imi cer scuze fata de cei care au facut asa ceva); Dan Popescu are deja 5 cifre la numar, deci este in top 5 din cati cunosc eu... Sanatate si drum bun! Cine are ceva de comentat, sa incerce o calatorie de 5 "cifre", sa intre in acest top si apoi sa vorbeasca. Va doresc spor si asfalt uscat! Lucian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Va doresc spor si asfalt uscat! Eu iti doresc noroi uscat! Mesaj completat Astept cu nerabdare sa vad si ce-a de-a 2 poza din aceasta "expeditie"! Nu de alta dar deja Mihai si tura lui in Mongolia mi se par asa...de copii mici! Stephoane, nu le-ai vazut pe alea de la plecare. Ce lacrimi, ce emotie, ce.... Pfff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trike Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Din pura intamplare am dat de topicul asta! Si...din lipsa de alte activitati l-am si citit in intregime! FUNNY TOPIIIIIC! Domnul Popescu nu este nenea ala care mergea cu ATV-ul si se dadea motoretist? El Grande Presidente? Astept cu nerabdare sa vad si ce-a de-a 2 poza din aceasta "expeditie"! Nu de alta dar deja Mihai si tura lui in Mongolia mi se par asa...de copii mici! P.S. Domnu' Popescu...am impresia ca mergeti in directia gresita! Vad ca pe zi ce trece va indepartati de "tinta"! ba 40 ba 80 ba 400 de km! )))) bai carcotasule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Mihai Barbu (milestone-ul lui DP) spunea: "Misto e sa fii singur doua luni... jumate. Adica in ultima luna era obiectivul turistic frumos in dreapta, iar eu ma gandeam cam pe unde ar veni Romania." Din experienta lui Mihai, indraznesc sa spun ca partea cea mai grea a calatoriei lui Dan abia incepe, si anume"The long way back". Tinta Magadan si-o va atinge in curand, asta l-a tinut "in viata" pana acum, dar, odata atinsa tinta, ii vor trebui resurse (mai ales psihice) mult mai mari ca sa ajunga inapoi pe Magheru. Acum are nevoie mai mult de suporteri, decat de sponsori. Si ca sa carcotesc si eu putin: Dane, pana acum nu ai reusit sa fii 2-2,5 Mihai Barbu, asa cum ti-ai propus. L-o fi durut si pe el c.u.r, i-or fi fiert si lui c**iele, dar nimic din toate astea nu regasim pe mongolia.ro, unde chiar si o propunere de sex din partea unei rusoaice a fost tratata cu maxima decenta. Din pacate, termenii c.u.r si co*ie vor fi mereu asociati calatoriei tale. Si ca sa te enervez pana la capat: AMR-ul nu are legatura cu aventura ta pentru ca AMR-ul pur si simplu nu mai exista. Daca ai pacalit cativa sponsori cu emblema AMR, nu inseamna ca AMR mai are vreo legatura cu motociclistii din Romania. Detaliile ti le expun cand vei reveni pe Magheru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Pe langa multe alte clasificari, clasamente, selectii, motociclistii se pot impartii in mai multe categorii. Clar! Care este cea mai lunga calatorie a voastra? Cati km ati facut in cea mai lunga plimbare? Da... Dus-intors.... Nu cred ca ati ajuns la un numar de km cu 5 cifre in cea mai lunga plimbare, expeditie, calatorie, voiaj de nunta, serbare de cumetrie, etc... ( imi cer scuze fata de cei care au facut asa ceva); Dan Popescu are deja 5 cifre la numar, deci este in top 5 din cati cunosc eu... Sanatate si drum bun! Cine are ceva de comentat, sa incerce o calatorie de 5 "cifre", sa intre in acest top si apoi sa vorbeasca. Va doresc spor si asfalt uscat! Lucian. 1. si daca-ti spun ca eu am facut ma crezi? 2. si dac-as face-o crezi c-as face-o sa intru in clasamentele de pe forum sau chiar nationale? 3. si dac-as face-o crezi ca mi-as lua arogant titlul de "deschizator de drumuri" pentru romani? aia de urca pe everest sunt mai putin importanti decat inaintasii lor (in caz ca au si atins varful, nu din povestiri)? 4. ce e mai important, 10,000km pe un gold wing sau 300km prin zair pe un enduro? 5. am voie personal sa cred ca dan n-a ajuns la magadan din bucuresti numai pe 2 roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Eu ii propun lui dom' Popescu sa trimita cate o vedere din Magadan tuturor carcotasilor de pe aici care nu au crezut in el.. (pot sa va trimit adresa?) Mesaj completat Astept cu nerabdare sa vad si ce-a de-a 2 poza din aceasta "expeditie"! Uite a doua poza - am scos-o din arhivele ACR.. http://www.acr.ro/imagineart.php?codp=934&...;source=articol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) Pe data de 22 iulie 2010 s-a dat startul Expeditiei EuroAsia Tour TransSiberia 2010. La Arcul de Triumf din Bucuresti, in prezenta stafului ACR si al Asociatiei Motociclistilor din Romania, a unui numar impresionant de motociclisti si prieteni si mass-mediei, temerarul Dan POPESCU, si-a ambalat caii putere ai motocicletei marca Aprilia Pegaso spre directia indepartatei Siberii, pe o distanta incredibila. Originalitatea expeditiei, prima de acest gen din Romania, consta in caracterul ei solitar, expeditionarul singur cu motocicleta sa, cu recuzita sa specifica, cu drumul sau mai mult macadam, cu convingerea ca va invinge toate vicisitudinile neprevazutului. Pe data de 22 august a.c. s-au implinit 30 de zile de zbucium, de aventura rutiera, de emotii a “ce va mai fi”. Aceste sentimente vi le-a transmis, aproape zilnic, Dan Popescu, din vartejul unui traseu neospitaliersi necunoscut, care se cerea cucerit si dominat in fiecare clipa. Cu siguranta ca aceasta expeditie originala, in premiera, va fi incrustata intr-o carte de calatorie palpitanta. De pe site-ul ACR... Cu totii asteptam mai multe comentarii si mai ales poze din acesta expeditie...sunt curios daca a mers pe autostrada sau pe drumul oaselor...? Aveti o harta?... Felicitari pentru faptul ca Dnul Popescu a ajuns in Magadan. http://www.acr.ro/_9/1017/Expeditia-“...a-cu-succes.htm Editat Septembrie 1, 2010 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Cu totii asteptam mai multe comentarii si mai ales poze din acesta expeditie...sunt curios daca a mers pe autostrada sau pe drumul oaselor...? Aveti o harta?... Vezi postul meu de acum cateva zile, cu legatura spre harta. Nu sunt doua drumuri diferite, ci doar ca ce numim noi drumul oaselor, rusii ii zic autostrada. Doar ii zic, e clar ca nu este. Varinte avea doar pe la mijlocul drumului, unde putea sa o ia mai prin nord, pe un drum mai bun (trec camioane zilnic, exploateaza ceva) dar care ocoleste sau mai prin sud, pe langa polul frigului. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) Pentru cei interesati de Drumul Oaselor va recomand: Tipul asta l-a facut de citeva ori... http://www.sibirskyextreme.com/ http://www.advrider.com/forums/showthread....ibirsky+extreme Nu cred ca Dnul Popescu a fost pe drumul lasat in paragina, asa cum au mers cei de mai sus... Iar in legatura cu harta... asta e ceea ce am inteles eu... This is a breakdown of the various Road of Bones and Kolyma Highway sections. Notes: (1) All sections on this map between Khandyga and Magadan are whats known in the west as the "Road of Bones". (2) The Kolyma Highway is the official Federal Road between Yakutsk and Magadan and consists of sections 1, 2, 3, 4, 5 and 6 (3) Section 1, the 400 km between Yakutsk and Khandyga, has recently (5 - 10 yrs ago) been upgraded. Previously, the last 150km of that section was a winter road only. Early rides on the Road of Bones (like Mondo Enduro) had to take a 3 day barge ride from Yakutsk to Khandyga. (4) Section 2, the 320 km between Khandyga and Kyubeme is probably the most scenic stage of all, and the road climbs into the mountains just 90km out of Khandyga and stays in mountains all the way. Its very narrow for a "Federal Road". (5) Section 3, Kyubeme to Kadykchan via Ust Nera has recently been upgraded and is one of the fastest sections of the road now. The bit between Kyubeme and Ust Nera was perviously a winter road only and until 2008, this road was only possible in winter. Now it is the main route to Magadan. (6) Section 4 and Section 6, Short bits ... Kadykchan to Bolshevik ... and Palatka to Magadan ... common sections of all routes between Yakutsk and Magadan (7) Section 5 ... between Bolshevik and Palatka ... the bulk of this road is quite busy ... its the main trunk route serving the towns of Magadan Region ... lots of truck, and very dusty! (8) Section 7 ... The traditional route of the Road of Bones between Kyubeme and Kadykchan via Tomtor. The Eastern 2/3 of this road is completely unmaintained. For many years it was the only summer route between Yakutsk and Magadan, but with the upgrading of Section 3, Section 7, known as the "Old Summer Road" (or also sometimes just "The Old Road") has been left to rot. There is only 1 population centre along the 420 km route, Tomtor, population 1000. Tomtor and its neighbouring sister village Oimyakon, are known as the coldest inhabited settlements on earth ... the 'Pole of Cold'. In many ways, the "Old Summer Road" is the classic stage of the Road of Bones. (9) Section 8 ... The Tenkin Track (Tenkinskaya Trassa) ... a secondary but maintained road between Bolshevik and Palatka, built to serve the mining Gulags located off to the sides of the road. When combined with Section 5, its known as the "Kolyma Ring" and was the heart and soul of Solzhenitsyn's 'Gulag Archipelago'. These days there are only 2 population centres along the road, Omchak and Ust Omchug ... the latter having fuel and food. In orice caz...inca o data felicitari pt Expeditionarul nostru! Editat Septembrie 1, 2010 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Ce-a patit site-ul lui nea Popescu ca eu incerc de azi dimineata sa citesc si .. This PHP script has been encoded with eAccelerator, to run it you must install eAccelerator or eLoader.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Ce-a patit site-ul lui nea Popescu ca eu incerc de azi dimineata sa citesc si .. This PHP script has been encoded with eAccelerator, to run it you must install eAccelerator or eLoader.. al dracu daca nu te tii ca scaiul de oameni. esti mai rau ca mine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Ultimele 3 'sms'-uri, hai sa le numim pagini din jurnal, sunt 'criptate'. My guess? For fan's eyes only, si cum eu,Belbody,Tsunami si alti cativa nu suntem fani ... O sa exprim opinii pozitive cand o sa vad ceva pozitiv in calatoria asta, pana acum singurul lucru de respectat imo este curajul de a pleca la asa drum lung si pe asemenea traseu. Pentru asta, MAXIM RESPECT !!! Dar pentru tam-tam ul de la plecare, cursuri psihologice, relatari de cacao si alte balarii ... nu pot decat sa fiu ironic. Pentru ca se poate si altfel. Melc, melc, codobelc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.