bauz500 Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 incearca sa faci rost de un manual de reparatii! si vezi ce recomanda producatorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 pt CBR600F NGK CR9EH-9 nu trebuie dat jos rezervorul doar capacele vizitare de pe carenele laterale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 In incinta Autovit este magazin Louis si au ce bujie vrei,la doua-trei usi de ei este un alt magazin moto,la sosea este ATVROM iar la intrare in Popesti Leordeni pe dreapta (nr.10 sau 12) este un alt magazin moto(Elfwork parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 lasa ma, unii nici nu stiu cum arata o bujie d-apoi cum s-o schimbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inanna Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 (editat) Nu vreau sa fiu rautacioasa dar nu iti trebuie decat o cheie de bujii...sa nu ma pui sa iti explic cum arata si aia ..cere si tu la vreun vecin ceva. ..Cineva mai sus ti-a zis de NGK-uri...Is bune..Din amicii mei care folosesc asa ceva nici unul nu s-a plans...Nipra pretenului mu merge perfect pe Sinterom-uri dar nu prea cred ca dau bine pe o japoneza....Cel mai bine cauta mataluta manualul tehnic al motorului si vezi ce scriu aia acolo...Noroc..ca sigur ai sa ai nevoie ... Editat Decembrie 13, 2007 de inanna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matei_matei Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 multumesc celor care mi-au raspuns, celor care o ard aiurea nu e mobra mea, am postat pt cineva ca nu are user hai ca v-am pupat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Salut poate reusiti sa ma ajutati: de unde pot cumpara niste bujii bune? Ce marca este buna? Pe la ce pret se invart? Cine mi le poate monta? Stiti vreun mecanic care poa sa vina sa mi le monteze? Mobra nu mai porneste astfel nu o pot duce la service. Mentionez ca este vorba de o CBR 600 F '96 care e in Berceni momentan Multumesc anticipat ...dificil...este foarte greu de gasit un mecanic care sa iaba o cheie pe drepta.... S-ar putea sa ajungi in germania la reprezentaza cu ea... Nu recomand sa faci tu manevra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Nu vreau sa fiu rautacioasa dar nu iti trebuie decat o cheie de bujii...sa nu ma pui sa iti explic cum arata si aia ..cere si tu la vreun vecin ceva. ..Cineva mai sus ti-a zis de NGK-uri...Is bune..Din amicii mei care folosesc asa ceva nici unul nu s-a plans...Nipra pretenului mu merge perfect pe Sinterom-uri dar nu prea cred ca dau bine pe o japoneza....Cel mai bine cauta mataluta manualul tehnic al motorului si vezi ce scriu aia acolo...Noroc..ca sigur ai sa ai nevoie ... tare rau. --- Mesaj completat în 15 Dec 2007 17:33 ------------- lasa ma, unii nici nu stiu cum arata o bujie d-apoi cum s-o schimbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Nu vreau sa fiu rautacioasa dar nu iti trebuie decat o cheie de bujii...sa nu ma pui sa iti explic cum arata si aia ..cere si tu la vreun vecin ceva. ..Cineva mai sus ti-a zis de NGK-uri...Is bune..Din amicii mei care folosesc asa ceva nici unul nu s-a plans...Nipra pretenului mu merge perfect pe Sinterom-uri dar nu prea cred ca dau bine pe o japoneza....Cel mai bine cauta mataluta manualul tehnic al motorului si vezi ce scriu aia acolo...Noroc..ca sigur ai sa ai nevoie ... Nu prea e asa!!! Iarna nu-i ca vara si Nipra nu-i ca japa. La unele jape trebuie desfacute/slabite carenele, scos rezervorul, scos eventual elemente de cadru si abia apoi bujiile. Si pentru bujii ai nevoie de tubulare adanci de 16mm, cate odata de prelungitor cu cardan, ca sa te strecori pe langa cadru. O "cheie de bujii" de Dacie de la vecinu merge. De manual nu are nevoie, tot ce trebuie sa faca este sa intre pe http://www.ngk.com unde gaseste imediat ce tip de bujie este specificat pentru modelul sau. Mai bine nu dati sfaturi daca nu ati facut chestiile respective cu mana voastra, si in orice caz abtineti-va de la caterinca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 "multumesc celor care mi-au raspuns, celor care o ard aiurea nu e mobra mea, am postat pt cineva ca nu are user hai ca v-am pupat" Penibila justificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 "multumesc celor care mi-au raspuns, celor care o ard aiurea nu e mobra mea, am postat pt cineva ca nu are user hai ca v-am pupat" Penibila justificare. ..punem pariu ca fecioru' stie in schimb, toate tipurile de gel de par, si cum se monteaza ele!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 De fapt e motocicleta unui cumnat al prietenei cumatrului socrului fratelui bunicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 (editat) mao, fata a spus ca sinterom merg pe nepra, nu pe japo. iar la faza cu cheia de bujii... pai chiar si daciile mai noi au nevoie de 16 si 18 asa ca... lasa manelistii in pace si in ignoranta! Editat Decembrie 23, 2007 de danutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 multumesc celor care mi-au raspuns, celor care o ard aiurea nu e mobra mea, am postat pt cineva ca nu are user hai ca v-am pupat ÂŞi zici că ai 636 din 2003? Sau modelul 636 nu are bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g.chivu Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 ok.....ca s-o luati toti la cioc, la mult cioc, sus acolo in cutia limbii... hai sa lamurim!!! eu l-am rugat pe matei sa-mi posteze;simplu ,no?(PT PROBLEME id de mess:g.chivu_unique) dar observ cu tristete ce redusi mintal sunt cativa motociclisti care au un sfarc de experienta si care asemenea unui individ ce traieste, se dezvolta si se "cultiva" in fata blocului cu seminte si cola vrea si el sa arate forum-ului ce glumet este. cat despre partea feminina.....hai ca nu ma cobor chiar atat...ce naiba,gen pasageri?!?!. va rog sa ne amintim ca nu ne-am nascut stiind chiar tot,bine!?!?! MULTUMESC MULT CELOR CARE CHIAR MI-AU TRANSMIS O INFORMATIE....si pt "glumeti" eu stau langa mina minovici, poate ne facem vecini.....caterinci si astea,no??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Salut, Tataaaa ... greu popor ... si de o parte si de alta ... ... Sa fim noi sanatosi! Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Va salut, m-am tot chinuit sa gasesc pe net ceva care sa imi zica exact, detalii despre bujii,si despre modul lor de functionare iarna,despre ce sa nu faci cu bujiile,cum se strica si alte chestii de gen. In primul rand vreau sa stiu unde se gasesc bujii moto in bucuresti la preturi rezonabile nu cu adaos 100%. 2. Ce marca de bujii e mai buna,mai durabila 3. Ce echivalente sunt pentru NGK B8ES Mentionez ca sunt posesor de monocilindru racit pe aer,de vreo 350cc,deci daca are cineva variante mai bune astept...pentru ca mie mi s-a bulit bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 mah, pe louis nu am gasit modelul tau de mobra, dar poate te ajuta asta. singura mobra cagiva de 350 de pe louis, cu bujia asta: http://www.louis.de/_4095112b3d52876cf4616...tnr_gr=10035000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Chestii interesante: /index.php?showtopic=20827/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheBreaker Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 cu bujii te servesc eu si cu alte consumabile daca esti doritor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 the breaker vine greu tocmai de la Dr.Tr.SEVERIN ... jorjel,am citit dar se vorbeste de bujii nu tocmai adecvate pt modelul meu de moto...in mare m-am mai lamurit din ce scrie acolo. LE: Care e diferenta intre NGK BR8ES si B8ES ?? cu ce ma ajuta daca are nustiu ce rezistenta? motocicleta mea porneste la pedala daca intereseaza pe cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 (editat) br are rezistenta pt. aprinderile mai noi care sunt mai sensibile la interferente. pe o aprindere clasica ai scanteia o idee mai mica decat in cazul unei bujii clasice. ia bp8es, are nasul o idee mai lung (nu filetul) si da scanteia mai in centrul camerei de ardere. de asemenea cauta pe google "indexing sparkplugs". castigurile nu-s asa cum se spune pe net dar poti sa mai scazi consumul cu vreo jumatate de litru maxim la suta de km afara. incearca si bujiile cu iridiu, iarasi nu-s asa de "wonder sparkplugs" dar te mai scutesc si alea cu vreo jumate de litru maxim, tot afara. macar tin mai mult. Editat Ianuarie 22, 2008 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Ideea era daca nu cumva mai mult pierd decat sa castig cu o bujie BR in loc de B...si daca se potriveste,motocicleta mea e din 85 deci nu e vb de vreo aprindere desteapta sau alte chestii speciale. La iridiu nu ma bag ca e 600 de mii una...si nu am chiar asa multi bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 mai mult pierzi cu br, cu b e normal, bp e un pic mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Poate te ajuta si asta /index.php?...c=68827&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.