JAGI Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Oameni buni, de ce nu intelegeti ca daca vreti 150cai la roata, va trebuie cauciucuri aderente? Si cind va iese tractorul cu remorca de=a curmezisul strazii, va trebuie toata forta de frinare posibila. Ma adresez acelora care merg cu mult, mult peste viteza legala pe strazi. Celor cuminti , le sint de ajuns orice cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Azi la ora 13:00 ==> 1903021_812907045396470_5056691133055281062_n.jpg Au tinut si astea cam 3000 km Azi la ora 17:00 ==> 10405669_813033102050531_3713485026646056188_n.jpg Sper ca astea sa duca macar 5000 Ce parerea ai legat de aderenta oferita de Angel gt? Eu am deja 5000 Km facuti si nu se vede uzura mai deloc pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 read my tires !?!??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 (editat) Mai bine de atat nu se poate! Cred ca spatele a fost la un moment dat cam moale. Am zis si eu... Editat Iulie 17, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Ce parerea ai legat de aderenta oferita de Angel gt? Eu am deja 5000 Km facuti si nu se vede uzura mai deloc pe ele. Nu am apucat sa fac decat vre'o 10 km cu ele . In weekend am planificat o iesire de vre'o 350 km ... asa ca revin atunci cu impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 read my tires !?!??? image.jpgimage.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpgimage.jpg Ai facut la suspensie modificarile despre care ti-am zis? » Post actualizat in 18 Jul 2014 13:30 Se pare ca pe dreapta te inclini mult mai usor si stai mai confortabil decat pe stanga unde nu incalzesti guma suficient de bine iar pe masura ce indrepti motocicleta incerci sa compensezi deschizand gazul cat mai repede. Pe stanga anvelopa e considerabil mai rece decat pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Ai facut la suspensie modificarile despre care ti-am zis? » Post actualizat in 18 Jul 2014 13:30 Se pare ca pe dreapta te inclini mult mai usor si stai mai confortabil decat pe stanga unde nu incalzesti guma suficient de bine iar pe masura ce indrepti motocicleta incerci sa compensezi deschizand gazul cat mai repede. Pe stanga anvelopa e considerabil mai rece decat pe dreapta. Poate circuitul are mai multe viraje de dreapta...zic si eu prostie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Liniile alea care se formeaza zicea Denis mai demult ca sunt zonele de deschidere a gazului dupa ce te-ai ridicat de pe inclinarea maxima. Evident, cauciucurile au mers pe Secuiesc, circuit de dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 intr-un final am facut asa : preloadul scos de tot si dat 180 grade in spate (adica o jumatate de tura) ~puteam sa dau si 1/4 de tura in spate... rebound 5 clickuri fata de strans de tot ,(fata de 7 data trecuta ) compresia 5 clickuri pe spate nu am facut nimic ,am lasat cum aveam : compresie 13, rebound 12 clickuri Pe stanga nu ma simt bine cum ma simt pe dreapta . Asa este Georgica sunt mai putine viraje de stanga fata de dreapta insa cred ca puteam compensa asta daca ma simteam in largul meu ca pe dreapta . Cu toate ca plec din parcare cu 76-78 grade temp cauciucurilor ajung cu ele inapoi @ 56 ,temperatura asfaltului a fost de 26grade si au fost nori mai tot timpul ,nu a fost asa cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Azi la ora 17:00 ==> 10405669_813033102050531_3713485026646056188_n.jpg Sper ca astea sa duca macar 5000 Astea la 5000 incep sa se lase, intre 10 si 15 de mii incep sa functioneze in parametrii » Post actualizat in 18 Jul 2014 15:07 Cu toate ca plec din parcare cu 76-78 grade temp cauciucurilor ajung cu ele inapoi @ 56 Cum ar spune un Basarabean; `slap the damn bitch` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Pe stanga nu ma simt bine cum ma simt pe dreapta . Se vede pe anvelopa spate » Post actualizat in 18 Jul 2014 15:11 Cu toate ca plec din parcare cu 76-78 grade temp cauciucurilor ajung cu ele inapoi @ 56 ,temperatura asfaltului a fost de 26grade si au fost nori mai tot timpul ,nu a fost asa cald Masuratoarea ai facut-o pe ambele flancuri sau pe mijlocul gumei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 la plecare pe ambele flancuri si centru ,acum mi-am dat seama cand am revenit am dat ...nu stiu pe unde pt ca nu am tinut cont,am scapat din vedere aspectul asta :(sunt panarama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 acum mi-am dat seama cand am revenit am dat ...nu stiu pe unde pt ca nu am tinut cont,am scapat din vedere aspectul asta :(sunt panarama Poate ai luat temperatura de pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 (editat) Denis_sbz, on 18 Jul 2014 - 16:57, said: Astea la 5000 incep sa se lase, intre 10 si 15 de mii incep sa functioneze in parametrii Sa ai gura aurita Dilema dilematica acum... producatorul specifica o presiune de 2.8 Pe bascula am stikeru' ala de la Aprilia si ei recomanda tot 2.8 Dar.. pe persoana fizica cum s'ar zice ... am emotii sa'l fac in halul ala de tun. Merge careva dintre voi cu presiuni d'astea ... ? PS: tinand cont ca p'aici pe unde sunt acum, avem +30 de grade la umbra.. aproape toata ziua Editat Iulie 18, 2014 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Eu as merge pe mina producatorului, el stie mai bine ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 compensa asta daca ma simteam in largul meu ca pe dreapta . ciudat, eu am o retinere pe dreapta, pe stanga merge uns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 ciudat, eu am o retinere pe dreapta, pe stanga merge uns... Asa am fost si eu pana sa cad [pe stanga ].De atunci, pe dreapta merge mult mai bine .Pe stanga doar ..normal Am mai observat ceva :cand am incredere in gume si sunt pe circuit inchis ,n-am nicio retinere nici pe stanga nici pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Ce parerea ai legat de aderenta oferita de Angel gt? Eu am deja 5000 Km facuti si nu se vede uzura mai deloc pe ele. Am fost azi la plimbare. De fapt ...cred ca mai corect este sa spun ca am fost la inot. M'a plouat de m'a facut franjuri. Rupere de nori am prins pe o distanta de 120 km. Ploua atat de intens incat apa baltea pe asfalt .. a fost dezastru dezastru. Cauciucurile astea sunt incredibile. Eu unul nu credeam ca este posibil ca un cauciuc sa'ti ofere atata aderenta pe ploaie si atata incredere/feedback. Cred ca am fost super incosntient sau ceva...dar i'am dat blana prin ploaie . Viteza prin lacul ala care fusese odata autostrada >170km/h .. cauciucul s'a comportat IMPECABIL ... sunt UIMIT si ULUIT de performanele oferite intr'o exploatare super-sport turing daca ma pot exprima asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinG Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Salut. Intrebare : cauciucurile pirelli diablo roso II sunt de dat pe curbe sau nu? Nu in sensul ca ma dau eu prea tare o sa fac un drum bv si ma interesa daca am baza in ele cat de cat. Cine a mai folosit poate stie mai bine. Din ce am mers asa sigur nu sunt cauciucuri moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Sunt pe aceeasi linie cu Pilot Road, deci taricele-touring. Poti sa te dai pe curbe linistit ca sunt 2compound, dar nu pro-level Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinG Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Ms. Ce presiune ar trebui sa am in cauciucuri pentru un drum cu multe serpentine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Ce motocicleta si ce anvelope ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinG Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 F4i, pirelli diablo rosso II, am observat ca se incalzesc mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 2.2 fata, 2.0 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Ce pot face sa nu mai pierd presiune la anvelopa fata? Daca ii bag 2.5, in 2 sapt scade la 1. Precizez ca a fost data pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.