cristi74 Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Era mult de munca, trebuia desfacuta toata, eu vroiam una buna cum am luat cx-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Cine vine maine cu clasica japoneza la Parcul Carol? am ajuns si noi, intr-un final... scuze ca nu prea am stat la chat mihai, cam buimac. plus ca in intersectia dinainte era sa intre un conservar in mine ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 28, 2014 Autor Share Postat Septembrie 28, 2014 Of. cu mari eforturi azi mi a sosit din Las Vegas electromotoru la Goldwing...curand vin cu un filmulet al ei..pupa Jean! » Post actualizat in 28 Sep 2014 20:22poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Jeane, da pisica jos de pe aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 Jeane, da pisica jos de pe aripa. hahaha..da o dreacu ca nici nu i am luat seama..)) » Post actualizat in 06 Oct 2014 14:20 Mda..pornit motor cu ekectromotoru sosit de la unchiu Sam..totu ok..trebe pompa apa..rez si asta. Filmuletu e pe tel mecanicului Ciprian..nustu daca are aici cont dar tin sa i multumesc mult pt efortu facut la toate cele facute in contu Gl ului..pe ochi frumosi..pana acu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radookoo Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) Va salut domnilor... dupa ce am vandut vechea Vf1000 si mi-am luat Bmw mi-am dat seama ca nu pot sa traiesc fara o japoneza veche, asa ca, mi-am luat un Suzuki GS 450 S din 89. Toate bune si frumoase pana la carburatoare. Motoreta nu a mers cativa ani si dupa ce am desfacut carburatoarele am descoperit ca arata foarte rau... plutitoare gaurite si niste depuneri foarte greu de curatat. Intrebarea e... merita sa le reconditionez sau sa caut altele ? Editat Octombrie 13, 2014 de radookoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 ce carburatoare ai? cu membrana sau fara? plutitoarele din ce material sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 18, 2014 Autor Share Postat Octombrie 18, 2014 Motocicleta arata f f bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radookoo Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Cu membrana si plutitoare de cupru... multumesc Jean. » Post actualizat in 29 Oct 2014 19:34 Le-am curatat in mare parte si am si cositorit gaurile din plutitoare. Mai dureaza insa ceva pana la momentul adevarului, nu o pot porni momentan pt. ca este destul de demontata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Sunt interesat de achizitionarea unui Suzuki GT 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Sunt interesat de achizitionarea unui Suzuki GT 750. Uite ceva pe aproape.Nu e de 750, nici nu e al meu, dar daca tot stiam de el... http://www.classic-bike.net/motociclete-clasice/vanzari/suzuki-gt-500_i428 si unul de 250... http://olx.ro/oferta/suzuki-gt-250-ID2dpON.html#2a27e783f1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Uite ceva pe aproape.Nu e de 750, nici nu e al meu, dar daca tot stiam de el... http://www.classic-bike.net/motociclete-clasice/vanzari/suzuki-gt-500_i428 si unul de 250... http://olx.ro/oferta/suzuki-gt-250-ID2dpON.html#2a27e783f1 Multumesc, Mihai, doar 750! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Cu placere, dar sa stii ca nu esti singurul care cauta . Sunt extrem de rare si foarte scumpe. La noi in tara nu am vazut niciodata! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 31, 2014 Autor Share Postat Octombrie 31, 2014 Sunt interesat de achizitionarea unui Suzuki GT 750. Stiu de unu, da GS 750..e din 79, are si pedala de pornire..inscris si functionabil. l am vrut pt mine dar mi am luat gl ul intre timp. suna ma la 0723561549 si te pun in leg cu omu daca vrei..zicea ca are si un motor de schimb. la bani putini..in jur de sase sapte sute de euro parca vroia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Mersi,Jean, repet: cumpar SUZUKI GT 750 exclus modificari, cafe race, led, acte/serii incerte, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Stiu de unu, da GS 750..e din 79, are si pedala de pornire..inscris si functionabil. l am vrut pt mine dar mi am luat gl ul intre timp. suna ma la 0723561549 si te pun in leg cu omu daca vrei..zicea ca are si un motor de schimb. la bani putini..in jur de sase sapte sute de euro parca vroia.. GT -ul este un motor cu trei cilindrii in linie, 2 timpi, si raciti cu apa. E un motor cu un sunet extraordinar, din pacate prea putin fiabil. In Timisoara a fost unul visiniu singura modificare era aprinderea electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 1, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2014 GT -ul este un motor cu trei cilindrii in linie, 2 timpi, si raciti cu apa. E un motor cu un sunet extraordinar, din pacate prea putin fiabil. In Timisoara a fost unul visiniu singura modificare era aprinderea electronica. Habar n aveam!..hmm..si io credeam ca le stiu pe toate!)) » Post actualizat in 01 Nov 2014 17:46 Credeam ca singura dif e ca ar fi pe cardan!..precum Gt ul de la Kawa..trebe sa gugalesc mai des...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 (editat) Habar n aveam!..hmm..si io credeam ca le stiu pe toate! ... Salut, Jean! "Motorul" respectiv este din epoca si "clasa" din care face parte si Kawa de serie trei cilindri si doi timpi! Seria GT de la Suzuki este unica prin faptul ca avea racirea pe lichid. Daca te oboseai acum un an-doi sa intri in posesia albumului meserias cu motociclete de pe intregul Mapamond pe care, repet, ti-l faceam cadou... apreciai altfel... Din pacate... acum este in alt patrimoniul... ... » Post actualizat in 02 Nov 2014 12:04 Vorbim de 3 cilindri si doi timpi, evident! Umbla vorba "in targ" ca Japo vor relua productia Suzanei GT 750... » Post actualizat in 02 Nov 2014 12:30 Editat Noiembrie 2, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 2, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2014 Multam pt explicatie.. dar nu m am 'obosit' sa vin sa l iau, pt simplu fapt ca nu mai invitat niciodata sa vin sa l iau, doar ai spus ca mi l dai, atat..in fine. sper sa l aprecieze cel care la primit..in rest..cele bune de la Jean!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Asa se intampla cu tot ce misca... ...Eu n-am venit ca-s 'obosit'... ...Tu n-ai venit neinvitat... El l-a luat... ca-i diplomat ! ...O viata plina de pupat... Si motoveterani cu frisca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Seria GT de la Suzuki este unica prin faptul ca avea racirea pe lichid. » Post actualizat in 02 Nov 2014 12:30 suzuki-gt750-L-H9tYtt.jpg Doar GT750 avea racirea pe lichid, GT550, GT350 si GT250 aveau racirea pe aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 3, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2014 Dane..ce are misca cu frisca..habar n am..da cred ca de la motoveteran mi sa tras..)..in fine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 1. Stelica, Tu aduci in discutie modelele patentate de Suzuki sub denumirea de "RAM AIR" din seria GT. Ceva mai sus, subiectul se axeaza pe modelul GT 750, 3 cilindri, raciti cu lichid, o piesa de referinta si la vremea ei, cum este si acum! Daca tot faci vorbire in general despre seria GT racita cu lichid de la Suzuki si vrei sa umbli la fineturi si rafinamente... nu poti sa uiti ca seria GT includea si o bijuterie de 125, racita cu lichid! 2. Jean, pentru sinceritate... ai de la mine un premiu de consolare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Honda VF 750 F Interceptor, an 1983, inmatriculata, ITP la zi, RCA valabil, impozit la zi, functionala, cu tobele schimbate + Honda VF 1100 neinmatriculata, fara rezervor = 1600 ron. Merita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Doar daca sunt epave nu, as zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.