Banzay Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Bai Domn Raul, treaba ca la carte faci. Dupa ce o termini, cred ca poti redacta propriul manual de service pt. tipul asta de moto In alta ordine de idei, dupa toti nervii avuti cu aprilia mono a mea (care mi-a daramat-o un tembel de pe cric si nu mai porneste), ma apropii si eu cat de cat de sfarsit cu VF-ul. Si...o sa ma iau dupa tine cu ideea de 'replica'. Am gasit un VF pe la niste curse ceva mai vechi...sa vedem ce o sa iasa. Si dupa...cred ca intru tare si desfac si aprilia si incep ca tine Sa ai spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 ce fain cred ca o sa iasa...abia astept sa il vad reconditionat complet vazusem acum ceva vreme pe net niste poze cu un tenere full reconditionat si arata impecabil, cu tot cu stickere gen rally-raid&stuff abia astept sa vad finalul good job, dude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) ce fain cred ca o sa iasa...abia astept sa il vad reconditionat complet vazusem acum ceva vreme pe net niste poze cu un tenere full reconditionat si arata impecabil, cu tot cu stickere gen rally-raid&stuff abia astept sa vad finalul good job, dude Multumesc, Ovi! Probabil ca pe asta ai vazut-o: LATER EDIT: Magazine moto (toate) - cea mai ieftina varianta de disc decent (EBC) - 360 lei. Ciclop (magazin auto) - 220 ron. Timp de onorare comanda majoritatea magazinelor auto - indefinibil. Timp de livrare Ciclop - Comanda la 6 seara, livrare la 9.30 dimineata. Zero taxe postale. Concluzia? Dupa-amiaza, conform programului stabilit , la ora 3 eram in hainele de scandal la mecanic. De cand asteptam acest moment magnific (parca a fost primul stiti voi ce, acest prim spart de cartere in viata mea). Aaahhhh! Revelatie, fratilor ! Le-am dezbracat de tot si le-am pregatit sa le ia la o tura si Giz. Sa vedeti ce idei turbate, cu sablare cu bicarbonat de sodiu avea Giz.... He pervert me thinks! Dreapta: Stanga: Cutia de viteze era in stare impecabila, atat rotile dintate, cat si restul ansamblelor, craboti, etc: Tragicomedia horror 18+ / 60- a continuat si astazi (radeam eu dar nu era rasul meu, ca era pe ceva bani dati in martie). Uitati ce am gasit si astazi in motor (doar cateva poze): Iarba ma-sii, maa, de treaba! Voi puteti sa radeti, dar eu... mie nu imi ardea in plm . Ma asteptam sa gasim cel putin o piesa ce va trebui schimbata. Am ajuns amandoi la cocluzia ca (,) contragreutatea trebuie schimbata. 4 zecimi joc. In aceeasi situatie sunt si angrenajele pompei de ulei. Pentagonul si rombul din poza de mai jos. La interior, au mici santuri de la frecarea cu span, ca atunci cand ai da cu peria de sarma pusa in bormasina peste o piesa de aluminiu. Fiindca motorul o sa produca ceva span cu pistonul nou, am decis ca o schimbam la primavara, dupa ce schimbam macar de 2 ori uleiul (rodaj + 1). M-am linistit si am plecat sa imi iau carena de la finalizat: Si da, astazi era "flawless". Mai trebuia lipit acel abtibild sub gaura de la faruri si aliniate cu dunga neagra cele cu Byrd, de pe lateralele carenei. La rezervorul a lucrat ieri Mircea, indreptand abtibildele cu Michelin si Motoforms. Astazi, el zambea carcotas de vis a vis, de sub foliile de plastic. Editat Septembrie 16, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) Pana acum am nevoie sa schimb urmatoarele (profit de forum ca sa pun un link cu poze pentru vanzatorii de pe Ebay ce dezmembreaza XT-uri si Tenere, de la care va trebui sa cumpar diverse): Editat Septembrie 17, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 spor la munca tizule! deosebit! te invidiez de-a dreptul ca reusesti sa faci ceea ce faci! numai ganduri bune si astept cu nerabdare sa vad proiectul final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Salutare, In primul rand respect maxim pentru ceea ce faci, urmaresc de ceva vreme thread-ul asta si cred ca trebuie sa iubesti foarte mult motoreta ca sa o treci printr-un proces de asemenea anvergura. In legatura cu partea asta: Magazine moto (toate) - cea mai ieftina varianta de disc decent (EBC) - 360 lei. Ciclop (magazin auto) - 220 ron. Timp de onorare comanda majoritatea magazinelor auto - indefinibil. Timp de livrare Ciclop - Comanda la 6 seara, livrare la 9.30 dimineata. Zero taxe postale. Concluzia? nu pot insa sa nu ma intreb, cum de ti-a venit ideea sa cauti disc moto la un magazin de piese auto? Mie nu mi-ar fi dat in veci prin cap sa-mi caut un disc pt motoreta acolo. M-am uitat dupa modelul ala de disc inclusiv pe site-uri din afara, iar pretul la care l-ai luat este fabulos... de bun! Ma paste si pe mine o nevoie de schimbat discurile in curand, motiv pentru care te-as intreba ce si cum in legatura cu magazinul asta... (nu par sa aiba si mag. online). spor maxim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) Salutare, In primul rand respect maxim pentru ceea ce faci, urmaresc de ceva vreme thread-ul asta si cred ca trebuie sa iubesti foarte mult motoreta ca sa o treci printr-un proces de asemenea anvergura. In legatura cu partea asta: nu pot insa sa nu ma intreb, cum de ti-a venit ideea sa cauti disc moto la un magazin de piese auto? Mie nu mi-ar fi dat in veci prin cap sa-mi caut un disc pt motoreta acolo. M-am uitat dupa modelul ala de disc inclusiv pe site-uri din afara, iar pretul la care l-ai luat este fabulos... de bun! Ma paste si pe mine o nevoie de schimbat discurile in curand, motiv pentru care te-as intreba ce si cum in legatura cu magazinul asta... (nu par sa aiba si mag. online). spor maxim! Ciclop sunt cel mai mare magazin auto din TM care, de ceva timp, sa zic aprox. 2 ani, au inceput sa aduca intr-un colt, discret, intai consumabile apoi piese moto. Eu cred ca initiativa i-a apartinut unuia dintre asociati care este posesor de motocicleta, dar este doar o presupunere a mea si atat. Ideea este ca aceasta manevra a fost foarte mult facilitata de faptul ca principala sursa de piese a magazinului este reteaua Autonet, care, dupa cum stim vinde si f.f. multe subansamble moto (Autonet = Motomike.eu = Romimoto.ro/piese). Asa ca ce imi este o dubita de distributie plina cu piese auto, ce imi este aceeasi dubita si cu cateva piese moto printr-un colt.... Avantajul la Ciclop fata de Romimoto sau orice alt magazin moto din TM (majoritatea sunt la randul lor reselleri Autonet) este ca ei, avand rulaj f. mare au negociat pretul, au probabil discount f. mare si sunt astfel capabil sa le dea si clientilor o reducere de 10 fata de preturile de raft din magazin. Cand cautam disc nu i-am mai sunat si pe ei fiindca vazusem preturile pe MotoMike (440 EBC-ul si 540 parca TRW-ul) si am zis ca nu este nici o afacere reducerea de 10 %. Dupa ce am incercat Louis, Polo, WeMoto, MotoDiscount, Ebay si Piese-motocicleta.ro (sau ceva de genul) si nu am gasit nimic ok la pret am zis sa ii sun, ca na, ce mai aveam de pierdut. Plus ca mi-au mai facut ei surprize placute. Si am avut noroc din nou. Inclin sa cred ca se mai aprovizioneaza cu piese si din alte retele decat Autonet si de aici pretul f.f. mic la discul asta. Sau probabil era un disc comandat si neonorat si de aici pretul..., nu stiu. Ii gasesti aici: http://www.ciclop.ro/contact.html (vezi numarul de telefon de la "Uleiuri, vopsele, aditivi". Acolo sunt baietii care se ocupa si de produsele moto.) Daca chiar o sa gasesti un chilipir serios la ei, da un PM si vedem cum te pot ajuta, fiindca inclin sa cred foarte tare ca ei nu trimit marfa in alte orase. Intreaba si tu si vezi ce si cum. Editat Septembrie 18, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Am un prieten care si-a pus EBCuri. De doua ori. In 12000km. De ce? Se tocesc foarte foarte repede. Acum a pus OEM si ii pare rau ca nu a facut asa de la inceput. Cica sunt fff proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) Am un prieten care si-a pus EBCuri. De doua ori. In 12000km. De ce? Se tocesc foarte foarte repede. Acum a pus OEM si ii pare rau ca nu a facut asa de la inceput. Cica sunt fff proaste. Presupun ca este vorba de placute, nu de disc... Daca iti spun ca pe mine cel mai mult m-au tinut aprox. 1500-1800 km niste Brembo, 500 de km Brenta (IT, cele mai ieftine, 50 lei perechea) si 800 km Trw... Bine, bagam namoale ceva de speriat, fara nici o restrictie. Editat Septembrie 18, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Presupun ca este vorba de placute, nu de disc... Daca iti spun ca pe mine cel mai mult m-au tinut aprox. 1500-1800 km niste Brembo, 500 de km Brenta (IT, cele mai ieftine, 50 lei perechea) si 800 km Trw... Bine, bagam namoale ceva de speriat, fara nici o restrictie. Ori sunt eu chior, ori sunt eu chior. Scuze, credeam - din nu stiu ce motiv tampit - ca vorbim despre ambreiaje. In cazul ala sa eviti EBC! Revenind la placute: par infime cifrele date de tine. Probabil namol din belsug si curatare ioc, de aia s-au dus asa repede. Stiu niste SBSuri care au tinut 3000 in conditii din alea, dar acum cu o curatare minimala si mult mai putin namol tin bine-mersi (50%) dupa 8000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Ii gasesti aici: http://www.ciclop.ro/contact.html (vezi numarul de telefon de la "Uleiuri, vopsele, aditivi". Acolo sunt baietii care se ocupa si de produsele moto.) Se pare ca numai tu ai avut noroc si inca ce noroc... fii bucuros mie mi-au zis ca nu aduc decat TRW/Lucas la un scor de ieseau peste 10 mil discurile pt fata. Multumesc oricum pentru ajutor/intentie! Spor la restaurare! abia astept sa vad rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) Domnilor, sunt un om foarte fericit . Macar in seara asta. Poate ca ar fi si cazul. Un ps intermediar - daca nu aveti un partener de viata plin de intelegere si cu nervii foarte flexibili, un program si stress decent la lucru + motivatie serioasa nu va apucati de o restaurare in termen scurt. So, dupa cum spuneam... Pot sa beau si eu linistit un pahar de rachie veche si sa merg sa ma culc? Da, finalmente pot ! De ce? Fiindca acum 5 minute la asa ceva am facut eu poza in portbagajului masinii. Niste fiare jegoase. Or sa zica multi. Si vor avea dreptate oamenii. Pentru mine o sa fie cu totul altceva. O sa fie: - un capac de chiulasa cu tacheti - perfecte - o axa cu came - perfecta si ea, pupa-o-ar tata - un cos de ambreiaj - fara nici un defect de data asta - o pompa de ulei ale carei angrenaje m-au speriat cum puteau sa luceasca. Comparativ cu cat de zgariate sunt cele din a mea... inclin sa cred ca pompa asta a fost schimbata. - un melc de tahomentru perfect functional, fara cablu rupt in el cum era cel de la XT-ul de 350. Pe al meu de pe Tenere l-am pus pe XT si de aici necesitatea. Am batut cateva sute de kilometrii dupa ele (acum am ajuns acasa, plecat de la amiaza), nu au fost ieftine ca braga (cum, poate, toti ne-am dori), dar au fost toate din aceeasi sursa, nu am mai pierdut timpul cu 4-5 vanzatori nemti, alimentari de card, ridicari colete, taxe postale, etc, le-am putut pipai si verifica personal pe toate partile si...au mai si venit la pachet cu una-alta, deloc neglijabile : - o cutie de viteze completa, fara nici cel mai mic defect - 2 cartere - un capac drepta, dar... dar, cel mai fain, : - am inclus in acest pachet un vechi "dream come true" de-al meu, si anume un angrenaj de pornire la pedala. Cred ca daca mai avea omul si pedala deja ma pregateam sa dau de baut. Numai ca zilele astea se porneste catre Germania sa mai ia ceva piese si mi-a promis ca incercam sa o rezolvam si pe asta. Pentru cei care nu au sau nu au avut motocicleta ca a mea, o mica lamurire: Tenerele 3 AJ este primul model de Tenere la care au montat doar pornire la buton. Dar, japonezii, baieti de treaba, au pus peste tot dopuri de cauciuc pentru cei care intentionau sa monteze ulterior si mecanisme de pornire la pedala, luate de pe modele XT/Tenere mai vechi. De ce pedala? Fiindca,in primul rand, inlatura 100% grija bateriei. Un Tenere folosit in off, la turatii mici, dar, mai ales, oprit/pornit non-stop, nu genereaza suficient curent cat sa tina bateria incarcata. Si de aici aviditatea pentru baterii a acestui model, atunci cand este folosit off-road. Al meu nu o sa mai vada el prea mult off, dar pedala este o veche dorinta de-a mea pe care ma lupt sa o vad materializata. Inainte de plecare, dupa ce le-am montat impreuna, mi-am dat seama ca roata cu discul nou fac o pereche de zile mari Noapte buna, oameni buni, oriunde v-ati afla ! Editat Septembrie 19, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Visul unei nopti de vara, numai ca a venit toamna si nu mai e (doar) un vis. Multa bafta la restaurare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) Visul unei nopti de vara, numai ca a venit toamna si nu mai e (doar) un vis. Multa bafta la restaurare Multumesc de urare, D. ! Multi nervi, bani si timp, my friend! Asta imi doresc eu. Aaa... si foarte important, aceeasi intelegere, din partea ei, in continuare... Discutie intre mine si ea, in seara asta (eu cu capul bagat in cartere} "- Ai grija la tricou, o sa il murdaresti de ulei...(un tricou ieftin, luat special pe mine, stiind ce urma sa fac in seara asta)! - Da-l in pisici, ca si asa e vechi si urma sa il fac oricum de garaj... - Da, dar trebuie sa ne mai intoarcem si la Timisoara si nu cred ca vrei sa te urci asa in masina..." Ce-i drept! Them "wimin" ! Cum se gandesc ele la toate! P.s. - Ce frumoasa este toamna la munte, cand mai opresti pe marginea drumului, mai spargi si rontai o nuca direct din pom... Daca vad plasticele si rezervorul lacuite + motorul asta intr-o bucata cred ca pot sa ma duc linistit la cheful de Revelion! Serios... Editat Septembrie 19, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Iese super fain, spor la munca in continuare si bani in buzunar s-o mentina! Acum o intrebare: n-am fost fan rim strips dar imi plac la nebunie cum arata ale tale pe janta neagra cum am si eu... de unde? ce? cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Aseara, eram in locul unde nu trebuie sa te deranjeze nimeni (pe tron) si rasfoiam revista de la Louis si am vazut rim stripes modelul ala. Chiar ma gandeam la ce a facut Raul. Asa ca ..voila raspunsul. Incearca acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Aseara, eram in locul unde nu trebuie sa te deranjeze nimeni (pe tron) si rasfoiam revista de la Louis si am vazut rim stripes modelul ala. Chiar ma gandeam la ce a facut Raul. Asa ca ..voila raspunsul. Incearca acolo. M-am uitat, nu-s astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) dar... dar, cel mai fain, : - am inclus in acest pachet un vechi "dream come true" de-al meu, si anume un angrenaj de pornire la pedala. Foarte-foarte misto ! Chiar ma apucasem sa scriu in postul meu precedent ca daca tot ai motorul desfacut poate te uiti dupa un kick de 1VJ pe ebay. Am scris... si am sters. Ma gindeam ca ai destule pe cap si fara sa mai cauti cai verzi pe pereti, mai ales ca spuneai ca n-o mai bagi pe aratura, sau ca poate vrei sa o faci asa cum a iesit din fabrica. Acum mi se pare o potriveala extraordinara, si n-ai idee ce ma bucur ca ai gasit pedala. La urma urmei, dincolo de beneficiile functionale incontestabile, pedala de pornire mi se pare ca descrie cel mai bine spiritul motocicletelor de pina in anii 90. Deci o sa vina manusha pe Tenere ! Da-i bataie ca in ritmul asta te vad in sa prin decembrie la o tura de proba P.S. Ia-ti un tricou cu model de pete de ulei de la mama lui, sa nu mai aiba nimeni ce sa zica. Pai ori sintem mecanici, ori nu mai sintem Editat Septembrie 20, 2011 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) Acum o intrebare: n-am fost fan rim strips dar imi plac la nebunie cum arata ale tale pe janta neagra cum am si eu... de unde? ce? cum? In link-ul de mai jos le-am gasit prima data acum vreo luna in timp ce o ardeam aiurea pe net. Nici eu nu eram f. convins de accesoriul acesta, dar mi-a placut mult ce am vazut in filmulet si m-am decis sa il introduc in proiect. Tipul ce mi-a facut stickerele le-a facut si pe astea, inspirandu-se din filmulet. Sunt zeci de bucatele pe fiecare laterala a jantei, lipite cu banda de transfer. Fiecare bucatica de culoare este un sticker individual. Nu imi plac rimstripe-urile dintr-o bucata monocroma si nici cele gen print alb-rosu pe un cerc de banda neagra Cautand acum sa iti mai arat unele ce mi-au placut f. mult dar erau mai greu de realizat (si muult mai sensibile daca ar fi fost puse cu banda de transfer), uite, le-am gasit si aici pe cele de sus: Link Ebay Uite-le aici pe cele care mi-au mai placut f. mult (Da la "Customer Photos si o sa vezi o groaza de chestii faine. Parerea mea): http://www.krayziegr...IPES-for/Detail Foarte-foarte misto ! Chiar ma apucasem sa scriu in postul meu precedent ca daca tot ai motorul desfacut poate te uiti dupa un kick de 1VJ pe ebay. Am scris... si am sters. Ma gindeam ca ai destule pe cap si fara sa mai cauti cai verzi pe pereti, mai ales ca spuneai ca n-o mai bagi pe aratura, sau ca poate vrei sa o faci asa cum a iesit din fabrica. Acum mi se pare o potriveala extraordinara, si n-ai idee ce ma bucur ca ai gasit pedala. La urma urmei, dincolo de beneficiile functionale incontestabile, pedala de pornire mi se pare ca descrie cel mai bine spiritul motocicletelor de pina in anii 90. Deci o sa vina manusha pe Tenere ! Da-i bataie ca in ritmul asta te vad in sa prin decembrie la o tura de proba P.S. Ia-ti un tricou cu model de pete de ulei de la mama lui, sa nu mai aiba nimeni ce sa zica. Pai ori sintem mecanici, ori nu mai sintem . Man, nu mai sterge! Nu ai de unde sa stii ce idei imi dai. De ziua mea poate ma vezi calarind un cadru gol prin zapada . Ziua de lucru s-a terminat pentru mine (am inceput devreme bine ), asa ca... Va salut! Am fugit la mecanic. Unde altundeva credeati ca as putea merge ? De-abia astept sa ii arat piesele, starea lor si sa ma apuc de dezmembrat ce imi trebuie din ele. DILEMA ZILEI: Am doua blocuri motor cu rulmentii aferenti. Cei de ieri sunt evident mai buni decat ai mei pe care, un "mecanic", i-a spalat cu apa. So... Schimbatul tuturor rulmentilor din motor (7buc) ma costa aprox. 250-300 lei, luind cei mai buni rulmenti SKF. Altceva nici nu prea as lua in calcul. Pe de o parte: Stau in ulei, par impecabili (doar 2 din totalul de 7 din blocul meu trebuie inlocuiti) Pe de alta parte: Stau in zone cu socuri si au peste 20 de ani vechime... Oi mai avea eu tot atat noroc? Mi-e teama ca nu cumva sa inchid motorul si sa ma trezesc cu unul ca imi da semne de oboseala. Nu cred ca as mai avea nervii sa demontez totul si sa o iau de la capat. Editat Septembrie 20, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Eu zic sa-i schimbi, pe toti! Aia care par buni, o sa cedeze repede si iar o sa trebuiasca s-o iei de la capat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 De ce ți-e frică nu scapi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) Pune rulmenti noi daca tot ai facut treaba buna pana aici, o sa stai mai linistit. Vezi ca nu e de ajuns sa cumperi rulmenti SKF, ci trebuie sa ai in vedere si clasa de precizie. Ceva de genul C4F. Uitat-te in manualul motocicletei, ar trebui sa fie mentionat. Iarasi, rulmentii de abielaj ar trebui sa aiba alta clasa de precizie fata de cei ai cutiei de viteze. Spor! Editat Septembrie 20, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) Ori sunt eu chior, ori sunt eu chior. Scuze, credeam - din nu stiu ce motiv tampit - ca vorbim despre ambreiaje. In cazul ala sa eviti EBC! Revenind la placute: par infime cifrele date de tine. Probabil namol din belsug si curatare ioc, de aia s-au dus asa repede. Stiu niste SBSuri care au tinut 3000 in conditii din alea, dar acum cu o curatare minimala si mult mai putin namol tin bine-mersi (50%) dupa 8000km. Switch, cum mi-o fi norocul. Din pacate, acum mai bine de un an, cand am luat destul de multe piese de la WeMoto am pus in coletul acela de cateva kg bune si discurile de frictiune. Mie mi-au dat impresia unei firme ok si din cauza asta am mers pe mana lor - arcuri de ambreiaj heavy duty, placutele model TT cu compozitie pentru adventure, namoale, etc... na, am crezut ca is firma ok.Acum, vedem cum se vor intelege cu uleiul Valvoline si daca vad ca se confirma ce spui tu le fac vant si le schimb la primele schimburi de ulei, pe care intentionez sa le fac pe la 1000, respectiv maxim 2000 de km al doilea. ) Se pare ca numai tu ai avut noroc si inca ce noroc... fii bucuros mie mi-au zis ca nu aduc decat TRW/Lucas la un scor de ieseau peste 10 mil discurile pt fata. Multumesc oricum pentru ajutor/intentie! Spor la restaurare! abia astept sa vad rezultatul Imi pare rau ca nu ai avut acelasi noroc. Nici eu nu am luat totul numai de la ei. Eu zic sa-i schimbi, pe toti! Aia care par buni, o sa cedeze repede si iar o sa trebuiasca s-o iei de la capat... De ce ți-e frică nu scapi Da, asa m-am gandit si eu si deja am luat decizia de a pune noi. La cati bani am bagat pana acum 250 lei mai conteaza f. putin in ecuatie, chiar daca nu vorbim chiar de banii de o bere. Pune rulmenti noi daca tot ai facut treaba buna pana aici, o sa stai mai linistit. Vezi ca nu e de ajuns sa cumperi rulmenti SKF, ci trebuie sa ai in vedere si clasa de precizie. Ceva de genul C4F. Uitat-te in manualul motocicletei, ar trebui sa fie mentionat. Iarasi, rulmentii de abielaj ar trebui sa aiba alta clasa de precizie fata de cei ai cutiei de viteze. Spor! Da, Andrei, clar. M-am dus cu ei la magazinul Rolling din TM, toti 7 intr-o cutie, ambalati in ziare, exact cum ii demontasem din motor si i-am spus doamnei de la vanzari ca vreau exact aceeasi rulmenti, cu aceleasi indicative, etc.Multumesc oricum de sfat! Editat Septembrie 20, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Multam de link-urile alea, mi-ai dat idei... spor in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.