Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

Dupa parerea mea pt diferenta de bani intre Wunderlich si cele originale BMW nu merita Wunderlich, chiar nu regret ca am luat de la BMW. Din pacate in 2017 cand le-am luat pe cele originale BMW inca nu aflasem de reselleri online de piese originale BMW si la reprezentanta de la care le-am luat m-au articulat cu vreo 300E :((( . Pe online probabil sunt preturi mai bune acum; daca in Bucuresti la reprezentanta sunt 'doar' 1000Lei e chiar ok pretul.
 

Pt 'rack-urile' suplimentare montate peste gentile laterale - da, e bine sa ai protectiile de folie montate pe genti. Aici am luat alta tzeapa: am pus foliile originale BMW care au fost vreo 110E si protejeaza 2 piese din partea superioara a gentilor. Situatia cu Wunderlich e invers: la 130E iei set Wunderlich care protejeaza toate cele 3 piese vopsite din partea superioara a gentii laterale si nu ai vreun risc sa la zgarii cu bagajele montate pe noile rack-uri de bagaje. Rack-urile sunt f usoare, nu-mi fac griji pt fortat gentile sau sistemul de prindere a gentilor. Oricum nu voi pune acolo bagaje super grele, probabil ceva incaltari/haine de zi, souveniruri de pe traseu etc in sac mic impermeabil - parca 3kg e sarcina maxima per rack. Singura grija ar fi ca se suie mai greu pasagerul cand e prinsa pe fiecare rack cate un saculetz de bagaje (probabil se va sui pe shaua din fata cu moto pe cric lateral si apoi se duce pe shaua din spate) - vedem la vara :)

Editat de cocoon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 419
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 6 ore, cocoon a spus:

Pt genti interioare - nu stiu pretul de la Kleinert dar totusi cele originale (stiu, f scumpe - spre 300E setul) chiar merita (asta desi mare parte din accesoriile originale sunt exagerat de scumpe versus ce ofera fata de aftermarket). Un amic si-a luat de la Wunderlich pe la 200E setul si nu prea merita diferenta. Cele originale BMW sunt 'preformate' exact pe conturul interior al gentilor laterale; practic daca ai reusit sa inchei fermoarul de la geanta interioara dupa ce ai inghesuit bagajul in ea - ai garantia ca nu ai probleme cand ajungi la moto ca sa inchizi clapa side-caseului.
Ca si comparatie - la FJR gentile originale interioare erau 'mulabile' - puteai sa inghesui bagaj si in plus dar isi schimbau un pic forma si iti trebuia apoi vointa (sau ajutor de la pasager) cand incercai sa inchizi clapa side-caseului. In unele cazuri chiar se forta clapa si o observai ca nu se mai inchide perfect din cauza bagajului in plus.
Avantaje si dezavantaje pt ambele sisteme - la cel cu genti 'flexibile' mai poti inghesui ceva in plus dar cu mici riscuri pt geanta mare de plastic si sistemul de inchidere.

Pt gentuta de la parbriz - au si cei de la Wunderlich ceva insa si a lor e cu putin prea inalta - cand coboara parbrizul dupa oprire motor atinge discret gentuta. Dar e utila pt bateria externa a telefonului, ceva cabluri etc etc.
 

Daca tot merge cu laudatul azi :)) - m-am aprovizionat ieri de la Wunderlich: a sosit si shaua pasagerului :)
De shaua pilotului de la Wunderlich am fost f incantat; am avut noroc fiindca am trecut asta-vara pe la ei ca sa ma sui pe un GT expus si echipat full Wunderlich - doar ca sa vad cum stau pe ea si mi-au spus ca o pot pune pe motorul meu pt plimbare o ora. Am dat o tura si am fost instant convins, chiar recomand. Cea OEM a mea inca de pe la 140.000 se tasase destul de rau - dupa o ora si ceva incepuse sa amorteasca dosul :))

Mi-am luat si suporti suplimentari de bagaje pt montat peste gentile laterale. E lunga iarna - am timp sa le montez :)))  (in ultima poza se vede cum ar trebui sa arate dupa montaj).


WhatsApp Image 2023-12-16 at 21.14.41.jpeg

WhatsApp Image 2023-12-16 at 21.14.44.jpeg

20570-102_01_1500_blank.jpg.jpg

cât spatiu rămâne intre gentile originale și  lăzi? am văzut fotografiile originale și pare diferența, adică spațiu nefolosit. Ceea ce scrie și acest domn aici https://acim.net/blog/side-cases-inner-bags/

care m-a convins să le cumpar deși nu el le vinde sau fabrică (sunt 110e +17 dhl, omul care le fabrică le și vinde și este super ok,  scrie impecabil în româna, cred că-i sas).

 

Borseta chinezească o voi ajusta cu o cusatură in partea de jos, iar sus o voi prinde tot pe velcro cu bandă dubluadezivă (mai sus, în poziția din prima poză), ca și pe partea centrală, astfel încât oricât de umplută ar fi să nu existe posibilitatea atingă parbrizul (în nici o situație), care se poate duce automat jos în poziția memorată anterior.

 

Și cum nu am pus chinezul degeaba pe avion, mi-am luat și handguards afumat, care arată chiar luxos (impecabil, după gustul meu). Îmi făceam probleme de suruburile chinezești că vor rugini (am pe yamaha o protecție de parbriz cu șuruburi chinezești de oțel), dar sunt din inox. Varianta A este 2011-2016 și varianta B este 2017+ cu marsarier). B am pus pe 2017 și mi-au rămas niște șuruburi. 

Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! RON142.09 | For BMW K 1600 GT / GTL / Grand America / B 2012-2023 Handguard Hand Guard Shield Protector Windshield K1600GT K1600GTL K1600
https://a.aliexpress.com/_mLE5OXq

20231217_153135.jpg

20231217_154301.jpg

20231217_154206.jpg

Editat de yuk
k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, yuk a spus:

cât spatiu rămâne intre gentile originale și  lăzi? am văzut fotografiile originale și pare diferența, adică spațiu nefolosit. Ceea ce scrie și acest domn aici https://acim.net/blog/side-cases-inner-bags/

care m-a convins să le cumpar deși nu el le vinde sau fabrică (sunt 110e +17 dhl, omul care le fabrică le și vinde și este super ok,  scrie impecabil în româna, cred că-i sas).

 

Borseta chinezească o voi ajusta cu o cusatură in partea de jos, iar sus o voi prinde tot pe velcro cu bandă dubluadezivă (mai sus, în poziția din prima poză), ca și pe partea centrală, astfel încât oricât de umplută ar fi să nu existe posibilitatea atingă parbrizul (în nici o situație), care se poate duce automat jos în poziția memorată anterior.

 

Și cum nu am pus chinezul degeaba pe avion, mi-am luat și handguards afumat, care arată chiar luxos (impecabil, după gustul meu). Îmi făceam probleme de suruburile chinezești că vor rugini (am pe yamaha o protecție de parbriz cu șuruburi chinezești de oțel), dar sunt din inox. Varianta A este 2011-2016 și varianta B este 2017+ cu marsarier). B am pus pe 2017 și mi-au rămas niște șuruburi. 

 

 

Asa este - ramane un mic spatiu nefolosit pe langa gentile originale - probabil max 1L din cei 33L cat are parca geanta 'mare' de plastic. Dupa cum spuneam - sunt plusuri si minusuri: cele originale de la FJR erau exact pe sistemul celor de la Kleinert. De fapt, in plus, inchiderea de sus avea si un fel de capac prins cu 2 fermoare pe care le puteai lasa deschise pt a forta suplimentar bagaj. Problema era ca erai mereu tentat pe traseu sa mai inghesui in ele chestii pe care nu le aveai la plecarea de acasa (souveniruri etc) - geanta de textil permitea insa fortam mereu usile si incuietorile de la gentile laterale. Nu au cedat vreodata insa era un stres mereu capitolul asta. Cu astea originale BMW stiu clar ca daca nu se inchide geanta interioara - garantat nu se inchide nici cea exterioara de plastic (cu riscul asumat ca am pierdut un mic spatiu suplimentar de incarcare). Cu toate astea s-a mai intamplat pe traseu sa incercam sa inghesuim diverse mici obiecte in spatiul ramas nefolosit pe langa geanta interioara - deci am gasit si la GT motiv de stres pt clapele si incuietorile laterale :)))))


Legat de borseta - si cea de la Wunderlich are un velcro pe capacul GPS plus 2 capse in suruburile laterale. Nu pot sa zic ca o atinge fortat parbrizul, doar cand coboara parbrizul auzi pe ultimii 2cm de cursa cum 'sterge' discret borseta, sigur nu e problema pt motoras sau sistemul de ghidaj parbriz. Dar alternativa pe care ai postat-o in poze pare chiar ok, prin comparatie nu cred ca merita 100E cea de la Wunderlich.
 

Misto si hand-guard-urile, chiar arata bine iar pretul e de cateva ori sub orice firma producatoare dintre cei consacrati.


Am vazut si carligele/urechile de bagaje postate de ceilalti colegi: sunt interesante insa ar implica sa prinzi bagajul direct deasupra gentii laterale. Probabil trebuie la fel inserat un material de protectie intre geanta laterala si bagajul pe care il pui direct pe geanta. Cu barele pe care le-am luat teoretic bagajul sta direct pe ele, doar daca e mai maleabila punga ar putea atinge de geanta laterala; in plus prinzi mai usor plasa elastica cu carlige de barele laterale.
O alta chestie pe care am vazut-o acum ceva ani pe GT-ul unui italian: niste genti flexibile de la GIVI oarecum paralelipipedice. Se prindeau cu niste curele de geanta laterala si stateau direct pe geanta (la fel cu un material intre ele anti-zgarieturi etc). Erau f incapatoare (probabil 20-25L fiecare) insa blocau accesul in geanta laterala - nu cred ca puteai accesa 'zavorul' fara sa demontezi geanta suplimentara de la GIVI. Nu ma tentau - totusi m-am uitat din curiozitate de preturi atunci si nu le-am gasit nici la GIVI pe site...

Editat de cocoon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMG-20220808-WA0007.thumb.jpg.ebb86d2870deb75096e0673a5af49d63.jpg

1 oră în urmă, cocoon a spus:

Asa este - ramane un mic spatiu nefolosit pe langa gentile originale - probabil max 1L din cei 33L cat are parca geanta 'mare' de plastic. Dupa cum spuneam - sunt plusuri si minusuri: cele originale de la FJR erau exact pe sistemul celor de la Kleinert. De fapt, in plus, inchiderea de sus avea si un fel de capac prins cu 2 fermoare pe care le puteai lasa deschise pt a forta suplimentar bagaj. Problema era ca erai mereu tentat pe traseu sa mai inghesui in ele chestii pe care nu le aveai la plecarea de acasa (souveniruri etc) - geanta de textil permitea insa fortam mereu usile si incuietorile de la gentile laterale. Nu au cedat vreodata insa era un stres mereu capitolul asta. Cu astea originale BMW stiu clar ca daca nu se inchide geanta interioara - garantat nu se inchide nici cea exterioara de plastic (cu riscul asumat ca am pierdut un mic spatiu suplimentar de incarcare). Cu toate astea s-a mai intamplat pe traseu sa incercam sa inghesuim diverse mici obiecte in spatiul ramas nefolosit pe langa geanta interioara - deci am gasit si la GT motiv de stres pt clapele si incuietorile laterale :)))))


Legat de borseta - si cea de la Wunderlich are un velcro pe capacul GPS plus 2 capse in suruburile laterale. Nu pot sa zic ca o atinge fortat parbrizul, doar cand coboara parbrizul auzi pe ultimii 2cm de cursa cum 'sterge' discret borseta, sigur nu e problema pt motoras sau sistemul de ghidaj parbriz. Dar alternativa pe care ai postat-o in poze pare chiar ok, prin comparatie nu cred ca merita 100E cea de la Wunderlich.
 

Misto si hand-guard-urile, chiar arata bine iar pretul e de cateva ori sub orice firma producatoare dintre cei consacrati.


Am vazut si carligele/urechile de bagaje postate de ceilalti colegi: sunt interesante insa ar implica sa prinzi bagajul direct deasupra gentii laterale. Probabil trebuie la fel inserat un material de protectie intre geanta laterala si bagajul pe care il pui direct pe geanta. Cu barele pe care le-am luat teoretic bagajul sta direct pe ele, doar daca e mai maleabila punga ar putea atinge de geanta laterala; in plus prinzi mai usor plasa elastica cu carlige de barele laterale.
O alta chestie pe care am vazut-o acum ceva ani pe GT-ul unui italian: niste genti flexibile de la GIVI oarecum paralelipipedice. Se prindeau cu niste curele de geanta laterala si stateau direct pe geanta (la fel cu un material intre ele anti-zgarieturi etc). Erau f incapatoare (probabil 20-25L fiecare) insa blocau accesul in geanta laterala - nu cred ca puteai accesa 'zavorul' fara sa demontezi geanta suplimentara de la GIVI. Nu ma tentau - totusi m-am uitat din curiozitate de preturi atunci si nu le-am gasit nici la GIVI pe site...

Salut, am si eu gentile alea de la Givi paralelipipedice si se prind intr-adevar cu niste curele dar tot trebuie niste urechi peste sub care sa le treci altfel degeaba. Si oricum tot peste cutiile laterale vin deci tot trebuie o folie ceva.

 

 

Editat de LionEl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, LionEl a spus:

IMG-20220808-WA0007.thumb.jpg.ebb86d2870deb75096e0673a5af49d63.jpg

Salut, am si eu gentile alea de la Givi paralelipipedice si se prind intr-adevar cu niste curele dar tot trebuie niste urechi peste sub care sa le treci altfel degeaba. Si oricum tot peste cutiile laterale vin deci tot trebuie o folie ceva.

 

 

Salut,

         Da, am gasit intre timp poza italianului cu genti din astea pe GT - avea o folie cauciucata peste gentile laterale ca sa nu se matuiasca vopseaua de pe gentile laterale. Dar nu m-am uitat de unde ancorase cordelinele de fixare genti - banuiam ca undeva pe dedesubt de scarite etc - probabil sunt necesare intr-adevar si acele urechi pt ancorare.
         Oricum cel putin peste gentile de GT nu mi par f confortabil de utilizat - mai ales daca ai si pasager...
 

GIVI.jpeg

Editat de cocoon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

E cineva interesat de urmatoarele elemente toate pt K1600?

- bare de cadere fata originale BMW (se potriveste la toate modelele 2011-2024, testat de mine pe un 2017

- protectii vant mansoane Isotta pt K1600 GT/GTL 2011-2016 sau RT 1200 2015 pana sa apara RT 1250

- sa pt rideri mai grei de peste 100 de kg. am cumparat motoreta cu acea sa, dar am cumparat sa originala pt ca e pacat sa stric minune de sa cu burete special, piele faina si cusatura custom

 

0726226679

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Felicitari!!! Si mie imi plange inima dupa una ca ea, am facut un test acum un an si mi-a dat grav....

Keep calm and ride safe!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, borsulica a spus:

Imi vand șaua inalta cu care a venit. Mi-am comandat șa normala, nu sunt asa inalt…

Daca sunt interesati…

Cred că am eu un mușteriu care poate fi interesat, să-l întreb, deși are GTL din 2020.

 

La 18.12.2023 la 16:11, cocoon a spus:

Salut,

         Da, am gasit intre timp poza italianului cu genti din astea pe GT - avea o folie cauciucata peste gentile laterale ca sa nu se matuiasca vopseaua de pe gentile laterale. Dar nu m-am uitat de unde ancorase cordelinele de fixare genti - banuiam ca undeva pe dedesubt de scarite etc - probabil sunt necesare intr-adevar si acele urechi pt ancorare.
         Oricum cel putin peste gentile de GT nu mi par f confortabil de utilizat - mai ales daca ai si pasager...
 

GIVI.jpeg

 

La RT-ul meu cam așa am făcut.

 

 

IMG_20240826_105013.jpg

IMG_20240826_105009.jpg

IMG_20240826_105000.jpg

IMG_20240826_104959.jpg

IMG_20240826_105003.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.08.2024 la 17:09, borsulica a spus:

La GTL șeile se potrivesc, indiferent de an. Este noua, cu incalzire pilot si pasager. 

Gata, am rezolvat cu șaua. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, borsulica a spus:

Gata, am rezolvat cu șaua. 

Da știu , mă bucur că v-ați înțeles 😁

 

Când revin și eu din tura, ieșim 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...