Sari la conținut

Accident Stirbei Voda


Mr.Sam
 Share

Postări Recomandate

tipule, si cand o sa fac de 5 x kilometri cat ai tai pe strada si pista adunati, tot n-o sa arunc postari cu atata infatuare.

sunt convins ca te pricepi si ca mergi tare pe circuit, foarte bine ca ai trecut de perioada forjelor de bulevard si ca-ti faci autocritica, dar mai lasa-ne dracului cu atata autosuficienta si sfaturi de-astea aruncate de la inaltime.

 

 

 

"dar mai lasa-ne dracului cu atata autosuficienta si sfaturi de-astea aruncate de la inaltime."

 

tocmai ai facuto, dute dreacu.Dute si posteaza la detinatorii de Varadero, ce dreacu cauti aici? Nu ai cu cine te certa?

 

bai JAGI, nu mai confunda frate circuitul cu strada. ca au parti comune e altceva dar sa dai sfaturi ca si cum oricine cu vitezana merge pe strada cu deprinderile dobandite pe circuit e cu totul altceva.

 

strada nu e circuit sau iarna nu-i ca vara sau si curvele e femei. ce atata vrajeala :friends:

 

Te simti vizat, sau ce? Vorbea de mama ta in legatura cu femeile? De ce arunci cu mistouri ieftine pe un topic datorat unui eveniment cu urmari grave? Daca nu folosea frina spate, in conditiile existente, avea o sansa sa scape, voi veniti si -i dati ca oricum, era condamnat deja cind incepuse sa frineze.

Pot si eu sa-mi dau cu parerea de "expert" in topicurile unde postati, numai de dragul de a-mi arata inteligentza.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vad ca sinteti unii inversunati , afirmati mereu, pe strada nu-i ca pe circuit. Demonstrati ca aveti mintea foarte ingusta. DE UNDE STITI?Din filme?

 

Io stiu din filmul asta, pe care probabil il stii si tu:

 

 

Si din asta:

 

 

Vezi diferentele?

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, prietenas, cunosc oameni care au km mai multi decat ai tai inmultit cu 5 - 6, motoare schimbate cate nu o sa apuci tu toata viata sa schimbi si nu au arfele astea penale ca tine. Tu vad ca practic ii jignesti pe toti care nu au er1 sau er6 si nimeni nu are niciun cuvant de zis in "ale mersului pe motocicleta" daca nu s-a dat kamikaze pana acum. Afla ca topicul pe care vorbim este despre Accidente, despre strada, si nu despre circuit. Si mai afla ca sunt destui oameni pe aici cu Varadero, KTM, sau alte utilaje care pentru tine nu sunt motociclete carora le mananci din palma, ca si experienta. Doar ca ei fata de tine au si bun simt si clasa. Si de asta nu ti-o spun asa cum ar trebui.

 

Apreciem sfaturile de circuit, da' mai usor cu aroganta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata rautate aveti in voi.

Am urmarit mai multe postari ale lui JAGI pe diverse teme, iar pentru mine (care sunt destul de nestiutor) omul nu pare sa vorbeasca prostii. Poate ma insel, sau poate nu... adevarul ramane acelasi: atata timp cat sunt atatia oameni care isi cumpara motociclete demne de circuit, nu cred ca ar fi rau sa aplice anumite tehnici care se folosesc pe pista. Adica statisticile spun totul: sunt foarte multe accidente cu motociclete puternice ceea ce rezulta ca oamenii stiu sa accelereze insa nu au habar cum sa franeze.

Eu unul as multumi daca un om cu experienta de circuit ar veni sa imi explice cum sa franez.

Oamenii au ceva cu felul in care o spune, nu cu ceea ce spune. E drept ca unii pot sa-si tina calmul mai mult decat altii.

@Jagi: fa-ti datoria si spune-le. Cine vrea sa inteleaga, bine, cine nu, ura si la gara.

Adevarul este ca putini stiu sa controleze o motocicleta din mai multe puncte de vedere. Franarea(ca e pe circuit sau pe strada) trebuie EXERSATA! Varadero, "neVaradero", principiul franarii unei motociclete este la fel. Cel mai bun sfat al meu este sa mergi de asa natura incat sa eviti cat mai mult franarile de urgenta in cazuri reale. Atunci satisfactia unei plimbari este maxima!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe circuit nu exista franare de urgenta si nu exista chestii neprevazute precum nisip, frunze, balega, ulei, denivelari etc. Franati voi cu fata in situatii din astea, daca va da mana; cand iti aluneca fata nu mai redresezi, cand iti aluneca spatele ai sanse bune, indiferent de tipul motorului; mai bine ii spuneti omului sa merga pe drumurile publice incet, sa invete sa foloseasca frana spate si frana de motor.

 

Ai foarte mare dreptate cu ceea ce zici. Cine merge la circuit, merge ca sa isi descarce nevoia (inchipuita sau nu) de mers tare, goneta maxima, etc, fara sa puna in pericol pe altii. Deci atentie, daca vreun viteaz inconstient se avanta cu pieptul de otel inainte si pe pista, si acolo poate sa se accidenteze grav sau chiar mai rau.

Cei mai multi dintre pilotii amatori care scriu pe forumuri indeamna la mers civilizat si legal pe strada.

O precizare: daca dintr-un motiv oarecare se blocheaza fata, motocicleta se poate redresa. Se da drumul mai mult sau mai putin manetei de frana, dupa caz. Deprinderea asta se educa si se antreneaza.

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe serioase vorbind.. in cele mai multe cazuri cand se blocheaza fata, esti pe jos. Cu spatele, as spune ca sansele sunt chiar mai mari de 50% sa scapi chiar daca nu te prinzi imediat sa lasi frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pe circuit nu exista franare de urgenta si nu exista chestii neprevazute precum nisip, frunze, balega, ulei" zise unul ce-si luase numele de FILOSOFULL. Stai in banca ta, dupa ce o sa mergi macar O DATA, in viata ta sa te dai intr-o cursa pe circuit, ai sa-ti schimbi parerea. Fiecare capat de linie dreapta este o frinare de urgenta, faci slide cu roata spate, pe perioada de frinare se fac depasiri. Ulei?? Ha ha, esti novice, de multe ori pe pista e mai mult ulei decit pe strada. I se sparge unuia motorul, tu esti in spatele lui la citiva metri. Sau,cad motoretele, se sparge capacul motorului, ulei pe pista. Se da cu soda caustica pt neutralizare, dar sa te vad pe tine cum frinezi pe portiunea aceea cu ulei, imediat dupa aplicarea prafului alb. Sint zile la Pannoniaring cind e ulei pe pista aproape in fiecare curba din cauza multiplelor cazaturi pe parcursul unei zile.

Vad ca sinteti unii inversunati , afirmati mereu, pe strada nu-i ca pe circuit. Demonstrati ca aveti mintea foarte ingusta. DE UNDE STITI?Din filme?

Aveti experienta in domeniu? Eu vorbesc dpdv al unuia care s-a dat zeci de mii de km kamikaze pe strada (sint norocos ca nu am murit) si pe circuit, cu multe mii de km pe pista. Voi unde v-ati dat?

Filosofull conduce un touring, vreau sa posteze si cei ce merg pe sportive reale, cum e Stau de 6 sau Niko.

 

/index.php?/topic/568560-secretele-franarii/

 

Postati pe topicul lui Dan Nastase. Omul are kilometri cit nu o sa faceti voi in 3 vieti.

 

 

De cate ori franezi de urgenta pe circuit, cand vezi curba de la o posta? Eu vorbeam de neprevazut, de ceea ce se intampla pe strada zilnic. Iar daca iti iese ceva brusc in fata la viteza aia, ce mai faci? Adica Rossi nu l-a evitat pe Simoncelli, dar tu ai fi facut-o? Spui ca ai ulei pe jos si franezi de urgenta (adica tare) doar cu fata si nu cazi? Pai cate aderenta mai ai tu la roata? Aproape 0. E o lege a fizicii aici, cand forta de inertie e in spatele punctului de franare, utilajul pe doua roti se dezechilibreaza, pentru ca spatele "vine" peste fata. Iar fata nu il poate tine. Se vede si la franrea in conditii optime, in curse, cand spatele nu e aliniat cu fata, ci in lateral. Dar in cazul asta din urma fata tine, pentru ca are aderenta. Dar cand nu ai aderenta, doar cu spatele poti frana fara sa pierzi echlibrul pe doua roti, pentru ca forta de inertie (centrul de greutate) e in fata punctului de franare, practic ea "trage" si are tendinta de a alinia spatele cu fata, ceea ce inseamna ca utilajul ramane drept si ai echilibru, cu o aderenta minima sau chiar deloc!!!!. Dar tu nu tii cont de legile fizicii pt ca esti un "racer", am uitat. Eu zic sa gandesti logic si sa inveti sa vorbesti frumos mai intai, omuletule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie-mi place ca din topicul asta s-au mai lamurit cateva chestii. iti iei ss si CHIAR NU ai ce face cu el pe strada.

nu poti sa pleci in blana ca pierzi aderenta din cauza asfaltului, nu poti sa franezi relaxat ca e gata gata pregatit sa te arunce, mori de spate de la pozitie si se mai si incalzesc ca dracu.

mai mult, procentaju de cocalari pe ss-uri care nu fac altceva decat galagie noaptea e deranjant de mare. pana la urma, topicu asta trebuia sa fie pe forumu alalalt, sbk, unde nu se amesteca <100cp cu >100cp si o mie de stiluri diferite de mers.

ati cam sarit calu cu explicatiile de franare, pana la urma, o fi plecat omu tare cu zx10 dar asta nu inseamna deloc ca a intrat in modul circuit. si eu plec tare cu partzaneta mea si tot reusesc sa o opresc, deci discutia revine la topicul de ce te mananca in poponeata sa te bagi singur in rahat? cat de tare e prea tare? ce sens are sa te dai sport prin oras?

si cel mai si cel mai tare, imi place ca sunteti atatia care vorbiti de circuit si mersu sportiv, toti romani, din romania, unde avem fix ZERO circuite pe care sa te poti da tare. deci pana la urma, kilometrii aia de circuit chiar nu pot fi atat de multi precum pretindeti, si oricum, daca nu esti acolo weekend de weekend pierzi tot ce ai invatat. si oricum, cati au invatat dupa cum le-a venit lor in cap? toate astea duc la confuzia generala si contradictia de pe thread-ul asta, nimeni nu e de acord cu nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori franezi de urgenta pe circuit, cand vezi curba de la o posta? Eu vorbeam de neprevazut, de ceea ce se intampla pe strada zilnic. Iar daca iti iese ceva brusc in fata la viteza aia, ce mai faci? Adica Rossi nu l-a evitat pe Simoncelli, dar tu ai fi facut-o? Spui ca ai ulei pe jos si franezi de urgenta (adica tare) doar cu fata si nu cazi? Pai cate aderenta mai ai tu la roata? Aproape 0. E o lege a fizicii aici, cand forta de inertie e in spatele punctului de franare, utilajul pe doua roti se dezechilibreaza, pentru ca spatele "vine" peste fata. Iar fata nu il poate tine. Se vede si la franrea in conditii optime, in curse, cand spatele nu e aliniat cu fata, ci in lateral. Dar in cazul asta din urma fata tine, pentru ca are aderenta. Dar cand nu ai aderenta, doar cu spatele poti frana fara sa pierzi echlibrul pe doua roti, pentru ca forta de inertie (centrul de greutate) e in fata punctului de franare, practic ea "trage" si are tendinta de a alinia spatele cu fata, ceea ce inseamna ca utilajul ramane drept si ai echilibru, cu o aderenta minima sau chiar deloc!!!!. Dar tu nu tii cont de legile fizicii pt ca esti un "racer", am uitat. Eu zic sa gandesti logic si sa inveti sa vorbesti frumos mai intai, omuletule.

Ai spus ca ulei pe pista NU e, eu zic ca e. Daca e pe strada sau pe circuit, are vreo relevantza? Legile fizicii sint aceleasi. La ce te uiti tu, MotoGP, ai vazut un accident mortal si cu asta ai tras concluzia ca nu se frineaza acolo de urgentza. Am specificat clar, daca te-ai fi dat intr-un concurs, cursa, acolo , vrei nu vrei frinezi maxim, altfel, iesi pe ultimul loc. Nu ai cum sa intzelegi logica asta. REtine, la curse, ca sa fii cu baietii, trebuie sa mergi ca ei, cit mai tare, asta inseamna ca trebuie sa si frinezi cit mai tirziu. Din fotoliu, la televizor, nu se vede cu ce fortza se frineaza pe pista. Cind esti pe mobra ta, si cind o tanti ti-a zis ca ei nu-i pasa de tine si-ti pune de-a curmezisul masina de 3 tone, atunci te crezi mai tare ca Spies pe frina. La curse nu se merge la plimbare. La track day, da, ai dreptate, e doar o plimbare mai alerta. La curse, ca sa obtii timpi cit mai mici pt a te clasa cit mai in fatza la start, trebuie sa tragi tare, implicit sa frinezi cit mai tirziu. Spune-mi ce inca nu ai intzeles si te luminez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Te simti vizat, sau ce? Vorbea de mama ta in legatura cu femeile? De ce arunci cu mistouri ieftine pe un topic datorat unui eveniment cu urmari grave? Daca nu folosea frina spate, in conditiile existente, avea o sansa sa scape, voi veniti si -i dati ca oricum, era condamnat deja cind incepuse sa frineze.

Pot si eu sa-mi dau cu parerea de "expert" in topicurile unde postati, numai de dragul de a-mi arata inteligentza.

 

 

Auzi colegu', aici sari calul. Masoara-ti cuvintele amice daca nu vrei sa fii catalogat drept marlan. Discutam in contradictoriu cat vrei dar daca o dai in injurii, mai fine sau mai putin fine, ma faci sa imi schimb atitudinea in proportie directa cu a ta si nu vreau.

 

Hai mai bine sa pastram nivelul discutiei la un nivel civilizat, eu cred ca este mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maimutza motorizata, spune-mi ai fost vreodata in viatza ta pe vreun circuit? Sau vorbesti numai din ce vezi la tv? Asta nu intzelegi tu, i-ti place sa te contrazici numai de dragul de a te contrazice, vino cu argumente de genul: eu am un CBR (R1, ZXR, GSXR, Panigale) si am fost cu el la track day, acolo am constatat ca daca frinez cu spatele si cu fatza, scot timpi mai buni decit daca frinez numai cu fatza. Simplu. Punct.

 

Auzi colegu', aici sari calul. Masoara-ti cuvintele amice daca nu vrei sa fii catalogat drept marlan. Discutam in contradictoriu cat vrei dar daca o dai in injurii, mai fine sau mai putin fine, ma faci sa imi schimb atitudinea in proportie directa cu a ta si nu vreau.

 

Hai mai bine sa pastram nivelul discutiei la un nivel civilizat, eu cred ca este mai bine.

 

Parca tu ai inceput cu ceva de femei curve, etc. Aici e topic despre un accident. Daca vrei sa devii interesant, povesteste-ne o experientza de-a ta despre frinare, nu veni cu vara nu-i ca primavara, si curvele -s femei, etc.Te-am taxat ca atare. Tu incepi si tot tu te plingi ca o femeie.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata , am iesit din topic, am scris destul, nu prea mai am ce sa va impartasesc. I-mi pare sincer rau pt ce-i ce citesc si nu le place unde s-a ajuns, si totusi au bunul simtz sa nu se bage ca musca-n lapte. Multumesc pt intzelegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintotdeauna Jagi a fost adeptul invatarii franarii de urgenta (te scapa de belele)precum si folosirea cauciucurilor bune,nu zice rau ce zice,dar cum spunea cineva pe aici, conteaza, modul in care o face precumsi rabdarea de care ar trebui sa de dovada fata de cei cu care poarta un dialog..

In opinia mea este mai important sa se bata moneda pe faptul ca strada nu este un circuit,pe circuit ai toate simturile intinse la maximum,esti totusi intr-o competitie,pe strada nu vad unde este premiul sau placerea de a merge asa "stresat"

Poate buletinul meu e mai vechi ca al altora si de aceea nu ma prind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt total de acord cu tine ca nu poti sa te uiti dupa avioane cand mergi pe strada,mai ales in Bucuresti,dar imi pastrez opinia cum ca stilul si viteza cu care mergi cu motorul prin oras nu ar trebui sa aiba nicio asemanare cu circuitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu mai exista moderare pe forumul asta.

 

:crack: Cand a fost moderare, s-a strigat sus si tare ca e un forum comunist, ca oamenii vor sa se exprime liber.

 

Pai, de comun acord, v-am lasat sa faceti balci, sa fiti liberi in gandire si exprimare. Continuati, continuati! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vorbeam de postul de mai sus unde frana spate e prezentata ca fiind satana si ca nu trebuie sa o folosesti la franarea de urgenta.

Si asa sunt foarte multi din pacate care au discul spate ruginit.

 

Prezentarea franei spate ca fiind satana incepe inca de la primele ore de scoala moto. Putini sunt instructorii care iti spun sa folosesti amblele frane. Eu personal am avut noroc de unul d-asta si nu regret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filosofull conduce un touring, vreau sa posteze si cei ce merg pe sportive reale, cum e Stau de 6 sau Niko.

Jagi, eu mi-am exprimat parerea si modul in care franez inca din primul post. Tu vad ca ai mai multa rabdare si le tot repeti asta, sperand ca o s-o prinda cat mai multi. Eu m-am resemnat. Am spus-o, sa franeze fiecare cum il taie capul. Franeaza pe sanatatea (viata) si banii lor.

 

:wavey:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg pe mobra sport si am fost de acord cu ce zice JAGI chiar de prima oara de cand a spus-o. cat despre felul lui de exprimare ma abtin. daca vrea sa dea sfaturi bine intentionate sa o faca civilizat si intr-un mod pertinent, nu printre dinti cum face el. sunt convins ca poate.

 

in general eu tind sa ignor sfaturile "latrate" la mine, chiar daca bune.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cimpanzeule, ai spus ca ulei pe pista NU e, eu zic ca e. Daca e pe strada sau pe circuit, are vreo relevantza? Legile fizicii sint aceleasi. La ce te uiti tu, MotoGP, ai vazut un accident mortal si cu asta ai tras concluzia ca nu se frineaza acolo de urgentza. Am specificat clar, daca te-ai fi dat intr-un concurs, cursa, acolo , vrei nu vrei frinezi maxim, altfel, iesi pe ultimul loc. Nu ai cum sa intzelegi logica asta, esti un terminat de filozof despre masturbare online. REtine pt creierul tau operat, la curse, ca sa fii cu baietii, trebuie sa mergi ca ei, cit mai tare, asta inseamna ca trebuie sa si frinezi cit mai tirziu. Din fotoliu, la televizor, nu se vede cu ce fortza se frineaza pe pista. Cind esti pe mobra ta, si cind o tanti ti-a zis ca ei nu-i pasa de tine si-ti pune de-a curmezisul masina de 3 tone, atunci te crezi mai tare ca Spies pe frina. Pt creierul tau limitat de maimutza preistorica, retine ca la curse nu se merge la plimbare. La track day, da, ai dreptate, e doar o plimbare mai alerta. La curse, ca sa obtii timpi cit mai mici pt a te clasa cit mai in fatza la start, trebuie sa tragi tare, implicit sa frinezi cit mai tirziu. Spune-mi ce inca nu ai intzeles si te luminez, maimutzoiule.

 

Eu ti-am explicat logic, tu ma injuri; nu-i nimic, iti mai explic o data: cand franezi cu fata esti intr-o situatie echivalenta celei care in fizica se numeste "echilibru instabil", in care centrul de greutate se afla deasupra punctului de sprijin. Vezi in manualul de clasa a IX-a. Tu controlezi echilibrul asta instabil din ghidon si eventual miscarile corpului. Dar daca punctul de sprijin (roata fata)aluneca (nu ai aderenta), devine si mai nasol, practic nu mai controlezi nimic. Nu ma crezi, du-te intr-o parcare libera, pune nisip pe asfalt si franeazqa tu cu fata "de urgenta". Dar mai intai fa-ti un pustiu de bine si suna la 112. Cand franezi cu spatele esti in echilibru stabil, motiv pentru care, de exemplu, poti lua mana de pe ghidon pe decelerare, cand roata spate franeaza si echilibreaza prin asta motorul. Daca in conditiile astea ai accelera in loc sa decelerezi, sa zicem de la o pedala, fara sa atingi ghidonul, motorul si-ar pierde automat echilibrul si ai cadea. Poti sa incerci si asta, daca nu ma crezi. La bicicleta pedalezi fara maini, dar acolo echilibrezi cu miscarile corpului, care au relevanta in raport cu greutatea ansamblului aflat in miscare, pentru ca bicicleta e usoara. De aceea in conditii de lipsa aderenta se foloseste frana de motor sau frana spate, eventual combinate.

 

Legat de circuit, din cate am citit pilotii folosesc si frana spate. Dar mai e ceva: acolo nu se franeaza decat la intrarea in curba, nu pentru a opri sau a incetini cat mai repede, ci pentru a lua un viraj in conditii optime. Reduci cat ai nevoie, te pregatesti de curba etc etc, nu ma pricep. Stiu doar ca nu esti nevoit sa reduci cat mai mult si cat mai repede pentru ca ti-a iesit ceva in fata. Noi vorbim aici de oprit motocicleta cat mai repede si cat mai bine, pentru ca asta ne intereseaza, ca sa nu facem buba. Oricat de mica ar fi aderenta la roata spate ea nu este totusi 0, si daca pastrezi frana pe fata la fel si mai adaugi si frana pe spate, ea va insemna ceva, se va adauga franei fata oprind mototrul mai repede. Sa spui ca franezi mai bine cu fata decat cu ambele e ca si cum ai spune ca A este mai mare decat A + B, ceea ce este o ineptie. Ca nu stii tu sa le folosesti pe amandoua, sa dozezi spatele astfel incat sa nu il blochezi mentinand si frana fata, e cu totul altceva. Asta pot sa inteleg. Nu te-as fi bagat in seama cu aerele tale de mare pilot, dar am vazut ca ne trimiti pe nu stiu ce topice, cand de fapt tu nu ai ce cauta aici. Aici vorbim de un accident petrecut pe strada, nu pe circuit. Si mai e o problema: o gramada de pustani isi iau motoare de viteza, mult prea puternice, pe care oricum nu le pot stapani, daca in plus mai intra pe aici si citesc sfaturile tare marete, o sa fie si mai grav. Invata-i sa mearga incet, sa invete frana spate si frana de motor, pentru ca sunt cazuri in care doar ele ii pot salva. Sunt cazuri rare, sa zicem de 0,1%, cu care poti sa nu te intalnesti. Dar daca ti se intampla o situatie din asta chiar maine, ce-o sa te faci?

 

Semneaza: cimpanzeul filosof

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mult text

Semneaza: cimpanzeul filosof

 

nu ai dreptate maestre. Jagi, desi cu un stil superior, are dreptate. el vorbeste exclusiv de motorete sport, unde spatele nu conteaza la o franare violenta. ba mai mult, iti poate face chiar rau, datorita geometriei motoretei. ce ai explicat tu acolo nu e gresit, doar ca nu se aplica la sportive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

meseria nu se nvata, se fura. cum ti o expune e mai putin important. pune n practica ce ti spune, dupa care hai cu contraargumente. fizica difera de la motoreta la motoreta, iar pe pista "incetinirea" aia de dinainte de curba e utilizata la maxim, cred ca i poti spune poate si mai mult decat o franare de urgenta.

 

merci bogdan. in general, nu neaparat in cazul de fata.

 

 

 

 

 

 

ce nseamna sa ignori un sfat bun, dar spus prost? ca faci exact invers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...