Gnraloo Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Poti sa consideri si Metzeler Z8. Le-am testat si pe ploaie, multumit. In teste cica ar fi peste Michelin Pilot Road 3-4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Tocmai am achiziționat Michelin Pilot Road 3, £197 setul. Daca nu voi fi mulțumit de calitatea lor, următorul set voi încerca Metzeler Z8. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Tocmai am achiziționat Michelin Pilot Road 3, £197 setul. Daca nu voi fi mulțumit de calitatea lor, următorul set voi încerca Metzeler Z8. Mulțumesc o sa-ti placa, pe ploaie sa le tii la presiunea recomandata pe motocicleta, pe uscat poti sa mai scazi un pic daca mergi pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 (editat) Roger that ! Editat August 10, 2015 de dmilian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 o sa-ti placa, pe ploaie sa le tii la presiunea recomandata pe motocicleta, pe uscat poti sa mai scazi un pic daca mergi pe viraje Adica mai concret, cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 fata sa nu scada sub 2 bar, spatele sub 2.4, pt autostrada sau/si ploaie ce scrie be bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Tocmai am achiziționat Michelin Pilot Road 3, £197 setul. Daca nu voi fi mulțumit de calitatea lor, următorul set voi încerca Metzeler Z8. Mulțumesc pana la gumele astea mersul pe ploaie a fost o gluma.. dupa ele nu a contat, plus ca franeaza incredibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Salut. Am luat un cauciuc SH foarte bun Bridgeston Exedra G701 cu dimensiuni 120-90-17 64S. Intrebare: pe cauciuc scrie deasupra sagetii de directie front use only. Sa interpretez ca inscriptia arata doar directia de montaj al cauciucului sau ca utilizarea este numai pentru roata din fata? Eu am nevoie pentru roata spate (roata de transalp). Caracteristicile de incarcatura si viteza sunt similare cu cele ale cauciucului spate pe care vreau sa il schimb. M-am interesat putin pe net dar nu am gasit nimic concludent si as vrea sa intreb pe cineva mai priceput ce parere are. Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Ca le prea lăudați , abia astept sa le incerc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Salut. Am luat un cauciuc SH foarte bun Bridgeston Exedra G701 cu dimensiuni 120-90-17 64S. Intrebare: pe cauciuc scrie deasupra sagetii de directie front use only. Sa interpretez ca inscriptia arata doar directia de montaj al cauciucului sau ca utilizarea este numai pentru roata din fata? Eu am nevoie pentru roata spate (roata de transalp). Caracteristicile de incarcatura si viteza sunt similare cu cele ale cauciucului spate pe care vreau sa il schimb. M-am interesat putin pe net dar nu am gasit nimic concludent si as vrea sa intreb pe cineva mai priceput ce parere are. Multzam! Nu e in regula, chiar la aceeasi indici de viteza si incarcare design-ul carcasei cat si structura gumelor sunt diferite, spatele are functie tractoare (principala) iar fata de franare. Tocmai de aceea gumele au sens de invartire. Pe de alta parte si desenul canalelor de dispersie a apei este complementar si pentru mersul pe ploaie nu este recomandata desperecherea gumelor (folosirea de tipuri/modele diferite fata-spate). Mai plastic vorbind, inchipuie-ti niste solzi de peste... cum se simt cand treci cu mana intr-un sens si in sens invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Salut. Am luat un cauciuc SH foarte bun Bridgeston Exedra G701 cu dimensiuni 120-90-17 64S. Intrebare: pe cauciuc scrie deasupra sagetii de directie front use only. Sa interpretez ca inscriptia arata doar directia de montaj al cauciucului sau ca utilizarea este numai pentru roata din fata? Eu am nevoie pentru roata spate (roata de transalp). Caracteristicile de incarcatura si viteza sunt similare cu cele ale cauciucului spate pe care vreau sa il schimb. M-am interesat putin pe net dar nu am gasit nimic concludent si as vrea sa intreb pe cineva mai priceput ce parere are. Multzam! daca indicele de greutate este suficient pt transalp, teoretic ar trebui sa o montezi cu sageata invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Nu e in regula, chiar la aceeasi indici de viteza si incarcare design-ul carcasei cat si structura gumelor sunt diferite, spatele are functie tractoare (principala) iar fata de franare. Tocmai de aceea gumele au sens de invartire. Pe de alta parte si desenul canalelor de dispersie a apei este complementar si pentru mersul pe ploaie nu este recomandata desperecherea gumelor (folosirea de tipuri/modele diferite fata-spate). Mai plastic vorbind, inchipuie-ti niste solzi de peste... cum se simt cand treci cu mana intr-un sens si in sens invers. daca indicele de greutate este suficient pt transalp, teoretic ar trebui sa o montezi cu sageata invers Merci de raspunsuri. O sa merg pe varianta safe. Imi iau altul si o sa fiu atent pe viitor. Numai de bine va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Sa va intre in cap: " Va rugam sa retineti, totusi, ca printr-o buna pastrare a cauciucului de-a lungul timpului, proprietatile specifice ale materialului se imbunatatesc, deoarece compusul din cauciuc poate intari anvelopa si se elimina stresul rularii imediate." Sursa pe e-mail de la www.cauciucuridirect.ro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Sa va intre in cap: " Va rugam sa retineti, totusi, ca printr-o buna pastrare a cauciucului de-a lungul timpului, proprietatile specifice ale materialului se imbunatatesc, deoarece compusul din cauciuc poate intari anvelopa si se elimina stresul rularii imediate." Sursa pe e-mail de la www.cauciucuridirect.ro . WTF????... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 ce vrajala?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Se refera la cauciucurile intre 3-5 ani vechime(NOI). Alea sunt mai bune ca sunt s-au intarit si tin mai mult. E ca la vin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 (editat) Se refera la cauciucurile intre 3-5 ani vechime(NOI). Alea sunt mai bune ca sunt s-au intarit si tin mai mult. E ca la vin. e baiatul ala din cluj cu rocket 3 care le tine in pivnita minim 5 ani cel mai misto e un sh de 20 de ani, e ca piatra, m-am chinuit o ora sa dejantez unul Editat August 18, 2015 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Ieri am vazut la un baiat cu "un miar" din 2003...anvelope cu DOT 2003..Sau poate 2004. Nici nu conteaza. M-a trecut un fior pe sira spinarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Ieri am vazut la un baiat cu "un miar" din 2003...anvelope cu DOT 2003..Sau poate 2004. Nici nu conteaza. M-a trecut un fior pe sira spinarii eu am vazut la un baiat cu un gsx r de 750 (modificat streetfighter), cauciuc de enduro de spate montat pe fata invers :crack: . si acum regret ca nu am facut poze, nu ma crede nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 slab, eu am vazut pe k1600GT cauciucuri jong-lung, e drept ca a venit sa-i pun bridgestoane si era cam rusinat de penultima alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 (editat) Ieri am vazut la un baiat cu "un miar" din 2003...anvelope cu DOT 2003..Sau poate 2004. Nici nu conteaza. M-a trecut un fior pe sira spinarii daca merge "la consum" este ok, frecarea este mai mica Editat August 18, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Salutare colegi, am si eu o intrebare la care as dori sa imi raspunda cineva care chiar cunoaste. Ce presiune se recomanda la un dunlop gp 212 pro 3 pe spate si un d 212 pro pe fata..Mentionez ca am 92 kg si vorbesc de un kawasaki zx9r, intreb pentru ca eu unu sunt satul de cat am cautat si sunt tot felul de variante. Ma intereseaza pentru mers pe strada si cateodata cu prietena, dar mai rarut. Deschid acest topic deoarece sunt complet bagat in ceata, am citit pe forum ca scrie la dunlop d 212 chiar si 1.5 pe spate, altii spun 2.5, adica este o diferenta foarte mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 (editat) Nu scrie pe un sticker undeva pe bascula motocicletei? La mine la Yamaha FZ1S 2009, am 2.5 pe fata si 2.9 pe spate. Uite si un producator care spune acelasi lucru, dand acest detaliu Editat Septembrie 8, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 de obicei ai pe aparatoarea de lant presiunea sau in manual. 1.5 mi se pare putin in conditia in care mai mergi si cu pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSB Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 2.5 fata 2.8 spate. daca mergi cu 1.5 ceea ce e si putin o sa tocesti foarte repede guma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.