ianachim Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Ianachim, recomandarea este strict pentru colegul nostru care a pus intrebarea si are D211 GP Racer Ntec. Dupa ce a spus ce cauciucuri are i-am zis ce presiune sa bage. Si eu am folosit aceleasi presiuni si sunt in regula pentru respectivele gume pe acea motocicleta. Daca erau alte cauciucuri, tot de motocicleta sport, presiunea ar fi fost alta. Dacaera vorba despre o motocicleta de touring/soft enduro sau un chopper nu ma bagam in discutie. Numai bine! DA MAN dar UNDE LE FOLOSESTE.................. http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ MAI CLAR DE ATAT NU CERD CA POATE FI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) DA MAN dar UNDE LE FOLOSESTE.................. http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ MAI CLAR DE ATAT NU CERD CA POATE FI Le foloseste in oras si la drumuri de placere, pentru ca, banuiesc, de asta si-a cumparat motocicleta. La inceputul topicului am facut o precizare. Producatorul motocicletei este obligat sa dea utlizatorului, o valoare a presiunii in pneuri. Producatorul de anvelope este obligat sa precizeze pe talonul anvelopei doar presiunea maxima din pneu. Cum insa Dunlop testeaza orice anvelopa mult mult mai mult decat Honda/Yamaha/BMW(etc), ei fac si recomandari de reglaj al presiunii la anvelopele performante. Intr-un fel, legal, producatorul de anvelope nu poate intra pe felia celui care produce vehiculul. Daca citesti insa informatia tehnica stiind clar ca este vorba despre cauciucuri cu care se merge necivilizat, intelegi valorile de presiune recomandate sunt pentru forja (stradala sau nu) si nicidecum pentru plimbari de placere cu familia. In general alte tipuri de cauciucuri (strict stradale, touring, etc) nu am vazut sa aiba recomandari de presiune (poate exista dar nu cunosc) atat de precise - la cald si la rece. Asadar, e o legatura stransa intre reglajul presiunii si aderenta pe care o scoti din aceste pneuri. Chiar daca cel ce a pus intrebarea este incepator si zice ca merge "usurel", un motociclist tanar pe o motocicleta sport poate oricand descoperi ca are talente nebanuite, valoare si... dusmani Asta e motivul pentru care am recomandat presiunea cu care eu am simtit ca gumele astea merg cel mai bine. Sunt motociclisti care, din cauza carcasei foarte rigide a anvelopei spate a lui D211, au schimbat reglajul suspensie spate. Oare sa-l bagam de tot in ceata pe colegul incepator? Editat Noiembrie 10, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Deci ce presiune trebuie sa bage ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Bai deci la mine treaba sta asa : cand mi-am schimbat Michelinurile la GSA i-am dat aluia care echilibra rotile fituica cu presiunile din cartea mobrei. Era ceva de genul 2.4-2.5 . Mosu' cica stai ba linistit, si mi-a bagat 3.0 . Plm, m-am cam ofensat io insa am mers un an intreg asa si nici pe dracu' n-am avut. La KS bag 2.7/2.9 de doi ani. Inca am aceleasi cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Bai deci la mine treaba sta asa : cand mi-am schimbat Michelinurile la GSA i-am dat aluia care echilibra rotile fituica cu presiunile din cartea mobrei. Era ceva de genul 2.4-2.5 . Mosu' cica stai ba linistit, si mi-a bagat 3.0 . Plm, m-am cam ofensat io insa am mers un an intreg asa si nici pe dracu' n-am avut. La KS bag 2.7/2.9 de doi ani. Inca am aceleasi cauciucuri. Are you fuc*ing crazy? Vrei sa nu mai ai suprafata de contact la prima intersectie cand franezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Are you fuc*ing crazy? Vrei sa nu mai ai suprafata de contact la prima intersectie cand franezi? No uite ca viata bate filmu'. Ce sa zic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 No uite ca viata bate filmu'. Ce sa zic? sa lamurim INTERLOCUTORII k 1200 s si k 1200 r sunt pe perna de aer so nu conteaza CAT bagi noi zburam PREA JOS Deci ce presiune trebuie sa bage ? http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Acum trebe sa admit ca ultima verificare la presiunea din pneuri am facut-o acum 3 luni Insa perna de aer ma scuteste de griji in privinta presiunii la caucioace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 MAGADAN MUST KNOW OF THIS TREACHERY. Sunt sigur ca raspunsul corect il putem afla mai bine daca postim in rugaciune timp de 3 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 La mine vine Chuck Norris si le umfla.Daca vreti ii zic sa treaca si pe la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Tocmai m-a cautat un motociclist cu o motocicleta de reparat in urma unei cazaturi. Cand am vazut-o cum arata am fost sigur ca a cazut pe frana. Presiunea in pneuri cat credeti ca era? Ca la manual, 3 bari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frostal Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) Ma-ndoiesc ca intr-o situatie ca cea de mai jos ar conta foarte mult daca ai 1.8 sau 3 in pneuri. http://www.youtube.com/watch?v=1R1csVDq77Q Preluat de pe trafictube.ro Editat Noiembrie 11, 2011 de Frostal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Acum serios..Pentru un incepator este de ajuns sa le umfle asa cum scrie la manual , foarte important fiind sa nu bruscheze pana nu se incalzesc cat de cat.Dupa ce invata sa se dea nu mai are nevoie de sfaturile noastre . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Important e ca userul care a inceput topicul a inteles datele problemei si acu a trecut la etapa a 2-a, da sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Important e ca userul care a inceput topicul a inteles datele problemei si acu a trecut la etapa a 2-a, da sfaturi Urmeaza etapa a 3-a: vinde motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 La cata bataie de cap este cu umflatul cauciucurilor il cred si eu ca o vinde (21 de pagini) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 La cata bataie de cap este cu umflatul cauciucurilor il cred si eu ca o vinde (21 de pagini) Si cand te gandesti ca totul a pornit de la pierderea aderentei la plecarea de pe loc, cu gume SH date pe circuit si uzate inegal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) La 22 de minute dupa ce a pus anuntul, deja e dezamagit ca nu intreaba nimeni de ea :laugh: nimeni nimic..? Editat Noiembrie 11, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 @ varugica : Nu sunt de acord,pt un incepator foarte important (dpdv al subiectului tyre pressure,desigur) este sa ii asculte pe astia care se dau tare,se dau pe circuit,etc si sa nu bage presiunea recomandata. Si eu prima oara cand am auzit de asa ceva aici am auzit si,desi nu prea ii credeam,am incercat si am vazut ca grip-ul s-a schimbat total. Treaba chiar functioneaza si te ajuta f mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Dupa parerea - un incepator trebuie sa beleasca bine ochii la alte pericole si sa lase valentele de racer pentru mai tarziu (atunci cand nu mai este nevoie de sfaturi despre presiune pe forum).Personal intotdeauna am mers cu presiunea din manual si numai atunci cand plecam de pe loc (asa ca initiatorul topicului) si cauciucurile ereau reci aveam probleme de aderenta. @ varugica : sa ii asculte pe astia care se dau tare,se dau pe circuit,etc si sa nu bage presiunea recomandata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Presiunea in roti e un reglaj. Nu-i batuta in cuie. Aceeasi Honda recomanda sa schimbi in treapta 6 la 60km/h, evident din motive ecologice. Din aceleasi motive ecologice recomanda 2,5 si 2,9 adica presiunea maxima. Fiecare isi regleaza presiunea si suspensia dupa cum ii place si in functie de cum merge si unde merge. Din ce am cautat pe toate forumurile straine, minim e 2 bari (exceptand cauciucuriel speciale) si maxim e 3. Intre valorile asta fiecare isi alege ce i se pare mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ender28 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Mie mi-e lene sa verific presiuni asa ca umflu la valoarea maxima data de producator ,merg incet o perioada , apoi mai tare , apoi dupa 2 luni ies din oras pe curbe si vreun an mai tarziu le schimb. N-am bagat presiune in viata mea intr-un pneu. Ce-i drept dupa ce am trecut de la niste Mtezelere cu 15mii k pe ele la unele noi era sa ma duc in cap in prima jumatate de ora pentru ca mobra chiar voia sa ia curbele cum trebe La motoare eu aplic legea personala cum ca uleiu trebe schimbat la 3000 si cauciucele cand intri in intersectie pe rosu. Editat Noiembrie 12, 2011 de Ender28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Am bagat de 1 ora 3 bari, fata si spate M-am dat destul de sportiv, am testat modificarile facute la mobra, asfaltu rece, gumele reci si culmea, nu am picat si nici nu mi-a alunecat niciuna din roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Tot a fost bun si topicul asta la ceva.Oricum pe initiator nu-l mai intereseaza de la prima pagina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Eu bag frecvent 7,8 bari, ca la troleibuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.