bobica15 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Salut! Topicul il deschid pentru a va cere parerea in legatura cu o problema pe care o am la un cbr 600rr 2003 cu 32 000 km. Ideea este in felul urmator: Intre 6 000 si 4000 de ture, pe decelerare, motocicleta are un zornait. Din cauza asta am schimbat lant de distributie, patinele nu au urma de uzura, iar intinzatorul functioneaza. Nu imi pot da seama ce are. Vreau sa imi spuneti ce parere aveti (avizata evident) si ce imi recomandati. Precizez ca uleiul este un semi sintetic 15w50. Motul. Multumesc anticipat! Sper sa mai fi avut cineva problema asta si sa o fi rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 parerea mea ca ai schimbat lantul de distributie si nu te-ai uitat la ala de transmisie... El ce zice? in ce stare e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Salut! Topicul il deschid pentru a va cere parerea in legatura cu o problema pe care o am la un cbr 600rr 2003 cu 32 000 km.Ideea este in felul urmator: Intre 6 000 si 4000 de ture, pe decelerare, motocicleta are un zornait. Din cauza asta am schimbat lant de distributie, patinele nu au urma de uzura, iar intinzatorul functioneaza. Nu imi pot da seama ce are. Vreau sa imi spuneti ce parere aveti (avizata evident) si ce imi recomandati. Precizez ca uleiul este un semi sintetic 15w50. Motul. Multumesc anticipat! Sper sa mai fi avut cineva problema asta si sa o fi rezolvat! Sigur are 32.000 km? Inainte de schimbul de ulei se auzea la fel? Lantul de transmisie, sau tachetii pot fi de vina... Lantul il poti schimba, dar daca problema sunt tachetii nu poti face mare lucru. Adica, totul se poate dar costa foarte mult si e destul de complicat. Oricum de mers asa cu tachetii se mai poate merge mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 din cunostintele mele (nu f mari ce-i drept) motocicletele japoneze de generatie noua nu au tacheti... sau ma rog , axele cu came(cama) impinge supapa prin intermediul unor pastile de mici dimensiuni . Jocul supapelor se poate regla doar schimband pastilele respective ... Totusi inainte de a a te baga adanc in motor elimiba toate posibilitatile la exterior . de multe ori o problema ce pare grava se rezolva fff simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Este posibil, eu stiu ca la tipul de meu de motoreta (motor de GPZ) asta e pricipala problema, si cam toti ne vaitam ca zdrangane ceva. Si-n general asta am vazut ca e problema, dar la modelele mai noi, ce-i drept nu prea stiu cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 (editat) Salut! Topicul il deschid pentru a va cere parerea in legatura cu o problema pe care o am la un cbr 600rr 2003 cu 32 000 km.Ideea este in felul urmator: Intre 6 000 si 4000 de ture, pe decelerare, motocicleta are un zornait. Din cauza asta am schimbat lant de distributie, patinele nu au urma de uzura, iar intinzatorul functioneaza. Nu imi pot da seama ce are. Vreau sa imi spuneti ce parere aveti (avizata evident) si ce imi recomandati. Precizez ca uleiul este un semi sintetic 15w50. Motul. Multumesc anticipat! Sper sa mai fi avut cineva problema asta si sa o fi rezolvat! Din ce ai mentionat mai sus tind sa cred ca este vorba tot de lantul la distributie! Or lantul in sine or intinzatorul are o problema. Parerea mea:INTINZATORUL! Editat Iulie 16, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 si la mine se aude un zgomot la motor,in partea de jos a motorului..si am crezut ca-i distributia pana am fost la un tip care se pricepe iar verdictul a fost AMBREIAJUL...il las asa inca 2000km pina trebuie sa schimb uleiul si atunci am sa inlocui piesele uzate Sfatul meu e sa mergi la un mecanic sa vada care e broblema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Iulie 16, 2010 Autor Share Postat Iulie 16, 2010 Lantul de transmisie l-am schimbat, este nou! Am spus 32 000 km pentru ca atat scrie in bord. Mai mult de atat ma depaseste! Lantul de distributie l-am schimbat. Este si el nou. Intinzator verificat si vazut ca functioneaza reglajul! Poate asta as putea incerca (sa mai umblu pe la intinzator)! Placile de ambreiaj arata bine. Ba chiar am incercat sa schimb si fraiul(starter clutch). Sa fie clar: Cand spun am schimbat => un mecanic, om care a mai facut asa ceva a schimbat! Astept in continuare pareri! Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 cu 15w50 si la mine se auzea un zornait fix in aceeasi zona de turatie (mai precis, 5k-6k), dar atat pe accelerare cat si pe decelerare. am dat jos toate carenele, am lipit tot ce parea liber cu banda, nimic. am schimbat uleiul la revizie cu cel normal 10w40 si a disparut. totusi, sugerez sa verifici restul inainte sa schimbi uleiul daca tocmai l-ai schimbat. cine stie, poate scapi ieftin, dar nu uita ca poate fi ceva legat de ulei(nu ma intreba ce, habar nu am). la mine se auzea doar cu motorul in sarcina, si in mers(nu pe stand). vezi intai suruburi/carene care intra in rezonanta, dar incearca sa schimbi uleiul inainte de a te baga la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Placile de ambreiaj arata bine. Ba chiar am incercat sa schimb si fraiul(starter clutch). Nu placile de ambreiaj fac ambreiajul sa zornaie. Oala e problema, asa fac toate hondele din ultimii 12 ani poate si mai bine. Nu e nimic grav. Trebuie verificata si inaltimea arcurilor de ambreiaj si comparat cu cartea de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Lantul de transmisie l-am schimbat, este nou! Am spus 32 000 km pentru ca atat scrie in bord. Mai mult de atat ma depaseste! Lantul de distributie l-am schimbat. Este si el nou. Intinzator verificat si vazut ca functioneaza reglajul! Poate asta as putea incerca (sa mai umblu pe la intinzator)! Placile de ambreiaj arata bine. Ba chiar am incercat sa schimb si fraiul(starter clutch). Sa fie clar: Cand spun am schimbat => un mecanic, om care a mai facut asa ceva a schimbat! Astept in continuare pareri! Multumesc. Ai schimbat exact ce nu trebuia ... prima si prima data cedeaza intinzatorul si nicidecum lantul sau patinele ... ce a fost in capul celui care ti-a recomandat si facut operatia asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 e simplu... ai honda! e cea mai tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victora$ Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 salut.am acelasi model de honda si nu poti face nimic in legatura cu zornaitul.am constatat o atenuare a zgomotului dupa ce am schimbat uleiul,dar nimic extraordinar.motocicleta nu are nimic,asa e ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 si eu am mers numai cu motul 10 mii km si mi-a zornait lantul de distributie TOT TIMPUL la decelerari intre 7000 si 5000 rpm. am schimbat cu motorex si de 15 mii km nu s-a mai auzit absolut deloc. oricum ma astept sa inceapa sa zornaie iar ca nu cred ca pot acoperi uzurile si anii doar cu alta marca de ulei, dar vreau sa zic asa.... ca deocamdata am scapat cel mai ieftin posibil. cand o fi sa faca iarasi trecem la urmatorul pas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Iulie 18, 2010 Autor Share Postat Iulie 18, 2010 Multumesc de raspunsuri! Am schimbat de flet lantul de distributie. Nu am gandit inainte. De fapt 3 mecanici mi-au zis ca e lantul. O sa ii schimb uleiul cu motorex 10w 40 si poate am norocul sa "ii placa". O sa scot arcurile de la ambreiaj sa vad lungimea. Mie imi face zgomotul si la liber. Daca mai aveti vreo idee (si nu ca e honda si de-aia face:)) ).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Intinzatorul de distributie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupydonnn Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Multumesc de raspunsuri!Am schimbat de flet lantul de distributie. Nu am gandit inainte. De fapt 3 mecanici mi-au zis ca e lantul. O sa ii schimb uleiul cu motorex 10w 40 si poate am norocul sa "ii placa". O sa scot arcurile de la ambreiaj sa vad lungimea. Mie imi face zgomotul si la liber. Daca mai aveti vreo idee (si nu ca e honda si de-aia face:)) ).... Salutare eu aceeasi problema cu 600rr, daca rezolvi sa-mi spui si mie ca si eu sunt interesat, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Asta e problema clasica la honda,este INTINZATORUL de la lantul de distributie,schimba asta si ai sa vezi ca nu mai zornaie nimic! Am avut aceeasi problema, am schimbat intinzatorul si a disparut zgomotul!Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 man aceiasi problema o am si eu la o 929 din 2001 intre 4k-6k se aude un bazait metalic f fin si zgomotul de lant pe reducere am fost la honda , i-am schimbat intinzatorul si nu s-a schimbat nimic ..........daca tu rezolvi ceva tine-ne la curent bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Sper sa ma insel, se cam duce un cuzinet, adica ai de bagat bani multi. Tre verificat si lantzul de la pompa de ulei. Din ce am mai vazut eu , nu povestit de altii, cam s-au dus cuzinetii la vibrochen, asta dupa ce se schimba ce-ai schimbat tu si nu se intimpla nimic in bine. Povestea cu uleiurile e doar autosugestie. Preventiv, mai bine vinzi motorul inainte sa se duca de tot, normal, ai grija sa dai kilometrajul la 15 000. Am un prieten care deja are la o moto supersport din 2007 60 000km, binentzeles ca bordul arata sub 17 000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Sa o luam in ordinea probabilitatilor: 1. lant distributie 2.intinzator de lant de distributie decalibrat 3.lant transmisie neuns , intins prea mult 4.oala ambreiaj 5.joc termic. 6.rulmenti roti Acum depinde si cam din ce zona a motorului vine zgomotul, daca esti atunci cu ambreiajul cuplat sau decuplat. Dupa mine 15W50 e cam gros pentru vremea asta. Baga-i un fullsintetic 10w40 si vezi ce se intampla. Unii zic ca de la Motorex se diminueaza zgomotul, altii ca totul e sa-l schimbi cand trebuie si ca nu conteaza marca de ulei. Zornaiala aia chiar e specifica Hondelor si este un cumul de zgomot de distributie cu o "bataie" a oalei de ambreiaj. Asa fac ele si..asta e! Totul e sa fii atent cand incepe sa se auda mai rau ca inseamna ca ceva se petrece pe acolo. Si pe mine ma intrigau toate zornaielile astea pana cand am auzit Honde care facea de 1000 de ori mai urat si..mi-a trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livdaniord Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) S-o luam cu inceputul: Am un CBR F4i din 2004. Are 22.000 km si anul trecut, in primavara, am schimbat intinzatorul de la distributie. Motivul: zornaia de la 5000 de ture. O vreme a tacut. Anul asta a luat-o de la capat cu zornaitul. I-am schimbat iar intinzatorul, dar de data asta nu a mai tacut. Ba din contra, a inceput sa zornaie si catre 7000 de tura, si sa si vibreze. Uleiul l-am schimbat acum o luna, odata cu intinzatorul (motul 10-60) Am cumparat deja lantul de distributie si patinele, si ma bate gandul sa le schimb azi! Pareri???????????? PS: Inainte, odata cu incalzirea motorului, zgomotul se diminua. Acum nu mai exista diferenta! Editat August 6, 2010 de livdaniord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Lantul de distributie trebuie verificat conform manualului. Iti spune acolo toleranta ca si intindere. Acum nici eu nu stiu ce sa mai cred cu intinzatoarele astea, am senzatia ca se strica expre ca sa te bage in boala sa ai senzatia ca cine stie ce naiba se poate rupe prin motor. Pe de alta parte poate fi si de la vascozitatea uleiului din motor. Vezi totusi sa nu fie oala de ambreiaj sau jocul termic. Si ala trebuie refacut/ ajustat dupa un anumit nr de km, uita-te in manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 S-o luam cu inceputul:Am un CBR F4i din 2004. Are 22.000 km si anul trecut, in primavara, am schimbat intinzatorul de la distributie. Motivul: zornaia de la 5000 de ture. O vreme a tacut. Anul asta a luat-o de la capat cu zornaitul. I-am schimbat iar intinzatorul, dar de data asta nu a mai tacut. Ba din contra, a inceput sa zornaie si catre 7000 de tura, si sa si vibreze. Uleiul l-am schimbat acum o luna, odata cu intinzatorul (motul 10-60) Am cumparat deja lantul de distributie si patinele, si ma bate gandul sa le schimb azi! Pareri???????????? PS: Inainte, odata cu incalzirea motorului, zgomotul se diminua. Acum nu mai exista diferenta! Pt tine iti trebuie ulei 10W-40,de aceea zornaie mai putin atunci cand se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Nu Âşi-a pus nimeni întinzător de lanț manual ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.