dan.c. Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 @dan.c, ai primit ECU inapoi din UK? Ceva impresii? Da, am uitat sa anunt. Oamenii au fost foarte ok, pana la urma a costat 35lire + transport (cred ca in jur de 200lei dus-intors). Motocicleta merge perfect cu ECU remapat. Trage destul de liniar si puternic, nu are zone moarte si nu da nici un rateu, nici macar daca scot silenceurile si las tobele goale. Imi pare ca are amestecul perfect. Ziceam in urma cu cateva pagini ca ii pusesem un ECU de 2006 cu care mergea bine. L-am trimis si pe ala la ei sa imi zica ce harta are si avea map2, de aia mergea bine, dar cu el dadea niste rateuri de toata frumusetea. Au zis ca harta de 2006 e usor diferita de cea de 2004, ar fi pentru clapete de accelaratie mai mari parca. Asa ca mi-au pus ultima varianta de harta disponibila pt 2004 meu si au trecut-o pe "open loop" (map2). Totusi, dupa ce am fost la Serres acum 2 saptamani am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa o domolesc cumva in ture joase, e cam brutala acceleratia, mi-ar placea sa fie gen 4linie 600cc. Daca gasesc vreun power commander ieftin s-ar putea sa fac si pasul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Ca o alternativa pt a te juca cu livrarea puterii.. Te'ai gândit la o modificare a raportului dintre foaie-pinion? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Care ar fi rezultatul? Ar fi mai puturoasa pe toata plaja de turatii, nu? Ar creste viteza maxima dar ar ajunge mai greu acolo, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 (editat) Da, am uitat sa anunt. Oamenii au fost foarte ok, pana la urma a costat 35lire + transport (cred ca in jur de 200lei dus-intors). Motocicleta merge perfect cu ECU remapat. Trage destul de liniar si puternic, nu are zone moarte si nu da nici un rateu, nici macar daca scot silenceurile si las tobele goale. Imi pare ca are amestecul perfect. Ziceam in urma cu cateva pagini ca ii pusesem un ECU de 2006 cu care mergea bine. L-am trimis si pe ala la ei sa imi zica ce harta are si avea map2, de aia mergea bine, dar cu el dadea niste rateuri de toata frumusetea. Au zis ca harta de 2006 e usor diferita de cea de 2004, ar fi pentru clapete de accelaratie mai mari parca. Asa ca mi-au pus ultima varianta de harta disponibila pt 2004 meu si au trecut-o pe "open loop" (map2). Totusi, dupa ce am fost la Serres acum 2 saptamani am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa o domolesc cumva in ture joase, e cam brutala acceleratia, mi-ar placea sa fie gen 4linie 600cc. Daca gasesc vreun power commander ieftin s-ar putea sa fac si pasul asta. Am inteles, deci modificarea este de fapt Map 2 (sau B ), nu umbla la harta in sine. La partea cu domolitu, cam greu, din incheietura Multa lume merge cu calcatura -1+2 pe RSV. Tu esti stock? Editat Aprilie 19, 2017 de incult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Au scris ultima varianta de harta lansata de aprilia, varianta map2. Sincer, nu mai stiu ce calcatura am, parca nu e cea stock, voi numara dintii cand ajung la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Care ar fi rezultatul? Ar fi mai puturoasa pe toata plaja de turatii, nu? Ar creste viteza maxima dar ar ajunge mai greu acolo, nu? Pai depinde ce vrei sa faci. Poți sa crești viteza maxima în timp ce scade accelerația sau invers. Sa ai accelerație mai puternica în detrimentul unei viteze maxime mai mici. Te poți juca în orice direcție dorești. Spre exemplu eu am -1 la pinion și +2 la foaie. Deci viteza maxima a scăzut un pic și accelerația e mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Am inteles asta. Viteza maxima nu ma intereseaza, dar nu as vrea nici sa o fac lenesa. Daca umblu la calcatura pierd putere pe toata plaja de turatii, eu vreau sa o imblanzesc un pic jos. Oricum, cred ca de fapt trebuie sa invat sa merg mai tare pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Am inteles asta. Viteza maxima nu ma intereseaza, dar nu as vrea nici sa o fac lenesa. Daca umblu la calcatura pierd putere pe toata plaja de turatii, eu vreau sa o imblanzesc un pic jos. Oricum, cred ca de fapt trebuie sa invat sa merg mai tare pe circuit Motocicleta ta e perfecta pt un incepator, alta varianta mai buna, greu gasesti. Doar ti se pare brutala, pina se obisnuieste creierul. Degeaba pui PowComm, nu ai cum s-o domolesti din harta de injectie benzina. Doar un ignition module te poate ajuta, micsorezi avansul in ture joase si se domoleste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Da, am uitat sa anunt. Oamenii au fost foarte ok, pana la urma a costat 35lire + transport (cred ca in jur de 200lei dus-intors). Motocicleta merge perfect cu ECU remapat. Trage destul de liniar si puternic, nu are zone moarte si nu da nici un rateu, nici macar daca scot silenceurile si las tobele goale. Imi pare ca are amestecul perfect. Ziceam in urma cu cateva pagini ca ii pusesem un ECU de 2006 cu care mergea bine. L-am trimis si pe ala la ei sa imi zica ce harta are si avea map2, de aia mergea bine, dar cu el dadea niste rateuri de toata frumusetea. Au zis ca harta de 2006 e usor diferita de cea de 2004, ar fi pentru clapete de accelaratie mai mari parca. Asa ca mi-au pus ultima varianta de harta disponibila pt 2004 meu si au trecut-o pe "open loop" (map2). Totusi, dupa ce am fost la Serres acum 2 saptamani am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa o domolesc cumva in ture joase, e cam brutala acceleratia, mi-ar placea sa fie gen 4linie 600cc. Daca gasesc vreun power commander ieftin s-ar putea sa fac si pasul asta. Salut, Poate pui si tu un video cu sunetul motorului cu noua harta, te rog frumos. Ma bate si pe mine gandul la o jucarie ca a ta. Eu sunt cam genul touring, dar daca o sa pun mana pe un RSV o sa fie doar pentru distractie(cu toate ca am vazut pe forumurile de afara ca au facut unii si touring cu asa ceva). Astept sa vina luna mai sa vina in tara un baiat care are un RSV la vanzare in Bucuresti, sa merg sa il vad, si poate il iau. Pe net nu prea se gasesc la noi in tara. Parca anul trecut erau mai multe la vanzare.Tot un gen 2 doresc si eu, 2004+ , si Factory daca se poate, dar nu obligatoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Am inteles asta. Viteza maxima nu ma intereseaza, dar nu as vrea nici sa o fac lenesa. Daca umblu la calcatura pierd putere pe toata plaja de turatii, eu vreau sa o imblanzesc un pic jos. Oricum, cred ca de fapt trebuie sa invat sa merg mai tare pe circuit Ce anume crezi ca tre sa imblanzesti jos? Tu vorbesti de fapt de primele trepte, nu de ture joase. Ca in ture joase de la a 3-a in sus nu ai ce imblanzi, in ture joase... Eu singurul incovenient la Aprilia l-am gasit ca treapta 1 e ...foarte scurta...e mai mult pentru plecat de pe loc... Daca ai gume bune si e servisata ok, motoreta e brici pt pista, mai ales pt persoane care-s la inceput.... Nu cred ca puterea sau etajarea cutiei prezinta vreun neajuns, sau 'calcatura' (sau cum dracu ii ziceti voi)... Pe apriliaforum sunt n topicuri cu n modificari care se pot aduce atat primei generatii,cat si celei de-a doua (a ta). Bani sa fie... Dar nu cred ca ai ajuns tu la...limitele ei » Post actualizat in 19 Apr 2017 18:34 Salut, Poate pui si tu un video cu sunetul motorului cu noua harta, te rog frumos. Ma bate si pe mine gandul la o jucarie ca a ta. Eu sunt cam genul touring, dar daca o sa pun mana pe un RSV o sa fie doar pentru distractie(cu toate ca am vazut pe forumurile de afara ca au facut unii si touring cu asa ceva). Astept sa vina luna mai sa vina in tara un baiat care are un RSV la vanzare in Bucuresti, sa merg sa il vad, si poate il iau. Pe net nu prea se gasesc la noi in tara. Parca anul trecut erau mai multe la vanzare.Tot un gen 2 doresc si eu, 2004+ , si Factory daca se poate, dar nu obligatoriu. Daca nu esti fixat pe 2nd gen dpdv estetic, recomand maxim prima generatie. (mult mai ieftina, si acelasi 'fun factor').Ca in rest, nu putem vorbi de 'diferente de performanta' intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Nooxy, am pus un clip cu câteva pagini in urma, sunetul e același doar ca înainte era mai bâlbâită. Insider, intr-adevăr, treapta 1 o folosesc doar la plecarea de pe loc. Spre exemplu, la Serres, la nivelul meu toate curbele le luam cu a doua. Aveam momente când încercam sa reduc accelerația înainte de curba, de fapt sa o tin la o treime așa, dar o închideam de tot, apoi, când o deschideam un pic o simțeam prea brutala, eram cu morcovul sa nu rupă aderenta cu cauciucurile mele, dar nu a fost cazul. Oricum, voi trece la ceva cauciucuri moi si voi sta mai liniștit cu partea de rupt aderentă. Nu imi imaginez cum ar fi cu acceleratie rapida montata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 (...) Dacă vrei sunet/caracter de V2 și touring, de ce nu încerci mai bine un Ducati ST3/ST4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Nooxy, am pus un clip cu câteva pagini in urma, sunetul e același doar ca înainte era mai bâlbâită. Il stiu. Imi place foarte mult cum se aude. Doream doar sa o aud si cu noua harta, fara acea balbaiala. Mai ales ca acum zici ca ai scapat si de rateuri pe decelerare. Ai muncit ceva la RSV-ul tau(am citit tot topicul de RSV), dar ti-a iesit pana la urma.Sa te bucuri de ea. Cea pe care vreau sa o iau are niste tobe Sebring , si in caz ca o sa o iau, poate ii fac si eu modificarea de ECU.Pacat ca la noi in tara nu se baga nimeni. Astept sa vina proprietarul in tara si sa ma sune , sa ma duc sa o vad. Asta daca nu se razgandeste intre timp, ca s-a mai razgandit de cateva ori de-a lungul timpului, in privinta vanzarii ei. » Post actualizat in 20 Apr 2017 04:32 Dacă vrei sunet/caracter de V2 și touring, de ce nu încerci mai bine un Ducati ST3/ST4? In primul rand nu se gasesc pe la noi. Parca a fost una(St4) anul trecut, dar e data. Si vreau sa simt pe piele mea , mult laudata ciclistica de RSV, cu toate ca nu stiu cat o sa ma aranjeze pozitia pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Doar pe astea le am. Sebring? E a lui Lexy, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 (editat) Doar pe astea le am. Sebring? E a lui Lexy, nu? Da. Ne-am conversat putin prin mesaje . A ramas ca da un semn cand vine in tara. Aici pe forum era pusa la un pret, pe olx alt pret.... Cred ca difera pachetul. Astept sa vina sa merg sa o vad. Asta in caz ca nu se razgandeste. A lui pare ingrijita. Pe net sunt doar 2-3 la vanzare in Romania. Multumesc ! Editat Aprilie 20, 2017 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Da, e ingrijita si a rezolvat ce probleme au mai apărut. Mai este una in Brasov, tot îngrijită, dar a picat cu ea si are carene zgariate. Si, cea mai cea, e una la 5500, ingrijita, impecabila, Ohlins...numai ca nu e pentru piata noastra (ea merita saraca dar la banii aia se prefera altceva in Romania, plus ca pierzi grav la revanzare, daca mai reusesti sa vinzi). Cam astea-s toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 In primul rand nu se gasesc pe la noi. Parca a fost una(St4) anul trecut, dar e data. Si vreau sa simt pe piele mea , mult laudata ciclistica de RSV, cu toate ca nu stiu cat o sa ma aranjeze pozitia pe ea. RSV mi se pare superioara unui Ducati ST din foarte multe puncte de vedere. Cat despre pozitia pe ea, o poti ridica/cobora din juguri, este reglabila. + daca vrei mai touring,poti merge pe un Tuono,care are ghidon, in loc de semighidoane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Nu stiu cat de mult se poate compara intre RSV si Aprilia mea (Tuono) dar APrilia mea e ca o bicicleta, foarte zvelta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 La 1,86m si 110kg toate's zvelte ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Da, e ingrijita si a rezolvat ce probleme au mai apărut. Mai este una in Brasov, tot îngrijită, dar a picat cu ea si are carene zgariate. Si, cea mai cea, e una la 5500, ingrijita, impecabila, Ohlins...numai ca nu e pentru piata noastra (ea merita saraca dar la banii aia se prefera altceva in Romania, plus ca pierzi grav la revanzare, daca mai reusesti sa vinzi). Cam astea-s toate. Din acest motiv vreau sa o vad pe cea a lui Lexy prima. Despre cea din Brasov nu stiu nimic. Dar la banii care ii cere , o prefer tot pe cea a lui Lexy, care nu pare cazuta, si are si un istoric pe forum. Cea la 5500 e cea mai cea.Asta e clar.Dar imi este peste buget. Oricum nu cred ca merita banii aia(gasesti mult mai bune in Italia de banii aia. Anul trecut erau parca mai multe. Inclusiv gen 1. Acum nici gen 1 nu gasesti la vazare. Cea a lui Zahei chiar a fost pomana consider. Dar atunci aveam Sprint St-ul si nu m-a interesat. Consider ca un Rsv trebuie sa il iei cat mai in mintile lui. Altfel ajungi sa il urasti rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Cred ca nu le mai gasesti ca nu le vrea nimeni si propietarii le pastreaza in loc sa le dea pe nimic. Sau unele mai neingrijite nu au iesit cu bine din hibernare. Dupa ce le fac baietii pe genunchi apar iar. » Post actualizat in 20 Apr 2017 16:23 Da, este esential la ele sa fi fost intretinute (normal, nimic diferit sau scumo fata de intretinerea normala si la japoneze). Dar cum la noi se poarta sa mai sari peste etape, ajung rau multe. D'aia zic si eu ca a lui Lexy e optiunea inteleapta. Plus ca e Factory ☺ chiar daca nu folosesti din plin avantajele dotarii, adauga valoare motocicletei. Si, evident, e mai cool. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Nu stiu cat de mult se poate compara intre RSV si Aprilia mea (Tuono) dar APrilia mea e ca o bicicleta, foarte zvelta... Sunt identice, exceptie face plasticul (sau lipsa lui) , ghidonul si rapoartele in cutie. » Post actualizat in 20 Apr 2017 20:04 Din acest motiv vreau sa o vad pe cea a lui Lexy prima. Despre cea din Brasov nu stiu nimic. Dar la banii care ii cere , o prefer tot pe cea a lui Lexy, care nu pare cazuta, si are si un istoric pe forum. Cea la 5500 e cea mai cea.Asta e clar.Dar imi este peste buget. Oricum nu cred ca merita banii aia(gasesti mult mai bune in Italia de banii aia. Anul trecut erau parca mai multe. Inclusiv gen 1. Acum nici gen 1 nu gasesti la vazare. Cea a lui Zahei chiar a fost pomana consider. Dar atunci aveam Sprint St-ul si nu m-a interesat. Consider ca un Rsv trebuie sa il iei cat mai in mintile lui. Altfel ajungi sa il urasti rapid. cu 5500 iei oricare, random,din Romania (macar motorul sa fie in mintile lui) si de diferenta pana la 5500 faci din ea racheta (atat ca motorizare, cat si ciclistica/frane/suspensie)... N-as da 5500 pe aia nici sa ma bati... » Post actualizat in 20 Apr 2017 20:04 Consider ca un Rsv trebuie sa il iei cat mai in mintile lui. Altfel ajungi sa il urasti rapid. Truer words have never been spoken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 La 1,86m si 110kg toate's zvelte ☺ De unde până unde 110 kg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Cred ca nu le mai gasesti ca nu le vrea nimeni si propietarii le pastreaza in loc sa le dea pe nimic. Sau unele mai neingrijite nu au iesit cu bine din hibernare. Dupa ce le fac baietii pe genunchi apar iar. E una la vreo 8-9 sute de euro,care, daca as avea banii,m-ar tenta, pentru facut genul cafe / project bike. Pacat ca fata nu e stock (e de pe un gixxer ceva),dar se gaseste usor o fata de rsv stock (ma refer fata complet/furca/discuri/roata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Am vazut-o. Chestia e ca nimeni nu schimba fata stock cu vechitura aia de furca de gixxer. Decat daca a lovit-o frontal. Cred ca mai bine una mai scumpa, dar intreaga. Eventual vinzi piesele care prisosesc la transformare si mai echilibrezi costuri. Dar mai reduci din riscuri (fisuri sau deformări pe care poate nu le observi). Asa, devine mai tentanta aia din Galati (verificată bine si negociat brutal pretul). » Post actualizat in 20 Apr 2017 20:20 De unde până unde 110 kg? Asa, de la inceput de sarbatori pascale, pana la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.