MotoRocker Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Sincer, nu am verificat presiunea, o sa merg sa vad ce e pana fac schimbarea. Ma refeream la Pilot Power sa nu fie prea moale si sa se duca repede, dar pana la urma chiar daca se duce, sa am aderenta pe care o vreau. Multumesc! Nu e... Pilot Power, alea originale, primul model, imi par compromisul perfect intre aderenta, longevitate si pret.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Da, am gasit Power la 900 de lei setul si Power 2CT la 1000, mi se pare un pret foarte bun si cred ca asta voi lua. bah voi sunteti seriosi, e ca si cum ai da 500E pe un nokia banana si te-ai lauda la toata lumea ca te tine 3 zile bateria ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 gog, nu ma laud la nimeni, din moment ce am lansat intrebarea aici, e clar ca sunt nestiutor. Nu merg pe un superbike, am nevoie de niste cauciucuri semi normale. Am incercat PR3, nu imi plac asa ca nu o sa dau 15 mil pe PR4 2016 doar ca sa imi dau seama ca nici alea nu imi plac. Daca 2CT sunt depasite, zi-mi te rog o alta varianta. intai explica ce nu-ti place la pr3 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) PR3 si PR4 sunt niste tepe ordinare. Michelin a scos doua gume diferite, in mai putin de doi ani, doar ca decupaj dar identice cu PR2. Tzeapa este extinsa pentru ca practic nici nu au garantie PP sunt aparute prin 2003 parca... suntem in 2016. 2 compound technology nu este ceva ce doar Michelin face. Editat Aprilie 29, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 PP si PP2ct or fi ele vechi s.a.m.d dar nu sunt niste cauciucuri de strada proaste, mai ales ca sunt cele mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 PP si PP2ct or fi ele vechi s.a.m.d dar nu sunt niste cauciucuri de strada proaste, mai ales ca sunt cele mai ieftine. Cu 1100 de lei cumperi set SS2 si te dai pe strada oricat de necivilizat vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Cu 1100 de lei cumperi set SS2 si te dai pe strada oricat de necivilizat vrei tocmai de sportsmart2 ma gandeam sa-i zic, nu cred ca merge el pe ploaie sau face naveta. ssurile sunt huliganism curat dupa ce le-ai incalzit un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Singura guma fata cu astfel de constructie. Cine a vazut gumele de competitie din generatia mai noua, stie de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 fix asta vreau Pe ploaie merg doar cand nu am incotro, dar la naveta care e problema? la naveta vrei sa faci 15 k cu un cauciuc, sau asa vor majoritatea navetistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Pneuri "de performanta" (track days etc) inseamna doar ca sint mai scumpe sau ca nu vor functiona optim in conditii de drum (daca nu sint incalzite bine)? Intreb pt. ca am nevoie de un cauciuc fata. Am blocat acum citiva ani fata cu un Road Attack. Cauciucul ala nu mi-a placut niciodata, mi-a aparut un voblaj mediu care s-a cam corelat cu momentul cind a fost montat pe motor. Pilot Sport-ul dinainte s-a incapatinat tot timpul sa stea lipit de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 (editat) Salut. Am 2 anvelope pt fata, Pirelli Supercorsa,second, unul SC1, altul SC2. Ambele filosite foarte putin anul asta la Serres in aprilie. Cel SC1 este moale moale, motoreta se opreste in stopie la temperatura ambianta (10 grade in sus). La anul, isi pierde masiv din aderenta , chiar daca nu este folosit, fiind deja lipsit de stratul de protectie cu care vine din fabrica. Daca te intereseaza, poti sa ma contactezi. Editat Mai 1, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Salut. Am 2 anvelope pt fata, Pirelli Supercorsa,second, unul SC1, altul SC2. Ambele filosite foarte putin anul asta la Serres in aprilie. Cel SC1 este moale moale, motoreta se opreste in stopie la temperatura ambianta (10 grade in sus). La anul, isi pierde masiv din aderenta , chiar daca nu este folosit, fiind deja lipsit de stratul de protectie cu care vine din fabrica. Daca te intereseaza, poti sa ma contactezi.Din pacate nu iau SH din principiu. Intrebam doar ca sa stiu daca exista vreo contrarecomandare pt. pneuri mai sport pt. utilizare 100% strada. Nu ma refeream la pneuri speciale pt. pista. Ma gindesc ca nu sint recomandate cele sport pt. uz normal pt. ca sint mai scumpe si/sau se uzeaza mai repede dar vroiam sa ma asigur ca nu exista si alte dezavantaje gen aderenta mai mica daca nu sint incalzite bine. Nu cred ca i-l poti vinde lui ca nu e in ro!Stai sa verific... ba da, tot in Romania sint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Nu stiu daca ai citit cu atentie esentialul. Nu anume ca am eu, ci ca softul, mediu-softul poate fi folosit pe strada in conditii de siguranta maxima, Au aderenta mai mare ca orice cauciuc dedicat street.Problema la anvelopele soft este ca tin mult mai putin , pe spate se duc in 2000-3000km, fata tine minim 4000km. Am specificat ca anvelopele mele au fost folosite prima data la prima etapa ROSBK din aprilie, au maxim 1 luna vechime. Pe mijloc sint ca noi, pe laterale au uzura maxima de 30%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Nu stiu daca ai citit cu atentie esentialul. Nu anume ca am eu, ci ca softul, mediu-softul poate fi folosit pe strada in conditii de siguranta maxima, Au aderenta mai mare ca orice cauciuc dedicat street.Problema la anvelopele soft este ca tin mult mai putin , pe spate se duc in 2000-3000km, fata tine minim 4000km. Am specificat ca anvelopele mele au fost folosite prima data la prima etapa ROSBK din aprilie, au maxim 1 luna vechime. Pe mijloc sint ca noi, pe laterale au uzura maxima de 30%. OK, am inteles. Ti-am trimis mesaj privat. Pe spate o sa pun Sportmax Qualifier (il am deja de anul trecut). Ma gindeam sa ramin pun tot Dunlop pe fata pt. ca deoarece dar ma pot razgindi. BTW, care e treaba cu combinarea unor tipuri diferite de cauciucuri spate/fata? Conteaza doar profilurile? Reformulez intrebarea: daca ar fi sa iau Dunlop, pretul si longevitatea ar fi irelevante si m-ar interesa maxim de siguranta pe strada care ar fi recomandat? Are cmd D212 la pret bun, sint ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Tot de la curse, sint destui rideri care alearga tare cu anvelope "desperecheate". Ultima fitza anul asta, este Pirelli pe fata si D 212 pe spate. Pirelli spate se toaca foarte repede pe circuitul de la Serres, asta e motivul "desperecherii". » Post actualizat in 02 May 2016 19:40Pe fata recomand Pirreli, Bridgestone R10, RacetecK1. Poti sa iei si D212Pro2, Pro1. Sint ceva mai "tari" fata de ce-am enumerat, dar sint si ele bune-bune. Editat Mai 2, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Care e rolul carcasei in performantele pneului spate moto? Intreb pt ca la Jerez in Motogp, Michelin a adus un pneu cu carcasa f dura, rigida. Efectul: lipsa de tractiune, timpi slabi, lipsa de feedback, majoritatea pilotilor le-au facut albie de porci. Pe de alta parte (a pneurilor de productie) pneurile Dunlop NTEC KR si D212 sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune, iar piesa de rezistenta este tocmai carcasa rigida, greu deformabila mecanic. La presiune 1.1 e clar ca structura de rezistenta a pneului este aproape exclusiv data de carcasa, influenta factorului pneumatic fiind mai putin critic. Care sa fie avantajele/dezavantajele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Legat de guma de GP, e imposibil de discutat la alt nivel decat cel teoretic pentru ca nu le-a testat nimeni care sa scrie aici. Si in general lucrurile sunt cam secrete si in GP. Nimeni nu vorbeste tehnic despre gume. Producatorul "confisca" anvelopele la final de weekend de curse si politica este silenzio stampa pe probleme tehnice. Pe scurt, comportamentul carcasei tine de feedback. Raspunsul mecanic, fata de cel pneumatic ofera alt nivel de feedback dar intre anumite limite. Dunlop are carcase diferite ca grad de rigiditate intre D211 GP racer, fostele D211 GP si actualele D212 sau KR. D212 sunt cele mai flexibile dintre toate. La Moto 2, tot Ntec sunt carcasele si tot KR se numesc slik-urile dar n-am idee care ar fi diferentele fata de ce se pune in vanzare pentru public. Dezavantajul mare la o carcasa rigida este uzura accentuata atunci cand nu nimeresti compozitia potrivita in combinatie cu temperatura si gradul de abraziune al asfaltului pistei. Editat Mai 9, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Dar carcasa rigida poate compensa uzura exagerata data de pilot mare si greu, motocicleta super puternica si temperaturi mari? Mai mult ca o carcasa moale umflata corespunzator? Mersi de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Nu inteleg întrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Ma refer la Ducati si cele 2 incidente de pana acum: Baz si Redding. Carcasa rigida evita problemele de genul? Sau poate cele cu carcasa moale era underinflated? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Despre gumele de la MotoGP putem doar sa speculam De curand, Rossi a spus ceva intr-un interviu: cand Bridgestone au adus anvelope in MotoGP erau foarte "high level". Parerea mea e ca Michelin sunt inca in urma. Ce stiu sigur este ca, la vechile D211 GP sau la KR daca nu nimereai compozitia potrivita, se putea strica anvelopa foarte usor - cold tear sau hot tear. La fel de sensibile erau si la setarile de suspensie sau de sasiu. Si presiunea de lucru optima avea o plaja foarte ingusta. Pirelli erau mai permisive. Am pus asta pe seama carcasei rigide dar e numai o presupunere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Pentru o Yamaha r1 din 2001 care este cel mai bun cauciuc. Ma intereseaza pentru plimbari nu pentru circuit! Am cumparato cu Michelin Pilot si nu stiu cata incredere sa am in ele :-D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) Daca doar te plimbi, plimba-te linistit cu orice anvelope. Dar intrebarea ramine: de ce ti-ai mai luat R1? Doar de impresii? » Post actualizat in 10 May 2016 18:22 Legat de ce spune Cesar, el a nimerit-o. La Dunlop GP212, daca gresesti compozitia, footi anvelopa in citeva ture.Dunlop scoate in fiecare an compozitii noi, unele reusite, altele sint un adevarat fiasco. Am avut mediu-hard 2012 care se rupea in draci, mediu -hardul din 2014 avea piele de bebelus. Acelasi circuit. Diferenta de uzura era fantastica. Vorbesc aici de folosire pe pista , nu mers touring. Editat Mai 10, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 cum adica de ce mi-am luat r1? ce intrebare e asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 ... ce intrebare e asta? Retorica?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.