Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am luat RoadSmart II(in reviewuri pareau sa fie ok), a avut cineva? Stiti cum se comporta? Trebuie sa fiu atent la anumite aspecte?

 

Multumesc!

 

Nu te da tare pana nu sunt calde. Sunt gume cu carcasa destul de rigida, pentru motociclete mai grele, nu ca SV-ul. Presiune 2.2 fata si 1.9-2.0 spatele si e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai postat și pe topicul dedicat Er 6f cerând părerea despre cauciucuri, întreb și aici: pentru motocicleta mea și pentru drumuri pe care viteza nu e exagerata, asfaltul în mare parte uscat(nu ies intenționat pe ploaie doar când e chiar necesar), deci aderența să fie maximă posibilă pe uscat, pilot road 4 e printre cele mai bune alegeri? Aștept și alte recomandări în bugetul ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate suna stupid, dar cum pot sa imi dau seama ca s-au incalzit cauciucurile? sunt anumite manevre pe care ai putea sa le faci fara sa risti prea mult astfel incat sa vezi daca ai aderenta ok sau nu? Dupa minte mea de incepator as pune frana pe spate progresiv pe un loc drept sa vad cat de repede se blocheaza roata(cu toate ca stiu ca roata spate nu are aderenta aproape deloc)... nu stiu daca e topicul potrivit pentru astfel de discutii, dar sfaturi de genul ar fi bine venite pentru incapatori ca mine.

 

Sau ce manevre faceti ca sa le incalziti mai repede?

Cum iti dai seama daca te prinde ploaia daca cauciucul mai are temperatura potrivita?

Editat de bog1_7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te da tare pana nu sunt calde. Sunt gume cu carcasa destul de rigida, pentru motociclete mai grele, nu ca SV-ul. Presiune 2.2 fata si 1.9-2.0 spatele si e OK.

hai mah ce dracu, unde ai vazut tu incepator sa incalzeasca cauciucuri? tin suficient pentru un incepator la orice temperatura cu +

» Post actualizat in 26 Feb 2016 17:12

Nu e stupid... Și eu am aceleași nelamururi... Cum sa imi dat seama când blocheaza spatele fara sa cad...

tu ai mers 10 m cu motocicleta, nu? iesi la plimbare cand sunt +15 grade afara si 90 % din intrebarile astea devin inutile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@suberbec

 

Da, fix 10m (sau mai exact doar 12 km insa tot aia e). Probabil ca tu consideri o intrebare inutila, insa pentru mine nu este. Asa ziceam si eu acum un an, ca nu inteleg de ce mama naibii merg aia cu scoala incet. Ce e asa greu? Cand am iesit prima data in trafic cu moto mi-am amintit instant cum era cand faceam B-ul si de atunci am inceput sa fiu mult mai rabdator cu incepatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@suberbec

 

Da, fix 10m (sau mai exact doar 12 km insa tot aia e). Probabil ca tu consideri o intrebare inutila, insa pentru mine nu este. Asa ziceam si eu acum un an, ca nu inteleg de ce mama naibii merg aia cu scoala incet. Ce e asa greu? Cand am iesit prima data in trafic cu moto mi-am amintit instant cum era cand faceam B-ul si de atunci am inceput sa fiu mult mai rabdator cu incepatorii.

e inutila intrebarea, vei bloca spatele cat de repede se poate, nu se intampla nimic fenomenal la viteza mica, n-o sa cazi , o tii din poponeata pe traiectorie

 

daca ai viteza mare(peste 100) si ai blocat spatele ar fi bine sa eliberezi frana spate cand ambele roti sunt pe aceiasi traiectorie , altfel google "high side"

 

citeste si tu topicurile de la incepatori sunt multe informatii bune (printre aberatii din pacate)

 

pe motocicleta mai bine faci o prostie sigur pe tine decat ceva bine cu indoiala !

 

invarte roata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Trebuie sa inlocuiesc si eu anvelopele inainte de inceperea sezonului si..... diversitatea e foarte mare, nu prea stiu ce sa aleg. Motorul e GSXF 600.

Acum are Michelin pilot Power si cu toate ca nu au uzura fizica, au deja 4 ani. Am fost destul de multumit de ele.

 

Avand in vedere ca(din pacate) nu-mi permite timpul sa fac mai mult de...2000-3000 km/sezon - ce mi-ati recomanda, pentru aderenta maxima pe uscat si ud (rezistenta la uzura e ultimul lucru la care ma gandesc, oricum dupa 3 sezoane le schimb)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile se incalzesc prin efectuarea de franari usoare si inclinati stanga - dreapta ( franare pe drept nu pe inclinatii) .Efectuarea de S - uri la începutul plimbarii încălzesc toată motocicleta,suspensie, cauciucuri,frâne și te pun și pe tine intr-o relație mai bună cu starea de motociclist.Tot la această încălzire asculți comportamentul motocicletei,eventuale jocuri,bătăi,zgomote ciudate.Asfalt uscat și gume pe măsură !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The next myth we see perpetuated nearly every time we watch the warm-up lap to a race. Riders begin weaving back and forth in apparent attempt to scuff the tread surface (which we've already discounted) and generate heat. The reality is that, according to every tire engineer that I've asked, there are far more effective ways of generating heat in a tire that are also much safer. Rather than weaving back and forth—which does little in the way of generating heat but does put you at risk asking for cornering grip from tires before they're up to temperature—you're far better off using strong acceleration and braking forces, and using them while upright, not leaned over! Acceleration and braking forces impart far more flex to the tire carcass, which is what generates the heat that then transfers to the tread compound as well

Editat de asdglasfk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ce diferenta este intre PIRELLI SUPERSPORT - DIABLO ROSSO 2 ( R ) / PIRELLI SUPERSPORT - DIABLO ROSSO 2 (fara R). Am comandat pe fata 110/70/17 cu R si pe spate 130/70/17 fara R. Sa imi spuneti daca pot aparea probleme. Multumesc!

Editat de ElektRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten care are pe un gpz de 500 s e multumit de ele. El e si biciclist si cica la biciclete ar fi in top.

Nu se pune, la biciclete sunt diferente foarte mari de la acelasi producator. Exemplu: Continental are modelele de top fabricate in Germania si restul in China, diferente cat casa si la pret, si la calitate si la performante. Din alea chinezesti au facut crapaturi dupa 2 ani langa janta (cauciuc prost), din alea nemtesti cred ca mai am unele din seria cumparata acum vreo 6 ani - uzate, dar fara crapaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am nevoie de un set cauciucuri pentru un R6 2001 noi, mers normal, nu agresiv, mai mult uscat si inevitabilele ploi care te mai surprind uneori....pe GSX-R mi-am luat pilot power 2ct de care pot spune ca am fost super multumit, dar ma gandeam ca pot gasi ceva la fel de bun si la bani mai putini, pt asta am nevoie de o mana de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un set cauciucuri pentru un R6 2001 noi, mers normal, nu agresiv, mai mult uscat si inevitabilele ploi care te mai surprind uneori....pe GSX-R mi-am luat pilot power 2ct de care pot spune ca am fost super multumit, dar ma gandeam ca pot gasi ceva la fel de bun si la bani mai putini, pt asta am nevoie de o mana de ajutor.

 

Dunlop Qualifier 2 sau, ceva absolut excelent pe orice vreme, Dunlop Sportsmart 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci afla ca BT016 este un cauciuc cu care multe mobre veneau echipate "din fabrica", si primul lucru pe care un proprietar care are un minim de self-esteem il facea, era sa le scoata si sa le inlocuiasca cu altele, eventual cu "mizerii" din alea de 2CT :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, sunt mai bune bt urile(mai lipicioase) decat tiganiile alea de 2ct :). mie personal m-o fugit dosu de multe ori cu 2ct.

Si corsa a venit din fabrica pe multe mobre asta nu inseamna ca sunt proaste,ca exista ceva mai bun, desigur.Multi au asteptari mari de la o guma street pana la urma.Pana la urma trebuie sa faci un compromis intre viata gumei si aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord in ce priveste compromisul aderenta/durata de viata. Ciudat e ca mie mi-a fugit de mai multe ori 016-le pe uscat, si am scapat de problema asta la 2CT. Pe ud oricum e mai bun 2CT-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...