cnairda Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 (editat) Oameni buni La buretii din obraji mai poti s-o "reglezi". Insa daca ti-e mica/te apasa la frunte sau crestet - adios! Iti trebuie alta marime, fiindca acolo captuseala e subtire si nu influenteaza cu nimic largimea castii. Coaja din poliuretan (de dedesubt) e aia care conteaza. Repet, depinde in ce zona a capului simti ca strange. Editat Septembrie 17, 2015 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2015 Admin Share Postat Septembrie 17, 2015 In zona obrajilor, daca acolo as face-o sa fie mai larga ar fi ok, in crestet nu am probleme. Oricum, o sa merg la UM sa ma interesez.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 ia casca unui amic o marime mai mica si schimba obrajii. apoi vz pe louis ca sint pe marimi. din 5 in 5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 20, 2015 Admin Share Postat Septembrie 20, 2015 Mersi frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 (editat) wtf is this? Adica ce are dudul asta in mana? ) Editat Septembrie 25, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 25, 2015 Admin Share Postat Septembrie 25, 2015 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 wtf is this? Adica ce are dudul asta in mana? ) E "butonul" de actionare a aerisirii. Probabil l-a scos cand a vrut sa arate cum se deschide aerisire. Are si mersul la sala unele parti negative Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 pai la aia ma gandeam... iese asa usor (il poti pierde cu usurinta) sau are tipul asta o atingere gen hulk style? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Probabil are o atingere deosebita, nu iese chiar atat de usor. Imi aduc aminte ca si eu ultima oara cand am fost pus sa storc o lamaie, am rupt storcatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Pai era de plastic, si de-aia. Iubita-mea m-a pus sa-i cumpar de inox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 Schuberth si-o incearca cu o casca adventure - E1 Un fel de C3 cu cozoroc http://www.advpulse.com/adv-products/schuberth-introduces-e1-adventure-helmet/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 Schuberth si-o incearca cu o casca adventure - E1 Un fel de C3 cu cozoroc http://www.advpulse.com/adv-products/schuberth-introduces-e1-adventure-helmet/ Nu se specifica greutatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Am achizitionat si eu un SR1, am busit casca precedenta si nu ma risc. Prima impresie e foarte buna, am purtat-o doar o data si imi place mult cum potriveste. In pozele comparative de mai jos se vede diferenta dimensiune shell desi ambele casti sunt de aceeasi marime, insa Nexx-ul vechi foloseste acelasi shell pt S, M si L. A avut cineva probleme cu modelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 da. fisuri in zona pinilor pt pinlock. la 2 viziere..... la 620 euro cit am dat pe casca nu mai pot sa fac nici un comentariu......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Stie cineva daca se pot verifica de crapaturi in RO, fara sa fie trimise la producator? Azi am "botezat" C3-ul achizitionat acum cateva zile. Cazatura a fost relativ light (de pe șa, like a retard) si doar s-a zgariat putin, la un full face nu m-as complica, dar ma gandesc ca flipup-urile s-ar putea sa fie mai fragile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Si cam ce iti inchipui ca s-a putut intampla in urma unei cazaturi de pe sa? De ce crezi ca difera invelisul la un flip-up fata de un full-face? Mergi linistit ca n-are nimic. Daca vrei totusi sa auzi acelasi lucru de la cineva 'oficial', treci pe la United Motors sa se uite cineva la casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 ........sau fa i un CT, RX, ultrasonic eventual.... ca sa fii sigur si sa stii ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 ........sau fa i un CT, RX, ultrasonic eventual.... ca sa fii sigur si sa stii ce si cum Stii pe cineva care face? » Post actualizat in 01 Jun 2016 11:40 Raspunsul Schubert era de asteptat. Pacat ca nu asigura verificarea, ca alte branduri: We cannot check the helmet and promise that it’s still safe and would protect in case of an accident. It is not possible for us to carry out a reliable, in-depth examination of the structure of the helmet, because this would potentially result in an impact test, with a partial destruction of the helmet. A purely apparent inspection by disassembly of the helmet would not be sufficient to check the full protective effect and to be able to confirm. Also screening methods such as X-ray are not possible due to the materials used. For this reason, we strongly recommend to replace a helmet after a fall. Pe scurt: noi nu ne asumam nimic. Mai baga o fisa sau du-te draq. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Stiati ca daca mergi pe websit-ul lor si te inregistrezi pt garantia de 5 ani, exista o clauza unde Schuberth iti inlocuieste casca cu una noua in urma unui accident la doar o treime din pretul la care ai achizitionat-o? The end customer agrees to share the costs with an excess amounting to 1/3 (one third) of the purchase price, based on SCHUBERTH recommended price applicable in the year of the accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Stiati ca daca mergi pe websit-ul lor si te inregistrezi pt garantia de 5 ani, exista o clauza unde Schuberth iti inlocuieste casca cu una noua in urma unui accident la doar o treime din pretul la care ai achizitionat-o? The end customer agrees to share the costs with an excess amounting to 1/3 (one third) of the purchase price, based on SCHUBERTH recommended price applicable in the year of the accident. Poti sa dai un link? Sunt curios daca ma incadrez la "accident" . Parca o treime din cost as plati, pentru "peace of mind". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Azi am "botezat" C3-ul achizitionat acum cateva zile. Cazatura a fost relativ light (de pe șa, like a retard) si doar s-a zgariat putin, la un full face nu m-as complica, dar ma gandesc ca flipup-urile s-ar putea sa fie mai fragile. nu are nimic casca. atata vreme cat sistemul de inchidere functioneaza... este ok. am eu o gluma proasta... cu orice casca omologata capacul la cosciug va fi deschis, daca accidentul va fi de natura sa omoare riderul. casca "duce" mult mai mult decat capetele noastre. casca te poate salva, dar nu este obligatoriu sa o faca. un flip de categoria c3-ului, cu mandibula inchisa este o casca extrem de sigura. de la o cazatura de pe sa este extrem de putin probabil sa fi patit ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Ia zi, La ce viteza crezi ca so intamplat asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 de pe loc e bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Nici chiar asa Ideea e ca o pleznit aia si nu trebuia in mod normal. Cred ca aveam 40 50 la ora . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) Raspunsul Schubert era de asteptat. Pacat ca nu asigura verificarea, ca alte branduri: ... Pe scurt: noi nu ne asumam nimic. Mai baga o fisa sau du-te draq. Sau pe scurt, fata de alte branduri, ei poate sunt sinceri si spun din start ca altceva decat sa se uite la ea si observe pur vizual daca e crapata sau nu nu au ce sa faca Si dude, sunt unii care se chinuie cu barosul sa crape o casca de 2 lei si tu iti faci griji pt un c3 cazut de pe sha ? Come'on! De crapat iti dau eu in scris ca nu s-a crapat. Iar in cazul unui accident, casca se schimba pt ca la impact presezi cu capul polistirenul din interior si, logic, acesta nu va mai avea atunci posibilitatea in viitor de a prelua si disipa energia unui soc in acea zona. Dar asta nu este cazul la o chicare de pe sha. Peace Editat Iunie 3, 2016 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.