Sari la conținut

Situatii din trafic


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Duminica am scapat milimetric in Buftea: intersectia din centru, "la faraoanca", mergeam din Buc spre ATA. Un haudi negru oprit in intersectie, langa banda dintre sensuri, cu semnal stanga si roti virate in aceeasi directie. Ma bag incetutzu pe dreapta cu intentia de a merge tot inainte. Cand eram langa usa lui dr spate demareaza brusc. SPRE DREAPTA!!! Am virat si eu pe langa el, am claxonat, s-a oprit la un moment dat.

Asta pe langa cei care circula pe invers in satul cu blocuri sus numit, si nu cu bicicleta ci cu masina. Ai zice ca depasesc, dat merg mai incet decat cei de pe sensul corect. E un stil aparte buftean de a iesi sau intra din/in spatiile de parcare... :moron:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata, un Mercedes imi taie fata, de pe banda 3 intra pe banda 2. Fara sa se asigure, dar a dat de semnal cand a tras de volan... Da, stiu, sunt rasist, era un tigan burtos la volan, cu piranda si puradelul in spate. Tot el cu gura mare, ca l-am claxonat si injurat.

Acum, la intoarcere, imi taie fata un biciclist (pe cursiera) :)) Coloana, 2 benzi, eu intre 1 si 2, el intre 1 si trotuar... slalom direct in fata mea. Noroc ca aveam viteza mica, dar tot am blocat fata pt o secunda.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sunt un pic off-topic cu subiectul, cred ca intra la categoria noob fraier cu bulan :)).

Aseara iau 954 si merg in spate la ikea sa exersez franarea, sa vad cat ma apropii de cei 6m. Dupa ce franze acolo ca disperatu si ma minunez de frane, ca pot face stoppie si se poate opri in 6m, aduc CBRu in garajul de la birou si ma sui pe CB. Pana la bariera de la iesire nu am atins frana, iar cand franez in fata barierei mai mai sa ma reped in ea, panica etc noroc ca probabil cineva m-a vazut pe camere si a ridicat bariera (aveam max. 30)! De oprit mai aveam aprox 3m, cred ca ma opream, dar seanzatia a fost urata.

Morala, cand schimb mobra primul lucru pe care il fac de acum, este sa pun 2-3 frane pentru acomodare!

Editat de Claudiu_Lucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie exersarea franarii in parcari sau pe circuite mi se pare periculoasa pt ca nu se efectueaza in conditii similare cu cele din traficul real unde aderenta, pozitia in trafic, samd nu se pupa in cele mai multe cazuri cu conditiile in care rulezi in mod real. In afara de asta unii incep sa prinda mai multa incredere in ei decat ar trebui iar asta duce in mod inevitabil la accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi e bine sa cunosti limitele motocicletei si sa-ti impingi limitele tale, din pdv al franarii zic. Si mai bine e sa o faci in afara traficului... evident, nu aplici in trafic exact ce ai facut in parcare/poligon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie exersarea franarii in parcari sau pe circuite mi se pare periculoasa pt ca nu se efectueaza in conditii similare cu cele din traficul real unde aderenta, pozitia in trafic, samd nu se pupa in cele mai multe cazuri cu conditiile in care rulezi in mod real. In afara de asta unii incep sa prinda mai multa incredere in ei decat ar trebui iar asta duce in mod inevitabil la accidente.

Daca ai grija sa iti lasi spatiu de manevra in trafic, nu vei fi nevoit sa franezi in 6m. Dar, intr-o situatie de Doamne fereste, sa pot opri in 6m imi poate salva viata. In prima saptamana de permis am luat un rosu de toata frumusetea pentru ca mi-a fost frica si nu stiam sa franez tare! De atunci am inceput sa exersez franarea. La CB limita imi este clara, cu guma pe care o am acum nu pot sa cobor sub 8m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie exersarea franarii in parcari sau pe circuite mi se pare periculoasa pt ca nu se efectueaza in conditii similare cu cele din traficul real unde aderenta, pozitia in trafic, samd nu se pupa in cele mai multe cazuri cu conditiile in care rulezi in mod real. In afara de asta unii incep sa prinda mai multa incredere in ei decat ar trebui iar asta duce in mod inevitabil la accidente.

Da, decat sa exersezi franarea in conditii diferite decat cele de trafic e muuult mai bine sa-ti atarni la fiecare oglinda cate 5 cruci si 3 icoane, plus un ochi din ala musulman de scarita pasagerului... :Si iei si copilul pe moto, ca doar e stiut ca atunci ti se iarta orice. :moron:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Uneori e bine sa lasi de la tine, cu toata prioritatea

Aha ,deci nu mai faci d-alea ca-n filmuletu unde ai sarit pe ala doar pt ca aveai prioritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taranii nu se dezmint, un oltean prost (OT-XX-DUR) s-a simtit ofensat ca trec pe langa el si a calcat la blana cazanul lui de Audi ca sa arate el cat de pizdos si de prost in acelasi timp. Idiotul a accelerat iar eu am schimbat banda in urma lui iar la semafor i-am blocat schimbarea de banda margand paralel cu el. Dupa ce a venit o masina in urma mea am plecat printre masini pana in capat la semafor. Oare s-a simtit prazarul ca e prost? Fierbea cand a vazut ca nu mai poate sa schimbe banda.

 

Pe urma pe primul pasaj de pe DN1 unul cu un BMW cu numere de CT a pus avariile si dadea inapoi pe pasaj in loc sa intoarca la pasajul urmator sau oriunde iti permite legea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am blocat schimbarea de banda margand paralel cu el.

Sa nu gasesti intro zi unu care schimba banda cu tot cu tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care ma nervozasem ieri, ca s-au bagat altii peste mine pe banda. Unul facea spume ca "dadusem semnal stanga" (visa semnale), desi eu incetinisem ca sa se eliberez intersectia.

Si altii fac ei chestia asta cu masinile... Petre, aia e mai mare ca tine, te darama instant. Aia calca, nu fute :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a bagat un motorist faza lunga in ochi acum vreo jumate de ora. Intuneric bezna afara (cu exceptia iluminatului stradal de pe Dorobanti) dar asa mergea el. S-o fi gandit ca un bec in intuneric nu e vizibil, trebuie un bec mai mare care sa orbeasca soferii din contrasens. Nu mai avusesem de ceva timp placerea, uitasem cum este, ii mulțumesc colegului pe aceasta cale.

Astept cu interes momentul in care doi din astia se intalnesc si fac poc, orbiti fiecare de farul celuilalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai inteles gresit pulynos (nici nu ma mir), ala nu mergea ca pisatul boului, era pe banda lui dar cand a vazut ca am dat semnal sa schimb banda si.a accelerat cazanul la maxim ca sa nu ma lase cand de fapt si el voia sa schimbe banda.

 

Dar ce e pulynos sau ce un oltean "dur"... doi hateri care mereu si-o iau in cwr de la altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La faza asta sunt de acord: doar un cocalar demonstrează "pe viu" în trafic altui cocalar că a greșit o manevră.

 

Asta ne deosebește pe noi, românii, de restul Europei (civilizate): cocălăreala din trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Situatii din trafic
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...