Sari la conținut

Postări Recomandate

Ianachim, recomandarea este strict pentru colegul nostru care a pus intrebarea si are D211 GP Racer Ntec. Dupa ce a spus ce cauciucuri are i-am zis ce presiune sa bage. Si eu am folosit aceleasi presiuni si sunt in regula pentru respectivele gume pe acea motocicleta. Daca erau alte cauciucuri, tot de motocicleta sport, presiunea ar fi fost alta. Dacaera vorba despre o motocicleta de touring/soft enduro sau un chopper nu ma bagam in discutie.

Numai bine!

 

 

DA MAN dar UNDE LE FOLOSESTE..................

 

http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/

 

MAI CLAR DE ATAT NU CERD CA POATE FI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DA MAN dar UNDE LE FOLOSESTE..................

 

http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/

 

MAI CLAR DE ATAT NU CERD CA POATE FI

 

Le foloseste in oras si la drumuri de placere, pentru ca, banuiesc, de asta si-a cumparat motocicleta.

La inceputul topicului am facut o precizare. Producatorul motocicletei este obligat sa dea utlizatorului, o valoare a presiunii in pneuri. Producatorul de anvelope este obligat sa precizeze pe talonul anvelopei doar presiunea maxima din pneu. Cum insa Dunlop testeaza orice anvelopa mult mult mai mult decat Honda/Yamaha/BMW(etc), ei fac si recomandari de reglaj al presiunii la anvelopele performante. Intr-un fel, legal, producatorul de anvelope nu poate intra pe felia celui care produce vehiculul. Daca citesti insa informatia tehnica stiind clar ca este vorba despre cauciucuri cu care se merge necivilizat, intelegi valorile de presiune recomandate sunt pentru forja (stradala sau nu) si nicidecum pentru plimbari de placere cu familia. In general alte tipuri de cauciucuri (strict stradale, touring, etc) nu am vazut sa aiba recomandari de presiune (poate exista dar nu cunosc) atat de precise - la cald si la rece. Asadar, e o legatura stransa intre reglajul presiunii si aderenta pe care o scoti din aceste pneuri.

Chiar daca cel ce a pus intrebarea este incepator si zice ca merge "usurel", un motociclist tanar pe o motocicleta sport poate oricand descoperi ca are talente nebanuite, valoare si... dusmani :D Asta e motivul pentru care am recomandat presiunea cu care eu am simtit ca gumele astea merg cel mai bine.

 

Sunt motociclisti care, din cauza carcasei foarte rigide a anvelopei spate a lui D211, au schimbat reglajul suspensie spate. Oare sa-l bagam de tot in ceata pe colegul incepator? :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai deci la mine treaba sta asa : cand mi-am schimbat Michelinurile la GSA i-am dat aluia care echilibra rotile fituica cu presiunile din cartea mobrei. Era ceva de genul 2.4-2.5 . Mosu' cica stai ba linistit, si mi-a bagat 3.0 . Plm, m-am cam ofensat io insa am mers un an intreg asa si nici pe dracu' n-am avut.

La KS bag 2.7/2.9 de doi ani. Inca am aceleasi cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai deci la mine treaba sta asa : cand mi-am schimbat Michelinurile la GSA i-am dat aluia care echilibra rotile fituica cu presiunile din cartea mobrei. Era ceva de genul 2.4-2.5 . Mosu' cica stai ba linistit, si mi-a bagat 3.0 . Plm, m-am cam ofensat io insa am mers un an intreg asa si nici pe dracu' n-am avut.

La KS bag 2.7/2.9 de doi ani. Inca am aceleasi cauciucuri.

Are you fuc*ing crazy? Vrei sa nu mai ai suprafata de contact la prima intersectie cand franezi?

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No uite ca viata bate filmu'. Ce sa zic?

 

 

sa lamurim INTERLOCUTORII

 

k 1200 s si k 1200 r sunt pe perna de aer

 

so

nu conteaza CAT bagi

 

noi zburam PREA JOS :banana:

 

Deci ce presiune trebuie sa bage ? :lol:

 

 

http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma-ndoiesc ca intr-o situatie ca cea de mai jos ar conta foarte mult daca ai 1.8 sau 3 in pneuri.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1R1csVDq77Q

 

Preluat de pe trafictube.ro

Editat de Frostal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cata bataie de cap este cu umflatul cauciucurilor il cred si eu ca o vinde (21 de pagini)

Si cand te gandesti ca totul a pornit de la pierderea aderentei la plecarea de pe loc, cu gume SH date pe circuit si uzate inegal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ varugica :

Nu sunt de acord,pt un incepator foarte important (dpdv al subiectului tyre pressure,desigur) este sa ii asculte pe astia care se dau tare,se dau pe circuit,etc si sa nu bage presiunea recomandata.

Si eu prima oara cand am auzit de asa ceva aici am auzit si,desi nu prea ii credeam,am incercat si am vazut ca grip-ul s-a schimbat total.

Treaba chiar functioneaza si te ajuta f mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea - un incepator trebuie sa beleasca bine ochii la alte pericole si sa lase valentele de racer pentru mai tarziu (atunci cand nu mai este nevoie de sfaturi despre presiune pe forum).Personal intotdeauna am mers cu presiunea din manual si numai atunci cand plecam de pe loc (asa ca initiatorul topicului) si cauciucurile ereau reci aveam probleme de aderenta.

 

@ varugica :

sa ii asculte pe astia care se dau tare,se dau pe circuit,etc si sa nu bage presiunea recomandata.

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea in roti e un reglaj. Nu-i batuta in cuie. Aceeasi Honda recomanda sa schimbi in treapta 6 la 60km/h, evident din motive ecologice. Din aceleasi motive ecologice recomanda 2,5 si 2,9 adica presiunea maxima.

Fiecare isi regleaza presiunea si suspensia dupa cum ii place si in functie de cum merge si unde merge. Din ce am cautat pe toate forumurile straine, minim e 2 bari (exceptand cauciucuriel speciale) si maxim e 3. Intre valorile asta fiecare isi alege ce i se pare mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-e lene sa verific presiuni asa ca umflu la valoarea maxima data de producator ,merg incet o perioada , apoi mai tare , apoi dupa 2 luni ies din oras pe curbe si vreun an mai tarziu le schimb. :) N-am bagat presiune in viata mea intr-un pneu. Ce-i drept dupa ce am trecut de la niste Mtezelere cu 15mii k pe ele la unele noi era sa ma duc in cap in prima jumatate de ora pentru ca mobra chiar voia sa ia curbele cum trebe :P

La motoare eu aplic legea personala cum ca uleiu trebe schimbat la 3000 si cauciucele cand intri in intersectie pe rosu.

Editat de Ender28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat de 1 ora 3 bari, fata si spate :) M-am dat destul de sportiv, am testat modificarile facute la mobra, asfaltu rece, gumele reci si culmea, nu am picat si nici nu mi-a alunecat niciuna din roti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...