Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

Adevarul cu plata e undeva la mijloc.Nici mie nu mi-ar fi convenit sa dau bani la 15 mecanici si sa nu rezolv problema.In cazul asta ar fi fost vorba de multi bani la cat s-a muncit la moto asta.

Unele service-uri lucreaza pe ora de manopera si trag de timp la lucrari,iar la altele se plateste pe lucrare.Tind sa cred ca plata pe lucrare e mai buna(mai ales la chestiile banale).Cazul de fata este o exceptie.

Bafta la reparatii.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 886
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai chiar daca e la ora, doar n-o sa-i platesc vreun leu daca nu-mi rezolva problema... Daca s-a chinuit 3 zile si trei nopti si nu i-a dat de cap...ghinion, inseamna ca nu-i mare lucru de capu' lui si nu merita niciun leut. Eu platesc sa mi-o repare, nu sa incerce sa mi-o repare.

 

Pan' la urma ce se mai aude? A ajuns mobra sa fie lasata intr-un service suficient cat sa poata oamenii sa se uite calumea la ea? Sau tot cate doua ore azi, doua maine samd?

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul nu e la mijloc. Intr-adevar, se plateste munca omului dar.... pana la partea de reparatie.... exista diagnosticarea..... iar asta inseamna gasirea efectiva a problemei... ori daca problema nu a fost gasita inseamna eventual diagnosticare incompleta. Acuma stiu ca nimanui nu-i place sa munceasca gratis. Am vazut exemplu din nou chiar aici... si citez..... "daca nu ti-o repar te costa doar drumul pana aici". Asa da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam stranie atitudinea, parerea mea.

Pai tu de ce crezi ca inca nu ii merge? Daca o lasa la un mecanic si astepta cuminte sa fie sunat, pariez ca era brici motoru lui acum.

 

In fine, gata cu pariurile. Io cu belbody pariem pe coclender.

 

Valentine, cat ai cheltuit pana acum? Fa un calcul. Pe urma iti fac eu un calcul cat te costa la Honda la reprezentanta, ca am avut o curiozitate sumbra sa intreb de problema ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luni, 28 Noiembrie 2011

 

Au fost schimbate colectoarele, catalizatorul si toba. Practic tot sistemul de evacuare - nicio schimbare

A mai fost inlocuit si epuratorul - fara niciun rezultat.

Multumesc colegului transalpist care mi-a pus la dispozitie toate aceste piese de schimb.

 

 

Nu raspund intrebarilor care nu au legatura cu topicul "Un motor, o problema si 14 mecanici" pentru ca nu citesc decat comentariile membrilor interesati de aceasta problema si a celor care sicriu legat strict de subiectul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luni, 28 Noiembrie 2011

 

Au fost schimbate colectoarele, catalizatorul si toba. Practic tot sistemul de evacuare - nicio schimbare

A mai fost inlocuit si epuratorul - fara niciun rezultat.

Multumesc colegului transalpist care mi-a pus la dispozitie toate aceste piese de schimb.

 

 

Nu raspund intrebarilor care nu au legatura cu topicul "Un motor, o problema si 14 mecanici" pentru ca nu citesc decat comentariile membrilor interesati de aceasta problema si a celor care scriu strict legat de acest subiect.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit , am rezolvat , 3 zile am stat pe un gsxr 600 din 98 cu aceeasi problema.

daca nu ai rezolvat (nu am citit toate paginile) te astept pe la mine

0765888825 alex serban

 

Ok, ramane cum am stabilit la telefon.

 

O fi toba infundata :what:

 

Asa am gandit si eu !

 

Am schimbat sistemul de evacuare: colectoare, catalizator, toba - fara rezultat. Motocicleta se comporta la fel.

 

Multumesc pentru sfat. Astept alte idei.

 

Adevarul cu plata e undeva la mijloc.Nici mie nu mi-ar fi convenit sa dau bani la 15 mecanici si sa nu rezolv problema.In cazul asta ar fi fost vorba de multi bani la cat s-a muncit la moto asta.

Unele service-uri lucreaza pe ora de manopera si trag de timp la lucrari,iar la altele se plateste pe lucrare.Tind sa cred ca plata pe lucrare e mai buna(mai ales la chestiile banale).Cazul de fata este o exceptie.

Bafta la reparatii.

 

Sa fie !

 

Pai chiar daca e la ora, doar n-o sa-i platesc vreun leu daca nu-mi rezolva problema... Daca s-a chinuit 3 zile si trei nopti si nu i-a dat de cap...ghinion, inseamna ca nu-i mare lucru de capu' lui si nu merita niciun leut. Eu platesc sa mi-o repare, nu sa incerce sa mi-o repare.

 

Pan' la urma ce se mai aude? A ajuns mobra sa fie lasata intr-un service suficient cat sa poata oamenii sa se uite calumea la ea? Sau tot cate doua ore azi, doua maine samd?

 

De acord cu "Eu platesc sa mi-o repare, nu sa incerce sa mi-o repare.".

 

Adevarul nu e la mijloc. Intr-adevar, se plateste munca omului dar.... pana la partea de reparatie.... exista diagnosticarea..... iar asta inseamna gasirea efectiva a problemei... ori daca problema nu a fost gasita inseamna eventual diagnosticare incompleta. Acuma stiu ca nimanui nu-i place sa munceasca gratis. Am vazut exemplu din nou chiar aici... si citez..... "daca nu ti-o repar te costa doar drumul pana aici". Asa da.

 

 

 

Ma bucur ca ai remarcat si tu un mecanic care are caracter - edysson "...daca nu ti-o repar te costa doar drumul pana aici". Pai pentru ce ti-ar lua cineva bani ? Doar sa incerce sa ti-o repare ? Cine da bani pentru jocul de-a reparatul ?

 

Ori o faci, si iti platesc, ori caut pe altul care sa-mi presteze serviciul pe care tu nu l-ai putut presta. Numai un om cinstit si corect gandeste asa. Edysson e unul dintre ei ! Cinste lui !

 

Au mai si altii din Bucuresti, Timisoara, Constanta ... care mi-au facut oferte asemanatoare. Imi pare rau ca nu pot ajunge pana la ei (cei din provincie) dar le multumesc pentru gestul lor.

 

Vezi ca era un baiat cu ceva pagini in urma care zicea ca a avut aceeasi problema la un GSX-R si stie care e rezolvarea.

 

Multumesc, am luat legatura cu el. A ramas sa ne intalnim cand are el timp.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu citesc decat comentariile membrilor interesati de aceasta problema si a celor care scriu strict legat de acest subiect.

 

OFF topic: tocmai ai afirmat un nonsens :wacko:

 

ON topic: Am avut aceeasi problema, lasa-mi un numar de telefon si te sun, dar pana atunci, stai sa-ti zic mai jos ce-am facut eu s-o repar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gotcha......fac pariu ca ai citit postul asta

 

 

Imi pare rau ca te-am luat la misto dar fara suparare, o meriti. Ai idei fixe si toti cei care nu se muleaza pe ele devin automat mecanici slabi sau schimbatori de piese. Ti s-a mai sugerat de cateva ori, du-o la reprezentanta. Sau macar las-o cateva zle la unul din cei 15-16. Intr-un cuvant, COOPEREAZA daca vrei sa-ti fie reparata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF topic: Ti s-a mai sugerat de cateva ori, du-o la reprezentanta. Sau macar las-o cateva zle la unul din cei 15-16. Intr-un cuvant, COOPEREAZA daca vrei sa-ti fie reparata.

Bre fara suparare postezi fara sa fi urmarit topicul. A fost cu ea si la reprezentanta Honda, nu au descoperit buba, a fost si lasata la mecanici zile intregi, tot degeaba. Si dupa mine foarte bine face ca nu baga de seama pe cei care posteaza in afara de subiect. Multi bagatori de seama pe aici vad. Decat sa va va bagati de seama mai bine veniti cu vre-o idee concreta. Asta ce denota lipsa de caracter si mistocareala, deh iesim in evidenta cu ce ne doare mai tare, prostia. Daca unul dintre motociclisti, in cazul de fata Vali e mai insistent si mai tipicar de fel in ceea ce priveste modul de abordare a problemei lui e luat in deradere si se incepe cu mistocareala. Pai lasati-o naibii de treaba. Logic: merg cu mobra mea data naibii la un posibil reparator care isi duce traiul dupa urma noastra a celor cu mobrele bolnave. Ma intereseaza si vreau sa stiu ce cucu meu are si daca se rezolva problema dau banu, daca nu iau jucaria si plec. Nu am mers la vre-un mecanic cu mobra defecta si sa-i dau si bani ca sa plec de la el cu mobra tot asa cum am venit. Ar fi culmea. Jigniri nu am citit pe aici de la initiatorul topicului fata de cineva, doar dezamagiri, care il privesc personal. A avut ghinionul ca sa aiba aceasta problema care doar , sa recunostem o sa se descopere in final. Eu unul nu as mai cauta unde s-a cautat si verificat de ,,n" ori. Taie de pe lista ce sa verificat si treci la restul. Eu zic ca e ceva piesa mecanica pe acolo, cum zic unii de pe aici ,,coclender" . Ce ,,coclenderu" meu, tot de mana omului e facuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce vi se pare "culmea" sa nu platiti pentru diagnosticarea defectului. Mie mi se pare absolut normal sa se ia bani pentru o diagnosticare, pentru ca un mecanic trebuie sa munceasca, sa desfaca carene, capace, sa masoare, sa verifice in cartile tehnice si sa spuna EXACT ce are motorul si foarte important care este pretul pentru reparatie.

Sa va dau un singur exemplu, un motor care are o "tzacaneala" care vine din interior, clientul vrea sa stie "exact" cat il costa reparatia. Pai pentru acest lucru, pentru a afla exact pretul reparatiei trebuie facut tot ce am enumerat mai sus, si sa zicem ca pretul reparatiei este unul destul de piperat, iar clientul alege sa nu mai repare nimic si pleaca. E normal sa nu plateasaca? E normal ca mecanicul sa lucreze moka timp de cateva ore? Daca raspundeti cu da, inseamna ca meritati sa aveti motoarele stricate tot timpul.

In ORICE reparatie este inclusa si diagnosticarea. Chiar si la un banal schimb de ulei/filtre sau mai stiu eu ce rahaturi.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre fara suparare postezi fara sa fi urmarit topicul.

 

Mie imi esti simpatic asa ca am sa incerc sa-ti raspund cat mai decent.

 

Topicul l-am citit din scoarta in scoarta, nu am sarit niciun post si daca cumva nu am remarcat faptul ca ar fi dus-o la reprezentanta imi cer scuze de pe acum. Totusi, ca sa fim corecti pana la capat...astept citat, bre.

 

Nu am mers la vre-un mecanic cu mobra defecta si sa-i dau si bani ca sa plec de la el cu mobra tot asa cum am venit.

Nu am spus ca trebuia sa plateasca, am afirmat doar ca trebuia sa o lase acolo, faza cu "niciun mecanic nu si-a manifestat dorinta de a lucra la ea noaptea" mie imi suna a ironie ieftina

 

denota lipsa de caracter si mistocareala, deh iesim in evidenta cu ce ne doare mai tare, prostia

 

Sper ca te-ai adresat initiatorului. Daca nu, am sa ma prefac ca nu am observat nimic, poate ai doar o seara dificila...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce vi se pare "culmea" sa nu platiti pentru diagnosticarea defectului. Mie mi se pare absolut normal sa se ia bani pentru o diagnosticare, pentru ca un mecanic trebuie sa munceasca, sa desfaca carene, capace, sa masoare, sa verifice in cartile tehnice si sa spuna EXACT ce are motorul si foarte important care este pretul pentru reparatie.

Sa va dau un singur exemplu, un motor care are o "tzacaneala" care vine din interior, clientul vrea sa stie "exact" cat il costa reparatia. Pai pentru acest lucru, pentru a afla exact pretul reparatiei trebuie facut tot ce am enumerat mai sus, si sa zicem ca pretul reparatiei este unul destul de piperat, iar clientul alege sa nu mai repare nimic si pleaca. E normal sa nu plateasaca? E normal ca mecanicul sa lucreze moka timp de cateva ore? Daca raspundeti cu da, inseamna ca meritati sa aveti motoarele stricate tot timpul.

In ORICE reparatie este inclusa si diagnosticarea. Chiar si la un banal schimb de ulei/filtre sau mai stiu eu ce rahaturi.

Pai terbuie sa se plateasca diagnosticarea, dar doar daca se face corect! Adica daca are ca rezultat un diagnostic concret "schimba piesa X si o sa mearga brici", ceea ce nu s-a intamplat aici. Daca tu ma rogi sa iti repar calculatorul si eu iti zic sa schimbi pe rand toate componentele, nu prea e diagnosticare...

 

Am fost cu o masina la renault, care tragea dreapta, s-au verificat rotile, echilibrare, presiune, s-a facut geometria, dar masina tot tragea dreapta, si am intrebat pe cei de la Renault, de la ce poate sa fie, si ei au zis ca sunt mai multe cauze posibile si trebuie sa incerce toate pistele. Ei au operatiunile normate, adica procedura X ia 1.2 ore, de exemplu, ca sa nu traga de timp nici mecanicii (din contra sa faca lucrul mai repede), si sa stii si tu cam cat costa. Ei mi-au zis in felul urmator, "Chiar daca desfacem multe piese si le punem la loc PLATITI doar PISTA de diagnosticare care a dat rezultatul CORECT", adica, daca e de la amortizor, platesc doar inspectia amortizorului, chiar daca el mi-a desfacut portbagajul, cutia si roata de rezerva.

Asa mi se pare cel mai corect si fata de client si fata de mecanic.

 

1. pentru client e bine ca plateste strict diagnosticarea corecta (chiar daca nu se ajunge din prima la ea). Reparatorul nu poate sa te mulga de bani, ca s-a uitat si acolo se dincolo, daca pretinde ca stie meserie trebuie sa stie unde sa caute, tocmai asta il deosebeste de un amator care isi schimba uleiul si are 3 surubelnite acasa

 

2. e bine pentru service ca la fiecare urmatoare lucrare, folosind experienta anterioara, o sa caute unde trebuie din start, stiind ca nu este platit pentru lucrul "inutil" in fata problemei.

 

Am vazut ca au fost 2 care au avut aceeasi problema, dar nu o zic public, sa inteleg ca drepturile de autor se platesc :) iar "comunitatea" devine din ce in ce mai virtuala? :) E asa grav daca spuneti aici ce reparatii ati efectuat? Sau e aia cu furtul de meserie?

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, sunt de acord cu ce ai zis. Am subliniat ca diagnosticarea trebuie sa spuna EXACT ce defectiune are motorul. In cazul de fata, diagnosticarea inca nu a fost facuta. Nu se stie exact ce are acest motor, iar faptul asta este pur si simplu ridicol. Mecanici varza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da, am fost si la reprezentanta HONDA in Romania – Carpati Motor, experienta care mi-a lasat un gust amar....

 

 

 

Mie imi esti simpatic asa ca am sa incerc sa-ti raspund cat mai decent.

 

Topicul l-am citit din scoarta in scoarta, nu am sarit niciun post si daca cumva nu am remarcat faptul ca ar fi dus-o la reprezentanta imi cer scuze de pe acum. Totusi, ca sa fim corecti pana la capat...astept citat, bre.

 

 

 

ia de aici bre... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ozzy - nu te mai enerva ca nu cred ca se merita.

 

:D Nu ma enervez doar explic. Sa nu ramana cineva din greseala cu impresii gresite.

 

Adevarul nu e la mijloc. Intr-adevar, se plateste munca omului dar.... pana la partea de reparatie.... exista diagnosticarea..... iar asta inseamna gasirea efectiva a problemei... ori daca problema nu a fost gasita inseamna eventual diagnosticare incompleta. Acuma stiu ca nimanui nu-i place sa munceasca gratis. Am vazut exemplu din nou chiar aici... si citez..... "daca nu ti-o repar te costa doar drumul pana aici". Asa da.

 

Ai si tu dreptate pe undeva.

Eu nu ma supar ca am muncit moca. Ma supar ca am muncit moca ca si altii de altfel si apoi am fost numiti non mecanici si schimbatori de piese. Intelegi care e supararea aici?

 

Vine un strain la tine. Incerci sa il ajuti din tot sufletul. Iti rupi din timpul tau. Pe el nu il costa nimic. Si ce primesti in schimb? Rautati?

 

Tu ai dreptate cand spui ca daca nu ti se rezolva problema nu e corect sa platesti. Si nici nu a facut-o. Dar sa te duci la un om sa ii soliciti ajutorul si apoi sa vorbesti urat despre el e jenant.

Daca platea si nu i se remedia problema ii intelegeam supararea si avea tot dreptul sa ne vorbeasca de rau. Dar asa? Ce rau i-am facut?

Inca de la titlu acest topic este malitios.

 

Ba chiar eu i-am facut un bine. I-am pus un diagnostic corect. I-am spus de unde nu e problema. :lol:

 

Lucru confirmat de alti schimbatori de piese ulterior.

 

Daca ai ceva neclaritati in ce am scris sunt bucuros sa iti explic. Eu cred ca e destul de clara problema lui cu cei 15.

Iti dai seama ca acum oricare dintre cei 15 schimbatori de piese, daca a aflat intre timp care ar fi defectul acelui motor nu o sa ii spuna. Cu toate ca el cerseste in continuare solutii.

 

 

Romanii nu sunt capabili sa priceapa ca in lumea asta uneori informatiile costa.

Totusi eu sunt intodeauna bucuros sa ajut. Chiar daca eu am pirdut mult timp si bani ca sa invat unele lucruri le ofer cu placere oricui merita.

Daca pot repar motociclete prin email, prin telefon, prin telepatie si prin orice mijloace posibile. In cazul asta fac o exceptie. Si chiar e prima exceptie din cariera mea de schimbator de piese.

 

Puteti sa o numiti taxa pe rautate gratuita. :D

 

Nu sunt absurd si imi place sa cred ca nici prost nu sunt. As putea sa inteleg daca intre cei 15 oameni, unii i-au luat bani si nu i-au reparat motocicleta. As putea sa inteleg daca unii iau stricat ceva incercad sa o repare. Sunt capabil sa inteleg multe. Cu toate ca nu cred ca a avut parte de asa ceva fiindca sigur s-ar fi plans pe aici.

Totusi sa presupuneam ca a avut parte de ceva tepe. Eu nu voi accepta sa fiu bagat in aceeasi oala cu nimeni. DIn motivul simplu ca eu nu i-am facut nici un rau.

 

Dar sa revenim la subiectul topicului Un jaf, o obsesie si 15 schimbatori de piese.

Daca tot suntem la capitolul pariuri eu cred ca problema este din cauza tacanitului de la ghidon.

Editat de ozzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ozzy, nu neg nimic din ce spui tu acolo. Nu sunt mecanic, dar imi repar singur motorul momentan, pana la partea in care am nevoie de ceva scule mai precise, adica in el unde inca mai necesit ceva ajutor. La fel, cand mi s-a cerut ajutorul si am putut, am ajutat cu cea mai mare placere. Eu lucrez in mod normal in domeniul pc-urilor si la fel, cateodata ma suna si necunoscuti care fac rost de numar de la clienti mai vechi sau prieteni si ma intreaba una alta, daca se poate bine, daca nu se poate, iara bine. Odata mi-a fost platit chiar si drumul pana in Spania doar sa instalez un windowz :laugh: Asta nu ma face bun, ma face doar mai ieftin decat acolo. Eu m-am referit pur si simplu la partea banilor pentru ca se spusese ca nimanui nu-i convine sa lucreze moca. La partea cu schimbatorii de piese sunt intru totul de acord..... cu ei. Intr-adevar, ai putea sa incerci prin cine stie ce metode scrise de oameni cu acces la fabrici si scule performante, dar la noi ar fi o pierdere totala de timp. Mai repede schimbi piesa, si cand gasesti buba, daca se poate repara bine, daca nu.... alta.

 

Spor

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru linistea acelor schimbatori de piese si a celorlalti membrii intriganti care se agita de ceva vreme si nu au somn de grija motorului care nu este lasat in service, ii informez ca:

 

- motocicleta se afla de o saptamana in service-ul mecanicului (al saisprezecelea). A fost asamblata doar pentru a putea merge cu ea circa 40 km in afara Bucurestiului, acolo unde un coleg transalpist mi-a imprumutat colectoarele, catalizatorul si toba pentru un test. Ulterior am schimbat si epuratorul.

 

- am fost cu motocicleta la reprezentanta Honda Romania ! (am scris despre asta in prima pagina)

 

- am fost cu motorul la firme autorizate (mare parte din ele)

 

- niciun mecanic, din cei 16 (saisprezece) nu a pretins bani si nici macar nu s-a discutat despre acest subiect. Pe unul dintre mecanicii, care a stat zi de zi (circa 7-9 zile), am vrut sa-l platesc dar a refuzat categoric sustinand ca nu doreste sa-mi ia bani intrucat nu mi-a reparat motorul. Acelasi gest l-a facut si un patron de la un alt service moto. Am dat aceste exemple pentru a opri odata pentru totdeauna conotatiile negativiste, chiar peiorative, facute de catre persoane care se tin de intrigi pe forum, la adresa mea si a mecanicilor care chiar muncesc si sunt buni profesionisti.

 

- niciun mecanic nu a lucrat la acest motor mai putin de 20 de ore.

 

- toti mecanicii au lucrat cel mai mult la carburator fapt pentru care demontarea/montarea acestuia dura foarte putin (aproximativ 20 min). Nu s-a umblat decat foarte rar la carene, in acest fel motorul il puteam lua acasa in fiecare zi. Nu s-a suparat niciun mecanic si nici la service-urile moto nu am avut probleme cu patronii, pentru ca luam motorul acasa si il duceam a doua zi dimineata. De ce nu s-au suparat ? Foarte simplu: de cele mai multe ori, dupa ce mi se demonta carburatorul si se curata, era pus totul la loc si eram "invitat" sa fac un test. Testul il faceam in timp ce ma indreptam spre casa. Motorul fiind asamblat, ce rost avea sa ma intorc cu el la service ? Ma intorceam a doua zi dimineata.

Mecanicilor care au lucrat la acest motor doresc sa le spun:

 

Multumesc pentru bunavointa pe care ati aratat-o lucrand la acest motor. Multumesc pentru implicarea voastra si pentru faptul ca ati incercat sa reparati acest motor.

Nu va reprosez decat un singur lucru: faptul ca ati abandonat - trebuia sa meargeti pana la capat si sa reparati acest motor. Oricat ar fi durat sunt absolut convins ca cei mai multi dintre voi reuseau sa-l repare.

 

 

Pseudomecanicilor, schimbatorilor de piese le spun doar: (cei care nu se identifica in postura asta ii rog sa nu citeasca deoarece textul de mai jos nu le este adresat lor)

 

Nu cautati motive pentru incapacitatea voastra profesionala, in cele din urma clientii vostri se vor orienta catre acei mecanici care stiu sa faca mai mult decat ceea ce faceti voi acum: un schimb de ulei, schimb de placute frana si o sincronizare de carburatoare.

A, am uitat ! Unii dintre voi sunteti si "scriitori" pe forum, in loc sa puneti mana pe o carte de mecanica sau mai bine sa va apucati sa faceti putina practica, stati si pierdeti timpul pe topicuri in care nu numai ca nu scrieti nimic util dar va luati la misto clientii - ba ca au un jaf de motor, ba ca nu va lasa motorul, ba ca (virgula) clientul nu va adus un alt motor dupa care sa luati/schimbati piese si multe alte sute de pretexte absurde.

Schimbatori de piese, asta sunteti ! Le creati o imagine, o reputatie proasta si celorlalti mecanici, care chiar muncesc si sunt buni profesionisti, prin felul in care va comportati aici, pe forum. Daca tot stati pe forum toata ziua (macar daca ati scrie ceva util)mai bine v-ati face moderatori. Dar nici aici nu cred ca ati fi primiti ! Nu oricine poate fi moderator si nu orice nonvaloare sau intrigant care scrie pe forum poate fi numit mecanic !

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate ca toate, dar TNG... :disappointed:

Daca nu ti l-a facut TNG, e ceva dubas si putred la miljoc...io asa cred. :unsure:

Necuratu' in Postul Craciunului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

parintele Daniel de la minastirea Tanacu este liber :lol: .doar el si numai el va putea sa ti "exorcizeze" motoreta de duhurile rele!

p.s vezi ca ai trebuie 3 zile sa o rezolve!fara pauze de mers acasa! :crack: :wink:

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parintele Daniel de la minastirea Tanacu este liber :lol: .doar el si numai el va putea sa ti "exorcizeze" motoreta de duhurile rele!

p.s vezi ca ai trebuie 3 zile sa o rezolve!fara pauze de mers acasa! :crack: :wink:

 

 

Parintele Daniel e in post si rugaciune. Nu are voie la femei, carne, motociclete, mai ales peste 60 la ora. Deci e dusa si asta. Sau sa astpte pana dupa craciune :moto:

 

Hai cu solutia ca ma streseaza mai tare ca problemle de servici! :drink:

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...