hardKnot Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 ambele sunt niste super-gume.. pt mine alegerea ar tine strict de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 M7 metzeler este din aceeasi categorie cu sportsmart 2? Da. Si cu Michelin PP3. Vezi rezultatele testelor postate de mine mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 ambele sunt niste super-gume.. pt mine alegerea ar tine strict de pret chestia e ca si la pret sunt apropiate. SP V2 sunt la 1390 si D211 1440 sau ceva de genu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 chestia e ca si la pret sunt apropiate. SP V2 sunt la 1390 si D211 1440 sau ceva de genu... Dunlop din ce am auzit tin mai mult, nu am avut si nici nu imi voi lua, sp urile nu prea tin mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 (editat) ...true, si eu am tot citit pe ici pe colo aceeasi chestie. Eu am momentan supercorsa V2 pe fata si nu se toceste asa rapid pe cum m-as fi asteptat. Daca sunt subiectiv, eu as alege supercorsa pt ca sunt mai ieftine(mai rar asa ceva) si intotdeauna am avut o slabiciune pt supercorsa. Cand am cump motorul a venit cu modelul vechi de Dragon Supercorsa care erau vechiute(dot de vreo 3 ani la vremea aia) si mi-au placut atat de mult ca am ramas cu ele in cap. Si cu Dunlopu' am avut experiente frumoase.. am avut un model vechi de Qualifier RR(gen D211 de acum, nu qualifieru' asta praf/touring) si mi-a placut la nebunie.. l-am tinut pana au disparut liniile de pe mijloc si inca avea aderenta de stoppie Editat Februarie 12, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 (editat) Cu Dunlop am avut probleme la gumele de pe masina cat si cele de pe motor, deci pentru mine este o firma care nu exista.Si ma refer la gume noi, nu huba-buba second. Editat Februarie 12, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 ..... Si cu Dunlopu' am avut experiente frumoase.. am avut un model vechi de Qualifier RR(gen D211 de acum, nu qualifieru' asta praf/touring) si mi-a placut la nebunie.. l-am tinut pana au disparut liniile de pe mijloc si inca avea aderenta de stoppie Si mie mi-a placut mult ala, am avut 2 seturi, bun cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Cu Dunlop am avut probleme la gumele de pe masina cat si cele de pe motor, deci pentru mine este o firma care nu exista.Si ma refer la gume noi, nu huba-buba second. Serios? Ce model si pe ce motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 (editat) Serios? Ce model si pe ce motocicleta? Parca era Q1 pe un f3 ,nu a fost abuzat cauciucul dar dupa un sezon si ceva mijlocul s-a desprins/taiat la propiu.Iar la masina cele de iarna s-au dus exterioarele dupa un sezon, erau si foarte zgomotoase dar tehnic in specificatiile acestor erau foarte silentioase(nu mai retin acum datele)."Gunoi" pentru mine este firma dunlop si de atunci pa.Cele de pe masina mi-au fost schimbate pe garantie, imi este si prieten cel de la vulcanizarea auto, nu stiu cat a contat. Editat Februarie 12, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 (editat) S-a taiat sau a fost taiat? Cam bizara descrierea. Am vazut foarte multe anvelope moto Dunlop si nimic asemanator.... Nu-i problema, exista si alti producatori. Editat Februarie 12, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 S-a taiat sau a fost taiat? Cam bizara descrierea. Am vazut foarte multe anvelope moto Dunlop si nimic asemanator.... Nu-i problema, exista si alti producatori. S-a crapat si ulterior s-a taiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 S-a crapat si ulterior s-a taiat. si eu..am pe cauciucul de pe spate..o floricica de crapaturi..oare sa se taie ?! revin maine cu poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 (editat) Am observat ca la Dunlop Sportsmart 2, la dimensiunile 120 cu 180 cat am eu nevoie, indicele de viteza este 73kw roata spate și 58kw roata fata (parca). Nu ar fi recomandat sa fie la fel? Sau este asta o problema? Editat Februarie 13, 2015 de Tornada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Nu se taie nimic, terminati cu tampeniile. W este indicele de viteza, nu kw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Ah, da.. Dar e diferit cel de fata cu cel de spate sau m-am uitat eu aiurea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Load index. Sunt diferite. E absolut firesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) Ah, da.. Dar e diferit cel de fata cu cel de spate sau m-am uitat eu aiurea? E diferit pentru ca nu ai aceeasi greutate pe fata si pe spate decat daca faci wheelie si stoppie, dar astea nu sunt cazuri acceptate si nu sunt luate in seama. 73 inseamna 365kg, 57 e cam 230kg. Editat Februarie 16, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Michelin gama 2015 communique+pneu+moto+UK.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Michelin ne crede prosti? Fabio Quartararo la Moto 3 si Raffin Jesko la Moto 2 au castigat in 2014 cu Dunlop - Moto 2 si Moto 3 sunt cele mai competitive din CEV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Se refera la clasa Superbike: Ivan Goi (Italian Superbike) si Kenny Noyes in CEV. N-au mentionat ca au castigat si in campionatul mondial de anduranta, campionatul mondial de supermoto si in Dakar 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 N-ai inteles. CEV este campionatul din care se recruteaza in MotoGP in clasa Moto3 si Moto2. Celelalte clase sunt un fel de cimitir al elefantilor. Cine conteaza nu merge cu Michelin. Acum ti-am tradus » Post actualizat in 17 Feb 2015 12:18P.S. Ce legatura are Dakar cu slick-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 faci sa para ca exista Dunlop si restul.. totusi Michelin scoate cateva gume foarte bune. Si sa nu uitam ca SportSmart n-a ajuns nicidecum la fel de celebru ca "Pilot Power fraTe".. si nu cred ca a fost doar efect de turma, ca s-a cam auzit vorba prin toata europa. Doar pt ca unii au experienta mai mare cu Dunlop nu inseamna ca Metz, Conti, Michelin sau Bridgestone nu sunt o concurenta viabila si mai ales pe topicul asta ar trebui sa evitam devierile cu interes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 (editat) Michelin Pilot Supersport Evo vad ca se pot comanda deja la anvelopemoto la 1267 ron setul (180/55) ceea ce le face mai accesibile decat Pirelli Supercorsa SP V2 sau GP Racer D211. Cred ca sunt o optiune de luat in seama pentru cei ce vor sa bage cateva trackday-uri anul viitor, un motoevolution samd. La fel si Metzeler Racetec RR http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue/Racetec-RR.html Editat Februarie 17, 2015 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Dunlop sunt degeaba, toti astia mari din gp si sbk folosesc bridgstone/pirelli/michelin daca erau asa bune baga si Rossi un set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Daca nu le foloseste Rossi, asta nu inseamna ca nu sunt bune, nici pe departe. Eu le-am folosit si le mai folosesc, nu as putea sa nu le recomand pentru mers sportiv. Uita-te la toti care merg la circuit sa vezi ce cauciucuri folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.