Sari la conținut

Postări Recomandate

Esti super membru, si banuiesc ca ai ceva experienta (sper ca nu doar virtuala) si vorbesti aberatii, de un cauciuc "kamikaze", ba chiar ii zici omului sa stea linistit. Pai daca in 5 ani ai 6000 km pe motor (cauciucul tau s-a copt la soare, si sunt sigur ca nu de la folosirea excesiva), de ce dai asemenea sfaturi incepatorilor??

 

Statutul de super-membru se acorda la nr de posturi si n-are legatura cu vechimea/experienta moto. Dupa pararea mea la 13 ani de la obtinerea A-ului si 5 motociclete conduse cred ca am ceva experienta. BT45-ul l-am luat de nou (500 de lei); am avut tot BT45 si pe XJ 600 (tot aproape noi) si nu e o guma prea grozava. Nu e nici o aberatie, cauciucul mi s-a copt anul trecut.. intre timp am facut mai bine de 1000 de km cu el, deci cred ca stiu ce vorbesc. Sunt sigur ca si tu stii ce vorbesti si ai avut macar o explozie de cauciuc.

Cei 6000 de fapt sunt cam 7000 , nu ca ar fi o mare diferenta. Anul viitor il voi schimba, insa pana atunci il voi mai folosi; uzura cauciucului pe stratul de rulare e sub 50%, deci ma scuzi ca nu doresc sa-l arunc inca. Sunt de acord cu tine ca proprietatile cauciucului nu mai sunt la fel ca atunci cand era nou, dar cat timp merg departe de limitele motocicletei nu e nici o problema.

Ai si dovada ca nu s-a intamplat nimic cu initiatorul topicului, recomandarea era pt traseul pe care avea sa-l faca, nr respectiv de km era infim; putea sa mearga linistit cu viteze mai mari.

Asfalt uscat si bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt oripilat de ce monstruozitati am putut citi pe acest topic... 600km DUPA ce iesea sarma!!! Nu se pune problema de explozie, insa la o guma veche, mai ales daca deja prezinta crapaturi, aderenta este cu siguranta mult afectata si, oricat de atent ai merge, nu poti anticipa o situatie neprevazuta, cand ai nevoie de o franare de urgenta...

 

In plus, initiatorul topicului se referea la traseul Cluj-Zalau... adica muntii Mesesului, unul dintre cele mai virajate trasee pe care le-am intalnit prin tara. Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire!

 

Nu am asteptari sa fiu inteles sau mai stiu eu ce, sunt de ajuns de lucid sa stiu cand imi pun viata in pericol sau nu, iar daca imi place sa imi asum riscuri, mi le asum pentru mine, ideea e ca, la cat se dramatizeaza pe aici legat de unele lucruri, am dat un exemplu de dramatizare in celalalt sens. Bineinteles ca nu trebuie sa fie general valabil, ideea e ca se poate, mai ales daca nu ai de ales si esti obligat de imprejurari dintr-un motiv sau altul. Cei care isi permit, e si normal sa spuna ca daca nu ai bani lasa motocicleta, dar sunt destule exemple de oameni care se descurca si altfel. Pasiunea predomina orice alt sentiment. Ma rog, fiecare cu parerea lui. Sunt constient ca nu se va ajunge niciodata la un acord atunci cand sunt mai multe capete la un loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutarile mele,

As dori sa va cer o parere in legatura cu o comparatie intre 2 anvelope. Am o Honda Hornet si as dori sa ii schimb cauciucurile.

Cele 2 anvelope sunt:

 

Dunlop Qualifier http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=80816&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

Michelin Pilot Road http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81506&category_id=273&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutarile mele,

As dori sa va cer o parere in legatura cu o comparatie intre 2 anvelope. Am o Honda Hornet si as dori sa ii schimb cauciucurile.

Cele 2 anvelope sunt:

 

Dunlop Qualifier http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=80816&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

Michelin Pilot Road http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81506&category_id=273&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

Multumesc.

depinde de stilul tau de mers. Pilot Road e o guma tare recomandata mersului turing. qualifier din ce stiu e o guma mai moale cu care poti sa tragi si tare de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai zis ca ai citit acest topic ai fi vazut ca deja mi-am comandat cauciucul. astept doar sa vina si sa il montez

Pana iti ajunge comanda poti incerca si aceasta solutie. :)

1009769_654811867880643_1975398878_n.jpg

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana iti ajunge comanda poti incerca si aceasta solutie. :)

L-am montat. daca doresti iti pot da tie cauciucul uzat sa incerci metodat sugerata :)

Editat de Catalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nico asta nu e qualifier e Q3 inaintea lui a fost Q2 produs pt SUA super cauciucuri mult imbunatatite fata de qualifier 2 produse pt Europa

 

sper sa scoata si o varianta cu 60 pt cele de 180 !

Pune-ti tu Q2/3 pe mobra, vino la Tg Secuiesc, si dupaia fa-le "publicitate". Asta, presupunind ca ai si alte cauciucuri mai aderente cu care sa le compari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine-mi poate recomanda si mie un model bun (raport calitate-pret) de anvelope pt un Suzuki GSR 600?

 

Trebuie sa-mi vina motorul din Italia si am inteles ca anvelopa spate este cam uzata pe centru (condus de un om in varsta), rulata 5900km. As putea avea probleme la RAR/ITP din cauza asta?

post-8718-0-75692500-1374077462_thumb.jpg

post-8718-0-26183200-1374077467_thumb.jpg

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine-mi poate recomanda si mie un model bun (raport calitate-pret) de anvelope pt un Suzuki GSR 600?

 

Trebuie sa-mi vina motorul din Italia si am inteles ca anvelopa spate este cam uzata pe centru (condus de un om in varsta), rulata 5900km. As putea avea probleme la RAR/ITP din cauza asta?

la RAR nu stiu dar de cauciucuri vb cu JAGI.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine-mi poate recomanda si mie un model bun (raport calitate-pret) de anvelope pt un Suzuki GSR 600?

 

Trebuie sa-mi vina motorul din Italia si am inteles ca anvelopa spate este cam uzata pe centru (condus de un om in varsta), rulata 5900km. As putea avea probleme la RAR/ITP din cauza asta?

 

Fara nicio suparare, dar ala nu e cauciuc rulat 5900Km de un om in varsta. poate 5900km de cand e la el.

cat despre cauciuc bun calitate/pret, depinde ce anume vrei. vrei sa tragi tare cu motorul, vrei sa faci Km multi.... pentru motorul tau, cred ca o guma buna ar fi Qualifier, Diablo Corsa, Pilot Power 2CT care is bune calitate pret pentru mers decent sau si mai sportiv

 

daca nu ai nimic 1,5mm profil pe el (mijloc) te refuza la ITP/RAR. asta din ce tin eu minte. totusi vezi ca la 150-200lei gasesti o guma buna pentru spate la a ta. cred ca asta tine si de siguranta ta, inainte de RAR/ITP

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Crazy-devil - motorul are 5900km de toti, sunt anvelopele originale. Cat despre anvelope, cred ca voi merge pe Michelin Pilot Power 2CT, intrucat am vazut ca sunt ok si mi-au mai fost recomandate de un prieten.

 

Acum astept sa-mi vina motorul si sa vad exact in ce stare sunt si daca mai merg rulate asa pana la sf. sezonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Crazy-devil - motorul are 5900km de toti, sunt anvelopele originale. Cat despre anvelope, cred ca voi merge pe Michelin Pilot Power 2CT, intrucat am vazut ca sunt ok si mi-au mai fost recomandate de un prieten.

 

Acum astept sa-mi vina motorul si sa vad exact in ce stare sunt si daca mai merg rulate asa pana la sf. sezonului.

Nu neg ca nu ar avea acei 5900Km, doar ca acele cauciucuri nu arata doar atata uzura. fie ele si originale.. doar daca 500Km i-a mers doar in drift. pe mine un cauciuc , cel mai putin m-a tinut vreo 7000Km. dar erau Dunlop GP Racer care is gume moi.

 

ai sa vezi tu cand iti vine motorul. dar in ziua de azi, nici in femeia virgina nu poti avea incredere ca nu e "data peste cap"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce?

 

kg/cm2. aderenta conteaza si din punctul asta de vedere. mai exact, aveam doua motociclete, un sport-touring, un suzuki rf600r care avea 235 de kile la gol, si o aprilia rsv mille care are 180 de kile la gol. cumparate doua seturi noi de 2ct in 2008, puse in aceeasi zi pe motoare. pe rf n-aveam nici o problema la unghiuri mari, polizat scarite si genunchi jos, pe rsv imi fugeau.... mai ales spatele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sportsmart sunt gume stradale foarte bune. de pp3 nu stiu ce sa zic, n-am mers, tot pe dunlop sunt acum, sportsmart pe st si 212 pe sbk. o sa renunt la 212 pe strada cum le termin pe astea. sa nu intelegeti gresit, sunt gume dementiale dar odata incalzite. eu merg si prin oras cu alergatura destul de mult, nu se incalzesc destul, mie imi fug prin oras destul de mult. (fac si drumuri scurte, 4-5 km, pauza si tot asa). o sa merg pe sportsmart pentru stilul meu de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

nu stiu daca s-a mai discutat (am rasfoit topicul in mare dar n-am gasit mare lucru) dar am o nelamurire legata de cauciucuri, mai exact de sensul de rotatie.

 

vad foarte multe mobre aduse de afara si "aranjate" la noi, cu gume noi in general (cred ca asta da cel mai bine in ochii cumparatorului amator) si uitandu-ma la multe, mi se pare ca nu sunt montate corect.

 

stiu ca anumite modele merg si pe fata si pe spate si au sensuri de rotatie diferite in functie de asta, dar nu stiu care si din poza mi-e greu sa-mi dau seama daca e cazul sau nu

 

de exemplu, la aceasi motocicleta asa e asezat pe fata:

 

http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_1_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti_rev004.jpg

 

si asa pe spate:

 

http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_5_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti-ilfov_rev004.jpg

 

uitandu-ma la ele, mi se pare mai logic cel de pe spate...adica asa e si la masina, calca intai varful V-ului si apa e impinsa spre exterior...insa gandindu-ma la cum vireaza motocicleta, parca e logic si invers...in curba, cand mobra e inclinata, calca intai marginea si apa e impinsa spre centrul cauciucului,adica (in acest caz) spre "exterior"..dar atunci de ce nu e la fel si pe fata si pe spate?

 

sunt foarte curios de acest aspect si ma intereseaza atat pentru achizitia mobrei urmatoare ( sa stiu daca a fost facut schimbul de mantuiala sau cu cap) cat si pentru urmatorul schimb de cauciucuri cand imi vine randul

 

la fosta mea capra, ambele cauciucuri calcau intai cu varful V-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

nu stiu daca s-a mai discutat (am rasfoit topicul in mare dar n-am gasit mare lucru) dar am o nelamurire legata de cauciucuri, mai exact de sensul de rotatie.

 

vad foarte multe mobre aduse de afara si "aranjate" la noi, cu gume noi in general (cred ca asta da cel mai bine in ochii cumparatorului amator) si uitandu-ma la multe, mi se pare ca nu sunt montate corect.

 

stiu ca anumite modele merg si pe fata si pe spate si au sensuri de rotatie diferite in functie de asta, dar nu stiu care si din poza mi-e greu sa-mi dau seama daca e cazul sau nu

 

de exemplu, la aceasi motocicleta asa e asezat pe fata:

 

http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_1_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti_rev004.jpg

 

si asa pe spate:

 

http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_5_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti-ilfov_rev004.jpg

 

uitandu-ma la ele, mi se pare mai logic cel de pe spate...adica asa e si la masina, calca intai varful V-ului si apa e impinsa spre exterior...insa gandindu-ma la cum vireaza motocicleta, parca e logic si invers...in curba, cand mobra e inclinata, calca intai marginea si apa e impinsa spre centrul cauciucului,adica (in acest caz) spre "exterior"..dar atunci de ce nu e la fel si pe fata si pe spate?

 

sunt foarte curios de acest aspect si ma intereseaza atat pentru achizitia mobrei urmatoare ( sa stiu daca a fost facut schimbul de mantuiala sau cu cap) cat si pentru urmatorul schimb de cauciucuri cand imi vine randul

 

la fosta mea capra, ambele cauciucuri calcau intai cu varful V-ului

in prima imagine e un dunlop qualifier 2. exac asa am si eu montat pe motor. asa arata sageata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...