The Flying Dutchman Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 3 hours ago, B.B. said: Am intrebat si eu acum ceva vreme repet intrebarea: are cineva leviere BeadPro de la Motion Pro? Nimeni nimeni? Cam nimeni. Daca nu te superi, te rog sa consideri si cele de mai jos: - levierele sunt profi dar destul de scumpute, sa zic asa. - ca sa te "servicezi" acasa iti mai trebuie o serie de lucruri cum ar fi: rim protection (plasticele alea), stand sau masina de echilibrat (eu am avut unul static), pasta de dat pe jante, plumbi. Astea costa si ele. - exista riscul real sa "ciupesti" jantele (o spun din experienta). - zici ca te costa 100 lei pe roata, adica 200 pe motocicleta, conteaza si ce periodicitate ai la schimbat cauciucuri, daca le schimbi o data la doi-trei-patru ani nu-ti bate capul s-o faci singur. Eu aveam niste leviere mai ieftine, niste plastice de protejat jantele, un stand de echilibrat static, o amaraciune de cric hidraulic si niste lemne de fag. S-a asezat praful pe ele de cativa ani (cu exceptia standului pe care l-am vandut), de cand am observat ca ceea ce fac aia la vulcanizare in 15 minute eu fac intr-o ora si jumatate sau chiar doua si mai ciupesc si jantele cel putin o data pe fiecare, datorita nerabdarii si/sau lipsei de experienta. Bottom line: daca ai timp, schimbi cauciucurile des si ai mai multe motociclete, poate se merita. Daca nu, vulcanizarea rulz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 Doar cu levierele e al naibii de greu, din experiență o zic. Se găsește set pentru schimbat și echilibrat, cost total cca 1000 lei, la care se adaugă pastă, protecții jante, plumb, compresor baban, tun pneumatic (am avut nevoie săptămâna trecută și am apelat la vecin, că el are unul). La câți ani schimbi anvelopele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 Acum 6 ore, B.B. a spus: gen 100 lei pe roată. Prefer sa fac asta singur si in plus nu vreau sa ma plimb cu rotile dupa mine si sa astept dupa alții. 100 lei/roată cu ea dusă în mână? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 Așa zic și eu, e al dreq de mult, de obicei 25-30 lei de bucată. Că nici nu se rup în două curățând adezivul vechi de la plumb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 3 hours ago, ENEOS said: 100 lei/roată cu ea dusă în mână? 48 minutes ago, Lucian_M said: e al dreq de mult Banatu-i fruncea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 Ce sume aveti voi acolo? E peste 150 lei de roata pe oriunde te uiti. Iar ca sa beneficiezi de garantie, trebuie montat la service autorizat, in 2022 am platit 253 lei pentru anvelopa spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 Acum 16 minute, Pandy a spus: am platit 253 lei pentru anvelopa spate. Dar te-ai dus cu 🏍, nu cu roata în mână! Sper... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 O fi fost o roata de Fierrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 Ce de patroni pe aici... Obrazul subțire cu cheltuială se ține, deh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 Mama! 250 o roata! Chiar si cu demontat, montat si intretinut lantul pare exagerat. Ori a fost la vreo reprezentanta in foame mare... Sper sa nu citeasca alti vulcanizatori pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 235 spate, 200 fata, ies bani frumosi, n-am ce comenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 Anul trecut in toamna am fost cu patru roti auto din aliaj de 18" la un astfel de service pentru reconditionarea lor si schimbat anvelope. Locatia - Bucuresti. Operatiuni efectuate: - demontat anvelope de pe jante - sablat - vopsit electrostatic - aplicat lac protector - montat valve si anvelope noi. Calitatea serviciilor excelenta. Pretul: 900 lei, sau 225 lei/bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 Mi se pare un pret foarte ok, daca si jantele au iesit cum trebuie. Si nu ca as fi full de bani (ca nu sunt), dar toate chestiile alea la un loc mie mi se pare a fi o oferta buna, in special la 18 inch (cu cat e diametrul jantei mai mare, creste si pretul final). Auzi, spune si unde ai rezolvat si daca se pot trimite jantele prin curier, poate am jante moto de facut si sa nu fac ture aiurea prin Piatra Neamt, s-ar putea sa se iasa mai bine cu tot cu transport curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 Mai mult decat multumit, mi s-au parut foarte buni si pe partea de executie si de comunicare. Poti trimite jantele la ei cu curierul, eu am trimis anvelopele, spre exemplu. Ai PM cu datele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 Primit, multumesc! Ca idee, sa vada si ceilalti, asa au iesit la mine in zona, jantele cu galben, adaptoarele cu negru. Am dus totul dezasamblat, fireste. Refuz sa le sablez eu si sa le vopsesc la pistol, nu rezista mult vopseaua. In camp electrostatic e altceva, au iesit ok. Cu pistolul meu de sablat nu iesea mai nimic, in plus ma chinuiam degeaba. A fost 500 si ceva toata afacerea + 160 km de plimbare cu masina (doua drumuri de 8 km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandi Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 On 3/16/2024 at 6:10 AM, B.B. said: Am intrebat si eu acum ceva vreme repet intrebarea: are cineva leviere BeadPro de la Motion Pro? Nimeni nimeni? Costa destul de mult pt doua fiare si as fi vrut ceva feedback. In Timișoara cred că există 1 sau 2 locuri unde iti pot schimba cauciucurile si costa gen 100 lei pe roată. Prefer sa fac asta singur si in plus nu vreau sa ma plimb cu rotile dupa mine si sa astept dupa alții. Din ce am văzut cu aceste leviere poți ușor impinge talonul in interior, singura chestie pe care nu o pot face momentan cu ușurință.. (pot dar implica un toc de ușă un cric hidraulic si o bucata de lemn) Pe langa BeadPro care sunt de depresat mai ai nevoie de alte 5 leviere ca sa-ti faci munca usoara, eu le folosesc pe cele de la X Grip. Nu as recomanda sa schimbi o anvelopa tubeless la levier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 Merge, daca stii secretul si ai levierele potrivite. Totusi evit sau ii pun pe baieti sa isi cumpere anvelope TT, nu TL, ca e jale la montaj manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 Schimbă băieții la circuit cu dispozitiv din ăla manual de numa'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 La capre e lejer, la cioapar e durere, flancurile sunt foarte dure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 (editat) cand aveam service (bine ca am scapat de clientii vietii) eu luam 300 de lei de roata. pentru ca e o manopera urata, murdara si de multe ori dureaza cat pe dreq pentru ca mai gasesti si etrierii cu probleme. de curatat si uns era 200 de lei pe etrier. lantul il intindeam daca era cazul, refuzam efectiv sa ung lanturile cu orice fel de smecleu. tot patruj' de mii tine un lant in medie, asa ca nu merita bataia de cap. Editat Martie 17 de MotoS Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 La 16.03.2024 la 21:22, ENEOS a spus: Dar te-ai dus cu 🏍, nu cu roata în mână! Sper... Da. La 16.03.2024 la 21:28, The Flying Dutchman a spus: O fi fost o roata de Fierrari. TA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 18 Share Postat Martie 18 Acum 7 ore, Lucian_M a spus: La capre e lejer, la cioapar e durere, flancurile sunt foarte dure. Cel mai rău m-am chinuit la un bmw f650 cu roata spate, opinca era veche și tare ca lemnul, iar janta are canalul f puțin adânc. Mai aveam puțin și tăiam anvelopa veche cu flexul. Și asta pe mașină de deranjat, dar nu intra capul mașinii și am tras cu leviere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unreal2 Postat Martie 18 Share Postat Martie 18 Apropo de jante... Aveti idee unde pot indrepta janta fata cu spite de la un Dragstar in Bucuresti? Am dat cu ea intr-un sant transversal si s-a strambat vreo 2mm, suficient cat sa inceapa sa trepideze sus jos de la 60km/h. La 15.03.2024 la 18:24, The Flying Dutchman a spus: In linkul tau, vezi in josul paginii raspunsul la intrebarea adresata de @Stanciu. Adminul i-a raspuns ca sustine pana la 150kg. Personal nu am folosit asa ceva si nu am idee unde ar putea fi montata la un pat cu balamale. Am vazut raspunsul, datorita lui am ales-o. Dar nu am gasit pe nimeni care sa foloseasca asa ceva la un pat rabatabil si de aceea am intrebat. In mod normal, ar trebui montata pe capete in partea de jos a patului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Martie 18 Share Postat Martie 18 1 hour ago, Unreal2 said: Apropo de jante... Aveti idee unde pot indrepta janta fata cu spite de la un Dragstar in Bucuresti? Am dat cu ea intr-un sant transversal si s-a strambat vreo 2mm, suficient cat sa inceapa sa trepideze sus jos de la 60km/h. Tot la aia de mai sus. Aparent reconditioneaza si jante moto din aliaj sau otel. Nu te costa nimic sa dai un telefon si sa le pui o intrebare. 1 hour ago, Unreal2 said: Am vazut raspunsul, datorita lui am ales-o. Dar nu am gasit pe nimeni care sa foloseasca asa ceva la un pat rabatabil si de aceea am intrebat. In mod normal, ar trebui montata pe capete in partea de jos a patului. Inteleg ca vrei sa pui doua bucati, una pe fiecare colt sau cam asa ceva. Fiind doua, si la capatul unde veti sta cu picioarili, unde greutatea va fi neglijabila, cred ca poti sa le pui linistit daca nu esti vreun luptator de sumo si ai doua sute cincizeci de kile. Sarcina mare va fi pe partea cu balamale. My two cents. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 18 Share Postat Martie 18 (editat) La 16.03.2024 la 10:24, The Flying Dutchman a spus: Cam nimeni. Daca nu te superi, te rog sa consideri si cele de mai jos: - levierele sunt profi dar destul de scumpute, sa zic asa. - ca sa te "servicezi" acasa iti mai trebuie o serie de lucruri cum ar fi: rim protection (plasticele alea), stand sau masina de echilibrat (eu am avut unul static), pasta de dat pe jante, plumbi. Astea costa si ele. - exista riscul real sa "ciupesti" jantele (o spun din experienta). - zici ca te costa 100 lei pe roata, adica 200 pe motocicleta, conteaza si ce periodicitate ai la schimbat cauciucuri, daca le schimbi o data la doi-trei-patru ani nu-ti bate capul s-o faci singur. Eu aveam niste leviere mai ieftine, niste plastice de protejat jantele, un stand de echilibrat static, o amaraciune de cric hidraulic si niste lemne de fag. S-a asezat praful pe ele de cativa ani (cu exceptia standului pe care l-am vandut), de cand am observat ca ceea ce fac aia la vulcanizare in 15 minute eu fac intr-o ora si jumatate sau chiar doua si mai ciupesc si jantele cel putin o data pe fiecare, datorita nerabdarii si/sau lipsei de experienta. Bottom line: daca ai timp, schimbi cauciucurile des si ai mai multe motociclete, poate se merita. Daca nu, vulcanizarea rulz. Salut, nu-s rookie la chestia asta deloc, am schimbat cauciucuri de cateva ori si deja am leviere si scule si paste si compresor si etc. Tot ce vreau este sa imping cauciucul inauntru de pe talon frumos fara prea multe improvizatii. Rim protectors pot sa cumpar sau sa inventez.. Am si motocicleta enduro la care scot cauciucurile destul de frecvent cu leviere.. Am si motocicleta si maxiscuter, daca ma apuca schimbatul la amandoua si e posibil pt ca le folosesc pe amandoua si cauciucrile pe ele au cam aceeasi uzura sa zicem, dintr-un foc trebuie sa dau 400 la moto service cand as putea da 300 pe levierele BeadPro si raman cu ele. Iar la sectiunea enduro am doua Yamaha WR, una a mea si una a cumnatului care nu se pricepe prea tare, de obicei el incepe si ma apuca nervii numai cand vad cum se chinuie si de obicei termin eu.. La 16.03.2024 la 12:11, ENEOS a spus: 100 lei/roată cu ea dusă în mână? Roata de FJR dusa in mana, 100 de lei de roata sa schimbe cauciucul si sa echilibreze. Nici nu as avea chef sa duc motocicleta la ei sa imi scoata si sa imi puna ei rotile la loc.. Prefer sa fac eu asta si o fac cu placere. Am cu ce duce rotile, nu duc lipsa de masini. Acum 23 ore, sandi a spus: Pe langa BeadPro care sunt de depresat mai ai nevoie de alte 5 leviere ca sa-ti faci munca usoara, eu le folosesc pe cele de la X Grip. Nu as recomanda sa schimbi o anvelopa tubeless la levier. Da, stiu, am scris mai sus, sunt satul de schimbat anvelope la enduro.. Am schimbat si la un burgman 400 care are tubeless si ca sa imping talonul inauntru am folosit tocul usii de la o magazie, un cric hidraulic si o bucata de lemn. Roata pusa vertical sprijinita de tocul de lemn al usii intr-o parte, in cealalta parte am pus cricul orizontal sprijinit cu fundul in toc iar din tija cricului pusa o bucata solida de lemn, 5x5cm sprijinita exact in buza jentii pe cauciuc. Dat la cric pana lemnul impinge cauciucul inauntru de pe janta, exact cum face dispozitivul de la vulcanizare.. Cele de enduro de 18 sau 21 nu sunt intepenite in janta sus.. nu-s tubeless. Acum 10 ore, ENEOS a spus: Cel mai rău m-am chinuit la un bmw f650 cu roata spate, opinca era veche și tare ca lemnul, iar janta are canalul f puțin adânc. Mai aveam puțin și tăiam anvelopa veche cu flexul. Și asta pe mașină de deranjat, dar nu intra capul mașinii și am tras cu leviere. Asa am patit si eu la primul meu Transalp cand am schimbat prima data pneul spate, era o opinca veche Mitas.. am plans cateva ore langa ea. Pneurile mai noi nu mai sunt chiar asa... sunt mult mai noi.. ------ Tota ideea cu levierele mi-a venit pt ca voiam sa duc rotile la FJR la powder coating, imi pareau un pic corodate.. dar de atunci m-am apucat intr-o zi si le-am frecat frumos si am descoperit ca au chiar aceeasi culoare ca motocicleta, si nici coroziunea nu e de speriat. Erau argintii si voiam sa le fac negre.. dar intre timp m-am razgandit, si in final in afara de mine cui plm ii pasa ce culoare au rotile mele, munca aiurea si bani cheltuiti, scoate pneu, pune pneu, asteapta dupa powder coating ca tipul ala e mega ocupat, etc. Mai da-le in plm ca is frumoase si argintii. Dar leviere de alea tot mi-as lua. Editat Martie 18 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.