Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 419
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La modelul 2017, am avut un consum de 400 ml in primii 10000 de km, iar acum cred ca s-a linistit de tot. Este exclus sa car bidon dupa mine si nu cred ca va trebui completat intre schimburi. Am facut rodajul ca la carte, asa cum m-ai sfatuit, September.

Si eu am fost in Halkidiki de 1 Mai, cred ca te-am vazut la unul din ghiseele de plata de la autostrada greceasca, eram oprit in parcajul alaturat, la sters parbrizul de muste.

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca ai niste kilometri deja cu ea, ce presupun reviziile la motoreta asta si ce costuri au ele? Daca iti aduci aminte despre ele, evident.

» Post actualizat in 20 Nov 2017 19:57

Ma alatur si eu grupului. Faceti va rog abstractie de tenesii rosii.

Acum sunt la capitolul achizitii (crash bars fata si spate de la Wunderlich, top case). Apoi inscris, si apoi kilometri cati mai multi.

Motoreta e din 2010, are 74.000 de km facuti in Nemtia, revizii anuale din care inteleg ca s-a verificat in fiecare an "valve clearence" si ca acum e 0.18 (fata de maxim 0.3 admis).

 

 

Bine v-am gasit!

 

nu face nimeni verificarea jocului la supape in fiecare an.

aia se face la fiecare 30.000km. si se demonteaza destul de mult ca sa ajungi sa faci masuratorile.

iar motocicleta are 4 supape pe fiecare cilindru. nu ai cum sa ai o singura valoare pt 24 de supape :) in plus fiecare supapa are un minim si un maxim al jocului ca sa se considere in parametri.

ori te-a mintit frumos ori nu ai inteles tu corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are niste linii 1600-le asta.. de vis.

 

In toamna vine un prieten bun din Austria cu ea, abia astept sa o testez :D

 

In alta ordine de idei, in mainile baiatului de mai jos zici ca e bicicleta:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, in mainile baiatului de mai jos zici ca e bicicleta:

 

Garmisch 2012... eram si eu acolo si nu-mi venea sa cred ce facea cu dihania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata, am dus-o în Gibraltar, Tarifa și Cabo da Roca.

3 săptămâni.

100000 de kilometri a facut-o în Santiago de Compostela. :)

 

Am transformat-o în fată mare.

(Din față și din spate se aude superb. Stând pe ea, auzi hârjiitul/ronțăitul cutiei de viteze la viteze și turații mici, la cald)

Eh, cu dopuri nu le mai auzi.

Rămâne doar covorul zburator!

» Post actualizat in 06 Jun 2018 23:05

:)

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum să o dau, o știu de când era mică! :)

Nu.

Când va apărea o schimbare semnificativă, îi mai aduc o prietenă...

» Post actualizat in 10 Jun 2018 15:15

Despre consumul de ulei.

Mi-a cerut să verific uleiul la 3500km făcuți. Cred ca Tibi, a indesat vreo 100ml peste joja. :)

Am pus direct 500ml si am mers mai departe. La 5500, din motive de spațiu, am facut ordine in bagaje, am pus și restul, să fie.

La 7600km iar a cerut să verific. Am pus 500ml din al 2-lea litru si am ajuns acasă dupa 9600km.

In medie 250ml/1000km la 100000km făcuți.

 

Consumul de benzină:

Am mers in paralel cu un BMW K1200GT.

Amândoi pe autostradă, cu parbrizul coborât la maxim,140km/h fixat din tempomat, verificat pe GPS.

GT-ul 1200: 5,6l/100km.

GTL-ul 1600: 6.6l/100km.

 

Am ridicat parbrizul (cât o ușă de catedrală): 7.6l/100km. Un litru in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Iata ceea ce este nou pentru modelele 2019:

 

 

BMW K 1600 GT.

  • Hill Start Control Pro (HSC Pro) as standard: automatic activation when brakes are activated for approx. one second beyond standstill on a gradient of at least +/- 5% --> improved hillside set-off convenience.
  • New Style Sport: paint finish Black storm metallic / Glacier silver metallic, black drivetrain, windshield Sport version, golden brake calipers at front and rider/passenger seat with seams in a contrasting colour.
  • The paint finishes Mars red metallic and Lupine blue metallic / Black storm metallic (Style Sport) are no longer available.


BMW K 1600 GTL.

  • Hill Start Control Pro (HSC Pro) as standard: automatic activation when brakes are activated for approx. one second beyond standstill on a gradient of at least +/- 5% --> improved hillside set-off convenience.
  • New Style Elegance: paint finish Pollux metallic, chrome brackets at the front mudguard, chrome slipstream deflectors and storage compartment lid finished in Monolith metallic matt.
  • The paint finishes Thunder grey metallic and Ebony metallic (Style Elegance) are no longer available.


BMW K 1600 B.

  • Hill Start Control Pro (HSC Pro) as standard: automatic activation when brakes are activated for approx. one second beyond standstill on a gradient of at least +/- 5% --> improved hillside set-off convenience.
  • Reduction of standard seat height by 30 mm to 750 mm (the existing low seat is no longer available).
  • High seat available as optional equipment or optional accessory (seat height 780 mm).
  • New paint finish Imperial blue metallic.


BMW K 1600 Grand America.

  • Hill Start Control Pro (HSC Pro) as standard: automatic activation when brakes are activated for approx. one second beyond standstill on a gradient of at least +/- 5% --> improved hillside set-off convenience.
  • Reduction of standard seat height by 30 mm to 750 mm (the existing optional equipment item low seat is no longer available).
  • High seat available as optional equipment or optional accessory (seat height 780 mm).
  • New: Additional speaker with amplifier for rear audio system in topcase, controllable with fader function (regulation of volume distribution between front and rear) as optional equipment.
  • New paint finish Imperial blue metallic.
  • The paint finish Austin yellow metallic / Black storm metallic is no longer available.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sunt foarte solid lucrate. 

La 70000km am schimbat pivotul inferior de la jugul față, iar la 100000 rulmenții față, atât. În 8 ani. Consumul de ulei este sub control.

Arată ca nouă. 

Sunt la Mugello și plecăm prin alpii francezi luni. 

N-a stat... :)

Nu încercați Col d'Iseran, mai devreme de 15 iunie... 

Mai precis: Col de l'Iseran. 

Dincolo, spre Bonneval-sur-Arc, zăpada are încă 5m. Și l-au închis și pe partea cu Val d'Isère, după ce am ocolit 400km să ajungem... 😬

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Verificarea de 120000km: 

Schimbat pompa de benzină.

Se fisurase corpul la un cot în exterior, defect individual, mă stropea pe gamba dreaptă...

Mirosea a benzină de trăsnea. Asta m-a făcut să o duc și la verificarea cea mare, mai devreme.

Pivoții, amândoi de la jugul față. 

2 rulmenti la cardan. Căpătaseră un mic joc. 

Verificat compresia, perfectă. 

Verificat pastile, 0.20/admisie cu 0.25-0.30/evacuare la toate cele 24 de supape. 

Schimbat: 

Discuri față/limită, spate/un pic sub limită, plăcuțe de frână, bujii, filtre ulei-aer, lichid frână, ulei motor, transmisie, antigel.

Butonul demarorului, mi-a facut figuri de 2 ori, când a stat în soare prin Italia, comandat-venit altul cu alte mufe, trimis înapoi. 

Amortizoarele, față-spate, cu urme de ulei. 

Nu știu dacă de la ele, sau de la uleiul curs pe la buşonul de umplere. Comportamentul motorului perfect încă.

Le-am spălat, le verific peste 5000km, la toamnă. 

Vin doar piesă complexă, cu arc-amortizor-mecatronică.

2000€ spatele, 1000€ fața, originalele.

Dacă va fi cazul, la toamnă, le demontează Tibi, le trimite la Wilbers, schimbă ei doar amortizorul, le setează, tot ansamblul pentru greutatea noastră 100-130-180, diferită de standard 85-115-200 și le punem. 

1000€ cu totul și 3 săptămâni. 

Gata. Am pregătit-o pentru următorii 120000km... :)

Sper.

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La K-uri ai 6 presetări la suspensie.

3 pe greutate, 3 pe dinamica amortizării.

3x3=9 combinații. 

Pe greutate: 

Unu pe motor 85kg. 

Unu plus bagaj 85+30=115

Doi plus bagaj 85+85+30=200 

Mecatronica învârte de piulițele alea și reglează înălțimea motocicletei. 

Apoi în funcție de celălalt reglaj:

Confort, normal, sport, reglează caracteristica de oscilație a amortizoarelor și frecvențele proprii pe aceste greutăți, astfel încât fața și spatele motocicletei să lucreze ca un ansamblu. 

Ăștia de la Wilbers orientați spre sport, încearcă și ei să optimizeze lucrurile.

Când le trimiți cele două ansambluri amortizor te pune să completezi o fișă cu greutatea ta, bagaje, pasager. 

Sigur, este moto touring, numai benzina din rezervor variază cu 15kg între plin și rezervă, poți să mergi 2 fără bagaje, dar asta este, măcar îi preocupă. 

 

 

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 01.08.2019 la 22:24, September a spus:

Verificarea de 120000km: 

Schimbat pompa de benzină.

Se fisurase corpul la un cot în exterior, defect individual, mă stropea pe gamba dreaptă...

Mirosea a benzină de trăsnea. Asta m-a făcut să o duc și la verificarea cea mare, mai devreme.

Pivoții, amândoi de la jugul față. 

2 rulmenti la cardan. Căpătaseră un mic joc. 

Verificat compresia, perfectă. 

Verificat pastile, 0.20/admisie cu 0.25-0.30/evacuare la toate cele 24 de supape. 

Schimbat: 

Discuri față/limită, spate/un pic sub limită, plăcuțe de frână, bujii, filtre ulei-aer, lichid frână, ulei motor, transmisie, antigel.

Butonul demarorului, mi-a facut figuri de 2 ori, când a stat în soare prin Italia, comandat-venit altul cu alte mufe, trimis înapoi. 

Amortizoarele, față-spate, cu urme de ulei. 

Nu știu dacă de la ele, sau de la uleiul curs pe la buşonul de umplere. Comportamentul motorului perfect încă.

Le-am spălat, le verific peste 5000km, la toamnă. 

Vin doar piesă complexă, cu arc-amortizor-mecatronică.

2000€ spatele, 1000€ fața, originalele.

Dacă va fi cazul, la toamnă, le demontează Tibi, le trimite la Wilbers, schimbă ei doar amortizorul, le setează, tot ansamblul pentru greutatea noastră 100-130-180, diferită de standard 85-115-200 și le punem. 

1000€ cu totul și 3 săptămâni. 

Gata. Am pregătit-o pentru următorii 120000km... :)

Sper.

Salut,

stiu ca e o postare mai veche, dar cat te-a ajuns aceasta revizie majora? intreb ca ma uit curios...la k1600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris o gramada despre poza cu stoparea vanzarilor, dar forumul lui peste prajit mi-a volatilizat mesajul. In cateva vorbe, ca nu mai am rabdare s-o iau de la capat, la modelul nou se poate bloca roata, la cuplarea accidentala a 2 trepte din cutie, simultan. Marii ingineri nu au solutie momentan. Eu nu o sa fac nimic, chiar daca ma recheama, la ce jale e in service. Consider ca la modul in care exploatez cutia, nu are ce sa se intample.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian M: vreo 3000€ cu manoperă și TVA.

_Tex_  în istorie mi-a rămas de 3 ori între 4 și 5 la schimbarea în forjă, dar incomplet. 

A 3-a oară, am auzit un "tink" pe la Narvik și am găsit o bucățică de jumătate de mm3 dintr-un dinte, pe magnetul din bușon la schimbul de ulei acasă. 

Asta acum 40000km.

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim de K 1200-1300 GT? 

Puncte slabe: 

Maneta ambreiaj dură.

Prin oraș în aglomerație este sâcâitor. 

Protecția la vânt slabă. De la 140 la 180 îmi arunca aerul pe la barbie sub cască cu tendința de ridicare a ei. Te bagi sub parbriz și rezolvi. 

Confort pasager redus. 

Direcția mai greoaie la viteze foarte mici. 

Poziție la ghidon cam în mâini. Poți să mai reglezi ușor înălțimea ghidonului. 

Poziție pe șa ciudată: în față este ok ca senzație dar șaua este îngustă și amorțești repede, în spate unde șaua este lată stai prea în mâini și apare o vulnerabilitate la vânt. 

Dar eu sunt atipic, am 1.97m... 🤔

Ah, în oraș vara la foarte cald, la punctul mort apare oscilația în turație, dacă atingi accelerația urcă pe la 3000 (o bagi în a 1-a strângi frâna dai drumul la ambreiaj o aduci în ralanti, dar dacă atingi accelerația și n-ai plecat, urcă iar) problemă nerezolvată de Bavaria. 

Puncte tari: 

Motor superb. Elastic și progresiv. 

Stabilitate excelentă la viteze foarte mari. Zona 180-240km/h. 

Accelerație de miar. 

Zâmbet garantat. 

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...