Kinkey Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Investitia merita cu varf si indesat. Anvelopele sunt una din cele mai importante "componente" ale motocicletei. Trebuie sa te intrebi daca 300-400 de lei merita riscul unor anvelope mai..slabe respectiv riscul unor cazaturi din care e posibil sa ai nevoie sa bagi mai multi bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Am avut Pirelli Diablo Strada si parca nu le-as recomanda. Tin foarte mult dar cam aluneca la solicitari. Si nici nu le gasesti noi pentru ca nu se mai fabrica de ceva vreme. Cred ca mai bine te orientezi catre Metzeler Z6, Dunlop Qualifier, Roadsmart, Diablo simplu, ceva de la Bridgestone...din categoria "cel mai ieftin". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Am avut Pirelli Diablo Strada si parca nu le-as recomanda. decat maxxis? strada sunt cele mai ieftine gume de la un producator ok, mai ieftine sunt conti GO dar alea sunt pt <~500cc cu strada la 75 cai si fara pretentii sportive mergi mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) M-a sunat un coleg motociclist de la Botosani, Yamaha R1 2004, m-a intrebat de ce vobleaza rau moto in jurul vitezei de 220km/h. Noroc ca mi-a specificat ca schimbase si anvelopele, pusese un set nou de D212GP Pro (1600ron). Il intreb ce presiuni, el zice ca 2.5 fata, 2.9 spatele. La 2.9barr, anvelopa e ca stinca, nu se mai deformeaza deloc. Mister rezolvat. Ma suna a doua zi si spune ca a scazut presiunile si nu mai vobleaza. Aveti grija cu cauciucurile NTEC! Editat Iunie 5, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 La cat a scazut presiunile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 La cat a scazut presiunile? probabil 2.1 fata si 1.5 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 probabil 2.1 fata si 1.5 spatele. Mi-e greu sa cred ca astea-s presiuni recomandate pentru viteze >220km/h... cum dealtfel mi-e greu sa cred si ca 2.5/2.9 a reprezentat singura cauza a voblajului. Parca lipseste totusi ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Nu lipseste nimic, la 2.9 spatele cauc e ca piatra, betonul.Carcasa la D212, KR este dura. Nu mai preia nimic din denivelarile drumului.. O suspensie reprezinta un ansamblu de arcuri, hidraulica, anvelope. La curse, Dunlop recomanda 1.1 barr la rece, temp ambianta. Vorbim de spate, fata nu e NTEC si are presiune standart ca alte anvelope, 2.1-2.3 la rece. Legat de viteza, la Slovakiaring , motoarele tunate ating aproape 300km/h, si majoritatea merg cu D212 sau KR108. Viteza medie pe tur e peste 150km/h, adica multe portiuni cu viteze foarte mari, inclusiv in curba a 2-a unde se ating viteze de 240km cu genunchiul pe jos.Vorbesc de piloti rapizi, nu ROSBK. Ideea e ca D212 care are aceeasi carcasa si compozitie cu KR108 , care se foloseste in Moto2 sub denumirea de Dunlop Moto2 fiind tot NTEC. Atentie, i-am explicat clar omului la telefon ca daca se duce la o fugareala de multi zeci de km continuu, sa creasca presiunea, la 1.5-1.7. Pt reprize scurte de viteze mari, 1.2 rece este perfect. » Post actualizat in 09 Jun 2015 15:21Mi-e greu sa cred ca astea-s presiuni recomandate pentru viteze >220km/h... cum dealtfel mi-e greu sa cred si ca 2.5/2.9 a reprezentat singura cauza a voblajului. Parca lipseste totusi ceva... Nu lipseste nimic, a sunat si mi-a multumit, a spus ca a facut cum i-am zis si nu mai vobleaza. » Post actualizat in 09 Jun 2015 15:24Acum mi-am adus aminte, in 2008 am mers si eu prima data cu KR108, aveam 1.7 barr presiune, vobla ca naiba pe linia dreapta. Cu Pirelli si Metz, aceeasi moto cu aceleasi reglaje la suspensii, nu vobla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 sunt bune cauciucurile mitas sport force pt un naked pentru mers sport touring, dar mai mult sport:)? Le foloseste cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Ce te faci cind iese caruta, tractorul , combina din lan? Frina maxima si in sec 2 esti jos, aluneca cauc fata. » Post actualizat in 13 Jun 2015 11:10Unde s-a ajuns? Sa ai moto sport -touring si sa pui Mitas!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Eu am cumparat 6 anvelope de la ei si n-am avut niciodata probleme, de fiecare data la ei am gasit cel mai mic pret, livrarea s-a facut a doua zi iar DOT-ul ti-l comunica la telefon daca ceri asta. eu am invatat sa cumpar numai ce au pe stoc, promit lucruri pe care nu le pot face. Pretul este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 intrebam si eu de curiozitate daca sunt bune de ceva, nu neapărat sa pun pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Am nevoie de parerea cuiva care cunoaste anvelopele. Am montat pe spate un Metzeler Racetec K2 slick. Anvelopa are aderenta excelenta la unghiuri mari de inclinare dar la unghiuri mai mici si accelerari mai in forta aluneca. Se si vede ca anvelopa se uzeaza diferit pe acea zona, se face poroasa. Motivul? PS: Presiunea 2.1 la rece. Atasez si o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Compozitia diferita pe mijloc (tare) fata de laterale(moale). Pentru un mers mai sportiv, incearca o presiune de 1.7-1.8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Incearca o presiune intre 1.8-2.00 la cald,daca nu ai posibilitatea aceasta incearca sa mai scazi presiunea la rece pe la 1.6-1.7 Editat Iunie 15, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Slick-urile pirogravate nu sunt anvelope de strada. Guma a fost uzata prost dinainte sa o instalezi pe motocicleta. Cateva cicluri de incalzire si e "uscata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Voi incerca o presiune mai mica, desi, par cam mici presiunile propuse. @Cesar, cum anume uzata prost? Rulata la o presiune nepotrivita? Anvelopa se curata la mers lejer dar se face din nou poroasa cand merg mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Are un sant la jumatatea distantei intre extremitate si mijloc. cel putin asta se vede din poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Era mai bine spus : Slick-urile pirogravate nu sunt anvelope de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Nu cred ca aduci slickul in temp lui de lucru pe strada, combinata treaba asta si cu o presiune nepotrivita in avelopa la rece... de aceea nu-ti da cu love. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Nu cred ca aduci slickul in temp lui de lucru pe strada, combinata treaba asta si cu o presiune nepotrivita in avelopa la rece... de aceea nu-ti da cu love. Si a ta e buna, Eu nu inteleg de ce folosesc unii slikuri pe strada, am vazut ca e la moda.In primul rand nu le folosesc la capacitatea lor si in al doilea rand le termina imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Fac 50-100km / saptamana pe acelasi traseu. Uzura mi-e irelevanta. Oricum slick-ul asta in conditiile mele de mers are mai multa aderenta decat pilot power 2. (Am dat pp ca si exemplu pentru ca am avut montat, nou). Te-ai dat vreodata cu slick sau iti dai doar cu parerea, kawazaki? Intradevar, Pilot Supersport se incingea mai tare ca asta, probabil nu merg suficient de tare incat sa il incalzesc cum trebuie. Editat Iunie 15, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Vladf, pana anul trecut tot slikuri am avut, nu am fost eu mare racer, dar am dat-o si pe pista, pe curbe...Am realizat de ce sa dau 400e cand pot da numai 200e si tin si mai mult.E clar ca aderenta nu este la fel dar si cu cele street te descurci ok.Cand mergeam cu pasager 100/200km cu 100/110km slikurile erau degeaba. Slick folosit la capacitatea maxima : 20% restul de 80% plimbari. Michelinu nu imi place ca si guma, nu se prea lipeste bine, am avut unele surprize chiar cu pp 2ct. Editat Iunie 15, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 iti pot spune de acum 2 weekenduri cand temp aerului expirat era undeva la 30grade,temp asfaltului la 52grade, mers cu slickuri si tot se raceau fata de cum se pleca cu ele de la boxe pe 80 grade,viteza maxima 145km/h. Slickul asta chiar si asa este mult peste pp2! » Post actualizat in 15 Jun 2015 14:19Gaseste compromisul perfect intre temp de afara si presiunea din anvelopa si poate ameliorezi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Adaug la ce a spus cmd, degeaba ai slikuri si nu ai o suspensie buna,presiune buna, temperatura mentinuta.Am uitat de asfaltul ud/umed....sanie cu zurgalai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.