Vizitator darcocbr Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Eu ma dau cu pirelli diablo pe strada, doar pe strada, dot 2009, cel de spate mai are maxim 5 mm pana la margini . Si inca n-a reusit sa ma surprinda motoretu, se comporta cu mult peste asteptari. Presiunea pe spate 2.. e ceva anormal ? Fac si o poza cand ajung acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Eu ma dau cu pirelli diablo pe strada, doar pe strada, dot 2009, cel de spate mai are maxim 5 mm pana la margini . Si inca n-a reusit sa ma surprinda motoretu, se comporta cu mult peste asteptari. Presiunea pe spate 2.. e ceva anormal ? Fac si o poza cand ajung acasa Esti mare racer ce sa mai......depinde cum te obisnuiesti, eu am mers ani de zile pe sp/sc uri iar trecerea la ceva mai tare nu prea a fost asa de buna, la fel si o senzatie de neincredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Nu. Chiar deloc ..dar e ceva normal. App, merg asa doar pe la sarbi, aici n ai unde. Acolo poti pune si genunchiul jos, lejer dar pana acolo mai am » Post actualizat in 15 Jun 2015 15:19 Nu se vede mare lucru , e cam întuneric. Ideea e ca e un cauciuc f bun pe strada, presiunea de 2 atm si incalzit putin inainte de a "trage" de el, se comporta cum trebuie. Aviz celor care folosesc doar dot de '15 » Post actualizat in 15 Jun 2015 15:20 Nu apare edit sa pun poza...sunt pe tel » Post actualizat in 15 Jun 2015 15:28 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Dupa ce am vazut poza cu cauciucul tau Vlad mi-am adus aminte ca ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata din cauza ca nu am preload pe furca fata si pe franare transfer greutate multa pe roata fata ,pt iesirea urmatoare o sa pun o tura de preload sa vad ce se intampla. Cred ca despre asta este vorba de la min 4:48... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Voi incerca si eu in weekend daca am timp si vreme buna sa las putin din presiune, acum ca ai zis asta, voi incerca sa reglez si suspensiile cat mai bine. @Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Dupa ce am vazut poza cu cauciucul tau Vlad mi-am adus aminte ca ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata din cauza ca nu am preload pe furca fata si pe franare transfer greutate multa pe roata fata ,pt iesirea urmatoare o sa pun o tura de preload sa vad ce se intampla. IMG_9899.JPGIMG_9900.JPGIMG_9901.JPG Cred ca despre asta este vorba de la min 4:48... Ai incurcat borcanele. Sunt modele diferite de uzura. » Post actualizat in 16 Jun 2015 11:15 Voi incerca si eu in weekend daca am timp si vreme buna sa las putin din presiune, acum ca ai zis asta, voi incerca sa reglez si suspensiile cat mai bine. @Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo. Posibil sa fi fost o iluzie optica in poze. Daca anvelopa nu apuca sa ajunge cel putin la 80 de grade, nu te astepta sa beneficiezi de toata aderenta unui slick. Foarte posibil chiar sa ai aderenta mai slaba decat cu o guma performanta sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) am observat ca unul se duce spre centru iar celalalt al meu este putin altfel de aceea am si zis "cred" si reveritor la comparatie cu cauciucul lui vlad am zis "ceva in genul ala am si eu dar pe cauciucul fata" ,drespe ce sa fie vorba atunci la mine ? mersi Editat Iunie 16, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) @Cesar, anvelopa nu pare sa fie uzata excesiv in zona aia, am tot studiat-o dar nu e adancitura acolo. In poza am incercuit markerul de uzura din zona la care ma refeream si daca nu ma insel, "santul" despre care vorbeam ar trebui sa fie intre cele doua sageti. Disparitia acelui marker de uzura nu are alta explicatie. Editat Iunie 16, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) se poate ca acolo sa nu fie marker de uzura Cesar , se poate sa fie altceva... eu nu am vazut pana acum asa de aproape martorii pe slickuri ,este inselatoarea poza pe monitorul asta Editat Iunie 16, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Asta vroiam sa spun si eu, s-ar putea sa nu fie marker acolo. http://i71.servimg.com/u/f71/15/52/26/53/20130310.jpg O sa postez ceva poze mai clare cand ajung acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Posibil sa fie un defect. Mi-am dat cu parerea pe ce se vede. Inainte sa o montezi guma a suferit de hot tear. Acum, orice i-ai face, pe strada, se va uza mai rapid hot sau cold tear. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 K1/2 sunt gume race only foarte moi , cumpara un k3 daca tot vrei slik ala mai merge pe strada este mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Cine are bani, isi pune softuri, alea sint aderente si la rece. Ca se rup, normal ca se rup. Il schimbi. Dai un ban, dar stai in fata. Eu am avut prin 2007 softuri, luate de noi, m-a tinut un spate 2000km, oras mers normal, plus mult Amckart. Userul Amstaff foloseste acum D212 soft-mediu, a folosit si soft anul trecut. Odata ce ai mers pe strada pe softuri, nu prea-ti mai place alt cauciuc. Editat Iunie 16, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Va salut, ma puteti ajuta sa-mi spuneti care e diferenta dintre michelin power cup si power pure ?? multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Power Pure nu se mai fabrica, a fost inlocuit de Pilot Power 3. Power Cup e cauciuc de curse/circuit cu profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Multumesc Zimbrutza, deci il pot echivala cu un d212 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Posibil, habar n-am Asa il poti echivala si cu Supercorsa SC, Bridgestone R10 sau Metzeler Racetec k1, k2 Michelin-urile au o variatie cu profil V pentru pneul fata, Dunlop are carcasa rigida NTEC pe spate, deci sunt pneuri cu conceptie diferita. Foarte multa lume foloseste D211 si D212 deci exista o tona de feedback legata de aceste pneuri + o mare piata second hand. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Frumos raspuns !! multa bafta si tie !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Care este diferenta intre Pirelli Diablo Supercorsa SP si SC2? Multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 SP e mai mai tare, tine mai mult. SC2 e un compound relativ moale. Se preteaza si pe strada, are aderenta, dar tine 3-4000km. Toate cauciucurile concepute pr strada sint mai tari, decit cele pt pista.Eu am incalecat prin 2009 un KTM RC8, era incaltat cu SP-uri, pe vremea aceea eu nu stiam ca exista si SP-uri. In tura nr 3 pr Amck, cauc fata a alunecat la o frina moderata, moderata spun deoarece eu mersesem sute de ture pe Amck si frina puternica pe acel tronson insemna un slide al rotii spate. Abia dupa ce am aflat ca exista si SP-uri am rezolvat enigma caderii. Concluzia a fost ca SP-u; a cedat cu mult mai devreme decit cu ce mersesem eu pina atunci, in 2008 am folosit mai toata vara un set de SC-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 SP se incalzeste mult mai repede decat SC, fiind conceput pentru strada si rar cate un track-day. Asta in plus fata de ce a zis Jagi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandrei Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Salut. Am un F3 si as dori sa-i schimb si eu anvelopele si sunt foarte indecis, mentionez ca acum 2 ani si acum 1 an am ajuns, in fiecare an 1 weekend, la Bacau, Speed Park, anul asta nu stiu, ideea e ca as dori niste anvelope bune mai mult pentru strada (dar nici pe circuit sa dea cu mine de pamant), sa nu se toceasca repede si un pic si de ploaie ...pe cine am intrebat mi-a zis de Metzeler, dar stiu ca producatorul face mai mult pentru circuit (asa stiu eu...). In domeniul moto chiar nu stiu ce sa aleg, nu stiu nici unde caut si mai ales unde sa le montez/echilibrez ... Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Cine a avut cauciucuri fata si profil V si profil U , cam cum a simtit diferenta ?? Multumesc frumos !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 SP se incalzeste mult mai repede decat SC, fiind conceput pentru strada si rar cate un track-day. Asta in plus fata de ce a zis Jagi. "Se incalzeste" inseamna ca i se ridica temperatura. Un cauciuc se incalzeste doar daca se deformeaza mecanic, cu cit se deformeaza mai mult, adica cu cit merge mai repede , se incalzeste. Dpdv al incalzirii nu e nici o dif intre SP si SC, au aceeasi carcasa. Un SC2 tine la rece cel putin la fel de bine ca un SP. SP-ul e mai dur si aluneca mai devreme. La fel, pe caldura, fiind mai dur, daca se incalzeste mai mult, aluneca ca o coaja de banana. Foarte multi rideri sint in eroare cu "incalzirea" cauciucurilor de strada. Un cauciuc race omologat si pt street, sft, mediu-soft, are megaaderenta la rece, asta comparativ cu un cauc stradal bun. Cu cit e mai moale, este mai aderent dar tine mai putini km. Nu exista cauc sa tina mult si sa aibe aderenta mare. Imbatrinirea se vede si la cauc stradale, dupa 3-4 luni, apar crapaturi de imbatrinire vizibile.Un cauc stradal bun, e bun cind e nou, dupa citeva luni nu mai are nici de departe aderenta care o avea la inceput. La fel e si la cele race. » Post actualizat in 24 Jun 2015 09:52 Daca iti permiti financiar, cauciucurile gen SC1 SC2, Metz K1, K2, BT R10 sint ideale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandrei Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Ok...si pentru mine? ...ceva mai de strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.