The Mentalist Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 ..... Si cu Dunlopu' am avut experiente frumoase.. am avut un model vechi de Qualifier RR(gen D211 de acum, nu qualifieru' asta praf/touring) si mi-a placut la nebunie.. l-am tinut pana au disparut liniile de pe mijloc si inca avea aderenta de stoppie Si mie mi-a placut mult ala, am avut 2 seturi, bun cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Cu Dunlop am avut probleme la gumele de pe masina cat si cele de pe motor, deci pentru mine este o firma care nu exista.Si ma refer la gume noi, nu huba-buba second. Serios? Ce model si pe ce motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 (editat) Serios? Ce model si pe ce motocicleta? Parca era Q1 pe un f3 ,nu a fost abuzat cauciucul dar dupa un sezon si ceva mijlocul s-a desprins/taiat la propiu.Iar la masina cele de iarna s-au dus exterioarele dupa un sezon, erau si foarte zgomotoase dar tehnic in specificatiile acestor erau foarte silentioase(nu mai retin acum datele)."Gunoi" pentru mine este firma dunlop si de atunci pa.Cele de pe masina mi-au fost schimbate pe garantie, imi este si prieten cel de la vulcanizarea auto, nu stiu cat a contat. Editat Februarie 12, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 (editat) S-a taiat sau a fost taiat? Cam bizara descrierea. Am vazut foarte multe anvelope moto Dunlop si nimic asemanator.... Nu-i problema, exista si alti producatori. Editat Februarie 12, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 S-a taiat sau a fost taiat? Cam bizara descrierea. Am vazut foarte multe anvelope moto Dunlop si nimic asemanator.... Nu-i problema, exista si alti producatori. S-a crapat si ulterior s-a taiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 S-a crapat si ulterior s-a taiat. si eu..am pe cauciucul de pe spate..o floricica de crapaturi..oare sa se taie ?! revin maine cu poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 (editat) Am observat ca la Dunlop Sportsmart 2, la dimensiunile 120 cu 180 cat am eu nevoie, indicele de viteza este 73kw roata spate și 58kw roata fata (parca). Nu ar fi recomandat sa fie la fel? Sau este asta o problema? Editat Februarie 13, 2015 de Tornada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Nu se taie nimic, terminati cu tampeniile. W este indicele de viteza, nu kw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Ah, da.. Dar e diferit cel de fata cu cel de spate sau m-am uitat eu aiurea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Load index. Sunt diferite. E absolut firesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) Ah, da.. Dar e diferit cel de fata cu cel de spate sau m-am uitat eu aiurea? E diferit pentru ca nu ai aceeasi greutate pe fata si pe spate decat daca faci wheelie si stoppie, dar astea nu sunt cazuri acceptate si nu sunt luate in seama. 73 inseamna 365kg, 57 e cam 230kg. Editat Februarie 16, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Michelin gama 2015 communique+pneu+moto+UK.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Michelin ne crede prosti? Fabio Quartararo la Moto 3 si Raffin Jesko la Moto 2 au castigat in 2014 cu Dunlop - Moto 2 si Moto 3 sunt cele mai competitive din CEV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Se refera la clasa Superbike: Ivan Goi (Italian Superbike) si Kenny Noyes in CEV. N-au mentionat ca au castigat si in campionatul mondial de anduranta, campionatul mondial de supermoto si in Dakar 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 N-ai inteles. CEV este campionatul din care se recruteaza in MotoGP in clasa Moto3 si Moto2. Celelalte clase sunt un fel de cimitir al elefantilor. Cine conteaza nu merge cu Michelin. Acum ti-am tradus » Post actualizat in 17 Feb 2015 12:18P.S. Ce legatura are Dakar cu slick-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 faci sa para ca exista Dunlop si restul.. totusi Michelin scoate cateva gume foarte bune. Si sa nu uitam ca SportSmart n-a ajuns nicidecum la fel de celebru ca "Pilot Power fraTe".. si nu cred ca a fost doar efect de turma, ca s-a cam auzit vorba prin toata europa. Doar pt ca unii au experienta mai mare cu Dunlop nu inseamna ca Metz, Conti, Michelin sau Bridgestone nu sunt o concurenta viabila si mai ales pe topicul asta ar trebui sa evitam devierile cu interes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 (editat) Michelin Pilot Supersport Evo vad ca se pot comanda deja la anvelopemoto la 1267 ron setul (180/55) ceea ce le face mai accesibile decat Pirelli Supercorsa SP V2 sau GP Racer D211. Cred ca sunt o optiune de luat in seama pentru cei ce vor sa bage cateva trackday-uri anul viitor, un motoevolution samd. La fel si Metzeler Racetec RR http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue/Racetec-RR.html Editat Februarie 17, 2015 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Dunlop sunt degeaba, toti astia mari din gp si sbk folosesc bridgstone/pirelli/michelin daca erau asa bune baga si Rossi un set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Daca nu le foloseste Rossi, asta nu inseamna ca nu sunt bune, nici pe departe. Eu le-am folosit si le mai folosesc, nu as putea sa nu le recomand pentru mers sportiv. Uita-te la toti care merg la circuit sa vezi ce cauciucuri folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Daca nu le foloseste Rossi, asta nu inseamna ca nu sunt bune, nici pe departe. Eu le-am folosit si le mai folosesc, nu as putea sa nu le recomand pentru mers sportiv. Uita-te la toti care merg la circuit sa vezi ce cauciucuri folosesc. Stiu ca folosesc Dunlop, eu nu sunt fan, ai mei raceri locali fololosesc pirelli si bridgestone ma refer la slicuri nu semi.Daca atat se lauda firma Dunlop (spunem net superioare)ca si anvelope sigur avea si domnu Rossi si multi altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 (editat) faci sa para ca exista Dunlop si restul.. totusi Michelin scoate cateva gume foarte bune. Si sa nu uitam ca SportSmart n-a ajuns nicidecum la fel de celebru ca "Pilot Power fraTe".. si nu cred ca a fost doar efect de turma, ca s-a cam auzit vorba prin toata europa. Doar pt ca unii au experienta mai mare cu Dunlop nu inseamna ca Metz, Conti, Michelin sau Bridgestone nu sunt o concurenta viabila si mai ales pe topicul asta ar trebui sa evitam devierile cu interes Am comentat o reclama mincinoasa scoasa de Michelin, atat. Nu e vorba despre ce gusturi am eu sau alte aspecte. Lucrurile astea le-am explicat mai demult. Acum nu era cazul. (Despre continental am si dat niste explicatii de ce le gasesc slabe cu cateva pagini in urma). Stiu ca folosesc Dunlop, eu nu sunt fan, ai mei raceri locali fololosesc pirelli si bridgestone ma refer la slicuri nu semi.Daca atat se lauda firma Dunlop (spunem net superioare)ca si anvelope sigur avea si domnu Rossi si multi altii In MotoGP sunt prezenti doar doi producatori: Bridgestone la clasa MotoGP si Dunlop la Moto3 si Moto2. Un pilot nu poate folosi de capul lui ce anvelope doreste pentru ca acestea sunt contracte stabilite dinainte de organizatori impreuna cu furnizorii. Deci Rossi "nu are incotro". In WSBK furnizor unic de pneuri este Pirelli. In primul rand ar trebui sa stii aceste aspecte inainte sa iti dau cu parerea despre ce "foloseste" un pilot » Post actualizat in 17 Feb 2015 15:32 Michelin o sa devina furnizor unic de gume in MotoGP in 2016. Atunci sunt sanse sa imbunatateasca si ei gumele sport la nivelul lac are sunt acum Pirelli, Dunlop si Bridgestone. Momentan se ocupa cu pacalit lumea si se lauda puternic ca au lansat anvelope noi dar care sunt gume vechi la care au modificat decupajul. Nu am fost si nu voi fi fanul vreunui producator. Prefer sa dau banii pe consumabilele care imi satisfac cel mai bine nevoile. Referitor strict la gume de curcuit sau de track day, majoritatea in Europa folosesc Pirelli si Dunlop. Chiar si Metzeler sunt folosite mai mult decat Michelin. Daca va intrebati de ce, raspunsul e simplu. Editat Februarie 17, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Inainte de inceperea oricarui sezon se testeaza tot, daca pe dunlop scoate domnul Rossi ceva sutimi in minus sau i se par mai bune clar anul ce vine sau cand e gata contractul cu bridgestone va pune si el dunlop.Doar nu or fi prosti ai din echipa sa nu puna cauciucu minune si sa piarda bani si puncte. ex: Daca Rossi vrea sa mai taie din bascula, taie baietii imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 @kawazaki, la cum vorbesti despre gume e clar ca experienta ta cu ele se rezuma la o pereche de 7 ani cu care ti-a venit mobra si inca una cu care le-ai schimbat.. maxim In locul tau n-as mai fi atat de activ pe topicul asta nush pe cine incerci sa convingi si ce anume.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Furnizorul de pneuri e ales de DORNA, FIM samd, nu de Rossi sau de echipa Movistar Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 (editat) Fiecare cu gumele lui hardknot, ma gandesc sa fac acum schimbul la ele ca de.. 7ani nu mai tin si sezonul ce vine.Se lauda prea mult firma dunlop de zici ca e "miere" dar sunt si scumpe. Editat Februarie 17, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.