Cesar Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) Ce ma amuz cand vad discutii despre baieteala pe strada Eliminarea chicken stip-ului este examenul pe care trebuie sa-l treci totusi la mersul stradal pe o sportiva. Dar... cu grija. » Post actualizat in 21 May 2015 09:05Intre D211 si M7 rr posibil sa nu fie diferente atat de mari de aderenta. Totusi e o diferenta mare de profil si de carcasa. Astea doua influenteaza cel mai mult tinuta de drum in mid-corner si la iesirea din viraj. » Post actualizat in 21 May 2015 09:07Eu n-am sa uit niciodata schimbarea radicala in felul in care mergea vechiul 954 dupa ce am trecut de la pilot power la prima generatie de GP Racer - D209. Editat Mai 21, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 mie-mi plac gumele pilot power ca-s ascutite si flexibile si au un grip al dracu de bun si pe uscat/ud rece/cald....la pretul dat pe ele. Mie mi se par cele mai bune gume mai moi - calitate/pret, ca mai bune gasesti dar creste si pretul semnificativ. Sper sa se fabrice cat mai mult, sa nu dispara ca model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) Parerea mea este ca sunt niste mizerii dar na... incearca ceva de top si n-o sa-ti para rau. Motocicleta e un moft si mersul pe motoreta e "de placere". Pt transport exista logan diesel Editat Mai 21, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Dar de Qualifier 2 si Sportsmart 2 ce zici? sunt comparabile ca pret/gen cu PP dar mie mi s-au parut cam la fel la grip si mai slabe ca "rapiditate in aplecare", poate ca au carcasa mai tare si sunt ceva mai rotunde (dot 14 toate, maxim 500 km uzura, pe V2 1000, ce-i drept, pt mobre diferite VTR/SV/SV-S) - 3 pretini cu V-uri de 1000 ce ne-am schimbat gumele in acelasi timp, eu PP, unu cu Qualifier 2, unu cu Sportsmart 2...dupa bike-swaping amandoi au zis ca mobra mea se arunca mai usor/rapid in aplecari, lasand deoparte superioaritate manevrabilitatii VTR-ului fata de SV-ul de 1000, cred ca mult din senzatia aia de "se lasa repede" vine si din ascutimea PP-urilor. » Post actualizat in 21 May 2015 10:30PS: inteleg ce zici cu moftul, dar nici n-are rost sa-mi pun gume de circuit care tin 2000 km pe o mobra ce pt standardele moderne e un sport-TOURING... nu merg chiar la limita la care sa am nevoie de gume super-moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Qualifier 2 are profil rotund si e buna de touring. Cu Sportsmart 2 nu inteleg exact pe ce motocicleta s-a mers. Factorul decisiv e geometria motocicletei si apoi anvelopele. Ai fi surprins sa vezi ca un D211 spate te poate tine si 12.000 de km cu presiunea corecta in el. Un Supercorsa tine ceva mai putin dar ambele sunt anvelope senzationale pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Cesar, care este presiunea corecta pentru Sportsmart2 (zx-6r 2005)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) SS2 nu mai are carcasa Ntec. Totusi, am montat mai multe seturi si pot spune ca nu sunt prea flexibile. Corect este compromisul ideal pt tine pt ca nu exista un numar standard care sa satisfaca toat preferintele. Ultima motocicleta pe care am mers a fost un SV650 care avea 2.1 pe fata si 1.9 spatele. Mi s-a parut ferma pe roti si foarte confortabila. Deci e loc sa fie umflate si mai tare dar nu mult. Cred ca fata intre 2.1 si 2.3 e in regula iar spatele intre 1.9 si 2.3 functie de stilul de mers si drumul pe care il faci. Nu am testat aceste presiuni in afara de ce a avut SV-ul deci ia-le ca pe niste presupuneri. In final tu hotarasti unde e valoarea optima pt tine. Editat Mai 21, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Eu acum am 2.3 fata si 2.1 spate. Multumesc pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Eu am luat recent D211. Super anvelope. Se incalzesc foarte repede si au aderenta foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaharia.tiberiu Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Salut, Am un Suzuki Vstrom de 650 si vreau sa-mi inlocuiesc anvelopele dar sunt in mare dilema intre Mezeler Next si Michelin Anakee 3. Pana acum o saptamana eram convins ca voi cumpara Anakee-urile, dar m-a dat peste cap un prietem pe care l-am simtit fan Mezeler. Dar daca nu e si e doar obiectiv?! Va rog sa va dati cu parerea pe ce model a-ti merge si de ce. Preturile sunt asemanatoare, profilul 95% asfalt la ambele. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) Stai doar pe asfalt cu motorul? Zi-ne ce vrei sa faci cu motorul. Le iei in functie de ce vrei sa faci cu motorul. Editat Mai 31, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) he he..dilema mare. eu mi-am luat pana la urma TKC70 Continental. Dupa ContiTrail Attack. Daca vrei sa le incerci suna-ma sa faci o tura. Editat Mai 31, 2015 de samuraimache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Părerea mea si la ce am citit dar nu am probat. Asfalt, next.....daca mai faci ceva pădure...cică anakee...cu toate ca unii s au mai plâns. Pe asfalt cică sunt zgomotoase.eu aleg next ptr motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Analee 3 sunt 100% de strada daca ma intebi pe mine, daca mai iesi si langa asfalt (nu te gandi la noroaie) atunci mai bine 2 sau TKC70 cum zicea un coleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaharia.tiberiu Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Merg 99% pe asfalt, dar ambele modele sunt clasificate la fel 95% asfalt si 5% off. Ma intereseaza in special sa am mai multa siguranta pe curbe chiar daca fortez limita, dar si durabilitatea. De exemplu cu Metzeler Tourance, cand am fortat limita s-a vazut, mi-a alunecat fata. In schimb am 20k km si cred ca ma mai pot duce inca 6000 - 7000 km lejer, dar vreau sa le schimb. Deci, caut doua lucruri: 1. Stabilitate pe curbe 2. Durabilitate Multumesc Editat Iunie 1, 2015 de zaharia.tiberiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Salutare, ajutati ma cu un sfat. Ce presiune recomandati pt Metzeler M3 ,merg singur ,fara bagaje ,am vreo 70 kg ,moto Hornet Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 eu pe Hornet, merg cu 2.3 fata cu 2 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Merg 99% pe asfalt, dar ambele modele sunt clasificate la fel 95% asfalt si 5% off. Ma intereseaza in special sa am mai multa siguranta pe curbe chiar daca fortez limita, dar si durabilitatea. De exemplu cu Metzeler Tourance, cand am fortat limita s-a vazut, mi-a alunecat fata. In schimb am 20k km si cred ca ma mai pot duce inca 6000 - 7000 km lejer, dar vreau sa le schimb. Deci, caut doua lucruri: 1. Stabilitate pe curbe 2. Durabilitate Multumesc De ce nu-ti pui anvelope de strada - touring? Pilot Road 3/4 sau ceva echivalent de la Bridgestone/Pirelli/Dunlop/etc. In cazul ala izolat cand iesi pe macadam, odata pe an pt 20km poti merge cu orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Merg 99% pe asfalt, dar ambele modele sunt clasificate la fel 95% asfalt si 5% off. Ma intereseaza in special sa am mai multa siguranta pe curbe chiar daca fortez limita, dar si durabilitatea. De exemplu cu Metzeler Tourance, cand am fortat limita s-a vazut, mi-a alunecat fata. In schimb am 20k km si cred ca ma mai pot duce inca 6000 - 7000 km lejer, dar vreau sa le schimb. Deci, caut doua lucruri: 1. Stabilitate pe curbe 2. Durabilitate Multumesc Pirelli Scorpion Trail Dunlop TrailSmart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 De ce nu-ti pui anvelope de strada - touring? Pilot Road 3/4 sau ceva echivalent de la Bridgestone/Pirelli/Dunlop/etc. In cazul ala izolat cand iesi pe macadam, odata pe an pt 20km poti merge cu orice. asta nu inteleg nici eu la multi propietari de enduro-touring.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Explica mi te rog de ce recomanzi presiune 2 pt roata spate si mai mare pt fata?.Pe aparatoare de lant indica altfel. La anvelopele pe care le am avut inainte am pus 2,2 fata 2,4 spate. Stiu ca difera rigiditatea carcasei de aceea am cerut un sfat.Amvelopele de acum sunt Metzeler M3. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Uita ce este scris pe bascula/aparatoarea de lant si vezi ce zice producatorul anvelopelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Uita ce este scris pe bascula/aparatoarea de lant si vezi ce zice producatorul anvelopelor! producatorul zice sa folosesti ce scrie pe bascula/aparatoarea de lant http://moto.michelin.co.uk/advice/faq/about-tyre-pressures Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 producatorul zice sa folosesti ce scrie pe bascula/aparatoarea de lant http://moto.michelin.co.uk/advice/faq/about-tyre-pressures Corect si gresit in acelasi timp. Paradoxal, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 detaliaza...sau "ok...dar zi si de ce?" ....cum ziceau profii dupa un raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.