ERU Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 " READY TO RACE " - astai sloganul KTM nu? Daca cuiva nu-i place sau nu-i intelege, nu-i trebuie putere,,nu merge pe off sau ce stiu eu..... sunt multe alte modele in segmentul asta sau chiar poate sa caute la alta categorie. P.S. Vanzarile KTM au crescut mult in ultima perioada...asta spune ceva nu? Ceva test pe off facut de cei de la MCN,nu e mare lucru da totusi e ceva: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2013/April/apr0513-video-adventure-bikes-off-road/ Baietii aia de la MCN ar fi putut sa faca si ei testul cu varianta 21-18 daca tot era vb de offroad si cu niste gume adecvate. Stiu ca probabil dpdv al "politicaly corectness-ului" au optat pt varianta 19-17 ca sa fie fair comparatia, dar daca cineva este interesat de capacitatile off ale noului KTM sigur nu iri va lua 19-17. In alta ordine de idei fost la salon, vazut, placut am tras aceeasi concluzie ca si despre celelalte mobre 1000+ cmc, prea mare pentru mine. Si da, cum spunea cineva mai inainte imi placea mai mult design-ul la modelul 990/950 dar na, acum e chestie de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) Cred ca modelul se adreseaza celor care nu au avut un KTM pana acum, deci trebuia sa fie diferit, pt a-l aprecia si ei. Cardanul este singura lipsa, in rest fara cusur. Bascula m-a dat pe spate ! Lantul cred ca are peste 150 zale. Editat Aprilie 14, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 nici mie la asta nu mi-a placut moaca, dar pretul si greutatea cred ca-s mare provocare pentru gama asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 pentru cei care stiu germana, ca io nu stiu, :-) KTM 1190 Adventure vs. BMW R 1200 GS 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) pentru cei care stiu germana, ca io nu stiu, :-) KTM 1190 Adventure vs. BMW R 1200 GS 2013 Nici eu inca nu stau foarte bine cu germana, dar dupa cum am inteles la anumite lucruri(off road,finisaje, motorul) se pare ca le place mai mult KTM-ul. Plusuri la BMW(cadranul, meniul si setarile, paraleverele parca) poate ne ajuta un pic initiatorul topicului: khk Editat Aprilie 19, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 ... si fiului meu ii face cu ochiul noul Adventure de la KTM ... mai ales modelul R ! ... si eu ma declar cucerit de noua jucarie ... si le ce poate chiar uiti ca e putin mai had decat vechiul model ! (cred ca farul e de vina ... nu stiu ?!) Am fost atras in schimb de una dintre 'Onde ! ... micuta, ascultatoare, ieftina, eco, frumusica, cuminte si de vreme acasa ! ... pfff ... imbatranesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 (editat) pentru cei care stiu germana, ca io nu stiu, :-) KTM 1190 Adventure vs. BMW R 1200 GS 2013 Am gasit ceva si pe engleza(MCN): Si in sfarsit ceva off road cu 1190 simplu(model standard, cauciucuri standard): Un lucru nu inteleg in reviewul celor de la MCN : KTM is the best handling, best off road, fastest, and has tons of electronic... si totusi BMW-ul castiga. WTF? Editat Aprilie 20, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Asa a fost conventia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 De mare angajement... Instalatie electrica indesata intr-un manson de cauciuc prins cu soricei de plastic. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 La alte mobre firele electrice sunt integrate in ghidon cumva?... Ca la primele modele de Mobra?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 La chopere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Nu stiu cum sunt integrate dar sigur nu sunt prinse cu soricei de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Dar nu sunt orice fel de soricei. Sunt soricei KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Sunt panduiţi Yamaha. Pe care personal îi găsesc potriviţi, pentru că pot fi uşor înlăturaţi dacă ai nevoie de a realiza modificări la nivelul ghidonului sau a comenzilor. Şi Honda foloseşte panduiţi din aceia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Poza e luata din comparativul de pe pagina trecuta si e cu ghidonul vestitului pian. Oricat de utili ar fi, tot jenanta e treaba. Despre noul catemeu, big like. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Într-adevăr, este sculă de sculă, mai ceva decât o basculă, dar şi mie îmi plăcea înfăţişarea 950/990 mai mult decât a acestui model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 In loc sa faca monstrul asta, mai bine se concentrau pe ceva de clasa medie, ca de la 640 Adventure au cam uitat de astia mai mici. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 In loc sa faca monstrul asta, mai bine se concentrau pe ceva de clasa medie, ca de la 640 Adventure au cam uitat de astia mai mici. Parerea mea. ... exista asta : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 KTM 1190 Adventure vs Adventure R http://www.youtube.com/watch?v=Kt4Mw1v2c4U KTM 1190 Adventure vs Adventure R ( in germana) http://www.youtube.com/watch?v=Kt4Mw1v2c4U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 ... exista asta Neah. Astept macar un bicilindru cu rezervor mai generos si cu valente de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 In loc sa faca monstrul asta, mai bine se concentrau pe ceva de clasa medie, ca de la 640 Adventure au cam uitat de astia mai mici. Parerea mea. Eu zic ca s-au concentrat foarte bine, pt ca se vede pe vanzari : KTM: STRONG GROWTH IN Q1 2013 Sales: 26,029 vehicles / +34.1% Revenue: 163.5 mio. EUR / +20.5% Overproportional growth in Asia (+424%) Increase of market shares in Europe (+9.4%) and US (+23.3%) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Neah. Astept macar un bicilindru cu rezervor mai generos si cu valente de touring. ... atunci cumpara'ti BMW 800GS ! KTM 1190 Adventure vs Adventure R ( in germana) Frumos ! ... n'am inteles nimic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 ... atunci cumpara'ti BMW 800GS ! LIKE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 ... atunci cumpara'ti BMW 800GS ! Frumos ! ... n'am inteles nimic ! Pe scurt - 2 motoare asemanatoare dar in acelasi timp f diferite. R= camp, forestier,si pe ultimul loc strada, varianta normala este fix opusu. Din filmarea de la bord se poate observa cat de prezent este controlul tractiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 ... atunci cumpara'ti BMW 800GS ! Buna asta! Numai ca aici e topic KTM. Daca vreodata voi avea posibilitatea sa trec la alta clasa, as vrea sa am mai multe optiuni, pe langa F800GS si Tiger 800XC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.