mony Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Poate omul doar incerca sa isi aduca motocicleta la zi.... din 2002 in 2011 cu piese noi platite de altii Update de motor. Si ca tot a venit iarna... ma rog sa nu fiu total off topic. Am un motor Aprilia Pegaso din 2000. Am golit (scos toata benzina) din rezervor si carburatoare. De atunci nu a mai functionat Probabil o fi defect ? Ultima oara mergea si fara benzina. Gasesc vreun mecanic capabil sa imi faca motorul sa mearga ? Gratis... bineinteles ! Sa dovedeasca aici, tuturor cat de bun este ! P.S. Nici la masina nu prea am combustibil... Celor dornici sa se afirme... le las PM cu telefonul Editat Decembrie 12, 2011 de mony Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 adu-le la mine, am putul in curte si le fac plinul cu H2O. astept sa vedem cum ramane cu supapele-motorul. se mai ofera vreun mecanic (schimbator de piese) voluntar sa remedieze defectiunea? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Eu as fi vrut sa ma uit si la distributie. Dar fiindca trebuia sa pleci cu el .... Eu am spus de la inceput ca e posibil sa fie de la distributie. Parerea mea este ca trebuie sa schimbe supapele si lantul de distributie. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 doar lanturile as zice, si sa verifice camele si culbutorii, la cum arata lanturile nu le vad bine si pe alea, desi se poate sa fie foarte ok. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) topic de citit cand esti fumat pies: e de la spite Editat Decembrie 13, 2011 de F0RCE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 io zic ca topicul asta a avut un rost. multe plusuri de ex: personal am auzit de mecanici de care altfel nu as fi auzit, cu bune si cu rele dar mai mult cu bune. citind topicul iti imbunatatesti cunostintele de mecanica inr-un mod distractiv, fara sa te plictisesti. am aflat ca sunt si mecanici carora de place sa lucreze gratis... on... eu cred ca mobra aia nu avea nimic de fapt. omu venea si pleca cu ea zilnic de la mecanici. era un maniac care vroia sa-si curete motorul si sa si-l aduca la o stare impecabila. gratis. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Totusi, poate sa explice cineva fenomenul? Randamentul hidrogenului e chiar asa mai bun decat cel al alternatorului? Sau cum? Chiar vreau sa discutam de traba asta, si inca repede, ca in pauza de masa fug sa imi iau niste recipiente de plastic si niste sarma de inox si fac o instalatie de jenu Instalatia functioneaza, dar nu e chiar asa de simplu ca o sarma bagata in borcan. Tre sa faci ca electroliza sa dea cat mai mult hidrogen per amper, altfel nu faci decat sa dai pe mere ce iei pe pere. Tre sai ai limitator de curent ca altfel se incinge de ti fierbe apa si ti iese abur in loc de hidrogen. Instalatiile bune sunt scumpe> au baterii de placi de inox sau alte materiale inoxidabile, nu doar niste sarme, au epurator, au un modulator de frecventa, etc, etc.... Si costa sute de euro... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 se pare ca unii sunt total offtopic... nu sunt off topic, sunt pur si simplu OFF on topic: si-a rezolvat valentin motorul sau i-a dat foc ?! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 ihi, cum ziceai. toti isi da cu parerea da’ ei e habarnisti ceea ce vreau sa spun este ca treaba cu hidrogenul este invechita. si nu multi intelege ! eu am experimentat si realizat o alta chestie, cu flux inconstant de protoprotoni. este de fapt o aplicare a pile volta, .............................................................................................................. tot ce va rog este sa nu destainuiti principiile de functionare a inventiei mele, ca harapii au si mandatat killeri profesionisti, sa nu se afle secretul si sa nu mai poata astfel sa vinda petrol scump lumii, cind atit de simplu poti circula fara keksu lor. Ceva de genul am dat si eu o explicatie la reglarea distributiei pe un GPZ de 900,dar inainte de toate am logaritmat numarul dintilor de la axele cu scame,am pus stroboscopul pe semnele motorului si imi arata ca se invarte cu o turatie direct proportionala cu lungimea cablului de la carburator la manere exprimata in grosimi de saibe compensatoare de sub culbutori.Asta am invatat la scoala in Afganistan sau Rio de poplaca.Lasati motoarele de transalp sa isi faca reglajul de la sine,asa se procedeaza in Beirut si merg!!!!!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 topic de citit cand esti fumat pies: e de la spite Bravo, asta este explicatia, 70 de pagini degeaba pentru un handicapat si un motor pe care voia sa-l repare gratis, eu asa am inteles din ce am citit, altfel trebua sa-i dea foc! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 OFF topic: m-am saturat de voi, toti astia care numarati paginile si veniti cu replici gen "70 de pagini", "1014 pagini", "236 pagini", etc. Ziceti bre, 770 de reply-uri (771, me included) si gata, ca poate altii au altfel de setari. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) vreo veste despre motoreta???? Editat Decembrie 17, 2011 de stulewa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 A nascut? Ca a cam trecut ceva timp... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 mai lasatil draq de harb , si sa se termine odata topicul asta care chiar nu are vreun sens. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Dragi colegi motociclisti! De curand motocicleta mea are o problema ciudata. La 70 de km/h incepe sa se comporte ciudat (nu stiu sa explic cum, dar nu mai este ca inainte). Ia-am schimbat motor, filtre, rezervor, cadru, instalatie electrica, roti, frane furca si cam tot ce se mai putea. Nu stiu ce sa mai fac? Am manualul dar nu ma prea descurc! Se dovedeste vreun viteaz sa se incerce cu motocicleta asta? PS: Pana acum am fost la majoritatea mecanicilor care s-au dovedit nevrednici de motocicleta mea pentru ca nu vroiau sa imi explice fenomenele in formule matematice si fizica (,) cuantica. PPS: Fiecare dintre viteji are maxim o ora la dispozitie sa desfaca motoreta. Daca nu e gata intr-o ora, o iau si plec. Interventia va fi filmata si va fi asistata de 3 martori sa fim in siguranta. Din cand in cand, daca mecanicul nu se descurca, il apostrofez, stand la o distanta de aprozimativ 78 de centimetri de el cu manualul. Nu esti platit pentru manopera, esti platit ca sa imi suporti mie toanele! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Dragi colegi motociclisti! Nu esti platit pentru manopera, esti platit ca sa imi suporti mie toanele! nu e rau, doar ca as adauga: -interventia va fi filmata, mecanicul e obligat sa explice in fata camerei tot ce face. -orice spune mecanicul ca are sau ar putea avea motoreta, se va adeveri ca acel lucru a fost spus de proprietar inainte, deci nimic nou... -daca mecanicul nu va reusi sa repare sau sa diagnosticheze in timpul necesar este obligat sa marturiseasca in fata camerei ca este doar un schimbator de piese. -daca in caz contrar reuseste sa o faca atunci se va adeveri ca proprietarul a avut dreptate cand a afirmat anterior interventiei problema motocicletei deci mecanicul nu a adus nimic nou. -mecanicul va fi platit numai dupa ce motocicleta va fi testata de proprietar intr-o varietate mare de medii si in situatii diferite, durata testelor nu poate fi determinata. -daca mecanicul insista sa fie platit imediat va fi chemata politia. proprietarul ca si client are intotdeauna dreptate. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 vreo veste despre motoreta???? Ce veste? Cine mai ia motoreta aia la reparat fara plata in avans?! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce veste? Cine mai ia motoreta aia la reparat fara plata in avans?! Io zic sa mergeti sa aprindeti o lumanare sau sa sunati in din ziar la o vrajitoare ,nu una pt amor ,ci una pt motoare bantuite!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Chiar nu exista nimeni care sa imi faca pe plac si sa imi suporte figurile? Sunt dezamagit! Inseamna ca nu e nici un mecanic bun in romania. Vreau sa mai cresc un pic miza si sa il provoc pe cel ce se va dovedi vrednic sa faca operatiunea fara sa desfaca nimic. Totul se va lucra doar prin teava de esapament! Nu sunteti platiti pentru ora, nu sunteti platiti pentru nimic! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Totul se va lucra doar prin teava de esapament! L-o fi dus la un ginecolog. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 In primul rand va informez ca nu am dorit sa mai scriu pe acest topic datorita devierii totale de la subiectul initial: repararea acestei motociclete. Din respect pentru cei care au citit pana la aceasta pagina am dorit sa va prezint adevarul - exact asa cum s-au desfasurat lucrurile nu cum sunt prezentate de individul care mi-a inselat increderea pe care am avut-o in el. Si pana la urma v-a inselat si pe voi, prezentand lucrurile dintr-o postura de victima inselata de client. Este incredibil cum un individ poate scrie aici, pe forum, orice minciuni doreste si cei care citesc, fara a verifica veridicitatea acestora, se lanseaza intr-un joc incredibil de denigrare, jicnire si instigare la violenta . Inteleg ca cea mai mare parte a celor care scriu aici sunt mecanici, inteleg frustrarea pe care o poate avea oricare dintre mecanici, inteleg ca s-a muncit la aceasta motocicleta zeci de ore dar nu am sa inteleg niciodata: 1. Cum puteti sustine un mecanic care minte, pretinzand ca a reparat aceasta motocicleta cand de fapt motorul continua sa aiba probleme ? A prezentat el vreo dovada in acest sens ? 2. Cum puteti sustine un mecanic care pretinde ca a diagnosticat problema cand el nu a precizat concret ce are motocicleta ? A spus ca: "e de la motor de la supape" - bine, bine, dar ce anume ? Care piesa este defecta ? Ce piesa trebuie sa cumpar ? 3. Cum puteti fii asa de naivi sa nu observati ca acest mecanic pozeaza intr-o victima ? I-am spus de la inceput ca platesc doar daca repara aceasta motocicleta sau pentru o diagnosticare corecta - nu o bataie de joc asa cum a facut el spunandu-mi: "e de la supape ... acum trebuie sa-mi platesti pentru diagnosticare". Pe data de 1 decembrie 2011 i-am dat telefon si i-am spus ca sunt suta in mie ca problema este de la supape intrucat m-am gandit eu ca nu mai ramasese nimic neverificat in afara acestor supape. I-am spus din cate imi aduc aminte ca a pus punctul pe i (intelesesem ca si el intentiona sa verifice supapele) si ca asta ar trebui sa fie rezolvarea finala: supapele. A ramas stabilit sa ne vedem a doua zi; a doua zi mi-a spus ca e mai bine sa o lasam pe luni. Luni 5.12.2011 am fost la el in service, mi-a modificat jocul la supape, am facut amandoi un test in urma caruia el spunea ca merge mai bine, eu ii spuneam ca pare ca s-a modificat ceva dar tot da in nas cand accelerezi si cand mergi constant de la o anumita viteza. Motorul mergea mai bine si inainte de a se apuca el de motocicleta: trageam socul si astfel motorul nu mai dadea in "nas" la 60-70 km/h, facea acest lucru dupa 80 km/h. Intrucat s-a mers cu socul tras, testul pe care l-am facut impreuna nu a fost concludent. La telefon i-am spus ca pare ca merge mai bine dar nu era acelasi mers normal, firesc al motorului, asa cum functiona acesta inainte de a avea aceasta problema. Stabilisem de comun acord ca: el deschide motorul si examineaza cu atentie piesele care trebuiesc inlocuite urmand ca eu sa le cumpar sa i le aduc, el sa le schimbe si sa-mi faca nota de plata. In data de 9.12.2011 l-am sunat si am vorbit la telefon inainte de a ajunge la service si nu mi s-a parut nimic schimbat in voce lui: mi-a spus ca ma asteapta la service pentru a deschide motorul. Ulterior aveam sa aflu ca premeditase totul, nu dorea sa deschida motorul asa cum stabilisem, avea alt plan! Am ajuns la service, l-am sunat, a venit la poarta si aici, m-a somat sa-i dau banii pentru cea ce el pretinde ca a diagnosticat. Am ramas mut de uimire intrucat stabilisem din data de 05.12.2011, ca: el deschide motorul si examineaza cu atentie piesele care trebuiesc inlocuite urmand ca eu sa le cumpar si el sa le schimbe. La finalizarea lucrarilor urma sa-mi faca nota de plata. A refuzat sa inceapa lucrarile la motor, spunandu-mi ca daca refuz sa-i dau banii pe loc nu imi va inapoia piesele care au ramas la el din data de 5.12.2011. M-a amenintat in timp ce plecam: sa stau cuminte pentru ca are relatii si nu stiu cu cine ma pun daca incerc sa fac ceva. Am plecat cca. 100 m, m-am oprit si intrucat nu stiam niciun numar al politiei am sunat la 112 unde am cerut sa mi se faca legatura la politie, ceea ce s-a si intamplat in aproximativ 4-5 sec. Am fost la 15 mecanici si nu mi-a cerut niciunul dintre ei un leu. Am incercat sa platesc doi dintre acestia dar au refuzat politicos spunandu-mi " ... pentru ce sa-mi platesti, nu ti-am reparat motorul ...". Acesti doi mecanici au lucrat aproximativ 10 zile la motor si au refuzat sa-mi ia bani. De ce oare ? Va spun eu de ce: pentru ca sunt oameni cinstiti si corecti nu stau toata ziulica pe forum sa barfeasca sau sa isi minta clientii ori sa-i injure sau sa instige la violenta. Stiu .. s-a muncit dar ... depinde si de rezultat. Daca rezultatul muncii este zero atunci si nota de plata va indica acelasi scor. Mecanicii care nu au putut repara si nici diagnostica problema motorului, nu mi-au luat niciun leu ! Cinste lor pentru corectitudine - nu ai reparat sau diagnosticat nimic la motor pentru ce sa-i iei bani clientului? Doar pentru ca tu stai zeci de ore in atelier ? Doar pentru ca tu crezi ceva fara a face o verificare ? Fara un rezultat nu te va plati nimeni niciodata - nu poti duce motocicleta stricata in service sa o iei tot stricata iar mecanicul sa-ti pretinda bani, pentru ca spune el: " ... tu sti cat am muncit eu la motorul tau ?" Asa si ? Functioneaza motorul ? Nu ! Stii ce piesa este stricata? Nu ! Pai atunci pentru ce pretinzi bani ? Pretinde ca a diagnosticat, insa uita ca in data de 1 decembrie 2011 eu i-am spus acelasi lucru ! Deci unde e diagnosticarea ? A, poate a dorit sa spuna ca s-a gandit si el la acelasi idee la care m-am gandit si eu, asta da, asa a fost. Una e sa te gandesti la ceva si alta e sa pui mana sa desfaci sa faci intr-adevar o diagnosticare corecta a piesei sau a pieselor cu probleme. Diferenta este una de la cer la pamant ! El pretinde bani doar pentru ca s-a gandit la ceva ! Pai, eu i-am spus pe data de 1 decembrie acelasi lucru la telefon. El pretinde niste bani pentru ceva ce crede el ca ar putea fi de la supape dar nedeschizand motorul ceea ce face el este doar o speculatie, o supozitie nu o verificare ! Adica nu a muncit,asa cum pretinde, a venit cu o idee pe care nu a pus-o in practica si pretinde bani pentru aceea idee ! Superb, asta da mecanic ! Motocicleta continua sa aiba probleme. Nu s-a reparat si nu s-a diagnosticat nimic. S-a presupus doar ca ar putea fi de la supape! Acelasi lucru l-am spus si eu ! Individul a facut totusi ceva, mi-a propus doua optiuni: ori merg cu ea asa cum este (defecta) ori o dezmebrez si o vand pe bucati. Asta da diagnosticare ! Individul pe care il aparati cu atata inversunare nu mi-a reparat motocicleta, nu a diagnosticat problema acestui motor si mi-a retinut abuziv piese ale motocicletei pe motiv ca nu l-am platit. Mai mult, apeleaza la prietenii si cunostintele pe care le are pentru a face cu ei galerie pe forum impotriva mea. Incercand sa induca in eroare persoanele, care citesc acest topic, de la adevarata fapta pe care a facut-o: aceea de a pretinde bani pentru ceva ce nu a realizat,(pentru o idee pe care nici macar nu a verificat-o), de a retine abuziv piese ale motocicletei pe care i-am lasat-o in service si de a ma ameninta cu relatiile sus-puse pe care le are pentru a ma impiedica sa-mi recuperez bunurile pe care acesta mi le-a confiscat abuziv. Bani, pentru ce? Visuri domnule "mecanic", visuri. Invata intai sa construiesti o afacere in care clientul este "miezul" si nu profitul tau. Nu profita de nestiinta clientilor pentru a le lua banii pentru ceva ce nu ai facut. Nimeni, dar absolut nimeni nu a postat un comentariu - nu neaparat favorabil mie - cel putin sa scrie fara sa apeleze la injurii, ironii sau amenintari: asteptati sa vedem ce scrie si partea adversa. Am fost atacat pentru ca acest individ minte, dar cum spune el: o face cu "diplomatie". Eu nu am "diplomatie", am fost intotdeauna corect si cinstit si am spus lucrurilor pe nume, fara sa jicnesc sau sa amenint pe cineva - acest aspect tine de caracterul omului si de educatia acestuia ! Nu doresc sa mai intru in polemici interminabile doar pentru a dovedi ceea ce se stie de la inceputul acestui topic: motocicleta nu functioneaza si inca nu se stie concret care este cauza exacta (se banuieste doar). Utilizarea fortei, definita de Isaac Asimov, este ca o ultima ratiune a incompetentei. Restu e cancan ... tipic romanesc. Un sfat pentru clienti: Aveti mare grija unde va lasati motocicleta la reparat sa nu regretati mai tarziu ! deci sa inteleg ca mobra este tot bolnavioara? daca tot functioneaza,chiar si asa ,cu probleme,ar fi pacat sa o dezmembrezi... sper sa nu te simti jignit,dar t-er interesa un schimb cu un gpz 500 s,mai batraior,'91,dar fara probleme? imi doresc mult un transalp,dar din lipsa fondurilor.nu imi pot implini visul.... am citit tot topicul ,la cate ai schimbat/verificat pe motor.....pare a fi ireparabil(cu toate ca ma indoiesc de asta) dupa parerea mea ,mecanicii sunt schimbatori de piese,in asta consta meseria lor,sa schimbe piese,dar.....spre deosebire de noi,cei care nu ne pricepem,stiu ce piesa sa schimbe,reglajele ce trebuiesc facute,simptome,etc. daca nu ar fi ei,la prima defectiune am baga mobra la garaj sau pur si simplu am schimba-o. deci,in consecinta,astept un raspuns,pozitiv sau negativ,in legatura cu schimbul sau ,pentru curiozitatea si rabdarea tuturor celor care au scris si citit,diagnosticul care a dus la rezolvarea problemei....fira-r ea de mobra!!!! numai bine & asfalt uscat in primavara cu toti calutii in ham! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) imi doresc mult un transalp,dar din lipsa fondurilor.nu imi pot implini visul.... ia aici: http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/574905-xl-600-v-transalp.html Fa rost de banii astia si eu ti-o aduc acasa. (1560 eur) Sau http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/581339-xl-650-v-transalp.html - 2200 eur. (acu 5 ani am dat 2600 eur pe un transalp din 91 ) Editat Decembrie 22, 2011 de Belbody Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Stai flexat, ca in tara se gasesc mai ieftine, si nici nu mai dai aia 150-200 euro pentru omologare, si tot ce mai trebuie facut la inmatriculare. Uite aici: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=420244&selpic=3&zoom=1#foto Plus cateva pe la 1100-1200, din 89 (tambur pe spate) Editat Decembrie 22, 2011 de asds Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Io ziceam ca nu-i scump un transalp in ziua de azi, bine, eu am uitat zilele cand eram rupt in kur si eu si mi se parea 1500 de euro o suma imensa... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 mai intai trebuie sa dau gpz-ul,cu toate ca-mi pare rau ,merge prea bine... dar cum nu se mai vinde nimic,incerc cu schimburi . momentan sunt lovit rau de criza,dar nu vreau sa renunt la doua roti. pentru toti cei care vand sau schimba ceva pe doua roti : bafta la vanzareeeeee !!!! http://www.motoinzer...v-transalp.html - 2200 eur. (acu 5 ani am dat 2600 eur pe un transalp din 91 ) acum 3 ani am dat 1500 pe un majesty de 250 din 2001,de mi-au zis motoristii ca m-am lovit la cap,apoi l-am maritat cu 1200 si am luat gpz-ul. dar drumurile de la noi sunt facute tot pentru enduro-touring .un kle 500 sau un transalp ar fi ideale. craitari sa fie ca motoare sunt destule! merci pentru oferta! cred ca ne-am indepartat de la subiect. totusi tipul si-a reparat mobra? pe de-o parte ii dau si lui dreptate,dar si mecanicilor care au mesterit la ea. daca tipul ar fi vrut sa faca motorul gantz,pe spinarea a 'n mecanici,tot s-ar fi gasit careva sa-i gasesca buba si sa-l arda la buzunare. totusi problema nu i-a fost rezolvata,lucru confirmat de mai multi doctori de mobre. daca cineva ii da de cap sau poate calaretul insusi ,sa posteze aici. li se poate intampla si altora si macar sa stie unde sa caute. i-a dat si mie in nas gpz-ul de vreo doua ori pe la 120,dar am rezorvat simplu : golit carburile pe la suruburile de golire,erau pline de rugina. dupa doua goliri repetate la interval scurt de timp,nu am mai avut probleme. l-am dus in 180,facut transalpina,fara probleme. dar la transalpul cu pricina,vorba celor care au mai postat,o fi intrat dracul in ea . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate