Sari la conținut

CIRCUIT IN RO


Vlad Codreanu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu sa mai facut nimic! Este asfaltat 70%, are vibratoare, boxe si tribune gata. Inca tine procesul cu italienii.

 

Are idee cineva, pretentile italienilor sunt justificate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Are idee cineva, pretentile italienilor sunt justificate?

Firma de constructie italiana a cerut bani in plus, fata de suma contractata. Beneficiarul a refuzat sa-i acorde o suma in plus si de aici problemele.

Sa oprit colaborarea cu firma italiana si sunt in proces cu ei, iar la sfarsitul procesului se va organiza o noua licitatie pentru terminarea circuitului.

Bani sunt, dar lucrarea nu poate avansa din cauza procesului cu firma italiana. Am vizitat circuitul si este foarte interesant, dar din pacate nici anul asta nu vom avea sansa sa facem km pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Pana la urma Academia Titi Aur exista? sau este inca proiect pe hartie si video pe calculator...

 

 

Pai pui link catre poze, video, pagina si intrebi daca exista? E foarte scurt, 1.2 km, dar ca si calitate este foarte sus din ce am auzit pentru ca de ajuns nu am ajuns inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Titi Aur a prins o nisa foarte buna,aceea a corporatistilor carora le plac diplomele si asa ca 'vinde' cursuri de 'conducere preventiva.

Vodafone, Petrom, s.a.m.d nu mai lasa angajatii sa se suie pe masini sa mearga in mod legal supravegheati de soft GPS decat dupa ce corporatistii au la activ si un asfel de 'curs'.

Un fel de mina de Aur pentru un pilot pensionar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Titi Aur a prins o nisa foarte buna,aceea a corporatistilor carora le plac diplomele si asa ca 'vinde' cursuri de 'conducere preventiva.

Vodafone, Petrom, s.a.m.d nu mai lasa angajatii sa se suie pe masini sa mearga in mod legal supravegheati de soft GPS decat dupa ce corporatistii au la activ si un asfel de 'curs'.

Un fel de mina de Aur pentru un pilot pensionar.

In nisa aia (conducere defensiva, corporatii, desi nu e doar pt diplome, multe firme nu te urca pe masina lor pana nu faci un astfel de curs, si bine fac dpmdv) s-au mai bagat si altii, doar ca Titi a facut ALTCEVA! Intotdeauna omul a stiut sa se descurce, bravo lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am condus mult prin Romania la viata mea, dar de fiecare data cand am facut-o m-am gandit ca ai nevoie de ceva diploma de pilot de raliu ca sa ajungi sanatos acasa. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la ATA nu iesi pilot de raliu (probabil ca Titi mai are si scoala de pilotaj sportiv, doar cu asta a inceput pe vremuri), dar cu siguranta experimentezi si inveti niste chestii extrem de folositoare in traficul de zi cu zi, fie el mioritic sau nu! Iar baza materiala este de exceptie, fara rival in Ro si poate in multe alte parti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Titi Aur a prins o nisa foarte buna,aceea a corporatistilor carora le plac diplomele si asa ca 'vinde' cursuri de 'conducere preventiva.

Vodafone, Petrom, s.a.m.d nu mai lasa angajatii sa se suie pe masini sa mearga in mod legal supravegheati de soft GPS decat dupa ce corporatistii au la activ si un asfel de 'curs'.

Un fel de mina de Aur pentru un pilot pensionar.

Toti fostii piloti dupa retragere isi fac astfel de scoli si asta pentru ca au ce preda muritorilor de rand. In 2000 am facut scoala la Dacia Pitesti, sipot sa-ti spun ca cat traiesti inveti chiar si de la un bebelus lucruri ce te pot ajuta (asta daca ai ochi si urechi sa le ciulesti).

Intrebam altceva, e pista aia buna pentru moto la o distractie de weekend?

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpmdv e mai buna decat Amckart, ce pot sa spun altceva... Dar nu stiu care e regimul, daca se inchiriaza, habar n-am.

Scoli din astea au si unii piloti activi, foarte bine ca sunt )chiar daca despre unii cred ca nu prea au ce sa te invete, ceva bun ma refer, cand i-am vazut la curse cu mana prin volan ca tractoristii parca nu i-as recomanda).

Insa nimeni nu stiu sa aiba un spatiu dedicat pt asta, in nici un caz o baza si dotare de nivelul ATA. Sa vezi camionul din poza extins! :eek:

post-5325-0-04497000-1457510418_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut primul si cel mai stupid accident auto dupa 13 ani de condus si naiba stie cati km... din cauza butonatului telefonului mobil.

Daca faceam Academia la Titi Aur cred ca asta m-ar fi invatat, o palma dupa ceafa si "lasa tilifonu ala fu-tu-i ciapa ma-sii!!" si gata, deveneam absolvent! :D

 

Mai intreb o data, circuitul ala din Targu Mures nu e cam ingust? Are cineva fisa tehnica, cat are in latime 6m?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine,hai, explica-ne ce se invata la acele cursuri. Eu am diversi cunoscuti care l-au facut, mi-au explicat despre ce e vorba. Se pare ca si tu stii. Ia sa vedem, cu ce se incepe, care sunt manevrele care le inveti?

Sa afle macar toata lumea, daca e asa de bun, poate mai merg si altii din banii lor nu doar obligati de corporatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci.
Am masurat pe PDF, acolo scrie cota 1:2000. Am dat pdf-ul zoom 100% si am masurat latimea.
Are 6mm si 7mm pe zona boxelor (chiar nu inteleg de ce latimea nu e uniforma, dar ei stiu).

6mm x 2000 = 12000mm, rezulta 12m si 14 in zona boxelor.

Mie pe clipul ala nu imi pare lata pista de 12m.

 

post-7046-0-71714900-1458133052_thumb.jpg

 

Cand imaginea contine si alte repere, de exemplu acel pod, pista nu pare mai lata de 6-7m.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de circuitele cunoscute de viteza din tara, exista un circuit (ori concurs), la noi in romanica, unde pilotii sa isi arate maiestria si indemanarea pe motoarele care le detin.......?! Evenimentele 'Gymkhana' sunt raspandite in Japonia. Rotiri la 180 grade - 360 grade si alte abilitati avansate precum 'drifting'- ul, asta in cazul in care este necesar sau de ajutor....Accelerare, franare, 'drift', control, lucruri care necesita o puternica concentrare, dar care ' prind' atat de bine in jungla de zi cu zi.

 

Ei bine, cineva imi spunea nu demult ca ZZR 1400 este mare, prea grea pentru oras.......Aici, un clip cu un ZZR 1400 si un pilot 'angajat' intr-o cursa gymkhana!

 

 

 

Editat de Dan Ny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Merci.

Am masurat pe PDF, acolo scrie cota 1:2000. Am dat pdf-ul zoom 100% si am masurat latimea.

Are 6mm si 7mm pe zona boxelor (chiar nu inteleg de ce latimea nu e uniforma, dar ei stiu).

 

6mm x 2000 = 12000mm, rezulta 12m si 14 in zona boxelor.

 

Mie pe clipul ala nu imi pare lata pista de 12m.

 

attachicon.gifcircuittgmures.jpg

 

Cand imaginea contine si alte repere, de exemplu acel pod, pista nu pare mai lata de 6-7m.

Dacă deschizi Google Earth poți măsura și din câte se pare e undeva pe la 11-12m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...