Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

Cam asta fac mechanici in ziua de azi, schimb piese pana merge.

 

 

Eu am intalnit ceva baieti priceputi in meseria asta. Ca in orice domeniu sunt si baieti priceputi si nepriceputi si de treaba si lichele. In meseria mea de aitist de foarte multe ori gasesti o problema mai simpla prin inlocuirea unor piese, soft-uri etc, decat sa stai sa studiezi fenomenul in totalitate. Eu zic ca asta cu schimbatul pieselor, in cazul acestei motociclete eroina in dosarele X, va fi cea mai aproape de rezolvare.

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 872
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu ii propun lui Valentin sa mai incerce o varianta:

Sa imprumute de la cineva un motor si sa-l schimbe si sa vada daca mai face asa...

Daca tot face asa.. atunci e de la cadru.

te contrazic aici. nu a zis nicaieri cum ca a r fi schimbat/verificat farul. a? :wink: sa nu mai zic de semnale :crack:

scuze de offtopic.

deci cum e cu distributia? apropo BB - la un moment dat zicea ca s-ar fi umblat parca pacolo. si iarasi o chestie: au umblat 15 oameni pe acolo....o fi si totul pus cum trebuie la loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand a cazut ultima oara motorul? relativ la aparitia problemei adica?

pana la urma din ce zici (si tre sa luam de buna) doar motorul in sine si cadrul nu l-ai schimbat.

sigur distributia e bine pusa la punct?

te intreb asta pentru ca am aceeasi "problema" la masina - intre 1800 - 2000 ture, da in nas daca merg constat, merge perfect pe accelerare si frana de motor, dar eu stiu de la ce este - mi-am schimbat axele cu came si nu am facut resoftarea, deci nu prea stie ce sa faca cu ele.

si mai am o parere - a considerat vreunul din mecanici, ca poate nu ai O problema, ci poate mai multe care genereaza mersul asta ciudat si degeaba schimbi cate un subansamblu?

 

In luna mai 2011, dar din acel moment am mai facut multe mii de kilometrii pana in septembrie.

 

Ai zis ca ai verificat instalatia electrica doar in parte. Ce piese mai sunt de verificat? CDI-ul parca nu l-ai inlocuit, am dreptate? Schimba-l si p-ala cu contact cu tot si ce mai trebuie.

La cat ai schimbat la ea mai fa un efort si elimina si treaba asta. In afara de electric AI VERIFICAT TOT.

 

CDI-ul a fost inlocuit cu altul - fara niciun rezultat

 

DISTRIBUTIA a verificat-o cineva ?! Tot nu cred ca e problema de alimentare sau electrica.

 

Nu, distributia inca nu a fost verificata.

 

La um motor de 50k km nu are cum sa aiba ceva la distributie, doar daca acei 50k nu sunt reali.

 

 

Kilometrii par a fi reali.

 

poate sa aiba orice ;) adica un motor de 100km nu are cum sa ii sara distributia??? io zic ca da :P

 

 

Sa-i sara distributia ?

 

Motorul ala trebe luat la puricat de la A la Z si pana nu se gaseste cauza nu trebuie lasat sa plece din atelier. Inclusiv verificat distributia.

 

 

Sarea pe amnadoi cilindrii? Nu prea cred.. :scratch: oricum, verificarea dureaza 1 ora maxim, nu inteleg de ce nu s-a uitat nimeni pana acum..

 

 

Motorul a cam fost puricat de 15 mecanici. Hai, ca unu doi au omis ceva, da' ceilalti ?

 

sal .. ca ma bag si eu mie mi sa antaplat la o yamaha 125la viteza mica ceva putin peste relani dadea in nas trageai de ea rupea,si ce am gasit se uzase lantul de distributie nu sarea dar la o turatie constanta uzura lantului decala aprinderea si cand taiai gazul brusc dadea rateuri an toba ,dupa ce am schimbat lantul na mai facut,acum dati si voi o parere.

 

cisu68, multumesc, in primul rand, pentru interventia ta pe acest topic.

 

Da, ideea e foarte buna ! Se intampla motoarelor cu peste 100.000 km (reali). Transalpul meu are doar 52.000 km.

Oricum ar fi, ideea ta imi place !

 

Motorul ala trebe luat la puricat de la A la Z si pana nu se gaseste cauza nu trebuie lasat sa plece din atelier. Inclusiv verificat distributia.

 

 

Sarea pe amnadoi cilindrii? Nu prea cred.. :scratch: oricum, verificarea dureaza 1 ora maxim, nu inteleg de ce nu s-a uitat nimeni pana acum..

 

 

Belbody, am impreseia ca distributia este suficient sa sara doar de pe un cilindru pentru a creea o desincronizare.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vallennntinn fara suparare, esti cam troll....

 

Orice problema ai avea cu acea motoreta, nu se poate sa ai o atitudine atat de aroganta cu oamenii care te-au ajutat cum au putut ei( in multe cazuri fara bani)

 

Sunt multi pe aici care isi fac singuri cam de toate la motoreta. dar tu mergi in niste balarii inimaginabile, cu osciloscoape si altele. orice interventie la un service se plateste( se cheama diagnoza). tu esti singurul care nu vrea sa plateasca pentru asta.

 

Zic si eu, cred ca ai platit deja pretul pentru aroganta ta.

 

On topic - e o problema de alimentare. Posibil( ca mecanic) sa nu iti poti da seama de ea intre o demontare si o montare pe fuga de carene ;)

Editat de circel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa aiba orice ;) adica un motor de 100km nu are cum sa ii sara distributia??? io zic ca da :P

 

 

Da-mi te rog un PM cu datele tale de contact si te sun eu. Mi-ai cerut numarul de telefon ! Ti l-am scris in PM.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea de om fara cunoistinte de mecanica, dar cu o vasta experienta in a avea probleme cu o mobra: problema e la instalatia electrica. Mai exact cablaje sau mufe.

Alimentarea, amestecul, filtru de aer si alte rahaturi ce tin de motor si carburatie n-au nicio treaba pentru ca problema nu se manifesta decat de la o anumita viteza in sus, indiferent de turatie, treapta, etc.

Stiu ca electricieni moto nu prea se gasesc, maopera e scumpa... Dar eu as lua toata mataraia la verificat. Pe undeva trebuie sa fie o intrerupere sau o pierdere de curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedy, am mai scris pe topic, o problema electrica se manifesta aleator, nu intr-o anumita zona de circumstante create, in cazul de fata peste 70km/h. De obicei o problema electrica nu o poti reproduce cand doresti, pe cand in cazul de fata te urci pe mobra, vrei sa mergi cu ea constant la o viteza si incepe sa faca asa.

 

Problema e CLARA de alimentare, dar de unde numai satana stie.

Eu stau totusi si ma gandesc daca toti 15 mecanici au avut timp sa bibileasca pana sa descopere problema, nici nu au avut cum devreme ce motocicleta nu a fost lasata niciodata in nici un atelier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 zile, 37 pagini si nicio concluzie. Cred ca va fi topicul iernii pe acilea.

 

My 2 cents:

- daca era de alimentare, era legat de turatie si nu neaparat de viteza; stiu cum se manifesta un motor care nu are destula benzina

- daca era de electrica (CDI, sernzor, releu), era mult mai aleator

 

Intrebare:

- ce se intampla la Transalp intre 60 si 70 la ora, indiferent ca vorbim de treapta a 3a(2a?) sau a 5a?

 

Nu stiu raspunsul, insa singurul lucru care imi vine in minte e ceva vibratie care intra in rezonanta la viteza respectiva. Singurul element al motorului care ar putea cauza problema e transmisia finala (altfel s-ar simti in functie de RPM nu de viteza). Mai precis roata spate - rulmenti - pinioane+lant - ax cutie - pinioane cutie.

 

Nu stiu cum arata cutia la Transalp (n-am auzit niciodata de una busita) insa din experienta iti spun ca o cutie buna care 'sare' da senzatia de "dat in nas". E vorba de alta motocicleta, dar senzatia e aceeasi.

 

O a doua solutie ar fi ceva contact electric ce intra in scurt in urma unei vibratii preponderent simtite intre 60 si 70 km/h. Si asta iti da peste cap aprinderea FIX in momentul in care vibratia aia intra in rezonanta. E ca atunci cand nu prinzi scutul decat intr-un surub jumate si apoi te intrebi ce dracu e zdranganitu ala metalic de apare in jur de 40 la ora.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@switch, motocicleta se comporta asa:

- trage de rupe, cat timp accelerezi trage, poti ajunge la 160 la ora fara probleme.

- problema apare cand incepi sa mergi constant, dar daca deschizi acceleratia si dai gaz isi revine.

 

Nu e neaparat la 70 la ora, corect e de la 70 la ora.

Pe loc nu face pt ca nu are sarcina.. in sarcina motorul se manifesta altfel decat pe banc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca au verificat 15 mecanici nu e nici o garantie.

iar pe langa greseala de a nu lasa motorul sa isi vada omul de el (deja au adus ceilalti argumente), le si povestesti cum ca aia a fost verificata, ailalata la fel...adica ii bagi in ceata si nu pot verifica ce stiu si cum stiu ei.

poate ca rotile tale (exemlu) au fost verificate, dar nu au fost verificate bine. toti de dupa cel care le-a verificat or sa zica "sunt verificate domne, asa a zis omu, nu e de acolo"

revenind...motorul sigur e ok?, nu ai nici o fisura pe undeva? compresia s-a luat cu motorul cald sau rece?

s-a verificat daca etanseaza bine galeriile de admisie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedy, am mai scris pe topic, o problema electrica se manifesta aleator, nu intr-o anumita zona de circumstante create, in cazul de fata peste 70km/h. De obicei o problema electrica nu o poti reproduce cand doresti, pe cand in cazul de fata te urci pe mobra, vrei sa mergi cu ea constant la o viteza si incepe sa faca asa.

 

Stiu ma ce zici, dar eu ma gandesc la o vibratie sau curent de aer (mai degraba) care incepe sa aiba efect de la o viteza in sus.

Eu am avut un fir intrerupt intr-o conexiune de 3 fire (originala conexiunea, din fabrica) care avea continuitate atata timp cat consumul de curent pe intreaga mobra era constant, indiferent de marime. Cum scoteai sau introduceai un consumator in plus, cum se intrerupea circuitul pe firul respectiv. Ne-a luat 8 ore mie si unui prieten mecanic de mobre sa gasim buba. Si n-am dibuit-o pana n-am luat fir cu fir si n-am facut teste peste teste pe fiecare mat. La asa ceva ma gandesc si in cazul omului. Ce ma incurca un pic in logica asta e ca daca mergi cu acceleratia constanta face, pe cand daca mergi cu ea pe plus nu mai face. Dar incurcate sunt caile lui Trompi...

Repet, ideea asta e numai din experienta, nu din cunostinte temeinice de mecanica sau electrica moto. Am exprimat-o in ideea ca poate ajuta in caz de disperare maxima.

 

Si inca ceva: referitor la lasatul mobrei in service: si eu depind de mobra 100% si evit sa raman chiar si cateva ore fara ea. Dar cand a fost de nu mai stiam pe unde sa scot camasa am dus-o la mecanic si i-am zis: "Frate, o las la tine cat vrei, numai ocupa-te cat poti de repede si rezolva buba." A durat doua zile, am fost norocos. Si are dreptate cine zicea ca nu trebuie sa spui noului mecanic ce au zis ceilalti si ce au facut. Poate aia erau prosti (no offence!) sau grabiti sau superficiali. Du-o, prezinta problema si mai departe e simplu: o rezolva - platesti cat cere; n-o rezolva - nu platesti nimic, ca ai luat-o cum ai dus-o, indiferent daca ala si-a batut capul cu ea 3 zile. Eu deobicei nu fac asa din lipsa de bani, dar la o probleba asa de dificila... Dar asta o stabilesti de la inceput cu omu'.

 

Belbody: o fisa de bujie bulita care de la curentul de aer misca si intrerupe scanteia pe un piston? (eventual ala din fata). Sau un fir de la o bobina care tot asa...? (repet nu dati cu pietre, sunt doar idei de utilizator, nu de reparator)

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul lui nu are ce contact sa-i faca asa ceva, CDI-ul ori merge ori nu merge, nu merg intrerupt decat daca au contacte imperfecte, iar vibratiile sunt la fel cam in orice conditii. In plus a probat cu alt CDI si tot degeaba. Bine, eu as incerca sa testez chiar conectorul CDI-ul in harnes... dar cand e un contact imperfect e imposibil sa apara numai la o viteza anume... si il poti reproduce miscand conectorul respectiv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea de om fara cunoistinte de mecanica, dar cu o vasta experienta in a avea probleme cu o mobra: problema e la instalatia electrica. Mai exact cablaje sau mufe.

Alimentarea, amestecul, filtru de aer si alte rahaturi ce tin de motor si carburatie n-au nicio treaba pentru ca problema nu se manifesta decat de la o anumita viteza in sus, indiferent de turatie, treapta, etc.

Stiu ca electricieni moto nu prea se gasesc, maopera e scumpa... Dar eu as lua toata mataraia la verificat. Pe undeva trebuie sa fie o intrerupere sau o pierdere de curent.

 

Am inceput sa-ti scriu dar m-am oprit cand am vazut ca Belbody, a scris, (un post sub tine) exact ce doream sa-ti raspund. Multumesc pentru sugestie.

 

8 zile, 37 pagini si nicio concluzie. Cred ca va fi topicul iernii pe acilea.

 

My 2 cents:

- daca era de alimentare, era legat de turatie si nu neaparat de viteza; stiu cum se manifesta un motor care nu are destula benzina

- daca era de electrica (CDI, sernzor, releu), era mult mai aleator

 

Intrebare:

- ce se intampla la Transalp intre 60 si 70 la ora, indiferent ca vorbim de treapta a 3a(2a?) sau a 5a?

 

Nu stiu raspunsul, insa singurul lucru care imi vine in minte e ceva vibratie care intra in rezonanta la viteza respectiva. Singurul element al motorului care ar putea cauza problema e transmisia finala (altfel s-ar simti in functie de RPM nu de viteza). Mai precis roata spate - rulmenti - pinioane+lant - ax cutie - pinioane cutie.

 

Nu stiu cum arata cutia la Transalp (n-am auzit niciodata de una busita) insa din experienta iti spun ca o cutie buna care 'sare' da senzatia de "dat in nas". E vorba de alta motocicleta, dar senzatia e aceeasi.

 

O a doua solutie ar fi ceva contact electric ce intra in scurt in urma unei vibratii preponderent simtite intre 60 si 70 km/h. Si asta iti da peste cap aprinderea FIX in momentul in care vibratia aia intra in rezonanta. E ca atunci cand nu prinzi scutul decat intr-un surub jumate si apoi te intrebi ce dracu e zdranganitu ala metalic de apare in jur de 40 la ora.

 

 

switch, bate-te peste gura, sper sa nu ajunga topicul iernii. La fel ca la pagina 37 Belbody imi ia vorba din gura si scrie:

 

"@switch, motocicleta se comporta asa:

- trage de rupe, cat timp accelerezi trage, poti ajunge la 160 la ora fara probleme.

- problema apare cand incepi sa mergi constant, dar daca deschizi acceleratia si dai gaz isi revine.

 

Nu e neaparat la 70 la ora, corect e de la 70 la ora.

Pe loc nu face pt ca nu are sarcina.. in sarcina motorul se manifesta altfel decat pe banc. "

 

Partea buna e ca dupa ce treaba asta se termina o sa ai un motor impecabil.

 

Daca nu se termina, ptiu!, Doamne-fereste!

 

Ti-as spune mai multe, legat de afirmatia ta, dar prefer sa-mi vad de problema mea.

 

Nu se poate testa mai bine pe un dyno? baietii de la United Motors parca aveau asa ceva

 

 

Ok, dar ce sa vezi pe Dynojet ? Dai 2-300 lei ca sa ai cateva grafice, care nu conduce la rezolvarea/diagnosticarea problemei.

 

faptul ca au verificat 15 mecanici nu e nici o garantie.

iar pe langa greseala de a nu lasa motorul sa isi vada omul de el (deja au adus ceilalti argumente), le si povestesti cum ca aia a fost verificata, ailalata la fel...adica ii bagi in ceata si nu pot verifica ce stiu si cum stiu ei.

poate ca rotile tale (exemlu) au fost verificate, dar nu au fost verificate bine. toti de dupa cel care le-a verificat or sa zica "sunt verificate domne, asa a zis omu, nu e de acolo"

revenind...motorul sigur e ok?, nu ai nici o fisura pe undeva? compresia s-a luat cu motorul cald sau rece?

s-a verificat daca etanseaza bine galeriile de admisie?

 

Nu am bagat pe nimeni in ceata. Nu inteleg de ce afirmi asa ceva. De unde ai scos-o ? Fiecare mecanic a facut ceea ce a considerat de cuviinta. Nu i-am spus ce sa faca si cum sa faca. Te rog, nu face insinuari pentru ca nu sti ce s-a intamplat. Acum ti-am spus, sti, hai sa ne ocupam de problema si sa-i lasam pe mecanici cu ale lor. De acord ?

 

In cazul lui nu are ce contact sa-i faca asa ceva, CDI-ul ori merge ori nu merge, nu merg intrerupt decat daca au contacte imperfecte, iar vibratiile sunt la fel cam in orice conditii. In plus a probat cu alt CDI si tot degeaba. Bine, eu as incerca sa testez chiar conectorul CDI-ul in harnes... dar cand e un contact imperfect e imposibil sa apara numai la o viteza anume... si il poti reproduce miscand conectorul respectiv...

 

 

Bine punctat, bine argumentat ! Ce sa zic, asta denota logica. Iti poti da singur raspunsuri la anumite rationamente. Pentru celelalte poti pune intrebari.

 

Am inceput sa-ti scriu dar m-am oprit cand am vazut ca Belbody, a scris, (un post sub tine) exact ce doream sa-ti raspund. Multumesc pentru sugestie.

 

 

 

 

switch, bate-te peste gura, sper sa nu ajunga topicul iernii. La fel ca la pagina 37 Belbody imi ia vorba din gura si scrie:

 

"@switch, motocicleta se comporta asa:

- trage de rupe, cat timp accelerezi trage, poti ajunge la 160 la ora fara probleme.

- problema apare cand incepi sa mergi constant, dar daca deschizi acceleratia si dai gaz isi revine.

 

Nu e neaparat la 70 la ora, corect e de la 70 la ora.

Pe loc nu face pt ca nu are sarcina.. in sarcina motorul se manifesta altfel decat pe banc. "

 

 

 

Ti-as spune mai multe, legat de afirmatia ta, dar prefer sa-mi vad de problema mea.

 

 

 

 

Ok, dar ce sa vezi pe Dynojet ? Dai 2-300 lei ca sa ai cateva grafice, care nu conduce la rezolvarea/diagnosticarea problemei.

 

 

 

Nu am bagat pe nimeni in ceata. Nu inteleg de ce afirmi asa ceva. De unde ai scos-o ? Fiecare mecanic a facut ceea ce a considerat de cuviinta. Nu i-am spus ce sa faca si cum sa faca. Te rog, nu face insinuari pentru ca nu stii ce s-a intamplat. Acum ti-am spus, stii, hai sa ne ocupam de problema si sa-i lasam pe mecanici cu ale lor. De acord ?

 

 

 

 

Bine punctat, bine argumentat ! Ce sa zic, asta denota logica. Iti poti da singur raspunsuri la anumite rationamente. Pentru celelalte poti pune intrebari.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dyno ti-am recomandat si eu mai devreme, ai ignorat, cum ziceam dyno + colortune/ analizator de gaz si vezi multe treburi+ ca poti trage de mufe in timp ce mobra e in sarcina,dar vad ca deja stii tu mai bine.

 

oricum cat timp nu vrei sa lasi fieru cateva zile la un atelier...

 

Niciun mecanic nu a pomenit de Dynojet. S-a pomenit aici pe forum. Cat despre ce ai scris in continuare,mi-am exprimat punctul meu de vedere si nu doresc sa repet din doua in doua pagini. Te rog, as dori sa ramanem axati pe problema, daca se poate.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe problema e axata lumea. dupa cum vezi incercam sa ne dam cu parerea cum putem mai bine din descrieri.

deci. cdi fuse schimbat si teoretic nu poate fi EL, dar mufa care intra in el si ceva fire care pleaca de la el?

futui, daca era a mea, era desfacuta la surub, in garaj pe patura si manualul de reparatie printat pe pereti.

iar, daca as fi in locul tau, as incepe cu kit reparatie carburatoare noi, garnituri ce se pot schimba noi ici si colo, un mare spray de contacte electrice si un aparat de masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe problema e axata lumea. dupa cum vezi incercam sa ne dam cu parerea cum putem mai bine din descrieri.

deci. cdi fuse schimbat si teoretic nu poate fi EL, dar mufa care intra in el si ceva fire care pleaca de la el?

futui, daca era a mea, era desfacuta la surub, in garaj pe patura si manualul de reparatie printat pe pereti.

iar, daca as fi in locul tau, as incepe cu kit reparatie carburatoare noi, garnituri ce se pot schimba noi ici si colo, un mare spray de contacte electrice si un aparat de masura.

 

 

Conectorul care intra in TCI (CDI) a fost verificata de mai multe ori, dar nu s-a gasit nimic suspect. Componentele electronice care sunt interconectate direct la TCI (CDI) au fost verificate.

Exemplu: sa- verificat continuitatea si rezistenat urmatoarelor: senzor de puls, senzor TPS, bobinele de inductie si ... cam atat.

 

Dupa trei baterii de carburatoare ...

 

Spray pentru contacte s-a folosit aproape la toate conexiunile electrice.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde si cum ai verificat rezistenta TPS'ului? Ce valori min-max ai gasit? Ai verificat si tensiunea de referinta si cea variabila care vine de la TPS?

Tu nu auzi ca a fost verificat si bate cu manualul? :friends:

 

Acuma eu nu mai stiu daca chiar a verificat sau doar zice ca a verificat fiindca crede el sau mecanicii ca defectul nu poate fi de acolo...

 

Pana me, is doar cateva chestii care pot face ca un motor de generatia transalpului din 02' sa mearga prost. Toate "au fost verificate" si deajaba.

 

Oricum, nota 10+ pt rating. Asa ceva n-o mai vazut sectiunea service de pe forum de cand era topicul cu vitezometrul manometric, aka cu manose :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dynojet e complet altceva, are legatura cu tunning-ul si cu cantitatea de amestec ce intra in camera de ardere;

 

Ziceam de stand Dyno ca sa ai ocazia sa testezi motorul in sarcina fara ca motocicleta sa se deplaseze in vreun fel si implicit ocazia de a testa orice posibila problema de aprindere si alimentare live, in momentul cand se intampla minunea dupa viteza respectiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu auzi ca a fost verificat si bate cu manualul? :friends:

 

Acuma eu nu mai stiu daca chiar a verificat sau doar zice ca a verificat fiindca crede el sau mecanicii ca defectul nu poate fi de acolo...

 

 

 

Am auzit, tocmai de aceea am cerut detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit, tocmai de aceea am cerut detalii.

Hai man ca a fost in gluma :)

 

Eu tind sa cred ca de fapt numa s-or schimbat piesele, de verificat nu s-o prea verificat. Nu ma refer la TPS, ca or aparut 2 poze cu un voltmetru conectat la el si cu 2 valori, vorba venind, ca date de referinta in manual :) Deci ala il scoatem din lista vinovatilor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...