gaxel Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 care e pretul ? si pe langa asta, pui un cauciuc in tubulara, pentru ca daca am chiuloasa "adanca" nu pot scoate bujia afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Am si eu o nedumerire pe care sper sa o clarific.Care este diferenta intre bujii normale si cele pe iridium?Se ineaca motorul la fel de usor(se uda bujia)?.Nu se mai afuma?Va rog luminati-ma si pe mine..Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Alea pe iridium sunt mai bune. Pur si simplu. Testat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 cica au durata de viata mai lunga , aproape 2x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 si merge mai fin motoru... porneste mai usor si cica scade consumul... si cica se innegresc mai greu in trafic 'stop&go'... Eu am si sunt super multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Mai buna functionare este valabila pt. orice motor sau numai pt. motoarele turate (vitezane) Pt. BMW F650 cu 48CP si 6500 turatia maxima ,merita puse bujii iridium? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Eu am si cred ca merita. Virful de iridiu permite o scinteie mult mai buna (sferica ), nu se uzeaza si nici nu se ancraseaza. Iar pretul, mai ales la bujiile de pe sportive, e putin mai mare ca la alea normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 cica au durata de viata mai lunga , aproape 2x ba de 4 sau 5x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Multumesc pentru pareri Chiar acum imi fac comanda pentru ele Asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 am avut eu standard si weekendu trecut am pus iridium si uleiu nou ... acum pur si simplu este o alta motocicleta ... se face arderea mai bine, iar la turatii mai mari trage mult mai frumos, mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 Cum se regleaza distanta intre electrozi la iridium ca electrodul de masa nu e perfect plat in interior .??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 Cum se regleaza distanta intre electrozi la iridium ca electrodul de masa nu e perfect plat in interior .??? La NGK le iei deja cu distanta reglata. Adica la mine la toate motoarele a corespuns. Poate a fost coincidenta, dar nu cred. La autokarma din bucuresti puteti comanda orice bujie NGK. Pretul este ca cel din Louis. Vi le aduce in 2 ore. Eu iau numai de la ei. Am luat acum iridium si am dat 50RON / bucata. Merg impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Review: in toamna nu am avut consum sub 6,3% (benzina 95) Acum dupa ce am schimbat ulei, suflat filtrul de aer si pus iridium mi-a iesit un 5,2% in aceleasi conditii. Benzina a fost de 98 de la lukoil. Nu cred ca e de la benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andu Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 am si eu o mica problema cu motorul... am o yamaha virago de 125 si imi porneste greu la cald. la rece, prima data porneste din prima, sau cand las motorul sa se raceasca. sa fie de la bujie?? ma gandesc sa o schimb! Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 am si eu o mica problema cu motorul... am o yamaha virago de 125 si imi porneste greu la cald. la rece, prima data porneste din prima, sau cand las motorul sa se raceasca. sa fie de la bujie?? ma gandesc sa o schimb! Multumesc. cand iti porneste greu la cald ...scoate fum negru? poate iti ineaca motorul de la carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andu Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 cand iti porneste greu la cald ...scoate fum negru? poate iti ineaca motorul de la carburator Nu, nu scoate fum negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Multa lume neglijeaza bujiile...dar mai ales acum, iarna, se ancraseaza foarte repede si creeaza o gramada de probleme, mai ales la pornirea la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 ... si daca da, ce parere aveti? Ati pune asa ceva pe motorul propriu? PS: Cam asa arata dracoveniile: http://www.brisk.biz/index.php?page=svicky_premium.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 man... scanteia este una singura indiferenti cati electrozi ar avea bujia, ptr ca descarcarea electrica are loc prin drumul cu rezistentza electrica cea mai mica. Singurul avantaj cu care se lauda ei ar fi acela ca scanteia s-ar produce in locul cu cel mai mult combustibil Nu da banii pe prostii. Sfatul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 IRIDIUM !!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trecatorul Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 nu stiu cat sunt de bune dar am folosit si eu odata bujii denso cu electrod in forma de 'u', cu scanteie marita si alte vrajeli..... rezultatul e ca am sperat sa vad ceva imbunatatiri dar am fost dejamagit si am revenit tot la ngk-urile mele recomandate de constructor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 nu stiu cat sunt de bune dar am folosit si eu odata bujii denso cu electrod in forma de 'u', cu scanteie marita si alte vrajeli..... rezultatul e ca am sperat sa vad ceva imbunatatiri dar am fost dejamagit si am revenit tot la ngk-urile mele recomandate de constructor Rezultatul vizibil nu apare ca o crestere a performantei...Scanteia este aceeasi. Avantajul apare in situatie de amestec "ciudat"... in sensul ca o bujie "normala" calaminata sau "umezita" face scanteie cum, cand, si daca vrea ea. Cele multilectrod sunt mai sigure din acest punct de vedere. Am pus pe Dnepra veche bujii multiscanteie, si au mers ceva mai bine decat cele normale..Dar motorul de Dnepra era mai ciudat oricum Bujiile multiscanteie sunt obligatorii in aviatie. Eu am folosit asa ceva la motodelta si la avion. La moto... nu prea vad avantajul. Nu se prea pune problema sigurantei vietii daca se opreste motorul , nu esti la 3000 m si nu ai unde naiba sa pui cioara jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangerous Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 crede-ti ca daca schimb fisele originale (dar cam imbatranite)de la o Yamaha YZF 750 cu unele de la LOUIS(la metru siliconate) este vreo problema??? Rog raspuns urgent.Ma mananca si nu prea am rabdare! Cu stima Dany Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 nu, nu ai probleme daca pastrezi pipele vechi (le poti inlocui si pe astea dar tre sa afli daca au rezistor in ele sau nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.