Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 @ Budd Iar nu sti ce zici. Eu am mers foarte bine cu boxerul, nu am facut greseli de conducere de nici un ordin incat sa o stric...............*lm e proasta(dpv al fiabilitatii) si atat. Daca te uiti la motocicleta mea nu ii dai 33.000km. Mi se rupe cu ru' cum conduci. Remarca mea era la ineptia schimbarii grupului pentru un semering. La multe mobre daca te uiti nu le dai 700.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 Mi se rupe cu ru' cum conduci. Remarca mea era la ineptia schimbarii grupului pentru un semering. La multe mobre daca te uiti nu le dai 700.000 km. Vorbeste ma frumos Impertinentule Da bun, eu am inteles altceva, nu ai fost explicit, se puteau intelege diverse. Nu m-am gandit la problema grupului . Bai or merge altele 700.000km (exagerezi) dar hai 100.000km si a mea cum *************** s-a dus la 33.000km, enduro nu am facut cu ea, am ingrijit-o am ............de toate.......... badluck. Tu de cate ori ai patit asa ceva?(final drive) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 La inceput semnalizarea BMW pare aiurea, dar dupa un timp iti intra in reflex si nu ai probleme. Eu ma adaptez instant de pe Aprilia pe Bmw. In orice caz iarasi...........conceptie buna............daca stai sa analizezi atent, in opinia mea semnalizarea in 3puncte de la BMW e mai buna, mai rider active ca sa zic asa. Cand ai un singur comutator pe stanga (vb din exp mea de pe Aprilia Yamaha Husqvarna ) bai stai o leaca sa cauti cu degetul butonul ala, si tot asa stai sa il apesi ca sa il inchizi, te tot freci cu degetul mare, il plimbi pe comanda aia inainte inapoi, dupa aceea apesi iarasi comanda aia, e de munca ca sa zic asa. La BMW sistemul in 3 puncte te SCUTESTE de jogging, ai fix in dreptul degetului/incheieturii butonul de stanga pentru mana stanga , butonul de drepata pentru mana dreapta totul natural la indemana iar OFF-ul este iarasi super la indemana, pe partea dreapta. La inceput pare si este STUPID acest sistem mai ales daca te-ai obisnuit pe cel conventional, dar sistemul in 3 puncte este superior ergonomic si nu stiu......... e intuitiv.........firesc ( stanga - stanga : dreapta - dreapta ) butoanele sunt MARI nu stai sa cauti butonul sa faci jogging pe bord dupa comutator. Iarasi conceptie BMW , omul conteaza, restul sunt " detalii " . In oras acest sistem ( cel putin in Bucuresti ) este genial iti permite sa mergi mai repejor, timpii de semnalizare sunt mai scurti pentru totul este la indemana ( dreapta - dreapta : stanga - stanga ). In opinia mea este mai bun acest sistem. Subiectiv vorbind eu il prefer de departe fata de sistemul conventional de semnalizare. ( Nu sunt fan BMW, nu am actiuni la BMW, este o constatare personala ). q.e.d Bmw-istii au lumea lor, in care semnalizarea cu 3 butoane e mai intuitiva si mai buna decat sistemul clasic! E normal mah sa va placa motoretili astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2012 Admin Share Postat Septembrie 17, 2012 Pai de ce sa nu comparam cuplul si cum ajunge la o anumita viteza? Eu macar m-am dus sa merg cu BMW-ul sa vad cum merge, voi ati mers cu Hayabusa,XX si miare japoneze? Iti spun eu ca in orice viteza dupa 4000 de ture o Busa dispare de langa acest 1600! Ah, ca poate trage mai tare intre 1000-4000?Cine naiba tine motoreta gen Hayabusa sub 4000 de ture?Atunci cand are chef sa-i dea? O turezi dupa 7000 de ture si se blureaza orizontul instant! Deci eu ma asteptam ca acest 1600 sa traga mai tare. Atat. Daca esti pus pe comparatii ai putea sa incepi o paralela MIG 35 vs Airbus si poti continua cu cea intre Lamborghini si S Klasse..ca de, sunt cam tot un drak! Interesanta logica.. Din postarile tale pe forum trag concluzia ca esti un baiat inteligent, dar cind ai scris astea ai avut un moment de blackout.. Cu certitudine! Ce legatura este intre o motocicleta sport de 200 cp si 260 kg si un touring de 160cp si 100kg mai mult? Asta ai inteles tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 ma baieti.... voi va mai si dati cu motoarele astea???? sau..... doar vorbiti despre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2012 Admin Share Postat Septembrie 17, 2012 Chiar astazi am bagat un BV, apoi retur prin Rasnov, Predeal, 400km..m-a plouat pina spre Ploiesti, de nervi ca au pus astia 3 comutatoare pt.semnalizare nici nu le-am mai folosit.. Ce pot sa spun, nasoala senzatie, adica bagi 4/500km, faci un pipi si mai bagi inca 500..apoi ajungi acasa, iti faci un ceai si te uiti la stiri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Vorbeste ma frumos Impertinentule Ia fa-ma sa vorbesc frumos. Tu de cate ori ai patit asa ceva?(final drive) De 2 ori. De fapt o singura data am fost luat prin surprindere. A doua oara deja stiam cand am sa schim semeringul. Deh mah, lectura pe internet te invata si alte chestii. Bai or merge altele 700.000km (exagerezi) dar hai 100.000km si a mea cum *************** s-a dus la 33.000km, enduro nu am facut cu ea, am ingrijit-o am ............de toate.......... badluck. Esti arogant si foarte slab pregatit, mai cocosel. Ia si citeste unde tu nu o sa ajungi niciodata. ma baieti.... voi va mai si dati cu motoarele astea???? sau..... doar vorbiti despre ele Da' e interzis sa vorbesti de ele? Nu-ti fa griji, ne mai dam si noi cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 18, 2012 Autor Share Postat Septembrie 18, 2012 De 2 ori. De fapt o singura data am fost luat prin surprindere. A doua oara deja stiam cand am sa schim semeringul. Deh mah, lectura pe internet te invata si alte chestii. Esti arogant si foarte slab pregatit, mai cocosel. Ia si citeste unde tu nu o sa ajungi niciodata. E un user Marcel BV care sustine ca a facut 135.000km a schimbat simeringul si apoi dupa 10.000km a schimbat si grupul. Da..... nu stiu ce sa zic ......... depinde de noroc. Pe naiba Dumnezeu stie la mana a N-a sunt motociclete de acest gen, sau cate piese au fost schimbate de proprietarii X Y Z anteriori....... Irelevant in opinia mea. Arata-mi tu una NOUA cu un singur proprietar cu exact 700.000km ca sa nu imi mai permit sa fiu arogant si atunci mai discutam despre slaba pregatire .......................eu nu vad dc zici ca sunt arogant, poate realist sau rational ........ mai discutam asa. Bai, daca mergi incetisor cred si eu ca faci 400.000km cu o moto la mana N-a dar nu poti merge tot timpul ca la inmormantare ( asa mai bine mergi cu un chopper ). Daca mergi ca un cocosel cum zici tu hai o tine 100.000 dar 33.000............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Daca esti pus pe comparatii ai putea sa incepi o paralela MIG 35 vs Airbus si poti continua cu cea intre Lamborghini si S Klasse..ca de, sunt cam tot un drak! Interesanta logica.. Din postarile tale pe forum trag concluzia ca esti un baiat inteligent, dar cind ai scris astea ai avut un moment de blackout.. Cu certitudine! Ce legatura este intre o motocicleta sport de 200 cp si 260 kg si un touring de 160cp si 100kg mai mult? Asta ai inteles tu? Pai legatura e ca se sustine ca TRAGE TARE! Si atunci am zis ok, trage tare, e 1600, dar comparativ cu ce? Cu un 250cc da, trage de-ti rupe capu'! Plus ca am si eu chef de o harjoneala pe aici, nu mai ai voie domne' sa te iei de BMW-isti ca sar toti ca unul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 nu e mare chestie, sa ai o presa, un recipient de incalzit, cuptorul si congelatorul din casa. Din cate imi dau seama la montaj nici nu trebuie sa ingropi semeringul - adica nu trebuie exact scula specializata cu diametrul exterior ca semeringul.Eu am sculele si ii dam cep sa vedem care e treaba. In cazul cel mai probabil mai era ceva ulei sa barboteze in grup si nu s-au uzat sa fie bune de aruncat (vedem ce ne zice manualul) coroana si pinionul de atac. Iau alezajul rulmentului radial la verificat- sa nu se fi rotit de la lipsa ulei si verific axial shim-ul si rulmentul. Daca se dovedesc in ordine de ce sa bubuie grupul. Nu te mira daca ti se strica una alta pe la cutie si grup, pur si simplu se acumuleaza caldura de la mersul tau in limita de sus si astea nu sunt racite. Nu doar un "miar" ci si un GSXR 750 din '86 va opera mai in apele lui la 180-200 decat boxerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) E un user Marcel BV care sustine ca a facut 135.000km a schimbat simeringul si apoi dupa 10.000km a schimbat si grupul. Da..... nu stiu ce sa zic ......... depinde de noroc. Pe naiba Dumnezeu stie la mana a N-a sunt motociclete de acest gen, sau cate piese au fost schimbate de proprietarii X Y Z anteriori....... Irelevant in opinia mea. Arata-mi tu una NOUA cu un singur proprietar cu exact 700.000km ca sa nu imi mai permit sa fiu arogant si atunci mai discutam despre slaba pregatire .......................eu nu vad dc zici ca sunt arogant, poate realist sau rational ........ mai discutam asa. Bai, daca mergi incetisor cred si eu ca faci 400.000km cu o moto la mana N-a dar nu poti merge tot timpul ca la inmormantare ( asa mai bine mergi cu un chopper ). Daca mergi ca un cocosel cum zici tu hai o tine 100.000 dar 33.000............... Vorbesti mult si pe langa. Ideea e ca probabil ai avut ghinion. Da, sunt oameni cu mobre ce apropie milionul care (asta o sa fie un soc pentru tine) la un moment dat au fost noi. nu e mare chestie, sa ai o presa, un recipient de incalzit, cuptorul si congelatorul din casa. Din cate imi dau seama la montaj nici nu trebuie sa ingropi semeringul - adica nu trebuie exact scula specializata cu diametrul exterior ca semeringul.Eu am sculele si ii dam cep sa vedem care e treaba. In cazul cel mai probabil mai era ceva ulei sa barboteze in grup si nu s-au uzat sa fie bune de aruncat (vedem ce ne zice manualul) coroana si pinionul de atac. Iau alezajul rulmentului radial la verificat- sa nu se fi rotit de la lipsa ulei si verific axial shim-ul si rulmentul. Daca se dovedesc in ordine de ce sa bubuie grupul. Nu te mira daca ti se strica una alta pe la cutie si grup, pur si simplu se acumuleaza caldura de la mersul tau in limita de sus si astea nu sunt racite. Nu doar un "miar" ci si un GSXR 750 din '86 va opera mai in apele lui la 180-200 decat boxerul. N-are treaba cu mobra lui. Asta e grupul de 11XX nicidecum de 1200. Doua chestii diferite. Oricum ii trebuie un tragator de rulment. Simeringul se bate usor. Editat Septembrie 18, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Da, sunt oameni cu mobre ce apropie milionul care (asta o sa fie un soc pentru tine) la un moment dat au fost noi. BMW-uri din generatiile mai noi cu un milion de km ma indoiesc ca exista, sau daca sunt le numeri pe degetele de la o mana, foarte "atent" intretinute si max de promovate in stilul caracteristic BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 BMW-uri din generatiile mai noi cu un milion de km ma indoiesc ca exista Nici nu cred ca vor mai exista la seria 1200+. Dar totusi exista o raza de lumina, o speranta: unii schimba grupul cand doar semeringul e buba, cand se arde becul schimba farul, cand indicatorul de benzina e pe warning schimba rezervorul samd samd. In felul asta sasiul cu numarul respectiv duce lejer milionu'. Ma astept la bigfut chiar sa bata milionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Esti pricinos! Sa vedem cum va fi 1250. Abia-l astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 18, 2012 Autor Share Postat Septembrie 18, 2012 Esti pricinos! Sa vedem cum va fi 1250. Abia-l astept. @Aleko E diferit final drive-ul de la 1200, e mai greu de umblat, nu e chiar asa la indemana......mi-am bagat si eu nasul pe acolo. Mda ai dreptate nu sunt racite cum trebuie, se incing si la un moment dat cedeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Pai se vede cat de mult ti-ai bagat nasul. Bine, nu ca ai pricepe tu ceva, zic asa, ca chestie. Da bah,pentru tine o sa faca racire la cardan. Mare-i gradina lu' iisus asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 18, 2012 Autor Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Pai se vede cat de mult ti-ai bagat nasul. Bine, nu ca ai pricepe tu ceva, zic asa, ca chestie. Da bah,pentru tine o sa faca racire la cardan. Mare-i gradina lu' iisus asta. Cum zici tu mestere. Eu cu cine votez? Unele lucruri te depasesc.Dar daca tu vrei sa fi atotpreastiutor/mester......GO AHEAD. Pe mune nu ma int. Nu sta nimeni sa iti explice tie fenomene etc etc etc, in urma carora un material PROST cedeaza. Nu prea am auzit de FJR-uri cu probleme la cardan, de aceea dau vina si pe material. Editat Septembrie 18, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Musai sa vezi ironia intre titlul topicului si parerea lu bigfut despre mobra lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 18, 2012 Autor Share Postat Septembrie 18, 2012 Cam asta e parerea mea acum despre BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Cum zici tu mestere. Eu cu cine votez? Unele lucruri te depasesc.Dar daca tu vrei sa fi atotpreastiutor/mester......GO AHEAD. Pe mune nu ma int. Nu sta nimeni sa iti explice tie fenomene etc etc etc, in urma carora un material PROST cedeaza. Nu prea am auzit de FJR-uri cu probleme la cardan, de aceea dau vina si pe material. Ia-ti FJR. Mai fa o legenda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Adevarul este ca BMW a adoptat primul daca nu ma insel solutia cu suspendarea rotii si a cardanului pe o singura parte. Solutie indrazneata, dpmdv fara avantaje importante, dar cu probleme la solicitarea rulmentilor si a simeringurilor. La mai toate motocicletele pe cardan, acesta este indestructibil si este ultima piesa care cedeaza. Moda "pe o parte" la cardan a prins si multe alte motoare noi au adoptat ideea. Cel mai vechi , Stelvio nu pare sa aiba probleme, sa vedem celelalte. Editat Septembrie 18, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Am mai vazut cardane duse la Guzzi. Insa la BMW pana la seriile 11XX nu e nicio problema, ma rog aproape niciuna. Cardanul ala e mult mai usor iar R100GSPD e mobra care a facut Dakaru' plm. Asa ca bigfhoot, daca vrei mobra dovedita, zpune-le alor tai sa-ti ia un R100GSPD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 19, 2012 Admin Share Postat Septembrie 19, 2012 Te contrazic, exista si pe motorizari de 1200 cardan indestructibil.. 1200LT, care are acelasi cardan ca si 11xx dar pe motorizare de 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 1200LT, care are acelasi cardan ca si 11xx dar pe motorizare de 1200 Evident1) Motorizarea e 1172cc 1) ca nu. Filmuletul postat este chiar un grup de la un 1200LT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) Cam asta e parerea mea acum despre BMW Te-ai uitat la KTM 990 SMT ca inlocuitor pentru legenda? Are multiple avantaje (scapi de cardan) si fun factor din plin: Editat Septembrie 22, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.