Sari la conținut

Triumph 1200 Explorer


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

imi place mult Triumphul asta, motorul mi se pare marele atu. sper sa fie suficienti de isteti sa scoata o versiune XC cu roti spitate si roata de 21 pe fata sa concureze si cu GSA si niste suspensii mai lungi. ar fi un pas si in ograda lu KTM nu numai lui GSA cu asemenea echipare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sper sa fie suficienti de isteti sa scoata o versiune XC cu roti spitate si roata de 21 pe fata sa concureze si cu GSA si niste suspensii mai lungi. ar fi un pas si in ograda lu KTM nu numai lui GSA cu asemenea echipare

 

Mai, unii suneti obseda(n)ti rau cu roata asta de 21... Vrei neaparat sa-ti cumperi unul in curand si te opreste asta? :blink:

Chiar nu intelegeti ca nu este clasa pt asa ceva? Daca se cerea, poate ca s-ar fi pus. Dar mi-e ca nu prea exista interesati. Sunt motoare mari si grele, care nu se preteaza la asemenea enduro incat sa mori fara prapadita aia de roata de 21".

19" e deja un compromis pt. cat de mult se merge cu ele pe strada.

Si am senzatia ca faci o mare confuzie: GSA NU are roata de 21"!

KTM Adv nu in e in aceeasi clasa cu GSA. E alt concept... cilindree mai mica, lant etc. A fost clar gandita pt. scopul ei. Dupa mine tinde clar mai mult spre clasa lui 800GS.

 

Si culmea e ca multi care isi iau GSA in detrimentul lui GS nu si-l iau neaparat pt. capabilitati off-road sporite ci tot pt. calitatile mai bune de touring cum ar fi protectia la vant mai buna, autonomia data de rezervoul mai mare, saua mai confortabila etc. Sau pur si simplu ca li se pare mai "ciumeg".

 

Si eu sunt curios daca Explorer va aparea cu 21" dar nu cred...

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici sunt de acord cu tine, diferenta de diametru intre rotile de 21" si cele de 19" nu-i foarte mare, doar 37 milimetri. Chiar se simte nevoia unui balon mai mare pe fata la motocicletele grele. Roata de 21" are intradevar avantajele ei in offroad, capacitatea de trecere si aderenta mai buna prin noroi, dar pe sosea e mult mai buna cea de 19". Roata de 19" eu zic ca e cel mai bun compromis pentru enduro touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum daca primul metru este mai "lung" si trece prin noroi sau vad de apa, nu stiu cat de ciudat se va simti.

 

Asta nu e un pericol pentru motoarele astea deoarece proprietarii lor le baga prin noroi si vaduri cu apa la fel de mult ca cei cu R1 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, unii suneti obseda(n)ti rau cu roata asta de 21... Vrei neaparat sa-ti cumperi unul in curand si te opreste asta? :blink:

Chiar nu intelegeti ca nu este clasa pt asa ceva? Daca se cerea, poate ca s-ar fi pus. Dar mi-e ca nu prea exista interesati. Sunt motoare mari si grele, care nu se preteaza la asemenea enduro incat sa mori fara prapadita aia de roata de 21".

19" e deja un compromis pt. cat de mult se merge cu ele pe strada.

Si am senzatia ca faci o mare confuzie: GSA NU are roata de 21"!

KTM Adv nu in e in aceeasi clasa cu GSA. E alt concept... cilindree mai mica, lant etc. A fost clar gandita pt. scopul ei. Dupa mine tinde clar mai mult spre clasa lui 800GS.

 

Si culmea e ca multi care isi iau GSA in detrimentul lui GS nu si-l iau neaparat pt. capabilitati off-road sporite ci tot pt. calitatile mai bune de touring cum ar fi protectia la vant mai buna, autonomia data de rezervoul mai mare, saua mai confortabila etc. Sau pur si simplu ca li se pare mai "ciumeg".

 

Si eu sunt curios daca Explorer va aparea cu 21" dar nu cred...

 

n-am obsesie pt roata de 21 :P

 

si stiu ca GSA are roata de 19, nu fac confuzii

 

daca ar pune roata de 21 pe triumph ar fi singurul maxienduro in afara de KTM care ar avea asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai n-au pus roata de 21" Yamaha, Honda, BMW pe elefantii lor. Si au experienta in enduro mult mai mare decat Triumph. Cum s-a mai zis, o roata cu balonul 90/90 e cam periculoasa pt motocicletele grele. Suprafata de contact cu asfaltul e foarte mica. Triumph ar putea incerca roata de 21" pe o varianta Explorer cu motor mai mic, gen 700cc, si automat mai usoara. Si cu niste suspensii smechere, abia atunci ar putea sa concureze cu KTM si F800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk - Interesant de aflat ca GSA e "mai touring" decat GS. :)

@Cavaleru - Singurul maxi-enduro la care pot sa ma gandesc ar fi KTM 950 Super Enduro. Nu cred ca se mai incumeta vreun producator sa faca un animal de-asta cu 21 pe fata.

@Andrei - Triumph Tiger 800 XC. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cavaleru - Singurul maxi-enduro la care pot sa ma gandesc ar fi KTM 950 Super Enduro. Nu cred ca se mai incumeta vreun producator sa faca un animal de-asta cu 21 pe fata.

 

De HP2 enduro ai auzit?

 

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk - Interesant de aflat ca GSA e "mai touring" decat GS. :)

@Cavaleru - Singurele maxi-enduro la care pot sa ma gandesc ar fi KTM 950 Super Enduro si BMW HP 2 Enduro. Nu cred ca se mai incumeta vreun producator sa faca un animal de-asta cu 21 pe fata.

@Andrei - Triumph Tiger 800 XC. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat KTM LC8 Superenduro cat mai ales BMW HP2 au fost niste ambitii prostesti ale producatorilor respectivi. Dovada ca nu se mai fabrica aceste modele. Eu ma referam la mastodonti orientati spre touring cum sunt la ora actuala LC8 Adventure, F800 si, da, Tiger 800XC sau raposatele Africa Twin, Super Tenere sau DR800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fixed. Ai fost mai rapid decat memoria mea si viteza de editare pe mobil.

Oricum, alea-s doua mobre facute pe principiul "pentru ca putem". In off tre sa fii meserias sa le stapanesti, iar pana ajungi la coclau iti rup kuru' si te indoaie alizeul.

 

PS: Iar mi-ati luat-o inainte. Gata, nu mai postez de pe mobil. :)

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fixed. Ai fost mai rapid decat memoria mea si viteza de editare pe mobil.

Oricum, alea-s doua mobre facute pe principiul "pentru ca putem". In off tre sa fii meserias sa le stapanesti, iar pana ajungi la coclau iti rup kuru' si te indoaie alizeul.

 

PS: Iar mi-ati luat-o inainte. Gata, nu mai postez de pe mobil. :)

 

Alea 2 mobre sunt bestiale amandoua. Sincer stiu mai multe despre HP2 decat despre 950 SuperEnduro.

Nu mi se par greu de stapanit pe off intrucat cel putin HP2 are greutate de monocilindru e chiar ceva mai usoara ca Dakarul deci nu vad nici un motiv pt a fi mai greu de stapanit avand in vedere ca are si putere si cuplu si suspensii mult mai bune mi se pare chiar mult mai usor de stapanit in off.

Cat despre ruptul curului si alizeu sunt 2 probleme remediabile destul de usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea 2 mobre sunt bestiale amandoua. Sincer stiu mai multe despre HP2 decat despre 950 SuperEnduro.

Nu mi se par greu de stapanit pe off intrucat cel putin HP2 are greutate de monocilindru e chiar ceva mai usoara ca Dakarul deci nu vad nici un motiv pt a fi mai greu de stapanit avand in vedere ca are si putere si cuplu si suspensii mult mai bune mi se pare chiar mult mai usor de stapanit in off.

Cat despre ruptul curului si alizeu sunt 2 probleme remediabile destul de usor.

 

Daca incepi sa remediezi deficitul touring a lui HP2 va deveni mai grea decat Dakarul. Iar pt enduro-enduro e grea, tata. Si laaaaata Imbatabila la capitolul cea mai lata moto de enduro. Dar poti sa practici enduro in adidasi. Ca te protejeaza cilindrii. Hi hi hi

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

PS: Iar mi-ati luat-o inainte. Gata, nu mai postez de pe mobil. :)

 

Nu e tel tau de vina, e saitu'. Postul in care pun link-ul ala avea si vreo cateva cuvinte care vad ca nu apar. In fine, s-a-nteles despre ce e vorba. Tu uitasei de hp2 si noi ti-am amintit :)

 

Iar pt enduro-enduro e grea, tata.

 

As mai zice ca are si prea mult cuplu/putere pentru enduro-enduro. In cel mai bun caz hai sa zicem c-ar fi buna eventual pentru rally-raid, dar atat.

Daca stau sa ma gandesc, poate asta ar fi MOTOCICLETA pentru plecat in lume. Buna pentru drumuri proaste, destul de usoara ca sa nu se faca cat un tanc dupa ce pui bagajele pe ea, suficient de puternica pentru alegat si pe autostrazi, bun si cardanul care te scapa de grija lantului, ce sa mai, motocicleta de facut turul lumii.

Iaca si poza cu unul pregatitpost-3463-0-11188000-1322393325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar H(igh)P(erformance) nu prea face casa buna cu fiabilitatea necesara pt turul lumii. In orice caz, nu pt turul lumii a fost conceputa motoreta asta. Poate un HP2 cu motor R1200 ar fi mai intelept de luat la o plimbare mai lunga. Oops! Asta e topicul Tiger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar H(igh)P(erformance) nu prea face casa buna cu fiabilitatea necesara pt turul lumii. In orice caz, nu pt turul lumii a fost conceputa motoreta asta. Poate un HP2 cu motor R1200 ar fi mai intelept de luat la o plimbare mai lunga. Oops! Asta e topicul Tiger.

 

ca sa nu mai poluam, am raspuns aici: /index.php?/topic/212689-club-bmw/page__view__findpost__p__3005051

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se par greu de stapanit pe off intrucat cel putin HP2 are greutate de monocilindru e chiar ceva mai usoara ca Dakarul deci nu vad nici un motiv pt a fi mai greu de stapanit avand in vedere ca are si putere si cuplu si suspensii mult mai bune mi se pare chiar mult mai usor de stapanit in off.

 

Gata de drum, HP2 e putin mai grea (6-7kg) decat Dakar, chiar si in ciuda rezervorului mai mic cu 4L.

Nu am mare experienta de enduro dar HP2 mi s-a parut "bestiala"; tebuie doar sa stii sa-l stapanesti. Eu m-am dat cu ea la un curs de enduro; la inceput mi s-a parut prea inalta si putin cam brutala si am trecut atunci dupa ceva timp pe F650GS (mono) care evident m-a dezamagit total si am vrut iar pe HP2.

M-am dat cu ea si pe strada si am ramas tot cu o impresie placuta.

 

Daca ar fi sa-mi iau o motocicleta enduro, clar alegerea ar fi HP2. Eu zic ca este o motocicleta "unica", adica capacitati f bune enduro pt. asemenea cilindree.

Din pacate insa s-au produs doar 2900 bucati si se gasesc greu si scump. La sub 200kg (cu plinurile facute) mie mi se pare rezonabila. Singura chestie pe care nu o apreciez este lispa ABS-ului dar cine o ia, nu prea o ia pt. strada.

 

Dar H(igh)P(erformance) nu prea face casa buna cu fiabilitatea necesara pt turul lumii. ... Poate un HP2 cu motor R1200 ar fi mai intelept de luat la o plimbare mai lunga.

 

In cazul lui HP2 Enduro, HP s-a referit strict la capacitatile enduro, mai usoara, suspensii etc, la motor nu era cazul, poate doar la rapoartele cutiei. Asadar, ideea ta ar fi fondata in cazul HP2 Megamoto si Sport eventual.

 

Asadar, HP2 Enduro, singura varianta pana acum de 1200 cu adevarat destinata enduro a fost ceva special si asta s-a vazut si in pret. Mi-e greu sa cred ca Triumph v-a scoate o astfel de varianta pt. Explorer. Si mai e ceva: HP2 a ajuns la o greutate onorabila ca s-a plecat de la 230kg (GS); in cazul lui Explorer, nu-mi inchipui cum ar putea spera sa ajunga la sub 200kg de la cat de grea e. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Tiger 800XC mi se pare arhisuficient pt enduro-touring. Unic si el in felul lui pt ca are 3 cilindri. Concureaza cu F800 si cu excelentul, imbatabilul, supremul LC8 Adventure. Pt touring-enduro, Explorerul 1200 e in categoria GS, ST, Crossrunner.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Tiger 800XC mi se pare arhisuficient pt enduro-touring. Unic si el in felul lui pt ca are 3 cilindri. Concureaza cu F800 si cu excelentul, imbatabilul, supremul LC8 Adventure. Pt touring-enduro, Explorerul 1200 e in categoria GS, ST, Crossrunner.

 

Total de acord! :cheers:

 

Ce ai scris tu acum mi se pare clar si evident, motiv pt care nu inteleg cateodata discutiile inutile create de parerile "ciudate" ale unora care se vor destul de activi pe subforumul asta.

 

p.s. si bine ai zis cu GS (si nu GSA) cum fac multi confuzia. ;)

 

@ Cavaleru, ca si moderator, poti schimba titlul topicului cu cel corect (Explorer in loc de Adventure)? Danke!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord! :cheers:

 

Ce ai scris tu acum mi se pare clar si evident, motiv pt care nu inteleg cateodata discutiile inutile create de parerile "ciudate" ale unora care se vor destul de activi pe subforumul asta.

 

p.s. si bine ai zis cu GS (si nu GSA) cum fac multi confuzia. ;)

 

@ Cavaleru, ca si moderator, poti schimba titlul topicului cu cel corect (Explorer in loc de Adventure)? Danke!

Nu ar strica sa lansezi un decalog al parerilor "ciudate" si eventual o lista a userilor care au voie sa intre pe acest "subforum". Poate moderatorii si Adminul sunt si ei curiosi sa afle! Nu mai spun de noi ceilalti. Iar legat de confuzia GS/GSA, primul confuzat este producatorul, care de cele mai multe ori, le pune impreuna in statistica de vanzari.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata de drum, HP2 e putin mai grea (6-7kg) decat Dakar, chiar si in ciuda rezervorului mai mic cu 4L.

 

Nu prea cred ca ai dreptate. Greutatea pt F 650 GS mono este de 178kg la gol Dakarul are specificatii mai greu de gasit dar imi amintesc ca era cu aprox 1.5 kg mai greu.

Greutatea lui HP2 este de 175kg la gol. Avand in vedere ca are un rezervor mai mic decat al Dakarului si ca la capitolul fluide e mai sarac ;) cred ca te inseli sau poate nu am inteles eu ce vrei tu sa spui prin gata de drum.

 

Eu zic ca este o motocicleta "unica", adica capacitati f bune enduro pt. asemenea cilindree.

 

Aici e un pic discutabil pt ca se concureaza cu KTM 950 SuperEnduro ciudatenia provine din faptul ca in mod traditional KTM-urile sunt mai usoare mai puternice si mai putin fiabile fata de BMW.

In acest caz specific 950 SuperEnduro e mai grea si are o putere mai mica decat concurenta directa despre fiabilitate e greu de spus ceva intrucat s-au produs putine exemplare din fiecare si cine si-a luat asa ceva nu a luat-o pt a merge pe strada. Iar in off fiabilitatea e ceva foarte discutabil.

 

Ideea cu Triumph-ul care sa aiba 21 pe fata iar suspensiile si greutatea sa fie adecvate pt o roata de 21 ramane doar un vis frumos. Cum zicea cineva mai sus nici celelalte 2 mobre nu se mai produc as adauga din pacate intrucat sunt niste bestii in adevaratul inteles al cuvantului.

 

 

 

Pai Tiger 800XC mi se pare arhisuficient pt enduro-touring. Unic si el in felul lui pt ca are 3 cilindri. Concureaza cu F800 si cu excelentul, imbatabilul, supremul LC8 Adventure. Pt touring-enduro, Explorerul 1200 e in categoria GS, ST, Crossrunner.

 

 

Sincer Tiger-ul ala nu are nici o treaba cu celelalte 2 mobre.

Nici F800 nu e un concurent real pt 990 Adv sunt 2 motociclete construite in aceeasi idee dar cu cilindree diferita si evident putere/ greutate diferite [clase diferite]insa amandoua sunt endurotouring. 800XC e o mobra din "noul val" adica un touring care arata ca si cum ar avea valente enduro ....bine aici poate sunt un pic cam rau dar inchistati in rigiditatea lor conservatoare au pierdut din vedere chestii esentiale pt enduro si au ales sa mearga pe linia lor traditionala cu 3 cilindrii.

In fine cand o exista si pe la noi prin tara cineva care sa o aiba si sa o si scoata de pe asfalt poate om vedea ce poate ...daca poate ..dar ma indoiesc ca poate si ca testul asta se va putea face curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Triumph 1200 Explorer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...