Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc,deja ma stresa cu cauciucul lui ,,patrat",nu-l asculta nici pe tatal sau care e motociclist de 30 ani,trebuie sa-i arat parerea altor motociclisti care nu sunt din grupul nostru.O seara placuta


» Post actualizat in 02 Jun 2016 15:30

asa i-au zis unii,e copil si crede in ce zic altii de varsta lui,noi batranii nu stim, ,ca pe vremea voastra......" erau numai mobre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele anvelope pe f4i de cand e la mune erau diablo rosso sau ceva de genul, dar erau trecute rau de glorie. Adica le.am dus aproape de slick. Mult peste martor (no tengo dinero de altele, mergand pe deeq da.i ba ca merge). Ce pot spune de ele spre sfarsitul vietii este ca au tinut 200+, de patinat pe asfalt ud si/sau rece da, patinau. Pe umezeala pe 27 oct 2015 au fugit urat de tot intr.o curba. Cam 5 cm, dat panica totala. In rest, s au comportat bine.

 

Nu pot da o nota decisiva, neavand anvelopele de noi, dar am amici cu f4i cu diablo rosso puse si unii chiar sustin ca sunt mai bune ca 2ct la mers sportiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, sustin. Daca japonezii aia idioti l.au facut pe o specificatie...lasa.l pe specificatia sa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul avea cand l ati luat 160, dar baiatul a vrut 180 ca e "lat" si da bine la terasa? Apoi se mira de ce motocicleta sta ca o grinda de 6 metri pe sosea.

Un cauciuc mai lat decat e cazul pentru acea janta sigur nu va sta mai plat, ci mult mai bombat, dar nici asta nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul avea cand l ati luat 160, dar baiatul a vrut 180 ca e "lat" si da bine la terasa? Apoi se mira de ce motocicleta sta ca o grinda de 6 metri pe sosea.

Un cauciuc mai lat decat e cazul pentru acea janta sigur nu va sta mai plat, ci mult mai bombat, dar nici asta nu e bine.

Dar si daca e janta de 180, nu stiu mecanic exact, dar sigur afecteaza cumva pozitia in bascula a jantei, pizitia lantului mai labartata...zic si eu :/.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul asa era incaltat,nu am schimbat noi cauciucul .Am vazut parerile,am ascultat ce zice si copilul,o sa-i iau ce scrie in carte ,Daca nu o sa simta nici o schimbare,asta e.O seara buna si multumesc tuturor pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pirelli angel daca vrei si un mers mai sportiv ,pr4 se aude ca ar fi cele mai bune pe ploaie,vezi youtube ca era un tip care facea cateva comparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate avea si probleme (amenda) daca il opreste politia cu un cauciuc mai lat decat are trecut in talon

Mai nou poate nu stii nu ai trecuta dimensiunea anvelopelor in talon insa daca sunt cuplati cu RAR-ul aia au baza de date.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni, nimic de dunlop sportsmart 2?

Sunt peste orice guma zice lumea ca e top pe-aici :)

Si pe ploaie, si pe uscat si pe curbe.

Indoctrinarea Michelin este cam ca indoctrinarea Motul :)

Aproape nimeni n-o sa recunoasca ca sunt si gume mai bune din moment ce a platit banii pe un set - e o chestiune psihologica.

Am mai detaliat cum pacaleste Michelin lumea: carcase inapoiate in timp dpdv tehnologic, PR3 si PR4 e aceeasi anvelopa dar cu decupaj schimbat, zero garantie la defecte de fabricatie.

 

Bonus:

"Baietii" cu Michelin merg mai incet decat cei care pun Pirelli sau Dunlop

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni, nimic de dunlop sportsmart 2?

 

Cauta si cateva pagini mai in spate sa vezi ce am mai spus,dunlop sportsmart 2 este dupa parerea mea peste orice guma din categoria ei ,am avut placerea sa o vad la lucru si pe circuit pe un motor stoc de 1000 ,feedback`ul a fost EXCELENT , pe strada se comporta foarte foarte bine,este in mediul care`i place cel mai mult .Urmareste profilul/forma cauciucului fata si o sa observi ca este aproape identica cu d212 gp pro ,un profil de cauciuc care te va ajuta foarte mult la handling .

Incearca sa ai presiunea care trebuie in anvelope!

Asculta ce zice Cesar ,zice foarte bine si corect despre ele si despre situatie.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai din același motiv am insistat și eu cu Sportsmart 2. Am de anul trecut pe naked și mi s-au părut incredibile până acum, motiv pentru care am comandat același set și pe k1200r sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...