Sari la conținut

Postări Recomandate

:ok:

 

 

 

ACUM SERIOS VORBIND

nu am simtit deloc lipsa de fermitate in franare

doar cand pleci de pe loc la rece o da un pic in lateral

 

Pai tocmai asta e, ca vorbim de MICI diferente intre anumite tipuri de cauciucuri. Nu inseamna ca PP2CT e un cauciuc rau, dar daca iti mai pleaca un pic poponeata la accelerare si daca la franare foarte puternica se taraie si derapeaza, iar alt tip de cauciuc nu face asta, inseamna ca cel de-al doilea e mai moale, mai aderent. Bineinteles o sa tina mai putin.

 

Tocmai aceste "mici" diferente ne intereseaza atunci cand intrebam pe unul sau pe altul care cauciuc e mai "bun".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai tocmai asta e, ca vorbim de MICI diferente intre anumite tipuri de cauciucuri. Nu inseamna ca PP2CT e un cauciuc rau, dar daca iti mai pleaca un pic poponeata la accelerare si daca la franare foarte puternica se taraie si derapeaza, iar alt tip de cauciuc nu face asta, inseamna ca cel de-al doilea e mai moale, mai aderent. Bineinteles o sa tina mai putin.

 

Tocmai aceste "mici" diferente ne intereseaza atunci cand intrebam pe unul sau pe altul care cauciuc e mai "bun".

 

eu pentru ca am si calc de bord mai stau si cu ele in presiunea data de prod motocicletei

adica

2.5 cu 2.9

 

este si asta una din cauzele asa zisei derapari la rece

uite cum arata fata si spatele la 10000 km rulati

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca arata bine pentru 10,000km - un cauciuc cu valente sportive. Nu ai cum sa nu-l tocesti pe mijloc mai mult decat daca mergi pe circuite. Altfel, asa arata cauciucurile de strada.

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cauciuc tare presupune mai multe riscuri PUNCT.

cand vine vorba de pata de contact cu solul de 1.5cm fata si 2.5cm maxim pe spate(asta in cazul BUN BUN cand esti aplecat) ,te gandesti daca trebuie sa faci rabat pt asa ceva... eu zic ca NU!

alege un cauciuc mai moale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma nu mai stiu unde anume, dar unu tip aici pe forum cu caucioacele lui SH scria pe Site despre gume. dar avea omu o asa gandire, de te facea sa crezi ca o coptura mai veche de 2004 este mai buna decat un D211 din 2010.

 

ete sursa http://www.remusmoto.ro/promotii/anvelope-moto-second-hand.php

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, m-am hotarat sa-mi cumpar cauciucuri pt motoreta dar nu stiu ce sa aleg,eu pe ea am dunlop D211gp ,multi dintre voi spun k aceste cauciucuri nu sunt pt strada....,mie mi se par foarte bune,ai o aderenta buna pe curbe si te ajuta si la franare fiind un cauciuc moale, dar problemele apar pe ploaie.Problema mea e ca nu stiu ce sa aleg sa-mi iau iara anvelope date pe pista(second hand d211) sau sa optez pt ceva nou din magazin?...Ce sa aleg?...care sunt plusurile si minusurile?ms :unsure::bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai raspunsul e foarte simplu...

plusurile la cele noi..sunt ca sunt noi!!

si minusurile la cele care nu sunt noi...sunt ca nu sunt noi!!!

...

bafta !!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu fie 8000,dar 5000-6000 garantez k o sa ma tina :cheers:

 

S-ar putea sa te tina, sau s-ar putea sa nu. Depinde cat sunt de consumate pe circuit. Pe mine un set de cauciucuri ma tineau 3-4 zile in functie de cate sesiuni ieseam. Dupa care erau bune de aruncat. Altii mai 'agresivi' pot sa le termine si intr-o zi. O zi inseamna 5 - 6 sesiuni de 20 minute fiecare.

Cauciucul mentionat de tine insa e race tire aprobat de DOT (Department Of Transportation in USA). Este in fapt un cauciuc pt. track si se comporta diferit fata de cele pt. strada.

Sunt facute sa suporte un numar redus de cicluri de incalzire/racire, dupa care nu mai ofera aderenta buna. Si se incalzesc un pic mai greu pe strada, pt. ca trebuie rulate agresiv ca sa genereze caldura. Practic, in regim de strada nu vor functiona normal, pt. ca nu se vor incalzi suficient si nu se vor 'exfolia' ca sa expuna un strat de cauciuc proaspat, aderent.

Plus ca-s facute pt. uscat, chiar daca au canale pt. evacuarea apei, dar n-au compozitia necesara ca sa ruleze pe ud.

Daca-ti iei cauciucuri rulate pe circuit fii foarte prudent in trafic, mai ales in primele minute pana se incalzesc un pic (daca nu cumva sunt deja coapte de caldura). Nu spun ca nu poti sa mergi cu ele pe strada, dar daca nu mergi si pe circuit n-are rost sa-ti cumperi cauciucuri facute pt. racing.

 

Cauciucurile de strada au o compozitie diferita, se incalzesc mai repede si sunt facute sa reziste la multe cicluri de incalzire/racire. Si rezista si mai bine la uzura.

Daca vrei sa-ti alegi un cauciuc bazat pe recomandarea fabricantului mergi la Dunlop pe site si vezi ce se potriveste pt. tine.

 

Cheers,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa te tina, sau s-ar putea sa nu. Depinde cat sunt de consumate pe circuit. Pe mine un set de cauciucuri ma tineau 3-4 zile in functie de cate sesiuni ieseam. Dupa care erau bune de aruncat. Altii mai 'agresivi' pot sa le termine si intr-o zi. O zi inseamna 5 - 6 sesiuni de 20 minute fiecare.

Cauciucul mentionat de tine insa e race tire aprobat de DOT (Department Of Transportation in USA). Este in fapt un cauciuc pt. track si se comporta diferit fata de cele pt. strada.

Sunt facute sa suporte un numar redus de cicluri de incalzire/racire, dupa care nu mai ofera aderenta buna. Si se incalzesc un pic mai greu pe strada, pt. ca trebuie rulate agresiv ca sa genereze caldura. Practic, in regim de strada nu vor functiona normal, pt. ca nu se vor incalzi suficient si nu se vor 'exfolia' ca sa expuna un strat de cauciuc proaspat, aderent.

Plus ca-s facute pt. uscat, chiar daca au canale pt. evacuarea apei, dar n-au compozitia necesara ca sa ruleze pe ud.

Daca-ti iei cauciucuri rulate pe circuit fii foarte prudent in trafic, mai ales in primele minute pana se incalzesc un pic (daca nu cumva sunt deja coapte de caldura). Nu spun ca nu poti sa mergi cu ele pe strada, dar daca nu mergi si pe circuit n-are rost sa-ti cumperi cauciucuri facute pt. racing.

 

Cauciucurile de strada au o compozitie diferita, se incalzesc mai repede si sunt facute sa reziste la multe cicluri de incalzire/racire. Si rezista si mai bine la uzura.

Daca vrei sa-ti alegi un cauciuc bazat pe recomandarea fabricantului mergi la Dunlop pe site si vezi ce se potriveste pt. tine.

 

Cheers,

sunt total deacord cu tine,dar un cauciuc de strada nu e la fel de aderent k unu de pista(excluzand pe ploaie)..nuh?..chiar daca tine mai putin :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa te tina, sau s-ar putea sa nu. Depinde cat sunt de consumate pe circuit. Pe mine un set de cauciucuri ma tineau 3-4 zile in functie de cate sesiuni ieseam. Dupa care erau bune de aruncat. Altii mai 'agresivi' pot sa le termine si intr-o zi. O zi inseamna 5 - 6 sesiuni de 20 minute fiecare.

Cauciucul mentionat de tine insa e race tire aprobat de DOT (Department Of Transportation in USA). Este in fapt un cauciuc pt. track si se comporta diferit fata de cele pt. strada.

Sunt facute sa suporte un numar redus de cicluri de incalzire/racire, dupa care nu mai ofera aderenta buna. Si se incalzesc un pic mai greu pe strada, pt. ca trebuie rulate agresiv ca sa genereze caldura. Practic, in regim de strada nu vor functiona normal, pt. ca nu se vor incalzi suficient si nu se vor 'exfolia' ca sa expuna un strat de cauciuc proaspat, aderent.

Plus ca-s facute pt. uscat, chiar daca au canale pt. evacuarea apei, dar n-au compozitia necesara ca sa ruleze pe ud.

Daca-ti iei cauciucuri rulate pe circuit fii foarte prudent in trafic, mai ales in primele minute pana se incalzesc un pic (daca nu cumva sunt deja coapte de caldura). Nu spun ca nu poti sa mergi cu ele pe strada, dar daca nu mergi si pe circuit n-are rost sa-ti cumperi cauciucuri facute pt. racing.

 

Cauciucurile de strada au o compozitie diferita, se incalzesc mai repede si sunt facute sa reziste la multe cicluri de incalzire/racire. Si rezista si mai bine la uzura.

Daca vrei sa-ti alegi un cauciuc bazat pe recomandarea fabricantului mergi la Dunlop pe site si vezi ce se potriveste pt. tine.

 

Cheers,

 

:goodposting:

In sfarsit!...

 

sunt total deacord cu tine,dar un cauciuc de strada nu e la fel de aderent k unu de pista(excluzand pe ploaie)..nuh?..chiar daca tine mai putin :cheers:

 

Care parte nu ai inteles'o?... In conditiile specifice rulajului stradal gumele de pista nu pot atinge parametrii optimi de temperatura si deci vor avea o aderenta inferioara celor de strada (sau mixte). In plus, chiar daca sa zicem cineva suficient de inconstient ar putea confunda strada cu pista, numarul de cicluri incalzire-racire al gumelor dedicate pistei le reduce timpul de viata. Cu alte cuvinte, acestea se vor "coace" (isi vor pierde proprietatile fizico-chimice) inainte de a se uza propriu-zis (toci).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu sunt in situatia in care nu stiu ce sa aleg din cele doua modele de anvelope. Un lucru e clar, vreau anvelope noi.

Am avut PP pe vechiul motor (FZ6 2005) si am fost f multumit de ele, sunt din Mures iar in zona aceasta si mai ales pe traseul obisnuit Tg Mures- BV, E60-ul este plin de curbe, deci pot sa spun ca le-am dus pana la margine anvelopele si nu am avut probleme de aderenta. Recent mi-am luat un 954 si datorita faptului ca este o alta categorie de motocicleta, mult mai puternica, sunt in dilema referitor la anvelopele potrivite pe ea cat si pentru buzunarul meu. Ceva recomandari ?...dupa mai multe pareri si rewieuri, din punct de vedere al pretului as inclina catre Dunlop dar totodata nu m-as zgarci pentru o diferenta de pana in 150 de lei si clar nu fac rabat cand vine vorba de siguranta mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt in situatia in care nu stiu ce sa aleg din cele doua modele de anvelope. Un lucru e clar, vreau anvelope noi.

Am avut PP pe vechiul motor (FZ6 2005) si am fost f multumit de ele, sunt din Mures iar in zona aceasta si mai ales pe traseul obisnuit Tg Mures- BV, E60-ul este plin de curbe, deci pot sa spun ca le-am dus pana la margine anvelopele si nu am avut probleme de aderenta. Recent mi-am luat un 954 si datorita faptului ca este o alta categorie de motocicleta, mult mai puternica, sunt in dilema referitor la anvelopele potrivite pe ea cat si pentru buzunarul meu. Ceva recomandari ?...dupa mai multe pareri si rewieuri, din punct de vedere al pretului as inclina catre Dunlop dar totodata nu m-as zgarci pentru o diferenta de pana in 150 de lei si clar nu fac rabat cand vine vorba de siguranta mea.

pe 954 nici nu m-as mai gandi la PP mai ales daca "sunt din Mures iar in zona aceasta si mai ales pe traseul obisnuit Tg Mures- BV, E60-ul este plin de curbe" as fi ales in locul tau Pirelli Supercorsa sau Dunlop D211si altfel vei dansa cu ele.

 

PP am avut si eu, sunt ok dar nu suficiente pt incredere pe curbe. se tineau bine de asflat dar am avut si clipe in care simteam cum rupe aderenta(plus urme pe cauciuc)

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut, am ajuns la momentul schimbarii cauciucurilor si am zis sa nu mai deschid al topic si sa scriu aici. Am o oarecare problema in a alege intre doua cauciucuri : Michelin Power Pure si Dunlop Sportsmart. Eu in prezent am Michelin Pilot Power 2CT si pot sa spun ca am fost foarte multumit de ele din urmatoarele motive: se incalzesc foarte repede, aderenta foarte buna pe asfalt rece(la 5-6grade nu am avut niciodata probleme), nu mi-au dat niciodata emotii pe ploaie(am evitat dar m-a prins de vreo 3-4 ori) si in plus am fost si cu ele pe pista de kart si am reusit sa le dau de capat in prima zi fara sa am parte de emotii. Daca am dat de gustul pistei am zis ca urmatoarele anvelope sa fie unele cu mai multa aderenta(chiar daca costa mai mult si nu o sa ma tina la fel de mult ) ca sa stau eu linistit si in eventualitatea unei cazaturi sa nu zic ca m-am zgarcit si dau o poala de bani pe reparatii.

Din punctul asta de vedere prima alegere a fost Michelin Power Pure (acelasi producator, aceeasi forma, mai multa aderenta pe uscat, la fel de bune pe ploaie) dar dupa aia cineva mi-a sugerat Dunlop Sportsmart si dupa ce am inceput sa caut pe net m-am cam incurcat. Dunlopurile par a avea o aderenta asemanatoare pe uscat si cel putin din testul Dekra o rezistenta mai mare la uzura. Dar,intrebarea mea spre cei care au incercat(ca am citit reviewuri pe net de ma doare capul deja)se comporta la fel de bine pe asfalt rece si pe ploaie? Daca se pricepe careva sa ma lamureasca din punctul asta de vedere(si bineinteles si alte diferente pe care eu nu le-am sesizat) i-as fi foarte recunoscator(pentru ca m-ar incanta sa tina mai mult dar nu in defavoarea aderentei la rece pentru ca fac naveta zilnic si toamna sunt 6-7 grade si nu vreau sa imi complic viata).

 

P. S. cauciucurile sunt pentru aia mica(GSR-ul adica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

sportsmart cu siguranta. am avut pp2ct, qrr, power pure, qualifier 2 (mai bune au fost q rr sincer sa fiu) si sportsmart. unele dupa altele, toate noi adica am facut la "cald" diferenta... power pure mi s-au parut niste porcarii sinistre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,ptr.o honda blackbird sport touring care ar fi indicate,merci.

pai pt ce ai nevoie. ce stil de mers ai, cum le exploatezi... cred ca tot Sportsmart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...