Sari la conținut

Postări Recomandate

Cred ca expresia "sa umblu putin prin el" este cel putin nefericita. Denota cel mai probabil lipsa unei minime experiente cu "fiarele". Apeleaza la o cunostinta, ceva , si un mecanic auto iti poate desface motorasul in conditii de siguranta. Nu prea ai ce sa strici la el si daca iti bagi tu mainile cu conditia sa le pui pe toate la loc exact asa cum au fost. fa poze cu tel mobil o sa te ajute enorm. Cu riscu sa te impotmolesti la un moment dat eu zic sa incerci. Numai asa vei invata. Si nu uita, cel mai important este sa ne spui si noua ce a avut.

Editat de Dragomir Ionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am un Kymco Quannon 125cc, iar intre 5000si 7000 de ture vibreaza foarte rau atat in mers cat si pe loc. Intr-un timp s-a potolit dar a pornit iar de ceva timp. Care ar fi cauza si ce este de facut? Mulțumesc anticipat!

 

Mergi la un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu atat de intolrant incat sa spun care cred ca este forma de ajutor pe care o meriti dupa atitudinea si modul cum scrii.

 

Sfanta Nascatoare, Arsenie Boca si care mai sunt . Oameni ca tine ma fac sa ma intorc la credinta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul se simte cînd frînez cu roata față sau cînd ridic de ghidon în sus.

Jocul este din coronița în care se învîrte furca, am văzut. Dacă mișc de ghidon stînga-dreapta nu are niciun joc. Se simte doar cînd ridic de ghidon în sus sau împing de el spre înainte.

 

Am vrut azi să strîng piulița și contrapiulița care țin coronița însă după ce am dat jos carena (masca față) am observat o mulțime de cabluri acolo și presupun că trebuie dată jos și masca farului și demontată toată mățăraia.

Știe cineva cum se procedează, eventual un tutorial pe youtube sau poze ceva? N-aș vrea să dau jos farul, ceasurile de bord, să demontez toate firele pentru atîta lucru.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa lungi invarteli in jurul cozii am depistat ca totul merge bine mai putin carburatorul care se pare ca nu lucreaza cum trebuie cu membrana... Adica, membrana nu se ridica, nici la simulare cu un compresor, sufland in carburator in zona de lucru.

Se pare ca va trebui sa mai studiez iarna asta carburatorul... Membrana nu e rupta si nu stiu de ce nu se ridica in forja... Daca o ridic cu mana din interiorul carbului, merge de rupe (desigur, nu am facut road test :P ci pe cricul central).

De Craciun o sa-mi vina o membrana noua si vad apoi...

 

Oricum, e ultimul an in care il mai tin, dupa care trec la alta clasa. Deci reparat, revigorat si instrainat. Imi trebuie bani pentru urmatoarea amanta.

Daca e cineva interesat de un Burgman 150cc 2004 in care au intrat anul acesta 1500 lei->(piese de calitate) + manopera executata cu maxima atentie de un prieten - fac un pret bun... ;)


» Post actualizat in 04 Dec 2015 06:12

Până la urmă am rezolvat problema. La carburator era ceva în neregulă. După multe teste și gâdilat s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

SAluT ! Am un scuter (comfort 4 timpi 150cc) Acum 4 luni mecanicul mi-a schimbat setul motor fiind ca imi pornea exctrem de greu. Duma ce i-am schimbat setul motor imi pornea bine totul in regula. I-am facut rodajul acesta fiind de 100km nedepasind viteza de 30km/h. Acum dupa 4 luni si 1200 km tin sa cred ca mi s-a dus iar segmenti (pornire foarte grea ) dupa ce reuseam sa il pornes si il incalzeam umpic mergea ototul ok, de tras tragea. Ieri m-am decis sa il segmentez eu. Zic eu ca iam facut segmentarea si punerea la punct corect. Aceiasi problema ca si inainte - pornire foarte greoaia (asta inseamna o bateri buna descarcat si incarcat iar de vreo 2 ori) si inca ceva am observat ieri dupa ce l-am segmentat si am reusit sa il pornesc ca se tureaza umpic cam mult, adica cand trag umpic de aceleratie se tureaza dar imediat dupa revine la normal. Care poate fi problema cu chinezescul meu ? (sa nu aud problema de bujie - am schimbat peste 10 bujii noi) Multumesc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce ai gasit cand ai desfacut.

Cat era uzura inainte, cat era dupa ce ai pus noii segmenti ?

Ai verificat cilindrul pe toata lungimea de ovalitate ?

Ai plimbat segmentul pe cilindru sa vezi diferente la distanta dintre capete ?

Ai curatat supapele, le-ai reglat ?

Cat de usor invarte cand dai la automat ?

Se simt hop-uri sau invarte cursiv ?

 

Eu unul nu m-as apuca sa umblu peste tot dupa ce am demontat ceva fara sa ma asigur ca totul este masurat si ok unde am demontat. Poti sa ajungi in situatia in care strici in mai multe locuri si nu ii mai dai niciodata de cap, chiar daca o sa rezolvi o problema din greseala, cealalta problema o sa il afecteze si nu o sa porneasca bine, fara sa sti ca ai rezolvat prima problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...