Sari la conținut

Am pierdut ultima cheie.


Postări Recomandate

Stiu ca e o intrebare mai delicata pentru unii insa asta e.Am impins motorul prin tot orasul sa ajung acasa,m-am calmat,pt ca nervii nu imi aduc cheia inapoi.Insa acum,am nevoie de motocicleta,si nici timp sa astept nu prea am pentru ca cine stie cat mai e cald afara.Stie cineva care e procedeul de pornire a unei motociclete din fire? Hotii de motoare sa apeleze la mine :laugh: Motorul e model mai vechi,are cheie simpla,fara sisteme antifurt,cip sau alte briz brizuri,intrebarea e,ce fire unesc sau cum sa procedez?motorul are mai multe fire ce ies din contact,trebuie sa cobor sa ma uit exaact ce culori au,insa am vazut unul rosu,unul albastru ,unul maro si inca vreo 2-3 dungate.am postez exact culorile in cateva minute.ma poate ajuta cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice om cit de cit cu ceva in cap, in momentul cind pierde sau strica prima cheie, si ramane numai cu una, se duce repede si isi face alta. Ca sa evite exact ce ai patit tu!...asa ai cazut victima propriei neglijente ca sa nu zic altfel!

 

Poti schimba contactul cu unul nou cu 2 chei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,am coborat jos si m-am uitat la contact.Firele care ies din el sunt urmatoarele :Albastru,alb-verde,alb-negru,rosu,maro,galben.Acum trebuie sa ma uit dupa o schema electrica,poate gasesc pe net ceva.

 

PS:sunt constient de propria idiotenie,ma injur chiar in clipa asta.Dar acum caut solutii.Nu dati cu parul va rog :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce as face eu in locul tau: oricum nu poti da contactu jos fara sa il macelaresti, ala iese numa daca ai cheia... Tu nu ai cheia. Nu cred ca vrei sa macelaresti ce e pe acolo...

 

Tai firele toate si iti faci un circuit cu porti logice din vro 4 intrerupatoare cum is astea:

 

post-22404-0-47907700-1317286853_thumb.jpg

 

si le pui a.i. sa iti porneasca mobra numai la o configuratie anume :) gen 1011

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da,as face asta,dar din cate stiu nu se poate demonta contactul daca nu ai cheie.Oricum,am sa ma uit,momentan mai mult ma uit decat sa fac ceva pentru ca nu am trusa de scule acasa.Oricum,cine are vreun sfat de rezolvare rapida,sa posteze aici,apreciez!

 

Ioi,acuma mi-am dat seama ca problema e mai grava decat credeam,pentru ca mi-am dat seama ca chiar daca o pornesc,nu am cum sa deschid busonul la rezervor,deci benzina nema.Deci singura sansa e fie sa cumpar un set de chei cu buson,contact si incuietoare la sa, sau sa fac cheie dupa butuc.Se pare ca pot sa pup plimbarile de la revedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ioi,acuma mi-am dat seama ca problema e mai grava decat credeam,pentru ca mi-am dat seama ca chiar daca o pornesc,nu am cum sa deschid busonul la rezervor,deci benzina nema.Deci singura sansa e fie sa cumpar un set de chei cu buson,contact si incuietoare la sa, sau sa fac cheie dupa butuc.Se pare ca pot sa pup plimbarile de la revedere.

Pai si capacu ala din jurul busonului cum e acolo? O crescut mare in timp? Nu poti da suruburile jos? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si capacu ala din jurul busonului cum e acolo? O crescut mare in timp? Nu poti da suruburile jos? :)

Depinde cum are capacul, uite de exemplu la Hornet

94977.jpg

nu ai nici un surub pe care sa il dai jos. Chiar mi-am pus problema ce se intampla daca raman fara cheie. Noroc ca am doua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cel mai probabil asta am sa fac,la mine se poate da jos usor cu o cheie imbus.Problema e ca motorul sta in fata blocului momentan si nu as vrea sa-l gasesc pe vreunu ca imi toarna ceva in rezervor.PS:cine e din bacau si imi poate recomanda un lacatus/un loc unde se fac chei dupa butuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e o intrebare mai delicata pentru unii insa asta e.Am impins motorul prin tot orasul sa ajung acasa,m-am calmat,pt ca nervii nu imi aduc cheia inapoi.Insa acum,am nevoie de motocicleta,si nici timp sa astept nu prea am pentru ca cine stie cat mai e cald afara.Stie cineva care e procedeul de pornire a unei motociclete din fire? Hotii de motoare sa apeleze la mine :laugh: Motorul e model mai vechi,are cheie simpla,fara sisteme antifurt,cip sau alte briz brizuri,intrebarea e,ce fire unesc sau cum sa procedez?motorul are mai multe fire ce ies din contact,trebuie sa cobor sa ma uit exaact ce culori au,insa am vazut unul rosu,unul albastru ,unul maro si inca vreo 2-3 dungate.am postez exact culorile in cateva minute.ma poate ajuta cineva?

 

scoate mufa de la contact si gaseste pe cineva sa te impinga...

 

nu ai nevoie de fire decat sa o pornesti la buton, dar si aia se rezolva daca ai acces la borna demarorului...

 

dupa socaterea mufei de la contact un fir destul de gros (macar 5 mm diametru) si pune plusul pe borna PLUS (de obicei este izolata sa nu fac scurt) si il alimentezi de la PLUS-ul bateriei - ATENTIE NU TINE MAI MULT DE 3-5 SECUNDE (fa cu pauza de 30 de secunde)...

 

 

nu incurajez astfel de practici ... doar ofer o solutie

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da contactu jos, si mergi cu el la cineva care se pricepe sa-ti faca cheie, e cea mai ieftina varianta.

dureaza cam 2 ore maxim sa demonezi contactul si sa-l remontezi, daca o faci pentru prima data.

 

cum dai contactu jos:

 

desfaci jugul superior, contactul este prins de el de cele mai multe ori in 2 suruburi din aluminiu cu capatul rotund (pt a nu se desface prea usor de catre hoti)

nu ai nevoie de cheie speciala ca sa le scoti.

iei o bormasina , si gauresti in centrul capatului de aluminiu, cand o sa aungi cu spiralul la filetul surubului o sa iasa afara.

dupa, scoti contactul si restul de surub se desfileteaza cu mana.

te duci cu contactu si faci cheie, si cumperi si 2 suruburi cu cap imbus, montezi contactul si dupa strici capul imbus cu bormasina, un spiral putin mai gros decat imbusul cu care l-ai strans

 

 

asta-i tot, si ai rezolvat problema

 

daca totusi vrei sa o pornesti de la fire, ai grija sa nu vada cineva ce faci tu acolo si sa incerce si el sa o porneasca noaptea :crack:

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contactul si busonul de rezervor este mai complicat sa le dai jos fara sa le distrugi. eu as sacrifica butucul de la sa sa imi fac cheie, asta daca sunt la fel incuietorile.

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...