Sari la conținut

accident poiana bv ...


darkoxxo
 Share

Postări Recomandate

Corect. Dar ca incepator ti se pare imposibil sa patesti ceva si imposibil sa nu poti stapani o fiara de cel putin 100cp. Tot ai impresia ca o poti tine in frau. Si ca nu o sa mergi cu mai mult de 80km/h in prima luna si cu mai mult de 100km/h dupa 2 luni si asa mai departe. :( Unde mai pui ca iei si pasager din prima. Ca asa e frumos..sa dea bine. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

iar vad ca toata lumea o da ca era vitezana

ca avea viteza

ca era tanar

 

de cate ori am urcat spre poiana de cand au pus pasta aia de izolare a craparurilor indif de ce anv aveam fugea ca dracu moto

 

incerc tot timul sa stau intre "desenele " alea dar sunt prea multe

 

daca omul a mai pus si un pic de frana pe o protiune "de pasta" asta a fost ...cu sau fara experienta cu sau fara "vitezana"

 

ce.mi pare rau e ca la toate fazele astea PASAGERUL are de suferit

 

aici iar e o mare prostie

SA DISTRUGI VIATA CUIVA ..POATE DRAG....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor sport de 600 pt cineva cu experienta sub 1 an sau doi, sau abia cu permis luat = deadly weapon. Trist dar adevarat. (si-acu o sa-nceapa aia care au inceput cu 600 si n-au patit nimic, bine mah, voi ati avut noroc)

 

In mare sunt de acord cu tine, tocmai ca am inceput pe un 600. Dar sa-ti pun o intrebare de baraj, crezi ca pe un Aprilia RS125, un motor care e dat naibii ptr. cilindreea lui, si care cu limitari scoase, fuge linistit 180, nu se poate intampla asta? Ptr ca asa ce am facut? N-ai voie in primii 2 ani sa te urci pe 600, iti iei RS125 si gata, tot ai viteza. Da, nu ai asa acceleratie, dar viteza tot ai. Are totusi 30 si ceva de cai dracia.

 

 

iar vad ca toata lumea o da ca era vitezana

ca avea viteza

ca era tanar

 

de cate ori am urcat spre poiana de cand au pus pasta aia de izolare a craparurilor indif de ce anv aveam fugea ca dracu moto

 

incerc tot timul sa stau intre "desenele " alea dar sunt prea multe

 

Era portiune fara, deci nu putem da vina pe smoala aia afurisita din pacate.

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 de ani.. pasagera de 18 ani.. motocicleta, vitezana.. si or sa apara acum ca omu mergea de 40 de ani cu motocicleta si plus de asta a mers cu jdemii de motoare si ca avea muuuuuulta experienta..da..

 

oare cand se va intelege ca intradevar VITEZA ucide????

 

si acum astept jdemii de posturi in care era baiat bun si altele si altele... A FOST BAIAT BUN..acum e degeaba..e mort!!

 

daca mergea si el de placere cu gagica in spate si nu dadea in ea, nu era mai bine? nu frate..eu am motor smecher, eu trebuie sa arata gagici din spate cum merge eu, smecheru, ce viteza am , ce curbe misto iau eu!

 

..cat despre mortii numai de bine...iar despre ea multa sanatate...poate oi fi prea cinic dar deja is obisnuit cu ziua si mortu'....

 

de cand m-am urcat pe motor din nou, am avut doar 2 incidente, unu cu spitalizare in care mi-a iesit din stanga si chiar nu am avut ce face si unu care a deschis usa, dar mergeam incet...

 

e complicat si al naibi de greu sa intelegi ca daca drumul e prost, nu-i dai gaz, daca te prinde ploaia, nu-i dai gaz, cand e aglomeratie si crosetezi masini , nu o faci cu viteza, cand e noapte si mergi pe drum cu curbe nu-i dai gaz ca trebuie sa ajungi acasa...dar deh.. dati fratilor ca va manca mana si apoi va plang familile si prieteni..dati gaz!!! hai eu zic ca se poate, 2 morti si ziua!!!

 

 

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e povestea completa>

 

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/A_gonit_spre_moarte_cu_o_motocicleta_imprumutata_0_525547889.html#

 

Putem sa plangem mortii mult si bine, ca putini is cei care invata ceva din moartea lor. Mai bine sa strangem semnaturi pentru modificarea Codului Rutier in sensul limitarii cilindreei pentru incepatori la 250cc. Cu siguranta exista avocati/juristi sau poate cluburi moto(AMR????) care sa inceapa un demers de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off Topic - Livius ai si tu o parte de dreptate, dar sincer sa fiu eu sunt incepator si am sub mine un sv650 care este un touring super din punctul meu de vedere pentru incepatori, asa ca nu neaparat sa reduci cilindreea ca sa eviti accidentul, pana acum 2 luni am avut un scuter malaguti fifty cu capacitate de 80 in 4 trepte pe care mi-am inceput "studiile" pot spune. Asa ca mai degraba ar trebui ca incepatorii, sa nu faca la scoala doar un rahat de poligon, pe care sincer il face si nea vasile la 60-70 de ani! Iar vitezanele de 600 pentru incepatori mi se par mult prea naravase pentru cineva fara experienta!

 

On Topic - Sincer si-a facuto cu mana lui, nu trebuieeeeeee sa mergi cu viteza ca sa fi erou, vrei sa fi erou si apoi altii iti canta rip!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e o honda cbr f2.il stiu pe cel care o are.am inteles ca ar fi dat-o cuiva sa se dea cu ea..sau ceva de gen.momentan nu stiu mai multe.sper sa pot lua legatura cu proprietarul motorului...nasol ce s-a intamplat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum e CBR.. mai devreme era vitezana, apoi era ZZR, dupa aia R6 iar acum F2. Vedeti ca sunt cateva poze atasate mai inapoi, macar inainte sa mai enumerati alte modele de motociclete, aruncati o privire ca sa nu postati degeaba.

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

r6 motocicleta perfecta pt inceptori, bineinteles, pe locul doi dupa r1 :rolleyes:

discutia cu motorul potrivit pt incepatori se poate lungi la nesfarsit , eu am avut prieten care si-a luat r1 ca prim motor (asta acum 5-6 ani),nu a avut nici un accident pana cum , eu zic ca treaba tine mai mult de responsabilitatea si talentul fiecaruia ,daca esti antitalent la condus poti sa ai zeci de ani de experienta ca tot prost vei conduce ...parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca o sa-mi sariti in cap ,consider ca si o cilindree de 250 cm3 este mare pt un incepator.In primul an nu sunt necesari prea multi cai ,pt ca oricum in cele 5-6 luni din vara primului an ,nu poti decat sa intelegi cam ce inseamna mersul pe 2 roti.Asa ca mai subtire cu ideea ca nu conteaza cilindreea.Aveti dovezi in acest sens mai tot timpul ,chiar la sectiunea asta.Cu multi ani in urma cand ma intreba cineva cat are Jawa mea si spuneam 350, se minunau de parca era cine stie ce .Acum cand spui 600 ,e chiar slabuta ca motor.Poate ca sunt eu depasit de vremuri ,insa prefer un motociclist viu pe 125 ,decat unul mort pe 600.Macar primul an.Din pacate in zilele noastre a disparut ceea ce se numea in trecut 'ucenicie'.Fiecare persoana se vrea expert din prima clipa.Din cauza abundentei de" experti" sunt si atatea accidente.Pacat de baiat ,dumnezeu sa-l odihneasca ,dar nu-l consider accident ,ci inconstienta.(cu conditia sa nu fi fost vre-un defect mecanic).Numai bine.

 

Daca baiatul meu ,care nu are decat doua luni si jumatate ,si-ar dori motor peste niste ani ,cu siguranta nu va vedea in primii doi ani ceva mai mare de 125.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

r6 motocicleta perfecta pt inceptori, bineinteles, pe locul doi dupa r1 :rolleyes:

Offtopic: Cred ca astea doua sunt perfecte pentru decolare pe orbita. Mai sunt si diverse modele de Kawasaki Ninja si de Suzuki GSXR, ba chiar si motoare in V de genul VFR sau mai stiu eu ce. Insa eu cred ca problema nu e cu motoarele respective, ci cu faptul ca cel care le strange de urechea dreapta e cam incompetent... Ce e asa de greu de inteles ca dauneaza rau la sanatate sa-ti achizitionezi racheta daca nu ai factut inca 25-30,000 km calare? Ca de fapt la asta se refera abureala aia din Codul Rutier (care de fapt nu e sanctionata) cu motor mic de pana in 40CP. Acuma eu nu zic ca trebuie toata lumea sa se de pe motor atat de mic ca al meu (27CP, chit ca am facut touring pe asta peste 35,000km), dar ar trebui pe undeva sa va dati totusi cu motor decent de pana in 70CP in primii 20-30,000kmm nu cu chestii din alea de peste 100CP care te fac steag daca scapi accidental mana in gaz si nu te pricepi sa stapanesti agregatul. Cele mai multe (auto)accidente stupide despre care am aflat pe forumul asta au fost facute de incepatori pe R6 si R1 si alte vitezane. Sa fie clar ca astea nu sunt motociclete pentru incepatori, si exista extraordinar de putini membri ai forumului asta care au inceput pe asa ceva si mai sunt vii, desi am auzit si de unul care a inceput pe asa ceva si a ajuns la 30,000km si nu a cazut, dar asta e exceptia nu regula. Va place viteza, nu e nici o problema, dar planificati vitezana ca a doua sau a treia motocicleta in activitatea voastra motociclistica. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles OFF TOPIC ca ultimele 40 posturi, parerea mea e ca degeaba ai 50 ani experienta pe 125,250 cmc ca atunci cand te-ai urcat pe o vitezana totul se schimba radical, este greu cu experienta pe o japoneza in momentul cand te-ai urcat pe alta nu te poti da la fel orice ati zice, totul difera, de la acceleratie, frane, gume, greutate....etc etc si pe langa toate astea te mai pune draq sa te duci pe Poiana, care nu e un drum de incepator, asfalt petecit sau nu , nisip, parapeti din barne de lemn,fier si stalpi din bolovani, peste care se mai gasesc si ceva conservari care sa se ia la intrecere facandu-ne cateodata sa iesim in decor........toate astea fac din drumul Poienii Brasov 1 drum 100% mortal.....inka odata R.I.P. si grija in trafic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic: Cred ca astea doua sunt perfecte pentru decolare pe orbita. Mai sunt si diverse modele de Kawasaki Ninja si de Suzuki GSXR, ba chiar si motoare in V de genul VFR sau mai stiu eu ce. Insa eu cred ca problema nu e cu motoarele respective, ci cu faptul ca cel care le strange de urechea dreapta e cam incompetent... Ce e asa de greu de inteles ca dauneaza rau la sanatate sa-ti achizitionezi racheta daca nu ai factut inca 25-30,000 km calare? Ca de fapt la asta se refera abureala aia din Codul Rutier (care de fapt nu e sanctionata) cu motor mic de pana in 40CP. Acuma eu nu zic ca trebuie toata lumea sa se de pe motor atat de mic ca al meu (27CP, chit ca am facut touring pe asta peste 35,000km), dar ar trebui pe undeva sa va dati totusi cu motor decent de pana in 70CP in primii 20-30,000kmm nu cu chestii din alea de peste 100CP care te fac steag daca scapi accidental mana in gaz si nu te pricepi sa stapanesti agregatul. Cele mai multe (auto)accidente stupide despre care am aflat pe forumul asta au fost facute de incepatori pe R6 si R1 si alte vitezane. Sa fie clar ca astea nu sunt motociclete pentru incepatori, si exista extraordinar de putini membri ai forumului asta care au inceput pe asa ceva si mai sunt vii, desi am auzit si de unul care a inceput pe asa ceva si a ajuns la 30,000km si nu a cazut, dar asta e exceptia nu regula. Va place viteza, nu e nici o problema, dar planificati vitezana ca a doua sau a treia motocicleta in activitatea voastra motociclistica. Parerea mea.

extraordinari de putini pe forumu asta da mai sunt destui care nici nu au cont pe c.... asta de forum(nu ca as zice ca r6,1 sunt bune pt incepatori da cand auzi tot felu de prostii te doare capu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e o honda cbr f2.il stiu pe cel care o are.am inteles ca ar fi dat-o cuiva sa se dea cu ea..sau ceva de gen.momentan nu stiu mai multe.sper sa pot lua legatura cu proprietarul motorului...nasol ce s-a intamplat

 

Este cat se poate de ZZR. Am fost la fata locului, plus de asta poti sa vezi scris mare si in pozele de mai inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...