cocoon Postat Decembrie 17, 2023 Share Postat Decembrie 17, 2023 (editat) Dupa parerea mea pt diferenta de bani intre Wunderlich si cele originale BMW nu merita Wunderlich, chiar nu regret ca am luat de la BMW. Din pacate in 2017 cand le-am luat pe cele originale BMW inca nu aflasem de reselleri online de piese originale BMW si la reprezentanta de la care le-am luat m-au articulat cu vreo 300E :((( . Pe online probabil sunt preturi mai bune acum; daca in Bucuresti la reprezentanta sunt 'doar' 1000Lei e chiar ok pretul. Pt 'rack-urile' suplimentare montate peste gentile laterale - da, e bine sa ai protectiile de folie montate pe genti. Aici am luat alta tzeapa: am pus foliile originale BMW care au fost vreo 110E si protejeaza 2 piese din partea superioara a gentilor. Situatia cu Wunderlich e invers: la 130E iei set Wunderlich care protejeaza toate cele 3 piese vopsite din partea superioara a gentii laterale si nu ai vreun risc sa la zgarii cu bagajele montate pe noile rack-uri de bagaje. Rack-urile sunt f usoare, nu-mi fac griji pt fortat gentile sau sistemul de prindere a gentilor. Oricum nu voi pune acolo bagaje super grele, probabil ceva incaltari/haine de zi, souveniruri de pe traseu etc in sac mic impermeabil - parca 3kg e sarcina maxima per rack. Singura grija ar fi ca se suie mai greu pasagerul cand e prinsa pe fiecare rack cate un saculetz de bagaje (probabil se va sui pe shaua din fata cu moto pe cric lateral si apoi se duce pe shaua din spate) - vedem la vara Editat Decembrie 17, 2023 de cocoon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 17, 2023 Share Postat Decembrie 17, 2023 (editat) Acum 6 ore, cocoon a spus: Pt genti interioare - nu stiu pretul de la Kleinert dar totusi cele originale (stiu, f scumpe - spre 300E setul) chiar merita (asta desi mare parte din accesoriile originale sunt exagerat de scumpe versus ce ofera fata de aftermarket). Un amic si-a luat de la Wunderlich pe la 200E setul si nu prea merita diferenta. Cele originale BMW sunt 'preformate' exact pe conturul interior al gentilor laterale; practic daca ai reusit sa inchei fermoarul de la geanta interioara dupa ce ai inghesuit bagajul in ea - ai garantia ca nu ai probleme cand ajungi la moto ca sa inchizi clapa side-caseului. Ca si comparatie - la FJR gentile originale interioare erau 'mulabile' - puteai sa inghesui bagaj si in plus dar isi schimbau un pic forma si iti trebuia apoi vointa (sau ajutor de la pasager) cand incercai sa inchizi clapa side-caseului. In unele cazuri chiar se forta clapa si o observai ca nu se mai inchide perfect din cauza bagajului in plus. Avantaje si dezavantaje pt ambele sisteme - la cel cu genti 'flexibile' mai poti inghesui ceva in plus dar cu mici riscuri pt geanta mare de plastic si sistemul de inchidere. Pt gentuta de la parbriz - au si cei de la Wunderlich ceva insa si a lor e cu putin prea inalta - cand coboara parbrizul dupa oprire motor atinge discret gentuta. Dar e utila pt bateria externa a telefonului, ceva cabluri etc etc. Daca tot merge cu laudatul azi :)) - m-am aprovizionat ieri de la Wunderlich: a sosit si shaua pasagerului De shaua pilotului de la Wunderlich am fost f incantat; am avut noroc fiindca am trecut asta-vara pe la ei ca sa ma sui pe un GT expus si echipat full Wunderlich - doar ca sa vad cum stau pe ea si mi-au spus ca o pot pune pe motorul meu pt plimbare o ora. Am dat o tura si am fost instant convins, chiar recomand. Cea OEM a mea inca de pe la 140.000 se tasase destul de rau - dupa o ora si ceva incepuse sa amorteasca dosul :)) Mi-am luat si suporti suplimentari de bagaje pt montat peste gentile laterale. E lunga iarna - am timp sa le montez :))) (in ultima poza se vede cum ar trebui sa arate dupa montaj). cât spatiu rămâne intre gentile originale și lăzi? am văzut fotografiile originale și pare diferența, adică spațiu nefolosit. Ceea ce scrie și acest domn aici https://acim.net/blog/side-cases-inner-bags/ care m-a convins să le cumpar deși nu el le vinde sau fabrică (sunt 110e +17 dhl, omul care le fabrică le și vinde și este super ok, scrie impecabil în româna, cred că-i sas). Borseta chinezească o voi ajusta cu o cusatură in partea de jos, iar sus o voi prinde tot pe velcro cu bandă dubluadezivă (mai sus, în poziția din prima poză), ca și pe partea centrală, astfel încât oricât de umplută ar fi să nu existe posibilitatea atingă parbrizul (în nici o situație), care se poate duce automat jos în poziția memorată anterior. Și cum nu am pus chinezul degeaba pe avion, mi-am luat și handguards afumat, care arată chiar luxos (impecabil, după gustul meu). Îmi făceam probleme de suruburile chinezești că vor rugini (am pe yamaha o protecție de parbriz cu șuruburi chinezești de oțel), dar sunt din inox. Varianta A este 2011-2016 și varianta B este 2017+ cu marsarier). B am pus pe 2017 și mi-au rămas niște șuruburi. Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! RON142.09 | For BMW K 1600 GT / GTL / Grand America / B 2012-2023 Handguard Hand Guard Shield Protector Windshield K1600GT K1600GTL K1600 https://a.aliexpress.com/_mLE5OXq Editat Decembrie 17, 2023 de yuk k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 Eu asta as fi vrut sa imi iau in loc de barele alea de pus peste cutii: 1. https://www.wunderlich.de/en/wunderlich-strapping-loops-25150-002 2. https://www.wunderlich.de/en/luggage-loop-25160-000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 Nu-i de la BMW, dar nici nu ruginește. Prețul e pentru un set. https://www.dedeman.ro/ro/brida-dreptunghiulara-pentru-prelata-en711-blister-5-bucati/p/1041526 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 Buna idee, in teorie n-are ce sa strice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 Le folosesc din 2017, niciun punct de rugină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 (editat) Acum 21 ore, yuk a spus: cât spatiu rămâne intre gentile originale și lăzi? am văzut fotografiile originale și pare diferența, adică spațiu nefolosit. Ceea ce scrie și acest domn aici https://acim.net/blog/side-cases-inner-bags/ care m-a convins să le cumpar deși nu el le vinde sau fabrică (sunt 110e +17 dhl, omul care le fabrică le și vinde și este super ok, scrie impecabil în româna, cred că-i sas). Borseta chinezească o voi ajusta cu o cusatură in partea de jos, iar sus o voi prinde tot pe velcro cu bandă dubluadezivă (mai sus, în poziția din prima poză), ca și pe partea centrală, astfel încât oricât de umplută ar fi să nu existe posibilitatea atingă parbrizul (în nici o situație), care se poate duce automat jos în poziția memorată anterior. Și cum nu am pus chinezul degeaba pe avion, mi-am luat și handguards afumat, care arată chiar luxos (impecabil, după gustul meu). Îmi făceam probleme de suruburile chinezești că vor rugini (am pe yamaha o protecție de parbriz cu șuruburi chinezești de oțel), dar sunt din inox. Varianta A este 2011-2016 și varianta B este 2017+ cu marsarier). B am pus pe 2017 și mi-au rămas niște șuruburi. Asa este - ramane un mic spatiu nefolosit pe langa gentile originale - probabil max 1L din cei 33L cat are parca geanta 'mare' de plastic. Dupa cum spuneam - sunt plusuri si minusuri: cele originale de la FJR erau exact pe sistemul celor de la Kleinert. De fapt, in plus, inchiderea de sus avea si un fel de capac prins cu 2 fermoare pe care le puteai lasa deschise pt a forta suplimentar bagaj. Problema era ca erai mereu tentat pe traseu sa mai inghesui in ele chestii pe care nu le aveai la plecarea de acasa (souveniruri etc) - geanta de textil permitea insa fortam mereu usile si incuietorile de la gentile laterale. Nu au cedat vreodata insa era un stres mereu capitolul asta. Cu astea originale BMW stiu clar ca daca nu se inchide geanta interioara - garantat nu se inchide nici cea exterioara de plastic (cu riscul asumat ca am pierdut un mic spatiu suplimentar de incarcare). Cu toate astea s-a mai intamplat pe traseu sa incercam sa inghesuim diverse mici obiecte in spatiul ramas nefolosit pe langa geanta interioara - deci am gasit si la GT motiv de stres pt clapele si incuietorile laterale :))))) Legat de borseta - si cea de la Wunderlich are un velcro pe capacul GPS plus 2 capse in suruburile laterale. Nu pot sa zic ca o atinge fortat parbrizul, doar cand coboara parbrizul auzi pe ultimii 2cm de cursa cum 'sterge' discret borseta, sigur nu e problema pt motoras sau sistemul de ghidaj parbriz. Dar alternativa pe care ai postat-o in poze pare chiar ok, prin comparatie nu cred ca merita 100E cea de la Wunderlich. Misto si hand-guard-urile, chiar arata bine iar pretul e de cateva ori sub orice firma producatoare dintre cei consacrati. Am vazut si carligele/urechile de bagaje postate de ceilalti colegi: sunt interesante insa ar implica sa prinzi bagajul direct deasupra gentii laterale. Probabil trebuie la fel inserat un material de protectie intre geanta laterala si bagajul pe care il pui direct pe geanta. Cu barele pe care le-am luat teoretic bagajul sta direct pe ele, doar daca e mai maleabila punga ar putea atinge de geanta laterala; in plus prinzi mai usor plasa elastica cu carlige de barele laterale. O alta chestie pe care am vazut-o acum ceva ani pe GT-ul unui italian: niste genti flexibile de la GIVI oarecum paralelipipedice. Se prindeau cu niste curele de geanta laterala si stateau direct pe geanta (la fel cu un material intre ele anti-zgarieturi etc). Erau f incapatoare (probabil 20-25L fiecare) insa blocau accesul in geanta laterala - nu cred ca puteai accesa 'zavorul' fara sa demontezi geanta suplimentara de la GIVI. Nu ma tentau - totusi m-am uitat din curiozitate de preturi atunci si nu le-am gasit nici la GIVI pe site... Editat Decembrie 18, 2023 de cocoon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 (editat) 1 oră în urmă, cocoon a spus: Asa este - ramane un mic spatiu nefolosit pe langa gentile originale - probabil max 1L din cei 33L cat are parca geanta 'mare' de plastic. Dupa cum spuneam - sunt plusuri si minusuri: cele originale de la FJR erau exact pe sistemul celor de la Kleinert. De fapt, in plus, inchiderea de sus avea si un fel de capac prins cu 2 fermoare pe care le puteai lasa deschise pt a forta suplimentar bagaj. Problema era ca erai mereu tentat pe traseu sa mai inghesui in ele chestii pe care nu le aveai la plecarea de acasa (souveniruri etc) - geanta de textil permitea insa fortam mereu usile si incuietorile de la gentile laterale. Nu au cedat vreodata insa era un stres mereu capitolul asta. Cu astea originale BMW stiu clar ca daca nu se inchide geanta interioara - garantat nu se inchide nici cea exterioara de plastic (cu riscul asumat ca am pierdut un mic spatiu suplimentar de incarcare). Cu toate astea s-a mai intamplat pe traseu sa incercam sa inghesuim diverse mici obiecte in spatiul ramas nefolosit pe langa geanta interioara - deci am gasit si la GT motiv de stres pt clapele si incuietorile laterale :))))) Legat de borseta - si cea de la Wunderlich are un velcro pe capacul GPS plus 2 capse in suruburile laterale. Nu pot sa zic ca o atinge fortat parbrizul, doar cand coboara parbrizul auzi pe ultimii 2cm de cursa cum 'sterge' discret borseta, sigur nu e problema pt motoras sau sistemul de ghidaj parbriz. Dar alternativa pe care ai postat-o in poze pare chiar ok, prin comparatie nu cred ca merita 100E cea de la Wunderlich. Misto si hand-guard-urile, chiar arata bine iar pretul e de cateva ori sub orice firma producatoare dintre cei consacrati. Am vazut si carligele/urechile de bagaje postate de ceilalti colegi: sunt interesante insa ar implica sa prinzi bagajul direct deasupra gentii laterale. Probabil trebuie la fel inserat un material de protectie intre geanta laterala si bagajul pe care il pui direct pe geanta. Cu barele pe care le-am luat teoretic bagajul sta direct pe ele, doar daca e mai maleabila punga ar putea atinge de geanta laterala; in plus prinzi mai usor plasa elastica cu carlige de barele laterale. O alta chestie pe care am vazut-o acum ceva ani pe GT-ul unui italian: niste genti flexibile de la GIVI oarecum paralelipipedice. Se prindeau cu niste curele de geanta laterala si stateau direct pe geanta (la fel cu un material intre ele anti-zgarieturi etc). Erau f incapatoare (probabil 20-25L fiecare) insa blocau accesul in geanta laterala - nu cred ca puteai accesa 'zavorul' fara sa demontezi geanta suplimentara de la GIVI. Nu ma tentau - totusi m-am uitat din curiozitate de preturi atunci si nu le-am gasit nici la GIVI pe site... Salut, am si eu gentile alea de la Givi paralelipipedice si se prind intr-adevar cu niste curele dar tot trebuie niste urechi peste sub care sa le treci altfel degeaba. Si oricum tot peste cutiile laterale vin deci tot trebuie o folie ceva. Editat Decembrie 18, 2023 de LionEl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 (editat) 1 oră în urmă, LionEl a spus: Salut, am si eu gentile alea de la Givi paralelipipedice si se prind intr-adevar cu niste curele dar tot trebuie niste urechi peste sub care sa le treci altfel degeaba. Si oricum tot peste cutiile laterale vin deci tot trebuie o folie ceva. Salut, Da, am gasit intre timp poza italianului cu genti din astea pe GT - avea o folie cauciucata peste gentile laterale ca sa nu se matuiasca vopseaua de pe gentile laterale. Dar nu m-am uitat de unde ancorase cordelinele de fixare genti - banuiam ca undeva pe dedesubt de scarite etc - probabil sunt necesare intr-adevar si acele urechi pt ancorare. Oricum cel putin peste gentile de GT nu mi par f confortabil de utilizat - mai ales daca ai si pasager... Editat Decembrie 18, 2023 de cocoon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AWD Postat Iulie 12 Share Postat Iulie 12 E cineva interesat de urmatoarele elemente toate pt K1600? - bare de cadere fata originale BMW (se potriveste la toate modelele 2011-2024, testat de mine pe un 2017 - protectii vant mansoane Isotta pt K1600 GT/GTL 2011-2016 sau RT 1200 2015 pana sa apara RT 1250 - sa pt rideri mai grei de peste 100 de kg. am cumparat motoreta cu acea sa, dar am cumparat sa originala pt ca e pacat sa stric minune de sa cu burete special, piele faina si cusatura custom 0726226679 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 26 Share Postat August 26 Salutare! De saptamana trecuta sunt posesor de K1600GTL. Am facut rodajul si o duc la prima revizie. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 26 Share Postat August 26 Să o stăpânești sanatos și fără evenimente! Dă-i sa zacă că-i plac km și îi cere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat August 26 Share Postat August 26 Felicitari!!! Si mie imi plange inima dupa una ca ea, am facut un test acum un an si mi-a dat grav.... Keep calm and ride safe!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 26 Share Postat August 26 Imi vand șaua inalta cu care a venit. Mi-am comandat șa normala, nu sunt asa inalt… Daca sunt interesati… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 26 Share Postat August 26 Acum 33 minute, borsulica a spus: Imi vand șaua inalta cu care a venit. Mi-am comandat șa normala, nu sunt asa inalt… Daca sunt interesati… Cred că am eu un mușteriu care poate fi interesat, să-l întreb, deși are GTL din 2020. La 18.12.2023 la 16:11, cocoon a spus: Salut, Da, am gasit intre timp poza italianului cu genti din astea pe GT - avea o folie cauciucata peste gentile laterale ca sa nu se matuiasca vopseaua de pe gentile laterale. Dar nu m-am uitat de unde ancorase cordelinele de fixare genti - banuiam ca undeva pe dedesubt de scarite etc - probabil sunt necesare intr-adevar si acele urechi pt ancorare. Oricum cel putin peste gentile de GT nu mi par f confortabil de utilizat - mai ales daca ai si pasager... La RT-ul meu cam așa am făcut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 27 Share Postat August 27 La GTL șeile se potrivesc, indiferent de an. Este noua, cu incalzire pilot si pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 31 Share Postat August 31 La 27.08.2024 la 17:09, borsulica a spus: La GTL șeile se potrivesc, indiferent de an. Este noua, cu incalzire pilot si pasager. Gata, am rezolvat cu șaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 31 Share Postat August 31 Acum 2 minute, borsulica a spus: Gata, am rezolvat cu șaua. Da știu , mă bucur că v-ați înțeles Când revin și eu din tura, ieșim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 3 Share Postat Noiembrie 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Noiembrie 4 Share Postat Noiembrie 4 La 03.11.2024 la 4:00, yuk a spus: Aprob pozitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.