JAGI Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Numai tu stii cum ai mers cu f4 le cu cauciucul pe 190. Ceva de genul ca si cand ai avea roti ajutatoare. Janta la f4 este pt 180, degeaba incape 190, 200. Il face ciuperca si sta prost pe curbe. La f3 janta e pt 160, unde sa puna 190? Sa schimbe si janta si atunci e altceva. » Post actualizat in 10 Apr 2016 05:52 Iar prietenul ala al tau nu esti cumva tu? S-a mai spus , pe janta de 5,5 inch incape PERFECT anvelopa de 190/55. A nu se confunda cu 190/50. Am vazut si anvelope de 195/65 montate pe aceleasi jante de 5,5inch, la curse, baietii mergeau tare tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Sinister, incerci sa pari destept/interesant? Poate ne intalnim vreodata si te invit sa dai o tura cu F4 pe cauciuc de 190/55, sa-mi spui daca e asa rau cum credeai... Jakk, eu nu am gasit nici in service manual si cu atat mai putin in talon dimensiunea jantelor, doar a anvelopelor! Si aia cu "pune ce zice producatorul", hai sa nu intram in polemica - nici nu cred ca erau inventate gumele de 190/55 cand aparuse F4, cu toate ca ele merg fara probleme pe jante de 5.5". Eu intrebasem strict pt F3, ca nu i-am masurat janta si nu stiu. Si prietenul nu sunt eu... eu am 180/55 pe unul dintre F3-uri si e ok. Dar ideea e ca o sa cumpar iarasi un set de 120/70 cu 190/55 pt F4-ule meu si vroia si respectivul aceleasi gume pe F3-ul lui!! Merci Jagi! Stii cumva daca janta de F3 este intr-adevar de 5''? Nu am momentan acces la motor, sa masor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Nu vreau sa par nici nici,spun din experienta, tot pe f4. Daca vrei,ne intalnim si discutam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Salut! Ce caucicuri imi recomandati pentru un FZ6N 2008? Precizez ca sunt incepator, o folosesc in general prin oras sau iesiri de max. 100 km. Eu ma gandeam la: Metzeler Sportec M5 / Pirelli Diablo / Pirelli Diablo Rosso II / Michelin Pilot Road IV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Dunlop Sportsmart 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 M-am lamurit. Janta spate pe F3 e de 5'', deci nu prea merge 190... http://chrisdube.com/motorcycles/CBR600-F3-Specs.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Pe spate la F3 se pune guma de 160/60 cum scrie la carte sau maxim 170/60; stiu si eu pe unu de a inghesuit un 190 acolo dar statea tuguiat rau si parca si freca in ceva ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Desi am citit o gramada de lucruri si la nivel teoretic stiu ce ar trebuie sa iau, ma chinui de o luna sa ajung la o concluzie cu privire la cauciucurile pe care le vreau. In prezent am Michelin PR3, dot 2013 si nu sunt tocite aproape deloc, insa au inceput sa alunece, chiar si la accelerari de pe la 70-80 kmh. Ma gandeam sa iau PR4, insa ma cam oftica pretul de 1400-1500 de lei setul, parca as merge mai repede pe ceva sport, gen Pilot Power. Am uitat sa zic ca dau ca surdu-n clopot in saracul Monster, oare o sa mi se toceasca spatele pe mijloc ca la incepatori, cauciucul asta fiind mai moale? Merg 80% in oras. PR3 nu e moale, pe mijloc nici atat. Ce presiune ai? Daca mergi singur, pune 2.0 si vezi daca se schimba ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Nici Pilot power nu e moale deloc pe mijloc. Poti sa iei linistit pilot power 2 sau 3. Si dunlop sportsmart 2 e o optiune foarte buna. Pt fata poti sa iei chiar mai moale(pt franari, iar fata se toceste oricum mai greu). @kawazaki - iti place tie sa faci posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Sincer, nu am verificat presiunea, o sa merg sa vad ce e pana fac schimbarea. Ma refeream la Pilot Power sa nu fie prea moale si sa se duca repede, dar pana la urma chiar daca se duce, sa am aderenta pe care o vreau. Multumesc! Nu e... Pilot Power, alea originale, primul model, imi par compromisul perfect intre aderenta, longevitate si pret.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Da, am gasit Power la 900 de lei setul si Power 2CT la 1000, mi se pare un pret foarte bun si cred ca asta voi lua. bah voi sunteti seriosi, e ca si cum ai da 500E pe un nokia banana si te-ai lauda la toata lumea ca te tine 3 zile bateria ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 gog, nu ma laud la nimeni, din moment ce am lansat intrebarea aici, e clar ca sunt nestiutor. Nu merg pe un superbike, am nevoie de niste cauciucuri semi normale. Am incercat PR3, nu imi plac asa ca nu o sa dau 15 mil pe PR4 2016 doar ca sa imi dau seama ca nici alea nu imi plac. Daca 2CT sunt depasite, zi-mi te rog o alta varianta. intai explica ce nu-ti place la pr3 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) PR3 si PR4 sunt niste tepe ordinare. Michelin a scos doua gume diferite, in mai putin de doi ani, doar ca decupaj dar identice cu PR2. Tzeapa este extinsa pentru ca practic nici nu au garantie PP sunt aparute prin 2003 parca... suntem in 2016. 2 compound technology nu este ceva ce doar Michelin face. Editat Aprilie 29, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 PP si PP2ct or fi ele vechi s.a.m.d dar nu sunt niste cauciucuri de strada proaste, mai ales ca sunt cele mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 PP si PP2ct or fi ele vechi s.a.m.d dar nu sunt niste cauciucuri de strada proaste, mai ales ca sunt cele mai ieftine. Cu 1100 de lei cumperi set SS2 si te dai pe strada oricat de necivilizat vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Cu 1100 de lei cumperi set SS2 si te dai pe strada oricat de necivilizat vrei tocmai de sportsmart2 ma gandeam sa-i zic, nu cred ca merge el pe ploaie sau face naveta. ssurile sunt huliganism curat dupa ce le-ai incalzit un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Singura guma fata cu astfel de constructie. Cine a vazut gumele de competitie din generatia mai noua, stie de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 fix asta vreau Pe ploaie merg doar cand nu am incotro, dar la naveta care e problema? la naveta vrei sa faci 15 k cu un cauciuc, sau asa vor majoritatea navetistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Pneuri "de performanta" (track days etc) inseamna doar ca sint mai scumpe sau ca nu vor functiona optim in conditii de drum (daca nu sint incalzite bine)? Intreb pt. ca am nevoie de un cauciuc fata. Am blocat acum citiva ani fata cu un Road Attack. Cauciucul ala nu mi-a placut niciodata, mi-a aparut un voblaj mediu care s-a cam corelat cu momentul cind a fost montat pe motor. Pilot Sport-ul dinainte s-a incapatinat tot timpul sa stea lipit de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 (editat) Salut. Am 2 anvelope pt fata, Pirelli Supercorsa,second, unul SC1, altul SC2. Ambele filosite foarte putin anul asta la Serres in aprilie. Cel SC1 este moale moale, motoreta se opreste in stopie la temperatura ambianta (10 grade in sus). La anul, isi pierde masiv din aderenta , chiar daca nu este folosit, fiind deja lipsit de stratul de protectie cu care vine din fabrica. Daca te intereseaza, poti sa ma contactezi. Editat Mai 1, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Nu cred ca i-l poti vinde lui ca nu e in ro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Salut. Am 2 anvelope pt fata, Pirelli Supercorsa,second, unul SC1, altul SC2. Ambele filosite foarte putin anul asta la Serres in aprilie. Cel SC1 este moale moale, motoreta se opreste in stopie la temperatura ambianta (10 grade in sus). La anul, isi pierde masiv din aderenta , chiar daca nu este folosit, fiind deja lipsit de stratul de protectie cu care vine din fabrica. Daca te intereseaza, poti sa ma contactezi.Din pacate nu iau SH din principiu. Intrebam doar ca sa stiu daca exista vreo contrarecomandare pt. pneuri mai sport pt. utilizare 100% strada. Nu ma refeream la pneuri speciale pt. pista. Ma gindesc ca nu sint recomandate cele sport pt. uz normal pt. ca sint mai scumpe si/sau se uzeaza mai repede dar vroiam sa ma asigur ca nu exista si alte dezavantaje gen aderenta mai mica daca nu sint incalzite bine. Nu cred ca i-l poti vinde lui ca nu e in ro!Stai sa verific... ba da, tot in Romania sint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Nu stiu daca ai citit cu atentie esentialul. Nu anume ca am eu, ci ca softul, mediu-softul poate fi folosit pe strada in conditii de siguranta maxima, Au aderenta mai mare ca orice cauciuc dedicat street.Problema la anvelopele soft este ca tin mult mai putin , pe spate se duc in 2000-3000km, fata tine minim 4000km. Am specificat ca anvelopele mele au fost folosite prima data la prima etapa ROSBK din aprilie, au maxim 1 luna vechime. Pe mijloc sint ca noi, pe laterale au uzura maxima de 30%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Nu stiu daca ai citit cu atentie esentialul. Nu anume ca am eu, ci ca softul, mediu-softul poate fi folosit pe strada in conditii de siguranta maxima, Au aderenta mai mare ca orice cauciuc dedicat street.Problema la anvelopele soft este ca tin mult mai putin , pe spate se duc in 2000-3000km, fata tine minim 4000km. Am specificat ca anvelopele mele au fost folosite prima data la prima etapa ROSBK din aprilie, au maxim 1 luna vechime. Pe mijloc sint ca noi, pe laterale au uzura maxima de 30%. OK, am inteles. Ti-am trimis mesaj privat. Pe spate o sa pun Sportmax Qualifier (il am deja de anul trecut). Ma gindeam sa ramin pun tot Dunlop pe fata pt. ca deoarece dar ma pot razgindi. BTW, care e treaba cu combinarea unor tipuri diferite de cauciucuri spate/fata? Conteaza doar profilurile? Reformulez intrebarea: daca ar fi sa iau Dunlop, pretul si longevitatea ar fi irelevante si m-ar interesa maxim de siguranta pe strada care ar fi recomandat? Are cmd D212 la pret bun, sint ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.