Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

care e pretul ?

si pe langa asta, pui un cauciuc in tubulara, pentru ca daca am chiuloasa "adanca" nu pot scoate bujia afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 977
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am si eu o nedumerire pe care sper sa o clarific.Care este diferenta intre bujii normale si cele pe iridium?Se ineaca motorul la fel de usor(se uda bujia)?.Nu se mai afuma?Va rog luminati-ma si pe mine..Numai bine si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si merge mai fin motoru... porneste mai usor si cica scade consumul... si cica se innegresc mai greu in trafic 'stop&go'...

 

Eu am si sunt super multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am si cred ca merita. Virful de iridiu permite o scinteie mult mai buna (sferica :crack: ), nu se uzeaza si nici nu se ancraseaza. Iar pretul, mai ales la bujiile de pe sportive, e putin mai mare ca la alea normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se regleaza distanta intre electrozi la iridium ca electrodul de masa nu e perfect plat in interior .??? :D

 

:lol: :D

 

La NGK le iei deja cu distanta reglata. Adica la mine la toate motoarele a corespuns. Poate a fost coincidenta, dar nu cred.

 

La autokarma din bucuresti puteti comanda orice bujie NGK. Pretul este ca cel din Louis. Vi le aduce in 2 ore.

 

Eu iau numai de la ei. Am luat acum iridium si am dat 50RON / bucata. Merg impecabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Review:

 

in toamna nu am avut consum sub 6,3% (benzina 95)

 

Acum dupa ce am schimbat ulei, suflat filtrul de aer si pus iridium mi-a iesit un 5,2% in aceleasi conditii.

 

Benzina a fost de 98 de la lukoil. Nu cred ca e de la benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica problema cu motorul... am o yamaha virago de 125 si imi porneste greu la cald. la rece, prima data porneste din prima, sau cand las motorul sa se raceasca. sa fie de la bujie?? :baldy: ma gandesc sa o schimb! Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica problema cu motorul... am o yamaha virago de 125 si imi porneste greu la cald. la rece, prima data porneste din prima, sau cand las motorul sa se raceasca. sa fie de la bujie?? :baldy: ma gandesc sa o schimb! Multumesc.

 

 

cand iti porneste greu la cald ...scoate fum negru? poate iti ineaca motorul de la carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

man... scanteia este una singura indiferenti cati electrozi ar avea bujia, ptr ca descarcarea electrica are loc prin drumul cu rezistentza electrica cea mai mica. Singurul avantaj cu care se lauda ei ar fi acela ca scanteia s-ar produce in locul cu cel mai mult combustibil :hug:

Nu da banii pe prostii. Sfatul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cat sunt de bune dar am folosit si eu odata bujii denso cu electrod in forma de 'u', cu scanteie marita si alte vrajeli.....

rezultatul e ca am sperat sa vad ceva imbunatatiri dar am fost dejamagit si am revenit tot la ngk-urile mele recomandate de constructor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cat sunt de bune dar am folosit si eu odata bujii denso cu electrod in forma de 'u', cu scanteie marita si alte vrajeli.....

rezultatul e ca am sperat sa vad ceva imbunatatiri dar am fost dejamagit si am revenit tot la ngk-urile mele recomandate de constructor

 

Rezultatul vizibil nu apare ca o crestere a performantei...Scanteia este aceeasi. Avantajul apare in situatie de amestec "ciudat"... in sensul ca o bujie "normala" calaminata sau "umezita" face scanteie cum, cand, si daca vrea ea. Cele multilectrod sunt mai sigure din acest punct de vedere.

Am pus pe Dnepra veche bujii multiscanteie, si au mers ceva mai bine decat cele normale..Dar motorul de Dnepra era mai ciudat oricum :hug:

Bujiile multiscanteie sunt obligatorii in aviatie. Eu am folosit asa ceva la motodelta si la avion. La moto... nu prea vad avantajul. Nu se prea pune problema sigurantei vietii daca se opreste motorul :what:, nu esti la 3000 m si nu ai unde naiba sa pui cioara jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

crede-ti ca daca schimb fisele originale (dar cam imbatranite)de la o Yamaha YZF 750 cu unele de la LOUIS(la metru siliconate) este vreo problema???

Rog raspuns urgent.Ma mananca si nu prea am rabdare!

Cu stima Dany

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...