Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

Eu ma dau cu pirelli diablo pe strada, doar pe strada, dot 2009, cel de spate mai are maxim 5 mm pana la margini . Si inca n-a reusit sa ma surprinda motoretu, se comporta cu mult peste asteptari. Presiunea pe spate 2.. e ceva anormal ? Fac si o poza cand ajung acasa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu ma dau cu pirelli diablo pe strada, doar pe strada, dot 2009, cel de spate mai are maxim 5 mm pana la margini . Si inca n-a reusit sa ma surprinda motoretu, se comporta cu mult peste asteptari. Presiunea pe spate 2.. e ceva anormal ? Fac si o poza cand ajung acasa :P

Esti mare racer ce sa mai......depinde cum te obisnuiesti, eu am mers ani de zile pe sp/sc uri iar trecerea la ceva mai tare nu prea a fost asa de buna, la fel si o senzatie de neincredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Nu. Chiar deloc ..dar e ceva normal. App, merg asa doar pe la sarbi, aici n ai unde. Acolo poti pune si genunchiul jos, lejer :) dar pana acolo mai am

» Post actualizat in 15 Jun 2015 15:19

Nu se vede mare lucru , e cam întuneric. Ideea e ca e un cauciuc f bun pe strada, presiunea de 2 atm si incalzit putin inainte de a "trage" de el, se comporta cum trebuie. Aviz celor care folosesc doar dot de '15

» Post actualizat in 15 Jun 2015 15:20

Nu apare edit sa pun poza...sunt pe tel

» Post actualizat in 15 Jun 2015 15:28

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am vazut poza cu cauciucul tau Vlad mi-am adus aminte ca ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata din cauza ca nu am preload pe furca fata si pe franare transfer greutate multa pe roata fata ,pt iesirea urmatoare o sa pun o tura de preload sa vad ce se intampla.

post-33534-0-45908700-1434447125_thumb.jpgpost-33534-0-75221900-1434447129_thumb.jpgpost-33534-0-54638100-1434447134_thumb.jpg

 

Cred ca despre asta este vorba de la min 4:48...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi incerca si eu in weekend daca am timp si vreme buna sa las putin din presiune, acum ca ai zis asta, voi incerca sa reglez si suspensiile cat mai bine.

 

@Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am vazut poza cu cauciucul tau Vlad mi-am adus aminte ca ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata din cauza ca nu am preload pe furca fata si pe franare transfer greutate multa pe roata fata ,pt iesirea urmatoare o sa pun o tura de preload sa vad ce se intampla.

attachicon.gifIMG_9899.JPGattachicon.gifIMG_9900.JPGattachicon.gifIMG_9901.JPG

 

Cred ca despre asta este vorba de la min 4:48...

Ai incurcat borcanele. Sunt modele diferite de uzura.

» Post actualizat in 16 Jun 2015 11:15

Voi incerca si eu in weekend daca am timp si vreme buna sa las putin din presiune, acum ca ai zis asta, voi incerca sa reglez si suspensiile cat mai bine.

 

@Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo.

 

Posibil sa fi fost o iluzie optica in poze. Daca anvelopa nu apuca sa ajunge cel putin la 80 de grade, nu te astepta sa beneficiezi de toata aderenta unui slick. Foarte posibil chiar sa ai aderenta mai slaba decat cu o guma performanta sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca unul se duce spre centru iar celalalt al meu este putin altfel de aceea am si zis "cred" si reveritor la comparatie cu cauciucul lui vlad am zis "ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata" ,drespe ce sa fie vorba atunci la mine ?

mersi

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo.

 

In poza am incercuit markerul de uzura din zona la care ma refeream si daca nu ma insel, "santul" despre care vorbeam ar trebui sa fie intre cele doua sageti.

Disparitia acelui marker de uzura nu are alta explicatie.

post-14189-0-63505800-1434454952_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ca acolo sa nu fie marker de uzura Cesar , se poate sa fie altceva... eu nu am vazut pana acum asa de aproape martorii pe slickuri ,este inselatoarea poza pe monitorul asta :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie un defect. Mi-am dat cu parerea pe ce se vede.

Inainte sa o montezi guma a suferit de hot tear.

Acum, orice i-ai face, pe strada, se va uza mai rapid hot sau cold tear.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are bani, isi pune softuri, alea sint aderente si la rece. Ca se rup, normal ca se rup. Il schimbi. Dai un ban, dar stai in fata. Eu am avut prin 2007 softuri, luate de noi, m-a tinut un spate 2000km, oras mers normal, plus mult Amckart.

 

Userul Amstaff foloseste acum D212 soft-mediu, a folosit si soft anul trecut. Odata ce ai mers pe strada pe softuri, nu prea-ti mai place alt cauciuc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil, habar n-am :)

Asa il poti echivala si cu Supercorsa SC, Bridgestone R10 sau Metzeler Racetec k1, k2

Michelin-urile au o variatie cu profil V pentru pneul fata, Dunlop are carcasa rigida NTEC pe spate, deci sunt pneuri cu conceptie diferita. Foarte multa lume foloseste D211 si D212 deci exista o tona de feedback legata de aceste pneuri + o mare piata second hand.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SP e mai mai tare, tine mai mult. SC2 e un compound relativ moale. Se preteaza si pe strada, are aderenta, dar tine 3-4000km. Toate cauciucurile concepute pr strada sint mai tari, decit cele pt pista.Eu am incalecat prin 2009 un KTM RC8, era incaltat cu SP-uri, pe vremea aceea eu nu stiam ca exista si SP-uri. In tura nr 3 pr Amck, cauc fata a alunecat la o frina moderata, moderata spun deoarece eu mersesem sute de ture pe Amck si frina puternica pe acel tronson insemna un slide al rotii spate. Abia dupa ce am aflat ca exista si SP-uri am rezolvat enigma caderii. Concluzia a fost ca SP-u; a cedat cu mult mai devreme decit cu ce mersesem eu pina atunci, in 2008 am folosit mai toata vara un set de SC-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un F3 si as dori sa-i schimb si eu anvelopele si sunt foarte indecis, mentionez ca acum 2 ani si acum 1 an am ajuns, in fiecare an 1 weekend, la Bacau, Speed Park, anul asta nu stiu, ideea e ca as dori niste anvelope bune mai mult pentru strada (dar nici pe circuit sa dea cu mine de pamant), sa nu se toceasca repede si un pic si de ploaie :) ...pe cine am intrebat mi-a zis de Metzeler, dar stiu ca producatorul face mai mult pentru circuit (asa stiu eu...). In domeniul moto chiar nu stiu ce sa aleg, nu stiu nici unde caut si mai ales unde sa le montez/echilibrez ...

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SP se incalzeste mult mai repede decat SC, fiind conceput pentru strada si rar cate un track-day. Asta in plus fata de ce a zis Jagi.

"Se incalzeste" inseamna ca i se ridica temperatura. Un cauciuc se incalzeste doar daca se deformeaza mecanic, cu cit se deformeaza mai mult, adica cu cit merge mai repede , se incalzeste. Dpdv al incalzirii nu e nici o dif intre SP si SC, au aceeasi carcasa. Un SC2 tine la rece cel putin la fel de bine ca un SP. SP-ul e mai dur si aluneca mai devreme. La fel, pe caldura, fiind mai dur, daca se incalzeste mai mult, aluneca ca o coaja de banana. Foarte multi rideri sint in eroare cu "incalzirea" cauciucurilor de strada. Un cauciuc race omologat si pt street, sft, mediu-soft, are megaaderenta la rece, asta comparativ cu un cauc stradal bun. Cu cit e mai moale, este mai aderent dar tine mai putini km. Nu exista cauc sa tina mult si sa aibe aderenta mare. Imbatrinirea se vede si la cauc stradale, dupa 3-4 luni, apar crapaturi de imbatrinire vizibile.Un cauc stradal bun, e bun cind e nou, dupa citeva luni nu mai are nici de departe aderenta care o avea la inceput. La fel e si la cele race.

» Post actualizat in 24 Jun 2015 09:52

Daca iti permiti financiar, cauciucurile gen SC1 SC2, Metz K1, K2, BT R10 sint ideale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...