Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu inteleg o treaba, la un bmw K1200R sport am trecut in cartea de identitate anvelopa spate: 180/55ZR17, iar la mentiuni si "alte anvelope": 195/50ZR17 (!?....exista dimensiunea asta???), desi in manualul de service scrie 180 si 190...!?!

 

Oare e o greseala de la RAR? Daca da, cum pot corecta treaba asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moldo,acele cauciucuri sunt slickuri sculptate,au facut modelul de pe dunlop d208rr ca da bine insa sunt NHS'uri

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am avut Avon Venom pe Honda VF 1000 (nu e CBR, dar e sport-touring) si am fost super multumit de ele.

Sunt bune pe motociclete grele, de 200+ kg.

Am ajuns la ele pentru ca teoretic ofereau cel mai bun raport calitate pret.

Raportul calitate pret teoretic s-a mentinut si practic.

 

Soran

Editat de soran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin Pilot Power 2CT am pe VFR si sunt foarte multumit. Am avut Metzeler (nu mai retin modelul) pe cealalta motocicleta si ma simteam nesigur pe viraje. Michelin zici ca se lipesc de asfalt.

Am mers si pe ploaie de cateva ori si la fel, nu am simtit nici un fel de nesiguranta. Cu siguranta voi face aceiasi alegere in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pilot power 2ct am si eu. pe asfalt rece/umed se comporta bine. nu am simtit la mers normal (pe un asfalt rece sau umed nu merg eu periculos) nicio schitare de derapare sau pierdere de contact. la un mers putin mai sportiv, am avut momente cand a fugit fundul motorului.

 

pe asfalt cald, uscat, nici pe strada nici pe circuit nu au pierdut tractiunea. inchise fata/spate, dreapta/stanga, nu am patinat. sunt incepator in ale circuitului, dar au rezistat bine. pe strada pana la 270 merg bine, mai mult nu poate motorul.

 

all in all, la 1050 ron cu tot cu montare si echilibrare, pe toate tipurile de vreme in care m-am plimbat (cald, frig, ploaie), pe toate tipurile de drumuri incercate de mine (pe strada, circuit, trotuar la parcari). si in oricare combinatie intre vreme si drumuri, sunt foarte multumit de ele. daca nu evoluez la circuit, next buy tot 2ct va fi. momentan nu simt nevoia de ceva mai bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PR4, sunt la al treilea set.

 

Eu la al doilea, sunt f multumita de ele. Am avut si PR3 intre ele pentru ca nu am gasit PR4 si trebuiau schimbate urgent inaintea unui drum de 5500 km. Mi s-au parut mai slabe. PR4 rocks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DanMotoCiuc:

 

Eu la al doilea, sunt f multumita de ele. Am avut si PR3 intre ele pentru ca nu am gasit PR4 si trebuiau schimbate urgent inaintea unui drum de 5500 km. Mi s-au parut mai slabe. PR4 rocks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se dau oamenii si pe circuit cu PR4. Sunt 2CT, sunt bune pe ploaie, sunt bune in general. Pe moto de 260 de kg fata m-a tinut 22.000 km, iar spatele 17.000 km. Vad acuma cat o sa tina GT-urile puse pe o moto de 300 de kg. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe moto de 260 de kg fata m-a tinut 22.000 km, iar spatele 17.000 km.

 

Am schimbat al doilea set de PR4 dupa 19800 km. Fata mai tinea vreo 2000 km (maxim), dar am preferat sa fac schimbul complet.

Am avut si PR2 acum 3 ani pe Bandit 600. Impresia mea de pana acum e ca PR4 au aderenta ceva mai buna decat PR2, mai ales pe asfalt ud.

Tot cu PR4 am incaltat-o si acum.

Editat de omu79
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat al doilea set de PR4 dupa 19800 km. Fata mai tinea vreo 2000 km (maxim), dar am preferat sa fac schimbul complet.

Am avut si PR2 acum 3 ani pe Bandit 600. Impresia mea de pana acum e ca PR4 au aderenta ceva mai buna decat PR2, mai ales pe asfalt ud.

Tot cu PR4 am incaltat-o si acum.

cu PR 3 sau 4 pe cbr f4i, ma pot baga si la viteze de 200+? si viraje mai stranse? Nu merg pe circuit!

» Post actualizat in 02 Jun 2016 12:47

Da, toate seturile au fost PR4. Acuma, asta ultimul, e PR4-GT. As fi luat GT si inainte, dar nu se fabrica de 150 pe spate, pentru fosta mobra.

 

Care e diferenta intre PR4 simple si cele GT?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu PR 3 sau 4 pe cbr f4i, ma pot baga si la viteze de 200+? si viraje mai stranse? Nu merg pe circuit!

 

Am avut si spike-uri de 200+, dar atat eu cat si motocicleta ne simtim mai bine sub aceasta limita. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat baiatului o motocicleta yamaha mt03(pana apare BMW-ul 310) si are dat din fabricatie ,in carte ,pe spate,cauciuc 160/60/17.Momentan are 180/55/17 si ma streseaza ca nu e bun,ca e plat,ca nu se poate ,,inclina" ,ca freaca uneori lantul.in cauciu.Intrebare:Afecteaza cu ceva faptul ca e mai lat cauciucul,daca da,sa-i iau unul ca in carte.Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...