Silver Arrow Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 Luigi ce ai descris tu mai sus e resetarea Motronicului si nu a TPS -lui. Pt TPS va trebui un tester ( GS911) si se poate regla prin slabirea celor 2 suruburi de pe corpul injectoarelor. Dar ca sa ajungi la aceste suruburi trebuie desfacut multe chestii ca nu ai cum sa ajungi la unul dintre suruburi. E chiar dupa cadru ascuns bine. TPS-ul nu este o piesa critica in lantul de reglaj al alimentarii. Acesta nu se regleaza. Sau mai precis nu trebuie sa treci tu ceva valori in soft. Asa cum am mai scris, calculatorul invata el prin folosire care sunt limitele de capat ale pozitiei clapetei. Il inlocuiesti, dai drumul la motor - va porni fara probleme, iar apoi te plimbi cu mobra prin oras ca sa tot accelerezi si franezi si sa invete electronica noile valori. Eu nu am umblat la valorile pe care le avea in cap calculatorul. Am montat TPS-ul si dupa vreo 50 Km de mers prin oras mobra a mers corect. Daca slabesti cele 2 suruburi nu se regleaza nimica. El are o mica fanta pe care intra o cama de pe axul clapetei. Ti-as trimite o poza dar am dat cartea de service impreuna cu BMW-ul . Daca punem GS911 o sa vedem daca a dat vreo eroare TPS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 Salutare! Poate ajuta documentul atasat.Daca trebuie demontat TPS nu pot sa zic decat spor la treaba..e ceva de demontat pana ajungi la el...nu e asa simplu ca la motoarele boxer.:)Toate bune! » Post actualizat in 07 May 2018 15:05 Si snapshot din manual... BMW_K1200_Throttle-Position-Sensor TPS (version 1-2).pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 A spus cineva carte de service? Tps? Ajung acasa, caut paginile si dau pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 A spus cineva carte de service? Tps? Ajung acasa, caut paginile si dau pozele Te rog Desi cred ca in cartea cu pricina gasesti doar motoarele boxer. Da, arata cam naspa locatia. Tocmai ca sa nu se apuce omul de treaba cand nu este cazul sa verificam mai intai cu GS911. @scara_211084: baga si tu un snpashot cu unde gasim mufa pentru tester. Sper sa fie pe undeva civilizat pe sub sa... Multumim de fisierul atasat. Informatii utile. Desi era bine daca avea ceva info la deschidere maxima, pentru ca acolo i se balbaie motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 Salutare, Am atasat si cu mufa de diagnoza. Poza este din manualul de LT. Ar fi bine sa confirme cineva daca si la RS este tot sub sa. Teoretic LT si RS ar trebui sa fie la fel dpdv instalatie electrica. Toate bune, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 7, 2018 Admin Share Postat Mai 7, 2018 Mufa diagnoza este rotunda cu capag gri si se afla sub sa, prinsa intr.o clema pe lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 Silver Arrow fara sa intram in polemici TPS -ul se regleaza. Si inca sunt 2 metode. Prima si ceea mai ok este cu diagnoza adica cu GS911. Nu stiu daca ai asa ceva dar daca ai te rog verifica in meniu. Vei gasi aceasta optiune. Inca si la modelele de 1100 se putea regla TPS-ul cu GS 911. Cealalta metoda este cu voltmetru. » Post actualizat in 08 May 2018 06:36Mufa de diagnoza la RS este sub sa pe partea stanga prinsa intr-o clema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 In GS911 poti vizualiza si modifica valorile TPS-ului. Doar ca nu este nevoie. Asta am spus. Daca nu as fi inlocuit unul as fi stat de-o parte. Doar ca am facut-o. Am vorbit cu cei de suport GS911 si ei mi-au spus sa il schimb si sa merg. Inteleg ca doresti sa masori valorile si sa le introduci manual. Asta face si electronica singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Guys, merci mult de info! O sa iau pas cu pas totul! » Post actualizat in 10 May 2018 06:58 Urmeaza intrebarea pe care toti o urasc: Pentru mers prin clima din tarisoara asta si ocazional traversat Bucurestiul mega aglomerat, ce ulei recomandati la K-urile astea mai batranele? Dar de transmisie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 Hallo BMW isti Unde pot gasi cupla rapida pt rezervor? M-ar interesa cel din metal. Azi s-a rupt in timp ma indrepta catre casa cu moto. Mutumessc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Un amic si-a luat ieri un K1100LT din 1996 venind pe drum catre casa a constatat ca merge prea cald, adica indicatorul de temperatura indica 110, i-am sugerat sa verifice vasul de expansiune, care trebuia sa fie sub sa. nu l-a gasit, stie cineva daca a fost modificata instalatia de racire dupa 1995? a mea are vas deasupra ABS-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 15, 2018 Admin Share Postat Mai 15, 2018 Tot pe acolo trebuie sa fie, sa incerce sa schimbe termostatul intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Pai vasul de expansiune nu are treaba cu temperatura. El ar trebui sa aiba o supapa care sa permita functionarea presurizata a instalatiei de racire ca sa nu fiarba lichidul la 100 grd C ci la un pic mai mult. Cum a spus si @l.u.v. probabil ca termostatul are un betesug. Mai poate fi o problema, dar asta va fi de verificatin etapa urmatoare: desi termostatul deschide la temperatura corecta, radiatorul sa aiba mizerie in el si nu mai asigura racire corespunzatoare. Porneste ventilatorul cand ajunge la 100 si ceva de grade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 M-am gindit in prima faza ca nu are lichid suficient si era normal sa verifice vasul, dar poate a fost anulat de vinzator. Eu am patit cu cei de la Bavaria, mi-au dat motorul fara pic de apa, am pus tot drumul pina acasa din peco in peco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 M-am gindit in prima faza ca nu are lichid suficient si era normal sa verifice vasul, dar poate a fost anulat de vinzator. Eu am patit cu cei de la Bavaria, mi-au dat motorul fara pic de apa, am pus tot drumul pina acasa din peco in peco. Pai nasol daca l-a anulat. Trebuie sa exista un loc in care sa se faca o perna de aer care sa lucreze cand se dilata lichidul altfel crapa instalatia. Si tot acolo sa fie supapa de suprapresiune. M-am uitat pe net si am vazut de 1992-1997 au acelasi sistem de racire. Uite o schita cu locul unde se gaseste termostatul. Daca se incalzeste exagerat, adica se aprinde o alarma pe bord poate sa il scoata ca sa ajunga acasa. E destul de cald afara ca sa mearga rezonabil motorul. Piesa de la pozitia 2. Din ce am mai vazut pe net pare ca vasul de expansiune ar fi pe centru sub sa fixata pe cadru. Cam asa arata: VAS EXPANSIUNE.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Asa este la mine, el zice ca nu are, ceva este in neregula, nu am apucat sa vad motoruil, poate in wk-end, sint prins cu lucrari de up-grade la Porsche, o pregatesc de raliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 (editat) Proaspat posesor de K 1200 RS... Editat Iunie 8, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 Frumoasă! ....și roșie pe deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 (editat) Dupa ce in ultima saptamana am fost sa vad 2 motoare intr-o stare deplorabila, azi mi-a fost rasplatita rabdarea. Aveam nevoie de un al doilea motor, un motor pentru concediul de anul asta. Primii 300 km au fost surprinzator de placuti. Motorul e “smooth operator" Editat Iunie 8, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 Să o folosești sănătos ! Acum vreo doi ani cam tot așa umblam și eu după al doilea motor. Kawasaki, Suzuki, Honda...ba chiar și niscai Ducati și un Triumph... Am ajuns apoi la bavareză. A fost dragoste la primul kilometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 9, 2018 Share Postat Iunie 9, 2018 (editat) Multumesc, pana acum a somat, de acum incepe sa stie ce-i ala drum Editat Iunie 9, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Trecand peste ciudateniile modelului, la valoarea actuala de piata nu ai cum sa dai gres cu un K1200. Mi-am stabilit un buget de 3000 euro +/- pentru un al doilea motor. Din punct de vedere al finisajelor si optiunilor prezente, nu prea ai alternative. Am cautat o evacuare aftermarket si o sa ceva mai bine desenata, dar pana acum m-am lovit doar de niste preturi de speriat ) BMW, obrazul subtire cu cheltuiala se tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Foarte frumos motorul. Si ai transmisia finala model vechi cu un rulant radial si unul radial-axial (zis conic). Cu asta nu vei avea in veci probleme cu rulmentii. Km multi si fara probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Proaspat posesor de K 1200 RS... Bravo, sa te bucuri de ea. 98 sau 130 cp? Daca vrei topcase, am vazut la cateva RS/GT montat cel de F650 (GS)... inteleg deci ca s-ar potrivi cumva. Altfel, orginal, BMW oferea o geanta soft waterproof special pt modelele astea care parca se si incuia cu aceeasi cheie pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Multumesc, e restrictionata la 98 cai. Foarte practic pentru polita de asigurare( 400 euro mai ieftina) In caz de urgenta voi folosi un rollbag impermeabil. Inca ne acomodam reciproc. Puterea e suficienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.