dark_lord86 Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 am un dunlop sportsmart pe fata, da nu are scris pe el ntec ca cel de pe spate. e ntec sau nu ? presiunea recomandata de mers pe strada ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 @Marc87 - normal ca ti se par avion astea noi. Totusi le compari cu niste gume vechi de 6 ani patratite/uzate. Ia baga un set de supercorse noi sau metz racetek pe ea si o sa vezi ca se shushu pe angel de la departare. Cat despre metz pe fata si pirelli pe spate nu vad nicio problema. atata timp cat mai sunt si ambele sport/race si au profil "bombat" nu vad care ar fi diferenta. Daca ne luam dupa "deteriorarea ciclisticii", aia are loc si pe masura ce tocesti gumele.. dar acolo nu se mai streseaza nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 am un dunlop sportsmart pe fata, da nu are scris pe el ntec ca cel de pe spate. e ntec sau nu ? presiunea recomandata de mers pe strada ? Doar gumele spate sunt Ntec. Presiune 2.1-2.2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Am o intrebare:Am un CBR F2 cu 120/60 R17 fata si 160/60 R17 spate.Pe fata am pus anul trecut 120/70 R17 si mi se pare ca s-a schimbat comportamentul mobrei,adica o dau mai repede pe viraje,plus ca e o suprafata mare de contact,guma spate o dau pana in margine pe cand cea fata mai ramane ceva suprafata.Acum vine intrebarea,pot pune 170/60 R17 pe spate?Oare merge,afecteaza cu ceva comportamentul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Pe fata si eu am bagat 70 in loc de 60 la talon, dar mi'am coborat jugurile pe jambe aprox 1 cm pentru a nu afecta prea mult ciclistica. Motivul pt care vireaza mai usor acum la tine nu cred sa aiba legatura cu talonul, ci mai mult ca sigur diferenta de uzura dintre cauciucul vechi si cel nou odata, si profilul mai sportiv al cauciucului nou(V fata de U). Pe spate nu as face modificarea de care vorbesti cu toate ca diferenta e mica. In general o guma mai lata se apleaca mai lent decat o guma mai subtire si are nevoie de mai mult body english(scos fundul din sa) ca sa echilibrezi centrul de greutate. Pe langa asta, o guma mai lata pe spate nu va aparea mai lata pe janta ta de 160, ci doar va deveni mai bombata din cauza ca va fi presata de janta. Rezultatul ar consta intr'o ciclistica inrautatita si o guma care flambeaza ocazional, fix atunci cand nu trebuie - cand esti aplecat. Chestia asta n'o dau din top, cauta pe forumurile din afara, cauta pe aici, cauta pe net. Noroc si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Multumesc Doar gumele spate sunt Ntec. Presiune 2.1-2.2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Am o intrebare:Am un CBR F2 cu 120/60 R17 fata si 160/60 R17 spate.Pe fata am pus anul trecut 120/70 R17 si mi se pare ca s-a schimbat comportamentul mobrei,adica o dau mai repede pe viraje,plus ca e o suprafata mare de contact,guma spate o dau pana in margine pe cand cea fata mai ramane ceva suprafata.Acum vine intrebarea,pot pune 170/60 R17 pe spate?Oare merge,afecteaza cu ceva comportamentul? iti trebuie o janta mai lata si pui 180/55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Am o intrebare:Am un CBR F2 cu 120/60 R17 fata si 160/60 R17 spate.Pe fata am pus anul trecut 120/70 R17 si mi se pare ca s-a schimbat comportamentul mobrei,adica o dau mai repede pe viraje,plus ca e o suprafata mare de contact,guma spate o dau pana in margine pe cand cea fata mai ramane ceva suprafata.Acum vine intrebarea,pot pune 170/60 R17 pe spate?Oare merge,afecteaza cu ceva comportamentul? Cu siguranta afecteaza ciclistica: o vei apleca mai greu dar vei avea adereanta mai mare pe viraj. Se recomanda schimbarea pentru virajele de mare viteza, dar pt o cheia e de ajuns 160. Daca ai dat tot cauciucul, incearca sa iesi mai mult din sa, cu tot corpul, nu numai cu fundul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Gumele late sint mai grele decit cele inguste. Dificultatea aplecarii se datoreaza fortei centrifuge a rotilor cind se invirt. Din experienta mea personala: Am mers pe Ackart, circuit de viteza mica, cu 180/55, 190/55, 200/55, 195/65(cel mai greu), si nu mi s-a parut mare diferentza la viteze de 40-60km/h pe curbe. Diferenta e mare pe curbe de viteze mari, adica curbe largi care si iau cu minim 150km/h real, in care vii lansat cu 200+ si frinezi scurt si trebuie sa apleci moto, efortul fizic de a inclina moto, e considerabil. Acolo chiar conteaza fiecare gram al rotii(inclusiv al anvelopei si al discurilor de frina). Vorbesc aici de cauciucuri noi si rotunde , nu patratite si uscate. 190/50, este un cauciuc numai pt autostrazi drepte, pe curbe e cea mai mare porcarie, oricit de nou ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Salut. Celor carora le place sa ajute pe altii cu un info le-as fi recunoscator daca m-ar putea ajuta si pe mine. Vreau sa schimb gumele,set nou. Ma gandesc la michelin pilot road 3 sau 4,pe care sa le aleg,din cate am inteles Road 4 sunt mai durabile si mai bune la aderenta cu 20% fata de Road 3 indiferent de asfalt ud sau uscat. Sunt incepator si nu am de gand sa pun genunchiul jos dar nici restul daca intelegeti ce vreau sa spun.Nu ma dau pe circuit. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Poti incerca si bridgestone T30, din cate stiu e din aceasi clasa cu PR4. Em avut predecesorul lui, BT023 (e din generatia PR3) si eram foarte multumit de el pe un motor relativ asemanator cu al tau (SV 650). Acei 20% in plus is mai degraba strategii de marketing dupa parerea mea. Nu cred ca evolueaza asa de repede technologia incat la fiecare an - doi sa scoata un model mai nou mai aderent, mai durabil, mai versatil, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salutare tuturor! Aș dori niște păreri avizate de la utilizatori sau comercianți de anvelope moto Avon...am găsit noi la un preț foarte avantajos, dar sunt reticent față de marcă/calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 ... De precizat ca se vor folosi pentru un speed si un naked ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nsr Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 am vazut si eu oferta celor de la mymoto (pneurimoto.ro).M_am uitat si eu in lista lor de lichidare de stoc,parerea mea e sa mai pui ceva bani si sa iei de firma(nu era mare diferenta din ce am vazut,oricum cred ca au un DOT mic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Eu tot întreb ce DOT au, dar momentan nu am primit nici un răspuns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 am vazut si eu oferta celor de la mymoto (pneurimoto.ro).M_am uitat si eu in lista lor de lichidare de stoc,parerea mea e sa mai pui ceva bani si sa iei de firma(nu era mare diferenta din ce am vazut,oricum cred ca au un DOT mic) Avon este "de firma", la fel ca si alti producatori au diferite modele cu diferite compozitii, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Am vazut review`uri bune din partea celor de la revzilla.com ... acum cine stie ... a avut cineva montate asa ceva pe mobra? ... cum se comporta? ... se tocesc repede, se fac patrate ... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 am avut eu unul pe spate. nou, pe sv 650. nu ma dau racing, dar au fost foarte ok pt ce faceam eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Am citit multe review'uri in care erau chiar laudate Avonurile ... Doar ca pe la noi nu stiu cat sunt de populare/popularizate . Dar cum zice o vb din strabuni, Google is your friend ..sari pe el si in mod cert vei gasi mai multe opinii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Prefer în continuare părerile posesorilor români...cauciucuri umblate în România...țara unde în proporție de 100% le voi toci și eu...cel puțin anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Prefer în continuare părerile posesorilor români...cauciucuri umblate în România...țara unde în proporție de 100% le voi toci și eu...cel puțin anul acesta unde tocesti cauciucul are mai putina importanta, daca citesti pagina precedenta poate observi cum un coleg roman a categorisit niste gume foarte bune( dar vechi) ca proaste si niste gume mediocre ca fiind foarte bune asta este nivelul de cultura motociclistica in tara asta, daca te multumesc parerile de genul asta e treaba ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 unde tocesti cauciucul are mai putina importanta, daca citesti pagina precedenta poate observi cum un coleg roman a categorisit niste gume foarte bune( dar vechi) ca proaste si niste gume mediocre ca fiind foarte bune asta este nivelul de cultura motociclistica in tara asta, daca te multumesc parerile de genul asta e treaba ta Banuiesc ca te referi la mine De cand sunt pirelli angel GT mediocre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 GT-urile sunt decente daca motocicleta are minim 250 de kilograme la gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Banuiesc ca te referi la mine De cand sunt pirelli angel GT mediocre? de cand au aparut michelin pilot road 3 si 4 , bridgestone bt-023 si T30, dunlop roadsmart2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) GT-urile sunt decente daca motocicleta are minim 250 de kilograme la gol. Atunci pirelli angel gt A spec pentru ce sunt? http://www.cycleworld.com/2013/08/13/pirelli-angel-gt-sport-touring-motorcycle-tire-review/ http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2013/05/29/motorrad-declares-pirelli-angel-gt-the-best-sport-touring-tyre/ O sa imi permit sa dau un copy paste din review-urile de mai sus: The Angel GT is targeted at naked-bike, sport-touring, sportbike and touring riders who want multi-season traction and durability. Hence, bikes such as a Kawasaki Versys, Yamaha YZF-R1 and BMW R1200RT E normal sa apara gume tot mai performate, dar sa spui ca pirelli angel gt sunt mediocre mi se pare exagerat. Poste ne spui ce experiente neplacute ai avut cu ele? Here is the final result of the comparison, which places Angel GT at the top of the list followed by Metzeler Roadtec Z8 Interact tied with Bridgestone T30 and all the other tyres which were part of the test in fourth place: 1. Pirelli Angel GT 2. Metzeler Roadtec Z8 Interact 2. Bridgestone T30 4. Continental Road Attack 2 4. Dunlop Roadsmart 2 4. Michelin Pilot Road 3 Editat Martie 31, 2014 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.