Sari la conținut

Postări Recomandate

Oameni buni, de ce nu intelegeti ca daca vreti 150cai la roata, va trebuie cauciucuri aderente? Si cind va iese tractorul cu remorca de=a curmezisul strazii, va trebuie toata forta de frinare posibila. Ma adresez acelora care merg cu mult, mult peste viteza legala pe strazi. Celor cuminti , le sint de ajuns orice cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi la ora 13:00 ==> attachicon.gif1903021_812907045396470_5056691133055281062_n.jpg

 

Au tinut si astea cam 3000 km :)

 

 

 

 

Azi la ora 17:00 ==> attachicon.gif10405669_813033102050531_3713485026646056188_n.jpg

 

Sper ca astea sa duca macar 5000 :)

 

Ce parerea ai legat de aderenta oferita de Angel gt? :)

Eu am deja 5000 Km facuti si nu se vede uzura mai deloc pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parerea ai legat de aderenta oferita de Angel gt? :)

Eu am deja 5000 Km facuti si nu se vede uzura mai deloc pe ele.

Nu am apucat sa fac decat vre'o 10 km cu ele .

In weekend am planificat o iesire de vre'o 350 km ... asa ca revin atunci cu impresii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai facut la suspensie modificarile despre care ti-am zis?

» Post actualizat in 18 Jul 2014 13:30

Se pare ca pe dreapta te inclini mult mai usor si stai mai confortabil decat pe stanga unde nu incalzesti guma suficient de bine iar pe masura ce indrepti motocicleta incerci sa compensezi deschizand gazul cat mai repede.

Pe stanga anvelopa e considerabil mai rece decat pe dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut la suspensie modificarile despre care ti-am zis?

» Post actualizat in 18 Jul 2014 13:30

Se pare ca pe dreapta te inclini mult mai usor si stai mai confortabil decat pe stanga unde nu incalzesti guma suficient de bine iar pe masura ce indrepti motocicleta incerci sa compensezi deschizand gazul cat mai repede.

Pe stanga anvelopa e considerabil mai rece decat pe dreapta.

Poate circuitul are mai multe viraje de dreapta...zic si eu prostie :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un final am facut asa :

preloadul scos de tot si dat 180 grade in spate (adica o jumatate de tura) ~puteam sa dau si 1/4 de tura in spate...

rebound 5 clickuri fata de strans de tot ,(fata de 7 data trecuta )

compresia 5 clickuri

pe spate nu am facut nimic ,am lasat cum aveam :

compresie 13, rebound 12 clickuri

Pe stanga nu ma simt bine cum ma simt pe dreapta .

Asa este Georgica sunt mai putine viraje de stanga fata de dreapta insa cred ca puteam compensa asta daca ma simteam in largul meu ca pe dreapta .

Cu toate ca plec din parcare cu 76-78 grade temp cauciucurilor ajung cu ele inapoi @ 56 ,temperatura asfaltului a fost de 26grade si au fost nori mai tot timpul ,nu a fost asa cald

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi la ora 17:00 ==> attachicon.gif10405669_813033102050531_3713485026646056188_n.jpg

 

Sper ca astea sa duca macar 5000 :)

 

Astea la 5000 incep sa se lase, intre 10 si 15 de mii incep sa functioneze in parametrii :)

» Post actualizat in 18 Jul 2014 15:07

Cu toate ca plec din parcare cu 76-78 grade temp cauciucurilor ajung cu ele inapoi @ 56

 

Cum ar spune un Basarabean; `slap the damn bitch` :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe stanga nu ma simt bine cum ma simt pe dreapta .

 

Se vede pe anvelopa spate

» Post actualizat in 18 Jul 2014 15:11

Cu toate ca plec din parcare cu 76-78 grade temp cauciucurilor ajung cu ele inapoi @ 56 ,temperatura asfaltului a fost de 26grade si au fost nori mai tot timpul ,nu a fost asa cald

 

Masuratoarea ai facut-o pe ambele flancuri sau pe mijlocul gumei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la plecare pe ambele flancuri si centru ,acum mi-am dat seama cand am revenit am dat ...nu stiu pe unde pt ca nu am tinut cont,am scapat din vedere aspectul asta :(sunt panarama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Denis_sbz, on 18 Jul 2014 - 16:57, said:

Astea la 5000 incep sa se lase, intre 10 si 15 de mii incep sa functioneze in parametrii :)

Sa ai gura aurita :)

 

Dilema dilematica acum... producatorul specifica o presiune de 2.8

Pe bascula am stikeru' ala de la Aprilia si ei recomanda tot 2.8

 

Dar.. pe persoana fizica cum s'ar zice ... am emotii sa'l fac in halul ala de tun.

Merge careva dintre voi cu presiuni d'astea ... ?

PS: tinand cont ca p'aici pe unde sunt acum, avem +30 de grade la umbra.. aproape toata ziua

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat, eu am o retinere pe dreapta, pe stanga merge uns...

 

Asa am fost si eu pana sa cad [pe stanga ].De atunci, pe dreapta merge mult mai bine .Pe stanga doar ..normal :)

Am mai observat ceva :cand am incredere in gume si sunt pe circuit inchis ,n-am nicio retinere nici pe stanga nici pe dreapta

post-19031-0-95512300-1405752812_thumb.jpg

post-19031-0-42153300-1405752907_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parerea ai legat de aderenta oferita de Angel gt? :)

Eu am deja 5000 Km facuti si nu se vede uzura mai deloc pe ele.

Am fost azi la plimbare.

De fapt ...cred ca mai corect este sa spun ca am fost la inot. M'a plouat de m'a facut franjuri. Rupere de nori am prins pe o distanta de 120 km. Ploua atat de intens incat apa baltea pe asfalt .. a fost dezastru dezastru.

Cauciucurile astea sunt incredibile. Eu unul nu credeam ca este posibil ca un cauciuc sa'ti ofere atata aderenta pe ploaie si atata incredere/feedback.

Cred ca am fost super incosntient sau ceva...dar i'am dat blana prin ploaie . Viteza prin lacul ala care fusese odata autostrada >170km/h .. cauciucul s'a comportat IMPECABIL ... sunt UIMIT si ULUIT de performanele oferite intr'o exploatare super-sport turing daca ma pot exprima asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Intrebare : cauciucurile pirelli diablo roso II sunt de dat pe curbe sau nu? Nu in sensul ca ma dau eu prea tare :) o sa fac un drum bv si ma interesa daca am baza in ele cat de cat. Cine a mai folosit poate stie mai bine. Din ce am mers asa sigur nu sunt cauciucuri moi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe aceeasi linie cu Pilot Road, deci taricele-touring. Poti sa te dai pe curbe linistit ca sunt 2compound, dar nu pro-level

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...