Sari la conținut

K1600 GT


asdfghjk
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 226
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bec:

 

bmw nu a mai facut straight six sub 2000 de vreo 10 ani. nu poti compara turbo cu neturbo. actualmente un biturbo diesel bmw de 2000 scoate cca 220 cp. ce spui tu e partial aplicabil la motoarele vechi, cele noi sunt mult diferite. m3 e46 avea cuplu bun. sa-ti spun ce cuplu avea e92 v8? mercedes a iesit recent cu niste motoare mai moderne dar bmw de foarte muli ani iese locul 1 pe la toate categoriile. vezi si tu. e cumva comic sa am astfel de discutii, de cate ori schimb masini, testez piata, as lua bucuros orice altceva in respectiva clasa dar tot la bmw ajung. nu e o alegere in care sa conteze marca. cand am luat m3 e92 l-am testat back to back cu carrera s si tot bmw am luat. au si mercedes motoare mari, cele de pe amg dar masina e de porc, uita-te la toate testele, nu vireaza, nu franeaza, ce dracu' sa faci cu asa ceva? astept cu interes orice masina sau motor sa bata bmw in clasa ei, am sa o cumpar imediat. btw, pt mine exista si audi pe langa mercedes si bmw, testez dar nu se lipeste nimic. ultima testata a fost a7, nu a avut carlig la mine.

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai il corectam pe Caesar despre 6L, dar vad ca s-a documentat repede.

 

in rest ai perfecta dreptate, dar nu vb despre e92 pe care nu mi-l permit.

Gresit ala din poze este e93 pentru ca este cabrio :burnout:

daca era coupe era e92

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bec:

 

trebuie sa scapi de sindromul asta, atat de raspandit aici pe forum, ce nu iti poti permite nu e bun sau nu exista. exista viata dupa moarte. mereu e loc de mai bine.

 

da e e 93 greseala imi apartine.

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, frumoasa motocicleta.

 

Sa o stapaniti sanatos, si kilometrii multi, in siguranta.

 

Cand ma fac mare, imi doresc si eu asa ceva in garaj. :)

 

Cu respect,

 

Andrei

 

Andrei si eu vreau asa ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut 520 si din 77. orice bmw, masina sau motor merge mai bine decat orice altceva. am luat si m3-ul asta in 2008 sau cand a aparut. era v8, 420 cp dar parca tot ala vechi 6 in line era mai fun. asta era un fel de ghiulea, batea carrera s. decapotatul era un spectacol.

 

 

7272008103317am0010.jpg

 

76459455.jpg

 

Ce misto sunt!!!

 

Am si eu un clip cu mine!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=oZ_VRbfgsyc

 

Si-nca unu tot cu mine!

 

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

volanul de m3 costa cat caruta aia de 320

 

 

haha e 800 eur fara airbag, mi l-au furat odata.

 

ai fost ieri cu 1600-le pe la mall-ul din baneasa si o lasasei langa un ducati gt1000 si un adventure negru ?

 

 

nu, am vrut sa ies si imi expirase rca-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai il corectam pe Caesar despre 6L, dar vad ca s-a documentat repede.

 

Documentat ce? Naiba sa le ia de motoare de bembeuri cu 4 cu 6 cu 8... ,cu ce-o fi :D

Problema era de principiu si cred ca o stiu foarte multi oameni care au mecanicit putin la o fioratanie. Alezaj mare cursa scurta combinat cu masa mica a pistonului/bielei rezulta in capacitatea de a tura usor motorul si de a atinge turatii ridicate. Asta mai depinde si de chiulasa, nr de supape, ca-s 2, 4, 5, 8 pe cilindru (vb in general nu vb despre BMW)... Cu cat "respira" mai usor, cu atat se tureaza mai usor. Daca e cursa pistonului scurta , motorul "patrat", e simplu de inteles de ce e cuplul mic la ture joase.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Doru BMW :

 

Foarte faina masinaria,mi se pare ca un exercitiu de tehnica si inginerie,s-o stapanesti sanatos,de fapt foarte faine masinariile :P.Vorbind de masini,BMW-ul nu e BMW dak nu e in 6,in 4 e cacao.Am avut si eu un 320d de 150 de cai,si cand m-am dat cu un 5-ar in 6 si mai ales cu un 3-ar in 6 3l benzina,l-am vandut pe al meu rapid,nu avea nici o legatura cu ele.BMW-ul in 6 e atat de smooth si fin dar in acelasi timp puternic,foarte frumos sentimentul.BMW mi-as lua minim 3l benzina sau diesel,nu conteaza,de fapt as trage mai mult spre aspirat,spre benzina.Am mers si cu un 525 benzina din '78 perfect conservat,superba masinarie.Jos palaria.

 

de cate ori schimb masini, testez piata, as lua bucuros orice altceva in respectiva clasa dar tot la bmw ajung. nu e o alegere in care sa conteze marca. cand am luat m3 e92 l-am testat back to back cu carrera s si tot bmw am luat. au si mercedes motoare mari, cele de pe amg dar masina e de porc, uita-te la toate testele, nu vireaza, nu franeaza, ce dracu' sa faci cu asa ceva? astept cu interes orice masina sau motor sa bata bmw in clasa ei, am sa o cumpar imediat. btw, pt mine exista si audi pe langa mercedes si bmw, testez dar nu se lipeste nimic. ultima testata a fost a7, nu a avut carlig la mine.

Astepti cu interes orice masina sa bata bmw in clasa ei?Iti zic eu una care nu bate,demoleaza M3-ul,Carrera S,RS4,chiar si R8-ul.O masina civilizata,un gt cu 4 locuri normale consum relativ mic ;) si cu tot confortul unui gt : piele,clima,faruri,gps,etc,etc.

Vezi aici : http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_GT-R

Oficial site : http://www.gtrnissan.com/en/web_GTR/homepage/index.html

Car configurator : http://www.nissan.fr/#vehicles/sports-cars/gt-r-2011

Pt ce stie masina asta,si la 89000e pt modelul facelift 2011 cu toate dotarile,eu zic ca nu are concurent.Ca si performanta pe circuit oricum nu are NICI UN concurent : http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Sa bati un Enzo,un Veyron sau o Zonda pe circuit intr-o masina care costa de 10 ori mai putin si are confortul unei limuzine,nu cred ca exista alta masina care sa faca asa ceva si nu vad o afacere mai buna ca asta.

Ei,testeaza si masinutza asta,ce zici? :grinbandit:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

re: gtr

 

testat, nu e masina de strada, necesita intretinere foarte des, rupe tot dar pe pista, pe strada se rupe ea. multi o invoca, putini stiu ce/cum e de fapt. been there done that.

 

p.s. trebuie sa incerci noile motoare biturbo atat pe benzina cat si diesel. aspiratele sunt pa dar PA. si eu eram fan, cum eram si la cutia manuala, am renuntat de-abea prin 2003 cu mare greutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca fapt divers mercedes scoate motoare mult mai echilibrate si usor de exploatat dar fara marketing ieftin, iar alti producatori auto pentru mine nici nu intra in calcul, sunt niste coji.(nu vb de supercaruri)

 

Audi se bate clar de la egal la egal cu BMW si Mercedes, fara discutie, nu poate intra la categoria "coji". Pierde putin cu tractiunea aia fata la modelele de baza dar cam orice om normal care ia un Audi mai rasarit, ia si quattro, daca nu e deja "la pachet".

 

Vorbind de masini,BMW-ul nu e BMW dak nu e in 6,in 4 e cacao.

 

Total gresit! 6 aspirat nu mai exista la BMW, doar pe X3 si seria 5 dar si alea dispar foarte curand.

 

Noul 4 in linie de 2.0L are 2 variante de putere, 184cp respectiv 245cp. Cuplu de turbo la turatie de turbo. Si face motorul de 6 (asp.) la toate capitolele.

 

Exemplu concret: X1 2.8i, fostul de 3.0 258cp si 310Nm/2600; actualul 2.0 "doar" 245cp dar 350Nm la 1250rpm (deci cam de la relanti). Cel nou consuma cu 1,5L mai putin (si in test, si pe hartie), demareaza cu 1 sec mai repede la 100km/h. Sunetul se pare ca a pierdut putin la "impresia artistica" dar macar la asta exista si cutia manuala. Si este si mai usor.

 

6 cilindri benzina mai exista doar cel biturbo in vreo 3 variante de putere: 306cp general, 320-326cp pe seriile 6-7 si 340cp pe explozivul 1M si Z4.

 

Alta comparatie, de unde fiecare alege ce vrea: pe seria 5, 528i 2.0 de 245cp accelereaza la 100km/h cu doar 0,2s mai greu decat 535i iar cuplul difera cu doar 50Nm. In schimb, costa cu 6000€ mai putin, consuma cu aproape 1,5L mai putin si, foarte important, cantareste cu 75kg mai putin, diferenta care cred ca este aproape 100% pe puntea fata asadar agilitatea clar este in favoarea celui mic. Eu l-as alege clar, desi si eu eram trditional BMW=6 in linie; dar se pare ca tehnologia ne da putin peste cap preconceptiile.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Doru BMW :

 

re: gtr

 

testat, nu e masina de strada, necesita intretinere foarte des, rupe tot dar pe pista, pe strada se rupe ea. multi o invoca, putini stiu ce/cum e de fapt. been there done that.

 

p.s. trebuie sa incerci noile motoare biturbo atat pe benzina cat si diesel. aspiratele sunt pa dar PA. si eu eram fan, cum eram si la cutia manuala, am renuntat de-abea prin 2003 cu mare greutate.

 

Wow,da,daca ai mers cu el inseamna ca stii despre ce e vorba in propozitie.Astia prin review-uri ziceau ca e ok si pe strada,dar na,tot ce se poate,nu te contrazic ca eu nu am mers never cu asa ceva.La fiabilitate insa nu cred ca stau prost cei de la Nissan,mai ales pe varful de gama.

Imi place mai mult aspiratul,e adevarat,nu am mers cu astea biturbo,care am inteles ca nu mai au deloc lagul ala enervant,dar in general nu sunt deloc fan motoare turbo,desi e clar ca au puterea mai mare,dar in opinia mea puterea aia vine cu niste dezavantaje destul de mari.

Am stat catva timp in Canada si acolo am mers numa cu automatice,le urasc.E adevarat,nu am mers cu BMW automatice,cutiile automatice clasice sunt de calcat.Da,astea noi DSG sau bine,cele de la modelele de varf gen Ferrari sunt mai bune decat cele manuale in materie de timpi de schimb,dar cutia automata pe o masina de strada normala mi se pare a avea delay mare,schimba aiurea si mai ales suge vizibil din puterea motorului.Ti-am zis,probabil cand e vorba de un M3 E92 cu SMG-urile alea,cine stie,poate sunt mai bune,dar eu tot manuala as lua cu ochii inchisi : te simti mai implicat,e mult mai fiabila,ai control mai mare asupra masinii si e mult mai haioasa,chiar daca probabil pe un circuit ai scoate timpi mai slabi.

 

@ khk :

"Noul 4 in linie de 2.0L are 2 variante de putere, 184cp respectiv 245cp. Cuplu de turbo la turatie de turbo. Si face motorul de 6 (asp.) la toate capitolele

......."

Tu ai mers frate cu un turbo de 2l si 4 cilindri?Sau te-ai uitat la ei pe site si ai dat copy-paste?Pt ca imi dai impresia unui om care nu a mers 1km pe un bmw 6 aspirat,pt ca altfel nu aveai cum sa vb asa.Asta nu e matematica "2l 184 de cai".Extraordinar,au scos mai mult dintr-un 4L turbo ca dintr-un 6 aspirat.Dintr-un motor turbo chiar si 4L chiar si 2000cc poti sa scoti peste 800 de cai (vezi Moby Dick),nu asta e problema,problema e cum vine puterea aia,curba de cuplu/putere,fiabilitate,treaba e mult mai complicata,nu doar asa.Astia cu "imi iau masina din ala,ca are 2l si atatia cai,aialalta din 2l nu scoate decat atatia",astia sunt noobii supremi.Nu inteleg nimic despre motoare si tehnica in general.

Un motor in 6 cilindri este mult mai smooth,mai fin cand da puterea,ca si feeling nu se compara cu 4L,dar sunt si avantaje mecanice.Pe un 4L fiecare piston tre sa intoarca vibrochenul cu 180 gr,si astfel puterea vine "in valuri".Pe un 6L/V8,etc,vibrochenul nu mai este atat de brutal invartit de piston,fiecare piston invartind mai putin,si de aici livrarea mai fina de putere,lucru care da mersul acela fin al motorului.

Honda RCV211 care a fost una dintre cele mai de succes modele,de ce crezi ca are motorul V5?Nu puteau sa-l faca V4,nu crezi ca era mai usor?Yamaha YZR-M1 si mai nou din 2009 si modelul de strada,de ce crezi ca au aprinderea la 90 de grade?Pt a simula un V8 si a depasi astfel problema livrarii de putere in valuri a motorului de 4 cilindri.

Motorul cu ardere interna are multe variabile,numai la un motor electric poti spune "are atatia cai,asta e cel mai bun."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

method:

 

cu tot respectul, ce sustii nu mai e actual cutiile automate au timpi de schimb mai mici decat cele manuale, consumul e mai mic, merg si pe manual...fac foarte multe.

 

motoarele de 2l biturbo livreaza puterea mai liniar decat aspiratele de 3l 6L. crede-ma conduc zilnic asa ceva si am schimbat zeci de toate felurile. si eu eram sceptic dar realitatea e ca mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,nici nu te-am contrazis,am scris si mai sus,cutiile astea noi SMG si DSG am inteles ca sunt f bune,schimba mai rapid decat orice manuala,consumul e mai mic,foarte bune.Eu am mers cu cutii automate "clasice" daca pot sa spun asa,de pe Camry,Celica si americane,alea pot sa zic ca sunt praf.Cele noi jos palaria,problema la noi la romani e ca nu putem sa ni le permitem pe alea noi.

In privinta motoarelor,eu tot motor de 3L in 6 mi-as lua,ok,biturbo,cu atat mai bine,dar in 6.E o vorba,adevarata,zic eu : there's no replacement for displacement.

Numai bine. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helooooou... sa revenim la k16. Vreti? :)

 

Mie unul mi se pare o capodopera dpdv tehnologic. Chiar imi place. Asteptam cu interes trecerea vremii sa vedem si capitolul fiabilitate. Asta mai mult ca restul, ca detalii tehnice si ce are prin el pot citi si de pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorba aia e o prosteala ca si "loud pipes saves lives". eu ma refeream la noile cutii automate in 8 trepte cu mod sport, nu la smg/dtc/dkg, cu dubluambreiaj. deci, in ultima instanta la cutiile automate normale ce se vand acum de bmw si altii. btw, nici nu le fac ei.

 

am condus in america automate, japonezele sunt toate praf, americanele nu sunt toate la fel, la chevrolet puteam pleca de la stop cu scart.

 

Helooooou... sa revenim la k16. Vreti? :)

 

Mie unul mi se pare o capodopera dpdv tehnologic. Chiar imi place. Asteptam cu interes trecerea vremii sa vedem si capitolul fiabilitate. Asta mai mult ca restul, ca detalii tehnice si ce are prin el pot citi si de pe net.

 

primii 14000 zero probleme. nu am avut motor sau masina serie 0 sa nu fie un recall ceva in primele luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Doru BMW :

Si eu cu tot respectul Doru,dar tu imi zici cat de bune sunt motoarele de 2l turbo in 4L si cum bat ele motoarele de cilindree mai mare normal aspirate si ca de fapt cilindreea mare nu e atat de importanta si din cate am inteles eu bine,conduci un m3 v8 de 4l normal aspirat?Si ai una dintre motocicletele cu cea mai mare cilindree existente pe piata la ora actuala?Si singura cu 6 cilindri in linie?Adica exact ce laudam eu?Cat de funny e asta?Hai ca tre sa recunosti ca e funny. :bounce:

Toate masinile de performanta au motoare de cilindree mare in V normal aspirate.Asa a fost dintotdeauna si asa va fi in continuare.De ce oare?Toate BMW-urile M care ne plac la amandoi banuiesc,au avut motoare de cilindree mare normal aspirate.De ce oare?

Indraznesc sa te contrazic si sa spun ca Nissan GT-R este o masina aproape perfecta.Ai zis ca e buna pe circuit si nu pe strada.E un GT (grand turismo),e o masina facuta sa fie buna la drumuri lungi.Am stat si eu intr-un scaun de GT-R,nu am mers cu masina,dar mi s-a parut stas.Clarkson a traversat toata Japonia cu ea si nu a avut nimic sa-i reproseze.Intretinere scumpa?La ce te referi,nu pricep,fiabila sunt convins ca este...Intretinere scumpa banuiesc ca e,comparativ cu un Golf da,comparativ cu un Ferrari insa...

Daca as avea 90000 disponibili pt o masina,nu as sta o sec pe ganduri,pt ca pur si simplu nu exista comparatie.

E o masina,e adevarat,fara badge,fara legacy si probabil enerveaza pe multa lume ca o masina de 90000 full noua poate sa rupa fashul unor masini cu pedigree de 3-400000.Lucru care s-a intamplat si cu predecesorul lui,Skyline GT-R 34,care in ultima instanta a si fost interzis din competitii.

Iarasi,Clarkson a spus-o cel mai bine : "they haven't build a new car here,they build a new yardstick."

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

method:

 

unele raspunsuri sunt obiective alte subiective.

 

- nu mai am m3, l-am dat si pe al doilea. conduc un 525 biturbo xdrive - 1997 cmc 218 cp - modelul 2012, iesit in sept. e foarte rapid, lanseaza pe dist scurte mai bine decat 3l, incearca.

- motor am de 1600 pt ca am vrut un tourer fara metehnele celor anterioare, ca motor e un moft 1600, si ala de 1300 era suficient. motocicleta insa ca intreg e deosebita dar nu puterea sau viteza o fac asa.

- gtr am testat in america, am vorbit cu oameni. nu e masina de zi cu zi. necesita schimburi de ulei frecvente, nu are clasa, e o bomba pe roti, ok, asta da, rade tot dar din nou pe mine nu ma intereseaza cifrele ci feelingul. ala il simteam meschin fata de un m3 sau un carrera. la fel cand am testat subaru sau evo, coji char daca au putere, bune de curse nu de plimbare. prefer un corvette alora.

 

http://www.caranddri...06-and-zr1-news

 

http://www.youtube.com/watch?v=X3n2GwOOQgo&feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=rNT2UijpCMs

 

il ia gtr-ul la cateva zecimi doar.

 

What sucks is that there will be (foolish) people that are going to buy this car because the price is just low enough for them to afford it (the power of financing!). They drive it like its advertised (can’t blame them for that) and then they are stuck with the repair bills – which they can’t afford because the car was just a bit beyond their limit in the first place. I guess this would lead to a bunch of GT-R’s on the market at liquidation prices – which isn’t that bad after all…

 

 

http://www.google.ro/search?q=Nissan+GT-R+reliability&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-us:IE-Address&ie=&oe=&redir_esc=&ei=NZbjTujPC4vu-ganpomGBg

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,daca vrei sa continuam dezbaterea,o continuam :wink:

In legatura cu fiabilitatea :

Ai vazut ca ti-am dat link-ul acela cu GT-R model 2011,am si zis "model facelift",nu model 2008,care se stie ca avea probleme la transmisie,si long-term tests pe care le invoci tu sunt despre modelul vechi.Problemele acelea apareau cand se facea repetat 0-100 cu launch control.Ceda transmisia din cauza fortei prea mari.Nissan avea o chichitza (nesimtita din punctul meu de vedere) in garantie care spunea ca daca scoti TC-ul garantia e pa.(si tre sa scoti TC-ul ca sa pui launch control).Problema a fost remediata pe 2011,s-a umblat mult la cutie si transmisie,acum poti sa tot ii dai cu launch controlul pana ii sar pistoanele.

Alte probleme nu exista pe GT-R.Vechiul GT-R 34 avea o fiabilitate de fier,gandeste-te ca au scos peste 800 de cai nemodificand transimisia si pastrand multe componente de pe motorul inline 6.

Sau bine,daca schimbarea consumabilelor,uleiului de motor si de transmisie odata la 8-10000km e considerata costisitoare la o masina de genul asta,recomand cu toata caldura un Golf diesel,va fi foarte ieftin la chestiile astea.

Ce e haios e ca accesand link-ul pe care l-ai pus tu (http://www.google.ro...PC4vu-ganpomGBg),iata ce am gasit : http://www.motortrend.com/roadtests/oneyear/1007_2010_nissan_gtr_update_5/

"Yet perhaps the greatest achievement of the GT-R is this: It doesn't have to be driven hard to be appealing. It'll roll around town running errands without embarrassing you by throwing a Supercar Hissy Fit. As low-maintenance as a Sentra, in other words. If you're traveling, the GT-R will eat miles at speeds that would leave most cars breathless -- but it won't seem dramatic. You'll feel only relaxed, enjoying Bose audio and guided by sat nav."

Ce sa zic mai mult de atat?

 

In legatura cu Corvette-ul :

Da,e o masina ff buna.Insa am mers cu destule masini GM (e adevarat,Corvette nu am servit)si erau toate facute pe genunchi.Iti lasa o impresie de lucru ieftin si neterminat la interior si calitate a materialelor.Probabil inauntru Corvette-ul va fi mai low quality si mai incomod.Am vazut si testul de la TopGear,Clarkson spunea ca diferenta dintre el si Ferrari e ca Ferrari-ul e perfect pe strada,Corvette-ul e varza pe strada.

Spuneai despre GT-R ca nu e facuta pt strada,dar te contrazic,ai dat prin Corvette un exemplu perfect de masina de circuit.

Iti garantez ca te vei simti foarte confortabil in GT-R chiar si dupa o zi intreaga de mers,in Corvette insa nu cred.Sa mai zic si eu de piele,sat nav,all electric,de Bose,etc,etc?

Insa respect motorul acela,muscle car adevarat,sa stii ca daca apesi pe accel dai drumul la 7l V8,nu are cum sa te lase rece.As prefera insa un Pontiac GTO orginal,e mult mai frumos si la interior si la ext,fierul e fier,lemnul e lemn,cromul e crom,nu plastic cromat,e mult mai ieftin si nici nu platesti taxe si impozit la el pt ca e masina istorica :smoke: http://www.clasic-auto.eu/anunturi/pontiac-gto.html

De Mustang nu mai zic nimic,ca am mers cu asa ceva stock,e funny din cauza V8-ului,in rest,cum ai zis si tu : nu franeaza nu vireaza,etc.Nici nu are sens sa-l aducem in discutie.

 

@ bogdan_gba : :bounce:

 

P.S. :

Uita-te la episodul din TopGear,unde testeaza noul model facelift,uite aici o parte :

http://www.youtube.com/watch?v=CNAI0e3oqU0

Si ceva funny :

http://www.youtube.com/watch?v=PtrUSa7DexU

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...