bogdan_harea Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Stiu ca nu este facut sa mearga la consum, ma gandesc ce inseamna un motor ca acesta, eu am 950 adv, dar ce vremuri sunt la o tura de cateva mii de km conteaza, 75km/h e viteza medie, asta nu inseamna ca s-a dat cu 75 de km/h pe o distanta de de 239 de km.....in 3 ore si 2 min... Stie cineva, a citit cineva despre fiabilitatea la 1190 ADV? ....ma refer la teste facute de fabrica sau alte teste..... Despre fiabilitate la anu. Ce s-a mai auzit pe ici pe colo, fiabilitatea si intretinerea mai usoara au fost doua cerinte inca de la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Incep sa apara si clipuri de la posesori: Editat Martie 26, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Mama cum merge! Se ia la tranta cu o vitezana! Pe topic-ul de Gs se plang toti de atata electronica pe modelele astea noi,pai asta are martorul de la TC aprins la orice accelerare,nu stiu ce se facea fara TC. Oricum n-am mai vazut asa ceva,rupe aderenta si la 190km/h! Cred ca e dementiala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Cam asa am reactionat si eu, cand am vazut filmuletul........si cand te gandesti, ca chestia asta merge si pe off road...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Martorul TC pare aprins tot timpul... so cred ca e decuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 nu cred ca se putea salta pe o roata cu controlul tractiunii activat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) Tot riderul acela, aici pare mai pornit; Editat Martie 27, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Cred ca ceea ce se vede in bord aprins de culoare galbena e senzorul de presiune in pneuri,daca e scazuta presiunea, dar inca in limite, are culoarea galbena,daca scade sau e mai mare decat trebuie se face rosu. Totusi cred ca are TC-ul activat,la orice accelerare mai puternica,se aprinde intermitent ceva in bord,ce altceva ar putea fi? Se ridica si pe o roata cu TC-ul activat,numai ca ptr o foarte scurta perioada,pana cand isi da seama si te aduce cu "picioarele pe pamant"! Oricum e nebunie motorul,si rider-ul nu le are pe toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Cred ca ceea ce se vede in bord aprins de culoare galbena e senzorul de presiune in pneuri,daca e scazuta presiunea, dar inca in limite, are culoarea galbena,daca scade sau e mai mare decat trebuie se face rosu. Totusi cred ca are TC-ul activat,la orice accelerare mai puternica,se aprinde intermitent ceva in bord,ce altceva ar putea fi? Se ridica si pe o roata cu TC-ul activat,numai ca ptr o foarte scurta perioada,pana cand isi da seama si te aduce cu "picioarele pe pamant"! Oricum e nebunie motorul,si rider-ul nu le are pe toate! Dupa cum am citit are si un bec de atentionare pt schimbarea vitezei...ar putea fi acela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Eu cu gs-ul cu TC activat nu am reusit sa ma ridic pe o roata, cum trageam de ea mai tare cum taia gazul. nu cred ca se ridica mai mult de 2-3 cm, oricum insesizabil. KTM-ul asta nu cred ca are un TC mai slab ca al gs-ului din 2008 totusi sunt 5 ani diferenta intre ele trebuie sa fie ceva mai evoluat, deci exclus sa faca wheelie cu controlul tractiunii. Oricum beton mobra, ar fi interesanta o comparatie cu multistrada 1200 pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Controlul tractiuni se poate face in trepte. Cel de la BMW e mai pentru mosi asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Becul galben tre sa fie TC dezactivat. Lumina rosie sigur e shift light. Sau te anunta cand esti pe rosu. Si la 800gs e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Eu cu gs-ul cu TC activat nu am reusit sa ma ridic pe o roata, cum trageam de ea mai tare cum taia gazul. nu cred ca se ridica mai mult de 2-3 cm, oricum insesizabil. KTM-ul asta nu cred ca are un TC mai slab ca al gs-ului din 2008 totusi sunt 5 ani diferenta intre ele trebuie sa fie ceva mai evoluat, deci exclus sa faca wheelie cu controlul tractiunii. Oricum beton mobra, ar fi interesanta o comparatie cu multistrada 1200 pe strada Asta doar daca-ti pui un senzor in cap si te racordezi la calculatorul motocicletei, sa stie fierul cand vrei sa te ridici pe o rota si cand nu. In mod normal cu TC cuplat rotile trebuie sa ramana pe sosea, ambele. Poate eventual in TC 2, daca exista, sa fie putina libertate de miscare. Vrei pe o roata, decuplezi, si Dumnezeu cu mila ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Da Bogdan exact asta vroiam sa spun! In filmulet omul o salta de fata bine de tot si nu cred ca are CT activat. Oricum daca as avea de ales intre o mobra cu TC si aceeasi motocicleta fara as alege CU. Ultima data cand m-a prins ninsoarea pe motocicleta mi-ar fi fost de mare folos. In 99,9% din cazuri probabil as fi mers cu el dezactivat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Lumina rosie sigur e shift light. Sau te anunta cand esti pe rosu. Si la 800gs e la fel. +1. Cand esti pe rosu. Intra de fiecare data pe la 8500-9000. Editat Martie 28, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Da Bogdan exact asta vroiam sa spun! In filmulet omul o salta de fata bine de tot si nu cred ca are CT activat. Oricum daca as avea de ales intre o mobra cu TC si aceeasi motocicleta fara as alege CU. Ultima data cand m-a prins ninsoarea pe motocicleta mi-ar fi fost de mare folos. In 99,9% din cazuri probabil as fi mers cu el dezactivat Procentele pt mine sunt invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 La omul asta care se da cu KTM-ul tare, TC-ul e activat si e pe modul SPORT. Se vede in filmulet pe cadranul cu vitezometru, scrie SPORT deasupra nivelului la benzina. S-ar putea ca pe modul SPORT sa permita ridicarea pe o roata. Daca ar fi fost dezactivat TC-ul nu ar fi trebuit sa fie aprins permanent martorul galben?! Foarte tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 modelul asta are vreo optiune pentru coborare ? ma intereseaza daca se poate cobora la 820mm la sea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Hmmmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Pune si tu linkul ca sa putem vedea tot testul. WTF Moto Guzzi ? Puteau si ei sa puna Multistrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Pune si tu linkul ca sa putem vedea tot testul. WTF Moto Guzzi ? Puteau si ei sa puna Multistrada. Nu am linkul cu tot testul, numai linkul cu poza pe care am luat de pe advrider...oricum cred ca pagina asta e cea mai importanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 La omul asta care se da cu KTM-ul tare, TC-ul e activat si e pe modul SPORT. Se vede in filmulet pe cadranul cu vitezometru, scrie SPORT deasupra nivelului la benzina. S-ar putea ca pe modul SPORT sa permita ridicarea pe o roata. Daca ar fi fost dezactivat TC-ul nu ar fi trebuit sa fie aprins permanent martorul galben?! Foarte tare... Am mers eu cu TC-ul activat si in modul sport. NU se ridica pe o roata. Da sa se ridice, decompreseaza fatza, intra TC-ul si piua Da, pana la o anumita viteza este vitezana, partea proasta e ca trebuie sa te obisnuiesti cu centrul de greutate sus, desi sportiva, tot o vela in vant ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2013 Autor Share Postat Martie 31, 2013 Pune si tu linkul ca sa putem vedea tot testul. WTF Moto Guzzi ? Puteau si ei sa puna Multistrada. Este vorba de testul comparativ al revistei Motorrad de acum doua saptamani in sudul Frantei, de care am povestit atunci si pe topicul de 12GS. Guzzi Stelvio este foarte ok in acest comparativ ca si incadrare, este vorba de enduro-touring care POT avea legatura si cu off-road, deci cu roata fata de 19". Nu se compara mere cu pere, motiv pt. care in partea a doua a testului (numarul ulterior al revisteti) s-au comparat cele dedicate de strada, cu roata fata de 17", adica Multistrada, Versys 1000 si noul Tiger 1050 Sport. Iata si restul testului (copiate din Motorrad 7/2013) si evaluarea finala... (ce pacat ca nu mai exista Univers Moto... chiar daca toti tantalaii il considerau naspa ca doar traduc testele din strainatate, de parca ar face vreodata cineva in Romania un astfel de test) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 ...in maini bune nu pare a fi un adventure de 1200 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QW-lS_JAD4U Accelerare de la 0 la 200 http://www.youtube.com/watch?v=RFQuZ7RaJ1M KTM 1190 ADVENTURE 270 km/h http://www.youtube.com/watch?v=cOx4iq2VbvI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Cu greu... Pana la 250 merge lejer, de la 260 la 270 e chinuit. Probabil ca viteza reala e cu 15-20 km/h mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.