B.B. Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Pai vezi ca nu se imbina bine airboxu cu carburile si trage aer.. curat. Despre ce mobra e vorba?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Precis e transplant, si-s multe ture la mixajul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Filtru de aer: Miww, element de hartie, standard, nou. (suspectez filtrul; poate influenta chiar ata de mult culoarea bujiilor?) Normal ca da, el e factorul cel mai important care influenteaza, dupa nivelul din carb si marimea jiclorului principal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) pentru Belbody: e Transalp 600. Am fost atent cand am montat cutia de aer si vine bine. pentru Pedros: manualul zice ca reglajul se incepe de la 2,5 ture, dupa care invarti stanga/dreapta, etc, stii procedura. Asa am facut si am observat ca la 3, respectiv 3,5 ture merge cel mai bine. In plus, peste 3000 de ture nu mai conteaza reglajul asta de aer. Eu am mers cu 4000-5000 de ture. Editat Iulie 25, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 La transalp tendinta generala e sa fie albe bujiile, am patit si eu si nu mi-am batut capul ever, la ambele motoare pe care le-am avut. In plus, daca inainte au fost albe si apoi ai facut ceva reglaje, abia dupa mult timp o sa ajunga la culoarea caramizie, dupa cateva sute de km. Nu-ti bate capul, sfatul meu Negre n-o sa le faca niciodata.. nici daca papa tone de ulei sau daca dai nivelul in carburi la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Din fabrica motocicletele vin reglate sarac. De ce? Pentru a reduce emisiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 asta e din ciclul : "l-am desfacut sa vad de ce merge" + 1 if it ain't broke, don't fix it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) pentru Belbody: e Transalp 600. Am fost atent cand am montat cutia de aer si vine bine. pentru Pedros: manualul zice ca reglajul se incepe de la 2,5 ture, dupa care invarti stanga/dreapta, etc, stii procedura. Asa am facut si am observat ca la 3, respectiv 3,5 ture merge cel mai bine. In plus, peste 3000 de ture nu mai conteaza reglajul asta de aer. Eu am mers cu 4000-5000 de ture. pune-le la 2.5. Salut! 2 in V, carburatie, 2 bujii pe cilindru. Am scos bujiile si am vazut ca sunt albe(amestec sarac). Am dat jos carburatoarele si am vazut ca plutitoarele stateau cu 1 mm mai jos (nivel sub standard) decat zice manualul. Le-am pus la cat trebuie si 700 de km mai tarziu, bujiile sunt tot albe. Motocicleta porneste perfect (rece/cald), ralanti stabil, se tureaza bine, consumul pare sa fie normal, intr-un cuvant merge perfect. Bujii: NGK, noi, cifra termica standard, indicata de manual. Filtru de aer: Miww, element de hartie, standard, nou. (suspectez filtrul; poate influenta chiar ata de mult culoarea bujiilor?) Robinet rezervor: site curatate, are debit normal. Carburatoare: curatate, suflate cu aer comprimat, membrane bune, nivel plutitor reglat conform manualului, sincronizate, suruburi ralanti (pilot screw) reglate (unul 3 ture, celalalt 3,5 ture), cuiul de dozaj (cel care se ridica odata cu pistonasul) are pozitie fixa, nu se poate ridica/lasa. Doar pistonasele carburatoarelor au uzuri minime, in rest totul arata ca nou. Exploatare: intre 4000 si 5000 de ture, adica aproximativ la jumatatea plajei de turatie Doua mentiuni: 1) bujiile au fost cafenii si cu vechiul nivel (mai mic cu 1 mm), apoi s-au albit, apoi am marit eu nivelul cu 1 mm dar degeaba; 2) de proba, am pus si bujii mai reci (pentru mers pe autostrada, la turatii inalte) dar si astea se fac tot albe. Din ce cauza credeti ca bujiile sunt in continuare albe? Multumesc! daca e prea mult aer nu se tureaza bine, se tureaza prea bine, adica prea tare, adica ai bujiile albe Asa face "drujba" (Sthil) mea cand ramane fara benzina ... se tureaza Editat Iulie 25, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) asta e din ciclul : "l-am desfacut sa vad de ce merge" + 1 if it ain't broke, don't fix it Dar voi din ce cauza intindeti periodic lantul? Fiindca dupa parerea voastra nu e stricat si n-aveti motive sa umblati acolo. E de bun simt sa iti dai seama ca mersul cu amestec sarac scurteza viata unui motor. In ce proportie, habar n-am. Sa nu-mi spuneti ca suneti genul de oameni care pentru chestii banale va duceti cu motocicleta la mecanic, dar pe forum mai lasati cate un sfat. Editat Iulie 25, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Dar voi din ce cauza intindeti periodic lantul? Fiindca dupa parerea voastra nu e stricat si n-aveti motive sa umblati acolo. E de bun simt sa iti dai seama ca mersul cu amestec sarac scurteza viata unui motor. In ce proportie, habar n-am. Sa nu-mi spuneti ca suneti genul de oameni care pentru chestii banale va duceti cu motocicleta la mecanic, dar pe forum mai lasati cate un sfat. e hai ,acum mai glumim si noi , nu am putut sa ma abtin cand am vazut ,citez din ce ai scris tu ,:"intr-un cuvant merge perfect" pai daca merge perfect ce rost avea sa o desfaci? intelegi ,pur si simplu ma pufnit rasul ... Editat Iulie 25, 2011 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) am interpretat altfel ceea ce ai scirs tu; ai dreptate, trebuia sa fi formulat diferit Editat Iulie 25, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Dar voi din ce cauza intindeti periodic lantul? Fiindca dupa parerea voastra nu e stricat si n-aveti motive sa umblati acolo. E de bun simt sa iti dai seama ca mersul cu amestec sarac scurteza viata unui motor. In ce proportie, habar n-am. Sa nu-mi spuneti ca suneti genul de oameni care pentru chestii banale va duceti cu motocicleta la mecanic, dar pe forum mai lasati cate un sfat. Mie doar mecanicul imi intinde lantul, eu cel mult il curat si in ultimul timp l-am curatat atat de prost ca a murit cam la 10,000 km Sau te adresai doar mecanicilor moto de pe forum? Ca astia sunt rupti cu munca in sezonul asta si nu prea apuca sa intre pe forum ca de exemplu trebuie sa-mi schimbe mie lantul zilele astea cand vine lantul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Ai de verificat asa : 1. Daca sunt bujiile pentru motocicleta corecta - heat range. 2. Avansul 3. Amestecul. 4. Colierele care prind carburatoarele de motor ( vezi sa nu traga ceva aer pe acolo ) 5. Supapele sa nu deschida cum trebuie. 6. Vezi si lichidu de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 1,2,4,6 sunt in ordine. Urmeaza sa fac o proba cu un alt filtru de aer, apoi trec la ceea ce ai spus tu. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 cum se verifica/modifica avansul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 cum se verifica/modifica avansul? crek exact cum se regleaza si carburatia, tre' sa fie un surub pe-acolo. d'oh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 de verificat se verifica oarecum simplu, de modificat nu prea ai cum decat la cele cu cdi aftermarket programabil, referitor la transplant, am fix aceeasi problema de 2 zile, se da un 2v, bujii iridium, filtru k&n, toba sport, merg cu configuratia asta de 1 an, toate bune pana m-am gandit sa curat carbelitoarele, verificat membranele inclusiv cele de air cut off si sunt intregi, nu am atins surubul de sincronizare, nu m-am atins de pozitia plutitoarelor, doar am dat niste spray si am suflat cat am putut fara aer comprimat, pus la loc, rateuri la greu pe deccelerare si bujii albe, surubele de aer sunt deschise la 3,5 ture, daca le mai inchid da rateuri si mai rau. bujiile aveau culoarea perfect cafenie inainte de curatare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 cum se verifica/modifica avansul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Avansu se verifica cu pizdolu de verificat avansu si de modificat depinde de mobra. Ori prin CDI programabil, cum zicea cineva mai sus ori daca mobra permite, prin schimbarea pozitiei senzorilor de aprindere, care poa' sa fie cu efect HALL sau pick-up coils. La mine de exemplu pot modifica pozitia senzorilor destul de usor Editat Iulie 26, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) pai aratati-mi bre si mie unde e surubul de reglat avansul la japonezele cu aprindere cu senzor.... daca ati sti cat l-am cautat..... a, si fereastra aia unde se verifica cu stroboscopu'... Editat Iulie 26, 2011 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Da, de verificat merge la transalp, dar daca nu ai CDI aftermarket nu poti modifica/regla nimic. E normal sa fie bujii mai albicioase la Transalp, mai zic odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Avansul se modifica sau nu dar bujiile noastre tot albe sunt relith, la tine e putin diferita problema fiindca ai rateuri cand inchizi acceleratia. Mai mult ca sigur s-a infundat ceva cand ai umblat pe acolo. Poate niste aer comprimat ar rezolva problema. belbody, inteleg ca tu ai avut doua motoare cu bujii deschise la culoare dar bujiile de pe motorul meu au fost cafenii iar acum sunt albe. Ceva s-a schimbat si incerc sa-mi dau seama ce anume. Editat Iulie 26, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 filtrul de aer si am mai zis, atentie mare la airbox cum e prins de carburi si daca acele coliere chiar strang sau ajung la maxim, par stranse dar ele nu strang cauciucul pe gatul carbului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 sper sa nu fie asa, n-am nici un chef sa dau iar alea afara si oricum n-am aer comprimat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 ok, cand o sa am timp o sa verific din nou airboxul si filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.