Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca tot e topic de cauciucuri imi puteti spune ce parere aveti despre firma Maxxis? Am gasit la un pret mai mult decat ok pt a mea mobra. Am varianta intre niste sh mai de firma dar cu dot 2010-2011 si Maxxis noi dot 2015. Motoru e un bandit de 600 si sunt incepator, Nu forjez, nu merg 10.000 km pe an....Ms

 

Am pus intrebarea asta si pe forumul posesorilor de bandit, dar mai vroiam o parere si de aici.

Editat de cosmin tudor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca tot e topic de cauciucuri imi puteti spune ce parere aveti despre firma Maxxis? Am gasit la un pret mai mult decat ok pt a mea mobra. Am varianta intre niste sh mai de firma dar cu dot 2010-2011 si Maxxis noi dot 2015. Motoru e un bandit de 600 si sunt incepator, Nu forjez, nu merg 10.000 km pe an....Ms

 

Am pus intrebarea asta si pe forumul posesorilor de bandit, dar mai vroiam o parere si de aici.

maxxis ie pentru camioane si jipuri de saraci, boss

 

ia vezi cat costa pirelli diablo strada...

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Investitia merita cu varf si indesat. Anvelopele sunt una din cele mai importante "componente" ale motocicletei. Trebuie sa te intrebi daca 300-400 de lei merita riscul unor anvelope mai..slabe respectiv riscul unor cazaturi din care e posibil sa ai nevoie sa bagi mai multi bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Pirelli Diablo Strada si parca nu le-as recomanda.

 

Tin foarte mult dar cam aluneca la solicitari. Si nici nu le gasesti noi pentru ca nu se mai fabrica de ceva vreme.

 

Cred ca mai bine te orientezi catre Metzeler Z6, Dunlop Qualifier, Roadsmart, Diablo simplu, ceva de la Bridgestone...din categoria "cel mai ieftin".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Pirelli Diablo Strada si parca nu le-as recomanda.

decat maxxis?

 

strada sunt cele mai ieftine gume de la un producator ok, mai ieftine sunt conti GO dar alea sunt pt <~500cc

 

cu strada la 75 cai si fara pretentii sportive mergi mult si bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a sunat un coleg motociclist de la Botosani, Yamaha R1 2004, m-a intrebat de ce vobleaza rau moto in jurul vitezei de 220km/h. Noroc ca mi-a specificat ca schimbase si anvelopele, pusese un set nou de D212GP Pro (1600ron). Il intreb ce presiuni, el zice ca 2.5 fata, 2.9 spatele. La 2.9barr, anvelopa e ca stinca, nu se mai deformeaza deloc. Mister rezolvat. Ma suna a doua zi si spune ca a scazut presiunile si nu mai vobleaza. Aveti grija cu cauciucurile NTEC!

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil 2.1 fata si 1.5 spatele.

Mi-e greu sa cred ca astea-s presiuni recomandate pentru viteze >220km/h... cum dealtfel mi-e greu sa cred si ca 2.5/2.9 a reprezentat singura cauza a voblajului. Parca lipseste totusi ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu lipseste nimic, la 2.9 spatele cauc e ca piatra, betonul.Carcasa la D212, KR este dura. Nu mai preia nimic din denivelarile drumului.. O suspensie reprezinta un ansamblu de arcuri, hidraulica, anvelope. La curse, Dunlop recomanda 1.1 barr la rece, temp ambianta. Vorbim de spate, fata nu e NTEC si are presiune standart ca alte anvelope, 2.1-2.3 la rece. Legat de viteza, la Slovakiaring , motoarele tunate ating aproape 300km/h, si majoritatea merg cu D212 sau KR108. Viteza medie pe tur e peste 150km/h, adica multe portiuni cu viteze foarte mari, inclusiv in curba a 2-a unde se ating viteze de 240km cu genunchiul pe jos.Vorbesc de piloti rapizi, nu ROSBK. Ideea e ca D212 care are aceeasi carcasa si compozitie cu KR108 , care se foloseste in Moto2 sub denumirea de Dunlop Moto2 fiind tot NTEC.

 

Atentie, i-am explicat clar omului la telefon ca daca se duce la o fugareala de multi zeci de km continuu, sa creasca presiunea, la 1.5-1.7. Pt reprize scurte de viteze mari, 1.2 rece este perfect.


» Post actualizat in 09 Jun 2015 15:21

Mi-e greu sa cred ca astea-s presiuni recomandate pentru viteze >220km/h... cum dealtfel mi-e greu sa cred si ca 2.5/2.9 a reprezentat singura cauza a voblajului. Parca lipseste totusi ceva...

Nu lipseste nimic, a sunat si mi-a multumit, a spus ca a facut cum i-am zis si nu mai vobleaza.


» Post actualizat in 09 Jun 2015 15:24

Acum mi-am adus aminte, in 2008 am mers si eu prima data cu KR108, aveam 1.7 barr presiune, vobla ca naiba pe linia dreapta. Cu Pirelli si Metz, aceeasi moto cu aceleasi reglaje la suspensii, nu vobla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te faci cind iese caruta, tractorul , combina din lan? Frina maxima si in sec 2 esti jos, aluneca cauc fata.


» Post actualizat in 13 Jun 2015 11:10

Unde s-a ajuns? Sa ai moto sport -touring si sa pui Mitas!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat 6 anvelope de la ei si n-am avut niciodata probleme, de fiecare data la ei am gasit cel mai mic pret, livrarea s-a facut a doua zi iar DOT-ul ti-l comunica la telefon daca ceri asta.

eu am invatat sa cumpar numai ce au pe stoc, promit lucruri pe care nu le pot face. Pretul este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de parerea cuiva care cunoaste anvelopele.

 

Am montat pe spate un Metzeler Racetec K2 slick. Anvelopa are aderenta excelenta la unghiuri mari de inclinare dar la unghiuri mai mici si accelerari mai in forta aluneca. Se si vede ca anvelopa se uzeaza diferit pe acea zona, se face poroasa. Motivul?

 

PS: Presiunea 2.1 la rece.

 

Atasez si o poza.

post-40351-0-05343400-1434368210_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca o presiune intre 1.8-2.00 la cald,daca nu ai posibilitatea aceasta incearca sa mai scazi presiunea la rece pe la 1.6-1.7

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi incerca o presiune mai mica, desi, par cam mici presiunile propuse.

 

@Cesar, cum anume uzata prost? Rulata la o presiune nepotrivita?

 

Anvelopa se curata la mers lejer dar se face din nou poroasa cand merg mai tare.

post-40351-0-39139500-1434372132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca aduci slickul in temp lui de lucru pe strada, combinata treaba asta si cu o presiune nepotrivita in avelopa la rece... de aceea nu-ti da cu love.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca aduci slickul in temp lui de lucru pe strada, combinata treaba asta si cu o presiune nepotrivita in avelopa la rece... de aceea nu-ti da cu love.

Si a ta e buna,

Eu nu inteleg de ce folosesc unii slikuri pe strada, am vazut ca e la moda.In primul rand nu le folosesc la capacitatea lor si in al doilea rand le termina imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac 50-100km / saptamana pe acelasi traseu. Uzura mi-e irelevanta. Oricum slick-ul asta in conditiile mele de mers are mai multa aderenta decat pilot power 2. (Am dat pp ca si exemplu pentru ca am avut montat, nou).

 

Te-ai dat vreodata cu slick sau iti dai doar cu parerea, kawazaki?

 

Intradevar, Pilot Supersport se incingea mai tare ca asta, probabil nu merg suficient de tare incat sa il incalzesc cum trebuie.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...