Old School Rider Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Stiu ca e o intrebare mai delicata pentru unii insa asta e.Am impins motorul prin tot orasul sa ajung acasa,m-am calmat,pt ca nervii nu imi aduc cheia inapoi.Insa acum,am nevoie de motocicleta,si nici timp sa astept nu prea am pentru ca cine stie cat mai e cald afara.Stie cineva care e procedeul de pornire a unei motociclete din fire? Hotii de motoare sa apeleze la mine Motorul e model mai vechi,are cheie simpla,fara sisteme antifurt,cip sau alte briz brizuri,intrebarea e,ce fire unesc sau cum sa procedez?motorul are mai multe fire ce ies din contact,trebuie sa cobor sa ma uit exaact ce culori au,insa am vazut unul rosu,unul albastru ,unul maro si inca vreo 2-3 dungate.am postez exact culorile in cateva minute.ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ia schema electrica si vezi ce face fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Inainte de a face asta si de a scrie pe aici, iti propun sa-ti stergi toate detaliile motorului / locatia de la user-ul tau. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Orice om cit de cit cu ceva in cap, in momentul cind pierde sau strica prima cheie, si ramane numai cu una, se duce repede si isi face alta. Ca sa evite exact ce ai patit tu!...asa ai cazut victima propriei neglijente ca sa nu zic altfel! Poti schimba contactul cu unul nou cu 2 chei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 29, 2011 Autor Share Postat Septembrie 29, 2011 ok,am coborat jos si m-am uitat la contact.Firele care ies din el sunt urmatoarele :Albastru,alb-verde,alb-negru,rosu,maro,galben.Acum trebuie sa ma uit dupa o schema electrica,poate gasesc pe net ceva. PS:sunt constient de propria idiotenie,ma injur chiar in clipa asta.Dar acum caut solutii.Nu dati cu parul va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 might help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ce as face eu in locul tau: oricum nu poti da contactu jos fara sa il macelaresti, ala iese numa daca ai cheia... Tu nu ai cheia. Nu cred ca vrei sa macelaresti ce e pe acolo... Tai firele toate si iti faci un circuit cu porti logice din vro 4 intrerupatoare cum is astea: si le pui a.i. sa iti porneasca mobra numai la o configuratie anume gen 1011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 vezi sa te cunoasca toti cei care trec pe langa tine si vad ce faci, sa nu-ti iei vreun par dupa ceafa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Da jos contactul cu tot dute la un meserias si iti face cheie dupa butuc daca nu ai HISS si alte kkturi electronice antifurt. Nu uita actele motorului sa dovedesti ca e al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 29, 2011 Autor Share Postat Septembrie 29, 2011 Pai da,as face asta,dar din cate stiu nu se poate demonta contactul daca nu ai cheie.Oricum,am sa ma uit,momentan mai mult ma uit decat sa fac ceva pentru ca nu am trusa de scule acasa.Oricum,cine are vreun sfat de rezolvare rapida,sa posteze aici,apreciez! Ioi,acuma mi-am dat seama ca problema e mai grava decat credeam,pentru ca mi-am dat seama ca chiar daca o pornesc,nu am cum sa deschid busonul la rezervor,deci benzina nema.Deci singura sansa e fie sa cumpar un set de chei cu buson,contact si incuietoare la sa, sau sa fac cheie dupa butuc.Se pare ca pot sa pup plimbarile de la revedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 vezi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ioi,acuma mi-am dat seama ca problema e mai grava decat credeam,pentru ca mi-am dat seama ca chiar daca o pornesc,nu am cum sa deschid busonul la rezervor,deci benzina nema.Deci singura sansa e fie sa cumpar un set de chei cu buson,contact si incuietoare la sa, sau sa fac cheie dupa butuc.Se pare ca pot sa pup plimbarile de la revedere. Pai si capacu ala din jurul busonului cum e acolo? O crescut mare in timp? Nu poti da suruburile jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Pai si capacu ala din jurul busonului cum e acolo? O crescut mare in timp? Nu poti da suruburile jos? Depinde cum are capacul, uite de exemplu la Hornet nu ai nici un surub pe care sa il dai jos. Chiar mi-am pus problema ce se intampla daca raman fara cheie. Noroc ca am doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 29, 2011 Autor Share Postat Septembrie 29, 2011 Pai cel mai probabil asta am sa fac,la mine se poate da jos usor cu o cheie imbus.Problema e ca motorul sta in fata blocului momentan si nu as vrea sa-l gasesc pe vreunu ca imi toarna ceva in rezervor.PS:cine e din bacau si imi poate recomanda un lacatus/un loc unde se fac chei dupa butuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Din cate stiu ,chiar daca desfaci inbusurile care tin busonul nu-l vei putea da jos fara sa fie descuiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Din cate stiu ,chiar daca desfaci inbusurile care tin busonul nu-l vei putea da jos fara sa fie descuiat. CORECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Dacă desfaci suruburile din jurul buÂşonului eliberezi doar rama, buÂşonul rămânând în aceaÂşi poziția. Are două cleme laterale care trebuiesc eliberate, deobicei cu cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 schimbi rezervorul (temporar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Stiu ca e o intrebare mai delicata pentru unii insa asta e.Am impins motorul prin tot orasul sa ajung acasa,m-am calmat,pt ca nervii nu imi aduc cheia inapoi.Insa acum,am nevoie de motocicleta,si nici timp sa astept nu prea am pentru ca cine stie cat mai e cald afara.Stie cineva care e procedeul de pornire a unei motociclete din fire? Hotii de motoare sa apeleze la mine Motorul e model mai vechi,are cheie simpla,fara sisteme antifurt,cip sau alte briz brizuri,intrebarea e,ce fire unesc sau cum sa procedez?motorul are mai multe fire ce ies din contact,trebuie sa cobor sa ma uit exaact ce culori au,insa am vazut unul rosu,unul albastru ,unul maro si inca vreo 2-3 dungate.am postez exact culorile in cateva minute.ma poate ajuta cineva? scoate mufa de la contact si gaseste pe cineva sa te impinga... nu ai nevoie de fire decat sa o pornesti la buton, dar si aia se rezolva daca ai acces la borna demarorului... dupa socaterea mufei de la contact un fir destul de gros (macar 5 mm diametru) si pune plusul pe borna PLUS (de obicei este izolata sa nu fac scurt) si il alimentezi de la PLUS-ul bateriei - ATENTIE NU TINE MAI MULT DE 3-5 SECUNDE (fa cu pauza de 30 de secunde)... nu incurajez astfel de practici ... doar ofer o solutie Editat Septembrie 30, 2011 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Sicu imobilizarea electronica cum ramine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) da contactu jos, si mergi cu el la cineva care se pricepe sa-ti faca cheie, e cea mai ieftina varianta. dureaza cam 2 ore maxim sa demonezi contactul si sa-l remontezi, daca o faci pentru prima data. cum dai contactu jos: desfaci jugul superior, contactul este prins de el de cele mai multe ori in 2 suruburi din aluminiu cu capatul rotund (pt a nu se desface prea usor de catre hoti) nu ai nevoie de cheie speciala ca sa le scoti. iei o bormasina , si gauresti in centrul capatului de aluminiu, cand o sa aungi cu spiralul la filetul surubului o sa iasa afara. dupa, scoti contactul si restul de surub se desfileteaza cu mana. te duci cu contactu si faci cheie, si cumperi si 2 suruburi cu cap imbus, montezi contactul si dupa strici capul imbus cu bormasina, un spiral putin mai gros decat imbusul cu care l-ai strans asta-i tot, si ai rezolvat problema daca totusi vrei sa o pornesti de la fire, ai grija sa nu vada cineva ce faci tu acolo si sa incerce si el sa o porneasca noaptea Editat Septembrie 30, 2011 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 le legi pe toate intre ele si ai rezolvat problema, stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Cumpara alt contact si alt buson de rezervor (cu tot cheie, ambele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) contactul si busonul de rezervor este mai complicat sa le dai jos fara sa le distrugi. eu as sacrifica butucul de la sa sa imi fac cheie, asta daca sunt la fel incuietorile. Editat Septembrie 30, 2011 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 contactul si busonul de rezervor este mai complicat sa le dai jos fara sa le distrugi. eu as sacrifica butucul de la sa sa imi fac cheie, asta daca sunt la fel incuietorile. contactu e prins in 2 suruburi... nu ai ce sa strici, si nu trebuie "sacrificat" nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.