Sari la conținut

Postări Recomandate

Pe ce motor ai pus m7 rr? Si cum ti se par ca anvelope, aderenta, franare,etc

 

Pe z750, n-am cum sa-ti fac o comparatie fiindca doar ce am luat motocicleta inclusiv setul dar eu zic ca sunt bune si merita banii, am facut 1500 km cu ele deja si n-am avut nici macar o problema pe strada cat si pe amckart unde am mers capat cu ele, luna asta merg si pe targul secuiesc unde vor fi exploatate cum trebuie si revin cu mai multe detalii.

In plus, am auzit pe multi cu mai multa experienta la ghidon si mai multe cauciucri uzate care au de gand sa-si puna m7rr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

despre sportec m7 rr pot da cateva detalii.azi am fost pe cheia si siriu.am stat langa cei cu d211 fara probleme ei fiind 2 yama r1.nu am avut nici o emotie a fost super ok aderenta mai ales ca erau max 20 de grade si innorat.nu am reusit sa dau capat mai este ff putin pana la margine.un yama crossplane cu d211 era dat capat probabil ca si unde n-tec ala se deformeaza...am prins si un sector de aprox 20 km unde era ud si am ceva mai multa incredere decat cu d211 ce aveam inainte pe moto dar nu am fortat.in concluzie super multumit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre sportec m7 rr pot da cateva detalii.azi am fost pe cheia si siriu.am stat langa cei cu d211 fara probleme ei fiind 2 yama r1.nu am avut nici o emotie a fost super ok aderenta mai ales ca erau max 20 de grade si innorat.nu am reusit sa dau capat mai este ff putin pana la margine.un yama crossplane cu d211 era dat capat probabil ca si unde n-tec ala se deformeaza...am prins si un sector de aprox 20 km unde era ud si am ceva mai multa incredere decat cu d211 ce aveam inainte pe moto dar nu am fortat.in concluzie super multumit.

Si pe fata cat mai aveai pana la margine? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata ceva mai mult dar am inca d211 m care mai are ceva carne.

Ce voiam eu sa iti spun este ca "a da un cauciuc spate la capat" pe Cheia-Siriu e o jucarie pentru incepatori. Si se poate face cam cu orice cauciuc, nu inseamna ca Metzeler-ul ala e "bun". La fel baietii cu D211 poate mergeau lejer, niciodata nu stii ce rezerve are un rider experimentat, poti sa fii surprins.

Te-am intrebat daca ai dus cauciucul fata la margine tot ca o capcana, consider ca trebuie sa fii dus cu capul sa faci asta pe strada, eu nu fac asta decat in conditii de circuit, adica aderenta buna, conditii controlate.

 

Deci ne bucuram ca Metz-ul este un cauciuc bun pentru nivelul tau si deci l-ai ales bine, nu judeca alte cauciucuri numai din prisma unei plimbari lejere pe Cheia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma amuz cand vad discutii despre baieteala pe strada :D

 

Eliminarea chicken stip-ului este examenul pe care trebuie sa-l treci totusi la mersul stradal pe o sportiva. Dar... cu grija.


» Post actualizat in 21 May 2015 09:05

Intre D211 si M7 rr posibil sa nu fie diferente atat de mari de aderenta. Totusi e o diferenta mare de profil si de carcasa. Astea doua influenteaza cel mai mult tinuta de drum in mid-corner si la iesirea din viraj.


» Post actualizat in 21 May 2015 09:07

Eu n-am sa uit niciodata schimbarea radicala in felul in care mergea vechiul 954 dupa ce am trecut de la pilot power la prima generatie de GP Racer - D209.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie-mi plac gumele pilot power ca-s ascutite si flexibile si au un grip al dracu de bun si pe uscat/ud rece/cald....la pretul dat pe ele. Mie mi se par cele mai bune gume mai moi - calitate/pret, ca mai bune gasesti dar creste si pretul semnificativ.

 

Sper sa se fabrice cat mai mult, sa nu dispara ca model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca sunt niste mizerii dar na... incearca ceva de top si n-o sa-ti para rau.

Motocicleta e un moft si mersul pe motoreta e "de placere". Pt transport exista logan diesel :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de Qualifier 2 si Sportsmart 2 ce zici? sunt comparabile ca pret/gen cu PP dar mie mi s-au parut cam la fel la grip si mai slabe ca "rapiditate in aplecare", poate ca au carcasa mai tare si sunt ceva mai rotunde (dot 14 toate, maxim 500 km uzura, pe V2 1000, ce-i drept, pt mobre diferite VTR/SV/SV-S) - 3 pretini cu V-uri de 1000 ce ne-am schimbat gumele in acelasi timp, eu PP, unu cu Qualifier 2, unu cu Sportsmart 2...dupa bike-swaping amandoi au zis ca mobra mea se arunca mai usor/rapid in aplecari, lasand deoparte superioaritate manevrabilitatii VTR-ului fata de SV-ul de 1000, cred ca mult din senzatia aia de "se lasa repede" vine si din ascutimea PP-urilor.


» Post actualizat in 21 May 2015 10:30

PS: inteleg ce zici cu moftul, dar nici n-are rost sa-mi pun gume de circuit care tin 2000 km pe o mobra ce pt standardele moderne e un sport-TOURING... nu merg chiar la limita la care sa am nevoie de gume super-moi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Qualifier 2 are profil rotund si e buna de touring.

Cu Sportsmart 2 nu inteleg exact pe ce motocicleta s-a mers. Factorul decisiv e geometria motocicletei si apoi anvelopele.

 

Ai fi surprins sa vezi ca un D211 spate te poate tine si 12.000 de km cu presiunea corecta in el. Un Supercorsa tine ceva mai putin dar ambele sunt anvelope senzationale pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SS2 nu mai are carcasa Ntec. Totusi, am montat mai multe seturi si pot spune ca nu sunt prea flexibile.

Corect este compromisul ideal pt tine pt ca nu exista un numar standard care sa satisfaca toat preferintele.

Ultima motocicleta pe care am mers a fost un SV650 care avea 2.1 pe fata si 1.9 spatele. Mi s-a parut ferma pe roti si foarte confortabila. Deci e loc sa fie umflate si mai tare dar nu mult.

Cred ca fata intre 2.1 si 2.3 e in regula iar spatele intre 1.9 si 2.3 functie de stilul de mers si drumul pe care il faci.

Nu am testat aceste presiuni in afara de ce a avut SV-ul deci ia-le ca pe niste presupuneri.

In final tu hotarasti unde e valoarea optima pt tine.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am un Suzuki Vstrom de 650 si vreau sa-mi inlocuiesc anvelopele dar sunt in mare dilema intre Mezeler Next si Michelin Anakee 3.

Pana acum o saptamana eram convins ca voi cumpara Anakee-urile, dar m-a dat peste cap un prietem pe care l-am simtit fan Mezeler. Dar daca nu e si e doar obiectiv?!

Va rog sa va dati cu parerea pe ce model a-ti merge si de ce.

Preturile sunt asemanatoare, profilul 95% asfalt la ambele.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai doar pe asfalt cu motorul? Zi-ne ce vrei sa faci cu motorul. Le iei in functie de ce vrei sa faci cu motorul.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg 99% pe asfalt, dar ambele modele sunt clasificate la fel 95% asfalt si 5% off.

Ma intereseaza in special sa am mai multa siguranta pe curbe chiar daca fortez limita, dar si durabilitatea.

De exemplu cu Metzeler Tourance, cand am fortat limita s-a vazut, mi-a alunecat fata. In schimb am 20k km si cred ca ma mai pot duce inca 6000 - 7000 km lejer, dar vreau sa le schimb.

Deci, caut doua lucruri:

1. Stabilitate pe curbe

2. Durabilitate

 

Multumesc

Editat de zaharia.tiberiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg 99% pe asfalt, dar ambele modele sunt clasificate la fel 95% asfalt si 5% off.

Ma intereseaza in special sa am mai multa siguranta pe curbe chiar daca fortez limita, dar si durabilitatea.

De exemplu cu Metzeler Tourance, cand am fortat limita s-a vazut, mi-a alunecat fata. In schimb am 20k km si cred ca ma mai pot duce inca 6000 - 7000 km lejer, dar vreau sa le schimb.

Deci, caut doua lucruri:

1. Stabilitate pe curbe

2. Durabilitate

 

Multumesc

 

De ce nu-ti pui anvelope de strada - touring? Pilot Road 3/4 sau ceva echivalent de la Bridgestone/Pirelli/Dunlop/etc. In cazul ala izolat cand iesi pe macadam, odata pe an pt 20km poti merge cu orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg 99% pe asfalt, dar ambele modele sunt clasificate la fel 95% asfalt si 5% off.

Ma intereseaza in special sa am mai multa siguranta pe curbe chiar daca fortez limita, dar si durabilitatea.

De exemplu cu Metzeler Tourance, cand am fortat limita s-a vazut, mi-a alunecat fata. In schimb am 20k km si cred ca ma mai pot duce inca 6000 - 7000 km lejer, dar vreau sa le schimb.

Deci, caut doua lucruri:

1. Stabilitate pe curbe

2. Durabilitate

 

Multumesc

 

Pirelli Scorpion Trail

Dunlop TrailSmart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu-ti pui anvelope de strada - touring? Pilot Road 3/4 sau ceva echivalent de la Bridgestone/Pirelli/Dunlop/etc. In cazul ala izolat cand iesi pe macadam, odata pe an pt 20km poti merge cu orice.

asta nu inteleg nici eu la multi propietari de enduro-touring....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...