Sari la conținut

PROBLEME COMUNE INTALNITE


Dan Cata
 Share

Postări Recomandate

La F650 Âşi Pegaso Cube. (nu stiu daca altele fac la fel)

Daca le trânteÂşti, ca să le pornesti trebuie să le accelerezi. Daca dai numa la buton.....fără sa accelerezi deloc, nu va pornii sau va dura foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 95
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si altele fac la fel, cand cad curge benzina din carb in cilindru si se inunda un pic, cand deschizi acceleratia si dai la demaror se ventileaza si se elimina surplusul de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si altele fac la fel, cand cad curge benzina din carb in cilindru si se inunda un pic, cand deschizi acceleratia si dai la demaror se ventileaza si se elimina surplusul de benzina.

 

Nu vreau să zic prosti..... dar.... dacă nu accelerezi, cilindru nu se ventilează? Adică nu tot aÂşa iese benzina din cilindru ca Âşi când nu ar fii accelerată. Motoru nu se învârte mai repede sau mai încet pentru că inițial e antrenat doar de electromotor.... hmmmmmm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e adevarat ce zici tu, e chiar aberant. Releul nu disipa diferenta de curent, pe care BTW nici nu o produce. Tu nu stii ce vorbesti pentru ca nu stii cum lucreaza regulatorul.

 

Pai de obicei magnetoul produce in jur de 350W maxim, ceea ce la o tensiune de 13,8V inseamna cam aproximativ 25A.

Daca ai, sa zicem, in sistem farul, care are 55W, adica consuma 55/13.8 =~ 4A.. si CDI sa zicem ca mai suge si el vreo 2-3A, bateria la incarcare cam 5-6A.. rezulta ca ai un cosum in total de cam 10-12 A. Tu vrei sa spui ca restul de 25-12 = 13A se disipa pe regulator sub forma de caldura???

 

:blink: ;) Pai s-ar face praf in 3 secunde.

 

Chestia e ca lucrul asta nu se intampla...

Regulatorul face altceva, nu produce acei 350W daca nu e nevoie, daca nu exista consumatori in sistem.

Nu uita ca intotdeuna puterea e un produs ce curent ori tensiune, iar magnetoul produce aceasa putere care creste proportional cu puterea motorului ca un produs de curent ori tensiune. Magnetoul produce 350W la turatie mare dar sunt undeva 60-70V, deci un curent de 6A maxim.

Regulatorul redreseaza aceasta tensiune si surplusul nu-l disipa pe el, ci pur si simplu pune una sau doua infasurari ale magnetoului la masa cand nu e nevoie de tensiune (deci si curent) asa mare. Infasurarea magnetoului pusa la masa se comporta ca o sarma moarta, nu mai produce nici un fel tensiune, nu se disipa nici o caldura, nimic. E nevoie de putere mare? Releul regulator cupleaza toate infasurarile si converteste o tensiune mai mare in curent.. si se ajunge la o putere mare pe consumatori... in nici un caz nu disipa el nici un rahat.

Partea care se incinge in releu sunt diodele redresoare, care si normal ca se incing pentru ca ele au intotdeauna cadere de 0,6V pe ele care inmultita cu curentul din circuit la acel moment rezulta o putere destul de maricica.. pe care o transforma in caldura, dar asta se intampla oricum, pt ca asa sunt diodele redresoare facute.. 0,6V x 10A = 6W care se duc numa pe o dioda ca si caldura...

 

Amin! N-ai consumatori, nu ai curent nu se incinge nimic, Mai multi consumatori = curent mai mare = releu mai cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e adevarat ce zici tu, e chiar aberant. Releul nu disipa diferenta de curent, pe care BTW nici nu o produce. Tu nu stii ce vorbesti pentru ca nu stii cum lucreaza regulatorul.

 

Pai de obicei magnetoul produce in jur de 350W maxim, ceea ce la o tensiune de 13,8V inseamna cam aproximativ 25A.

Daca ai, sa zicem, in sistem farul, care are 55W, adica consuma 55/13.8 =~ 4A.. si CDI sa zicem ca mai suge si el vreo 2-3A, bateria la incarcare cam 5-6A.. rezulta ca ai un cosum in total de cam 10-12 A. Tu vrei sa spui ca restul de 25-12 = 13A se disipa pe regulator sub forma de caldura???

 

:blink: ;) Pai s-ar face praf in 3 secunde.

 

Chestia e ca lucrul asta nu se intampla...

Regulatorul face altceva, nu produce acei 350W daca nu e nevoie, daca nu exista consumatori in sistem.

Nu uita ca intotdeuna puterea e un produs ce curent ori tensiune, iar magnetoul produce aceasa putere care creste proportional cu puterea motorului ca un produs de curent ori tensiune. Magnetoul produce 350W la turatie mare dar sunt undeva 60-70V, deci un curent de 6A maxim.

Regulatorul redreseaza aceasta tensiune si surplusul nu-l disipa pe el, ci pur si simplu pune una sau doua infasurari ale magnetoului la masa cand nu e nevoie de tensiune (deci si curent) asa mare. Infasurarea magnetoului pusa la masa se comporta ca o sarma moarta, nu mai produce nici un fel tensiune, nu se disipa nici o caldura, nimic. E nevoie de putere mare? Releul regulator cupleaza toate infasurarile si converteste o tensiune mai mare in curent.. si se ajunge la o putere mare pe consumatori... in nici un caz nu disipa el nici un rahat.

Partea care se incinge in releu sunt diodele redresoare, care si normal ca se incing pentru ca ele au intotdeauna cadere de 0,6V pe ele care inmultita cu curentul din circuit la acel moment rezulta o putere destul de maricica.. pe care o transforma in caldura, dar asta se intampla oricum, pt ca asa sunt diodele redresoare facute.. 0,6V x 10A = 6W care se duc numa pe o dioda ca si caldura...

 

Cred ca faci cateva mici confuzii,pe ici pe colo,...in punctele esentiale.

In exemplul tau,spui ca surplusul de 13A,nu poate fi disipat de releu..Formula puterii este P=U*I Tensiunea de 14V se imparte astfel:cca un volt cade pe tiristorul deschis, (care disipa in cazul asta 13W )iar restul de 13 V,este caderea de tensiune pe rezistenta bobinelor statorului si conexiunile dintre magnetou si releu.In exemplul tau ,jumatate din cei 350W sunt consumati de far,bateria,CDI ,iar cealalta jumatate (cca175W) se disipa astfel:13W pe tiristori,iar restul de 162W sunt disipati de infasurarile statorului .Spui de asemenea ca infasurarea magnetoului pusa la masa se comporta ca o sarma moarta;iar te inseli..un generator de curent caruia i se pun bornele in scurt va disipa intreaga putere pe rezistenta infasurarilor sale.Spui ca doar puntea redresoare se incinge in puntea redresoare,dar tiristorii ce fac,cand puterea consumata de motor e mai mica decat puterea magnetoului,...stau reci ?

Tocmai de aceea multi prefera sa mearga cu farurile aprinse,pt a micsora puterea disipata de tiristori,tocmai pt ai proteja,desi in felul acesta creste curentul prin diodele redresoare..iar incalzirea releului e cam tot aia.De aceea singura solutie de a prelungi viata unui astfel de releu,este ventilarea lui fortata,care ii asigura o racire eficienta.

Altfel spus,switch,are dreptate intr-u totul,chiar asa functioneaza releul regulator,cum spune el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti nici unul nu stiti de nici o pb? e asa perfecta mobra asta? :blink:

 

 

Finisările se duc repede în timp dacă nu-l îngrijești (se mătuiește vopseaua, se "pătează" aluminiul).

A, și se rupe cadrul. ;)

În partea din față a cadrului sunt niște suduri care se rup destul de ușor la o căzătură mai zdravănă. Cică s-au rupt și la aterizarea din wheelie, dar după al enșpelea wheelie "trântit" ca lumea.

Unii zic că e defect din fabrică, alții că Suzuki a gândit treaba ca o măsură de siguranță (nu mai știu explicația în detaliu). Există și o firmă prin Germania care rezolvă această problemă. Taie sudura, teșesc capetele cadrului și le sudează la loc. Astfel sudura prinde mai bine și toată treaba devine mai rezistentă. Dar nu e ieftin.

Acestea fiind zise, cunosc oameni cu K5 și K6 care au mers mai mult pe o roată decât pe două și nu i s-a întâmplat niciunuia așa ceva.

În rest, motoreta e beton. :)

Editat de kriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Finisările se duc repede în timp dacă nu-l îngrije?ti (se mătuie?te vopseaua, se "pătează" aluminiul).

A, ?i se rupe cadrul. :blink:

În partea din fa?ă a cadrului sunt ni?te suduri care se rup destul de u?or la o căzătură mai zdravănă. Cică s-au rupt ?i la aterizarea din wheelie, dar după al en?pelea wheelie "trântit" ca lumea.

Unii zic că e defect din fabrică, al?ii că Suzuki a gândit treaba ca o măsură de siguran?ă (nu mai ?tiu explica?ia în detaliu). Există ?i o firmă prin Germania care rezolvă această problemă. Taie sudura, te?esc capetele cadrului ?i le sudează la loc. Astfel sudura prinde mai bine ?i toată treaba devine mai rezistentă. Dar nu e ieftin.

Acestea fiind zise, cunosc oameni cu K5 ?i K6 care au mers mai mult pe o roată decât pe două ?i nu i s-a întâmplat niciunuia a?a ceva.

În rest, motoreta e beton. ;)

Ms mult de raspuns kriminal ai stat sa scrii ceva si apreciez in sfarsit un raspuns mai complet...

Am auzit si eu de problema cu cadrul ....

Acum sincer nu stiu intre ce sa aleg k5 1000 sau k6 750 ....(ai putea spune ca sunt diferite mobrele...dar sincer sincer chiar nu stiu ce sa aleg pretul lor e cam acelasi estetica e mia buna la k6 750, pt bucuresti si chiar si drumuri lungi e chiar ok...insa puterea si fiabilitatatea k5 de 1000 e vesitita ..chiar nu stiu ce sa fac)

Editat de upi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult de raspuns kriminal ai stat sa scrii ceva si apreciez in sfarsit un raspuns mai complet...

Am auzit si eu de problema cu cadrul ....

Acum sincer nu stiu intre ce sa aleg k5 1000 sau k6 750 ....(ai putea spune ca sunt diferite mobrele...dar sincer sincer chiar nu stiu ce sa aleg pretul lor e cam acelasi estetica e mia buna la k6 750, pt bucuresti si chiar si drumuri lungi e chiar ok...insa puterea si fiabilitatatea k5 de 1000 e vesitita ..chiar nu stiu ce sa fac)

 

Fiabilitatea e practic identică la astea două. 1000 are cuplu legendar, 750-ul e un 600 cu mai mulți mușchi. Dacă vrei să te c*ci pe tine când dai gaz și s-o arzi mai huligan (uili), 1000-le rulează. Pentru agilitate, circuit, user-friendly - 750.

1000-le K5-K6 are cel mai mare cuplu la turații medii din clasa asta, ever. Inclusiv decât astea din ultima generație. Ceea ce e mișto dacă știi ce să faci cu el, dar poate fi intimidant pe ud sau dacă tragi tare pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca faci cateva mici confuzii,pe ici pe colo,...in punctele esentiale.

In exemplul tau,spui ca surplusul de 13A,nu poate fi disipat de releu..Formula puterii este P=U*I Tensiunea de 14V se imparte astfel:cca un volt cade pe tiristorul deschis, (care disipa in cazul asta 13W )iar restul de 13 V,este caderea de tensiune pe rezistenta bobinelor statorului si conexiunile dintre magnetou si releu.In exemplul tau ,jumatate din cei 350W sunt consumati de far,bateria,CDI ,iar cealalta jumatate (cca175W) se disipa astfel:13W pe tiristori,iar restul de 162W sunt disipati de infasurarile statorului .Spui de asemenea ca infasurarea magnetoului pusa la masa se comporta ca o sarma moarta;iar te inseli..un generator de curent caruia i se pun bornele in scurt va disipa intreaga putere pe rezistenta infasurarilor sale.Spui ca doar puntea redresoare se incinge in puntea redresoare,dar tiristorii ce fac,cand puterea consumata de motor e mai mica decat puterea magnetoului,...stau reci ?

Tocmai de aceea multi prefera sa mearga cu farurile aprinse,pt a micsora puterea disipata de tiristori,tocmai pt ai proteja,desi in felul acesta creste curentul prin diodele redresoare..iar incalzirea releului e cam tot aia.De aceea singura solutie de a prelungi viata unui astfel de releu,este ventilarea lui fortata,care ii asigura o racire eficienta.

Altfel spus,switch,are dreptate intr-u totul,chiar asa functioneaza releul regulator,cum spune el.

Ba nu, gresesti amarnic. Ce zici tu e o aberatie la fel ce zice si switch...

Nu uita ca acolo ai curent alternativ, iar bobinele respective se comporta ca niste electromagneti, genereaza camp magnetic..

Ia si citeste aici si nu mai polua cu indicatii savante, nici un sursa de energie electrica nu e facuta sa se incinga daca nu are consumatori, e la mintea cocosului.

/index.php?...t&p=2768861

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiabilitatea e practic identică la astea două. 1000 are cuplu legendar, 750-ul e un 600 cu mai mulți mușchi. Dacă vrei să te c*ci pe tine când dai gaz și s-o arzi mai huligan (uili), 1000-le rulează. Pentru agilitate, circuit, user-friendly - 750.

1000-le K5-K6 are cel mai mare cuplu la turații medii din clasa asta, ever. Inclusiv decât astea din ultima generație. Ceea ce e mișto dacă știi ce să faci cu el, dar poate fi intimidant pe ud sau dacă tragi tare pe circuit.

ms inca o data ...sa vad acum ce gasesc mai calitativ...aia o sa iau...practic diferenta mici amandoua super motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu, gresesti amarnic. Ce zici tu e o aberatie la fel ce zice si switch...

Nu uita ca acolo ai curent alternativ, iar bobinele respective se comporta ca niste electromagneti, genereaza camp magnetic..

Ia si citeste aici si nu mai polua cu indicatii savante, nici un sursa de energie electrica nu e facuta sa se incinga daca nu are consumatori, e la mintea cocosului.

/index.php?...t&p=2768861

Belbody, sunt si motoare la care releu fac scurt la iesiere din alternator prin thyristoare in momentul in care tensiune in instalatie depaseste voltaj normal (~14V). Fiind scurt, nu disipa mult putere, e doar un curent mare. Asta sa intample pentru ca nu au un rotor bobinat prin care pot sa reglezi curent; au niste magneti permanenti.

http://mastercircuits.blogspot.com/2010/05...-regulator.html

http://demonscy.ipower.com/manuals/sh_char...tem_76-84_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Exact de alea vorbeam si eu...

 

(de azi inainte nu mai scriu nimic despre acest subiect, puteti sa debitati cate nazbatii doriti, efectiv m-am saturat sa vorbesc c peretii! Pace buna! Puneti-va 4 becuri halogen de 65W ca nu cumva sa se incinga releul regulator :blink: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

defapt e posibil sa fie vorba de doi rulmenti care produc zgomotul respectiv, eu am un gsxr de 750 din 2001 care are acest zgomot. rulmentii de la ambrejaj nu sunt foarte scumpi, daca imi aduc aminte bine anul trecut costau 80 de lei insa nu i-am schimbat, am inteles ca e un zgomot specific si o sa faca din nou asa chiar daca ii schimb. am scris posibil pentru ca nu pot garanta 100% ca aceasta e cauza in cazul tau, sau ca e singura cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau(si bine in acelasti timp) ca nu stiu ce sa zic de rau pt moto a mea, ca sunt incepator, si o am de putin timp.

 

tot ce pot spune deocamdata, e ca scartaie ceva la roata fata :laugh: (zx6r 07) am inteles ca e ceva mizerie acolo.

 

sunt curios cati oameni sinceri or sa posteze aici, ca m-am saturat de "honda e honda" .

 

sper sa nu postez prea curand aici :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postati si de altceva in afara de relee:

 

Honda Hornet known problems? Citisem de F2 cu intinzatorul hidraulic care pica,la mine deocamdata nu a picat,sper sa nu-mi faca fitze.La fel si releul,e totul ok pana acuma.Dar sa mai zica si altii de Hornet,hai ca suntem multi posesori,nu? :laugh:

Yamaha R1 nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...