the insider Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 SyDemon, sunt curios de ce ai optat pt K1200R in defavoarea Tuono-ului. Confort? mers mai des cu pasager + bagaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 pt cine e interesat, 100 ron toate piesele de mai jos (mi-au ramas de pe RSV Mille). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 SyDemon, sunt curios de ce ai optat pt K1200R in defavoarea Tuono-ului. Confort? mers mai des cu pasager + bagaj? Motivul principal determinant a fost ca eu merg destul de mult și în majoritatea timpului sunt cu nevasta. Iar pe Tuono era tortura pt amândoi orice drum mai lung de 200-300km. Pe locul 2.. Simțeam nevoia unui top case solid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Te-ai si insurat...ale dreaq planete ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Când eram tanar ficior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Când eram tanar ficior... ...după care ai îmbătrânit și ți-ai luat BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Eh... Mai le rotim și noi. Acum sa ne atașament emoțional de motorete.. Zau asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Salutare are nevoie cv de amortizor spate pt rsv factory? stare impecabila,aproape nou.. cred ca se potriveste si la modelele mai vechi de 04.. il vand sau il schimb cu o guma fata 120 noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Ce parere aveti despre acesta motocicleta: https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-aprilia-rsv-mille-r-ID45Fku.html Credeti ca merita banii ceruti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Dacă are acei km și se pot verifica, da! În primul rând nu este RSV Mille, ci RSV 1000 R (sau RSV2) Factory. Este din 2007, moment în care cam rezolvaseră cam toate problemele modelului (care a apărut în 2003). Pare 100% originală, deci dacă și merge cum trebuie, își merită banii. Pregătește-te doar să pierzi ceva bani la revânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Dacă are acei km și se pot verifica, da! În primul rând nu este RSV Mille, ci RSV 1000 R (sau RSV2) Factory. eu asa stiu (nu sunt chiar 100% sigur...), ca versiunea Factory are Akrapovic de serie si cadru auriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Poate aprilia rsv 1000 r factory vrei sa vinzi. mille era altceva si mai slab Mille sau 1000 e tot una si iti spun eu ca e doar R cu cateva optionale de Factory in plus fata de standard. Factory-ul are in plus amortizor de voblaj ohlins, jante forjate, amortizor spate tot ohlins, mult carbon, s.a.m.d. Acest citat este luat din anuntul de acum 2 ani de cand se chinuie proprietarul sa vanda motocicelta. Dupa tine dupa un an cu cat se poate revinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Ce an...gandeste-te ca omul o vinde la banii astia de vreo doi ani si nu misca nimic. Nu e o piata stabila pentru ele si, daca nu-ti permiti sa astepti pasionatul cu anii, pierzi gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 eu asa stiu (nu sunt chiar 100% sigur...), ca versiunea Factory are Akrapovic de serie si cadru auriu Pe finalele de serie scrie aprilia racing - nu știu de cine sunt făcute de fapt. Este adevărat că a fost o ediție specială care (parcă) venea cu Akra stoc (Factory Nera? Nu mai știu), dar a fost ceva foarte limitat ca serie. La fel și cu coloritul: au fost multe variante: prima generație de RSV2 Factory a venit cu cadru negru și jante albastre, apoi cu jante aurii, roșii, etc. Este adevărat însă că acest model avea aripa față roșie, nu neagră... Mille sau 1000 e tot una si iti spun eu ca e doar R cu cateva optionale de Factory in plus fata de standard. Nu știu cine a scris asta, dar e bălărie. RSV Mille este prima generație: Asta este RSV 1000 R Factory. Punct. Factory-ul are in plus amortizor de voblaj ohlins, jante forjate, amortizor spate tot ohlins, mult carbon, s.a.m.d. Care ș.a.m.d.? Asta-i tot ce are în plus față de R În primii doi ani de producție (din câte-mi amintesc), Factory avea exclusivitate și pe etrierii față monobloc, dar din 2005 i-au pus și pe R. Acest citat este luat din anuntul de acum 2 ani de cand se chinuie proprietarul sa vanda motocicelta. Dupa tine dupa un an cu cat se poate revinde? Greu de estimat, dar aprilia nu e Ducati. Nu-și ține prețul la fel de bine. Afacerea bună și avantajul pe care-l are această motocicletă sunt km puțini. Este foarte greu să mai găsești un RSV2 Factory cu atât de puțini km. În Germania s-ar da probabil cu 7000€+. Dar noi suntem în România. Și fiecare km făcut în plus cu ea îi va scădea valoarea pe piață Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) In primul rând nu e Factory, dupa cum zicea si proprietarul. Din 2006 s-a pus furca ohlins pr toate iar rotile sunt doar copii dupa cele OZ, dar nu sunt ușoare. Cică ar fi făcute de Brembo. Editat Mai 17, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) Motocicleta a fost pusa la vanzare de acum 2 ani, acum nu stiu cat si-a dat interesul proprietar, dar cu siguranta daca vreau si eu la randul meu sa o vand, am sa stau putin mai mult cu banii blocati. Anuntul de acum 2 ani: /index.php?/topic/727888-aprilia-rsv-mille-r-2007/ Editat Mai 17, 2017 de Al3xscrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) .............. Acest citat este luat din anuntul de acum 2 ani de cand se chinuie proprietarul sa vanda motocicelta. Dupa tine dupa un an cu cat se poate revinde? ti-ai cam dat singur raspuns colegule..... vanzatorul se chinuie de 2 ani sa-l vanda, --si inca nu a reusit--, iar tu deja speri sa-l vinzi dupa un an?!? sunt mobre bune, dar vorba aia, e cam pe viata..., odata ce l-ai cumparat, in viata asta nu-l mai poti vinde PS: cum am mai spus, pentru mine era o leaca incomod la cei 172cm ai mei..., amu fiecare dupa preferinte.... Editat Mai 17, 2017 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Mi se pare ca exagerati cu acest "se chinuie de 2 ani" sa vanda motocicleta. Eu vad o diferenta de doar 300E intre anuntul de vanzare de acum 2 ani si cel de pe olx. Ori, dpmdv, daca se chinuia intr-adevar s-o vanda, pretul ar fi fost cu totul altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 In primul rând nu e Factory, dupa cum zicea si proprietarul. Din 2006 s-a pus furca ohlins pr toate iar rotile sunt doar copii dupa cele OZ, dar nu sunt ușoare. Cică ar fi făcute de Brembo. Ai dreptate, îmi cer scuze că vorbesc tâmpenii. Și @apriliacluj avea dreptate. Factory a fost doar cu cadru negru și jante Marchesini forjate albastre (prima serie) sau neagră complet, cu cadrul și jantele aurii (seria a 2-a). M-a indus în eroare echiparea Öhlins pe față din 2006, despre care credeam că era rezervată modelului Factory. Este într-adevăr un RSV 1000 R. Restul remarcilor sunt de actualitate - inclusiv cea cu aripa față care ar trebui să fie roșie. Motocicleta a fost pusa la vanzare de acum 2 ani, acum nu stiu cat si-a dat interesul proprietar, dar cu siguranta daca vreau si eu la randul meu sa o vand, am sa stau putin mai mult cu banii blocati. Anuntul de acum 2 ani: /index.php?/topic/727888-aprilia-rsv-mille-r-2007/ Problema cu sbki-urile de la aprilia este că sunt foarte de nișă - mai ceva ca Ducati. Trebuie să găsești pe cineva care să și-o dorească atunci când o vinzi. Iar pentru asta s-ar putea să aștepți. Altfel o vinzi mai repede, la un preț cu mult sub valoarea ei reală Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 http://www.sportrider.com/2007-aprilia-rsv-1000-r-factory Din 2007 factoryul a avut cadru auriu se pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Iubitorilor de RSV le propun sa incalece o bestie! Cu bani putini! /index.php?/topic/746747-aprilia-rsv-mille-an-2000/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Motocicleta a fost cumparata de mine Imi place foarte mult cuplul ala, imi plac mult vibratiile, parca sicronizezi fiecare piston in parte. Dar am o "problema", nu pot scoate motocicleta pe N cand stationaz, se intareste asa tare schimbatorul incat abia, abia pot apasa pe el si trece din 1 in 2 extrem de greu. Cand opresc motorul pedana se debreiaza si totul e foarte lin. In mers am reusit sa trec pe N destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 (editat) Pe care ai cumparat-o? Pe cea la 5000E? Vezi ca s-a mai discutat de faza cu neutralul cu 20-30pag in urma, se mai imbunatateste un pic daca schimbi un "jiglor". Editat Mai 19, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Exact, pe aia de la Cluj, 5500. Sa inteleg ca asta e o "problema" din fabrica si singura varianta ar fi sa schimbi in N din mers dupa opresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 (editat) Nu. Schimbi jiglorul ala, aerisesti bine ambreiajul si incerci 2-3-5 tipuri de ulei si vezi care merge mai bine. » Post actualizat in 19 May 2017 20:12Uite: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?132309-improved-clutch-action&highlight=clutch%20slave%20seal Editat Mai 19, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.